همه چیز در مورد لاتاری آمریکا

0

رپورتاژ

لاتاری ( Lottery ) نام قرعه کشی است که هر ساله توسط دولت آمریکا با هدف حفظ توازن نژادی این کشور برگزار گشته و به این منظور به انتخاب 55000 نفر از مردم سراسر جهان از طریق این بخت آزمایی می پردازند . از جمله ویژگی های بارز قرعه کشی لاتاری وجود شرایط بسیار ساده برای شرکت در آن می باشد که در نتیجه این موضوع اکثریت افراد جامعه توانایی شرکت در آن را را دارا می باشند .

از جمله مدارک لازم برای ثبت نام لاتاری اطلاعات هویتی ، اطلاعات پاسپورت و یک قطعه عکس مخصوص لاتاری می باشد و تمامی افراد برای ثبت نام لاتاری ملزم به ارائه این اطلاعات در هنگام ثبت نام می باشند . با توجه به این که هر کدام از این مدارک باید دارای ویژگی هایی باشند تا مورد قبول واقع شوند در ادامه به ارائه ویژگی های تعریف شده برای هر یک از آن ها پرداخته شده است .

اطلاعات هویتی:

از جمله اطلاعات هویتی که افراد در هنگام ثبت نام ملزم به ارائه آن ها هستند به شرح زیر می باشند :

  • اطلاعات شناسنامه ای شامل نام و نام خانوادگی ، تاریخ تولد ( روز ، ماه و سال ) و …
  • اطلاعات محل سکونت مانند کشور و شهر محل سکونت ، آدرس محل سکونت ، کد پستی و …
  • اطلاعات تحصیلی که شامل ارائه آخرین مدرک تحصیلی کسب شده می باشد .
  • اطلاعات تماس ( تلفن ، ایمیل و … )
  • اطلاعات مربوط به همسر در صورت تاهل .
  • اطلاعات مربوط به فرزندان زیر 21 سال و مجرد در صورت دارا بودن .

اطلاعات پاسپورت :

به گزارش سایت دینا تا قبل از لاتاری سال 2022 برای ثبت نام در این قرعه کشی تنها ارائه اطلاعات هویتی و یک قطعه عکس ویژه قرعه کشی لاتاری کافی بود ، اما از سال 2022 بر طبق اعلام اداره مهاجرت آمریکا داشتن پاسپورت معتبر در روز ثبت نام لاتاری الزامی می باشد . منظور از پاسپورت معتبر پاسپورتی است که در روز ثبت نام حداقل یک روز از تاریخ اعتبار آن باقی مانده باشد .

تمامی افرادی که قصد شرکت در این بخت آزمایی را دارند ملزم به ارائه اطلاعات پاسپورت ( نام ، نام خانوادگی و شماره پاسپورت ) خود در زمان ثبت نام لاتاری می باشند . تنها افرادی که دارای یکی از شرایط زیر باشند می توانند قسمت مربوط به اطلاعات پاسپورت را در هنگام ثبت نام خالی بگذارند که عبارتند از :

  • افراد بدون ملیت
  • افرادی که در یک کشور کمونیستی زندگی می کنند
  • افرادی که وزارت کشور و اطلاعات کشوری که در آن زندگی می کنند به آن ها اجازه دریافت پاسپورت را نمی دهد .

ویژگی عکس مخصوص لاتاری :

تمامی متقاضیان شرکت در قرعه کشی لاتاری 2022 آمریکا ملزم به ارائه یک قطعه عکس با ویژگی های زیر می باشند :

  • پس زمینه عکس باید سفید باشد .
  • کاملا واضح و بدون تاری ، سایه روشن و … باشد
  • موها نباید صورت را پوشانده باشد
  • از زاویه روبه رو و مستقیم باید گرفته شده باشد .
  • نیازی به مشخص بودن گوش ها نیست
  • در صورت مسلمان بودن متقاضی داشتن حجاب در عکس ممانعتی نداشته اما گردی صورت باید به طور کامل مشخص باشد
  • عکس نباید به صورت سلفی باشد
  • حداکثر مربوط به 6 ماه پیش باشد .
  • عکسی که در لاتاری دوره قبل استفاده شده است برای لاتاری دوره جدید نباید استفاده شود .

مواردی که در بالا ذکر شد مدارک لازم برای ثبت نام لاتاری هستند ، اما به استناد به سایت مهاجرت دینا برای شرکت در لاتاری شرایطی نیز تعریف شده است که بر طبق آن تنها افرادی که دارای شرایط ثبت نام لاتاری هستند می توانند در این قرعه کشی شرکت کنند که به ترتیب عبارتند از :

  • داشتن حداقل مدرک دیپلم و یا در صورت نداشتن مدرک دیپلم متقاضی باید سابقه انجام حداقل دو سال کار حرفه ای که نیاز به آموزش دارد را داشته باشد . لازم به ذکر است که دیپلم در آمریکا 12 ساله بوده و تمامی رشته هایی که دیپلم آن ها 11 ساله است مانند فنی و حرفه ای غیر قابل قبول می باشند .
  • داشتن کارت پایان خدمت برای آقایان ، البته داشتن این مدرک در روز ثبت نام الزامی نبوده اما در صورت برنده شدن در قرعه کشی چنانچه فرد تا روز مصاحبه که دو سال بعد از اعلام نتایج می باشد موفق به دریافت کارت پایان خدمت خود نشود به دلیل نداشتن گذرنامه نتیجه قرعه کشی وی باطل می شود .
  • در صورتی که فرد مجرد و بالای 21 سال سن داشته باشد به صورت انفرادی باید اقدام به ثبت نام کرده و نمی تواند کسی را به عنوان همراه خود معرفی کند .
  • در صورت تاهل حتما باید در هنگام ثبت نام اطلاعات مربوط به همسر خود را نیز وارد کند که به این ترتیب افراد متاهل از شانس دو برابری برای برنده شدن در لاتاری برخوردار هستند .
  • در صورتی که شخص دارای فرزند زیر 21 سال و مجرد باشد ( حتی اگر به فرزند خواندگی پذیرفته باشد و یا فرزندان وی قصد مهاجرت نداشته باشند ) باید اطلاعات آن ها را وارد کند .
  • در صورتی که فرد از همسر خود جدا شده باشد اما دارای فرزند زیر 21 سال مجرد باشد حتی اگر در نزد همسر وی زندگی کند باز هم ملزم به وارد کردن اطلاعات او می باشد .

تمامی افرادی که واجد شرایط ذکر شده هستند برای ثبت نام در لاتاری و شرکت در این قرعه کشی ملزم به ارائه مدارک مورد نیاز در مدت زمان مشخص شده به عنوان مهلت ثبت نام لاتاری هستند . هزینه این ثبت نام در صورتی که از طریق سایت اصلی لاتاری اقدام کنید رایگان بوده برای این کار تنها کافی است تا با استفاده از راهنمای ثبت نام لاتاری سایت دینا به پر کردن فیلد های مشخص شده و ارسال مدارک از طریق این سایت کنید .

تاریخ شروع مهلت ثبت نام لاتاری 2022 از 7 ماه اکتبر ( 17 مهر ماه ) تا 10 ماه نوامبر ( 21 آبان ماه ) می باشد .  تمامی افرادی که واجد شرایط بوده و قصد شرکت در این قرعه کشی را دارند باید در زمان تعیین شده اقدام به ارائه مدارک مورد نیاز و ثبت نام در لاتاری کنند . پس از ثبت نام و 6 ماه بعد در ماه مه ( اردیبهشت ماه ) نتایج قرعه کشی و اسامی برندگان آن توسط سازمان مهاجرت آمریکا ارائه می گردد .


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

شوخی‌های تصویری دانشگاهی – دوران عزیز پرمخاطره و گاه پرمشقت با بازدهی‌های نامعلوم

دوره دانشگاه و سختی تطابق‌های دانشجوهایی از طبقات مختلف اجتماعی و نواحی مختلف کشور و آمیزه جالب کنار هم قرار گرفتن آنها هر فعالیت عادی دیگر اجتماعی می‌شود مانند نگاه کردن به فوتبال و هر امتحان یا حتی کلاسی خاطره‌انگیز می‌شود.در اینجا…

اگر این سلبریتی‌ها تا به امروز زنده بودند …

عوامل مختلفی روی طول عمر انسان‌ها تاثیر می‌گذارد. سبک زندگی، تعذیه سالم، ورزش، پیشگیری از بیماری‌ها، پرهیز از مصرف مواد، خواب و آسایش کافی، ژنتیک، هشیاری برای پیشگیری از حوادث.اما به هر حال طول عمر برخی از انسان‌ها کوتاه‌تر از امید به…

چرا هنگامی که می‌خواهند عکسی از ما بگیرند، ناخودآگاه سرمان را کج می‌کنیم؟

وقتی در فیس بوک، اینستاگرام یا سایر سایت‌های رسانه اجتماعی پر از عکس هستیم، احتمالاً متوجه یک روند در زبان بدن کاربران خواهیم شد. هنگام عکس گرفتن و مواجهه با دوربین، برخی افراد به طور خودکار سر خود را به یک طرف خم می‌کنند. به نظر می‌رسد که…

هلند کشور لاله‌ها – توضیحات + گالری عکس زیبا

هلند به خاطر مزارع خیره‌کننده لاله‌ که گردشگران را از سرتاسر جهان جذب می‌کند، مشهور است. این مزارع به ویژه در فصل بهار، معمولاً از اواخر مارس تا اوایل اردیبهشت، سرزنده و زیبا هستند.مزارع لاله عمدتاً در منطقه‌ای به نام "Bollenstreek"…

اگر این شخصیت‌های سینمایی و تلویزیونی به صورت گربه تصور می‌شدند

این کاری است با هوش مصنوعی انجام آن نستا ساده شده است. اما به یاد دارم که در سالیان دور برای همانند نشان دادن برخی سگ‌ها با شخصیت‌ها انسانی خاص، عکاس و روتوش کار چه زحمتی کشیده بود و این سری عکس‌ها را در شماره ظاهرا نوروزی یک شماره مجله…

عملیات گانرساید: حمله نروژ به تاسیسات آب سنگین نازی‌ها که آنها را از بمب اتمی محروم کرد

سرهنگ ارتش سلطنتی نروژ، لیف ترونستاد، پس از تحویل کپسول‌های انتحاری، به سربازانش اطلاع داد: «نمی‌توانم به شما بگویم که چرا این مأموریت اینقدر مهم است، اما اگر موفق شوید، برای صد سال در خاطره نروژ زنده خواهد ماند.»با این حال، این…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5