زوپ

0

رپورتاژ

ویزیت آنلاین ویدئویی یا متنی با بهترین پزشکان متخصص و فوق تخصص در اپلیکیشن زوپ با کمترین هزینه داشته باشید و در صورت عدم رضایت کل وجه خود را پس بگیرید.

آیا برای شما هم پیش آمده که وقتی علایم نا معمول در سیستم بدن خود مشاهده می‎کنید منشا آن را ندانید و برای پیدا کردن پزشک مرتبط دچار مشکل شوید؟ یا زمانی که به پزشک مراجعه می‎کنید به شما بگوید که در زمینه‎ی تخصصی او نیست و شما را به پزشک متخصص دیگری ارجاع دهد؟ زمانی که یک سوال پزشکی برایتان پیش می‎آید چطور؟ آیا سوال خود را نادیده می‎گیرید و یا صبر می‎کنید که هنگام مراجعه به پزشک سوال خود را مطرح کنید؟

زوپ اپلیکیشن پزشکی است که به شما کمک می‎کند در هر زمانی حتی روزهای تعطیل با پزشک متخصص ارتباط برقرار کنید و مشاوره پزشکی دریافت کنید. به کمک این اپلیکیشن شما می‎توانید در زمان و هزینه‎های خود صرفه جویی کنید و و برای پرسیدن یک سوال از پرداخت هزینه‎های ویزیت هنگفت جلوگیری کنید همچنین در مواردی که پزشک تشخیص دهد بیماری و مشکل شما مربوط به تخصص او نیست وجه شما عودت می‎شود و می‎توانید توسط متخصص مرتبط به خود ویزیت شوید.

مزایای زوپ

زوپ معتقد است ویزیت حضوری هرچند نمی‎تواند جایگزین ویزیت حضوری شود اما می‎تواند در روند تشخیص و درمان به بیمار کمک شایانی داشته باشد. از مزایای این اپلیکیشن می‎توان به تعرفه‎های پایین آن نسبت به ویزیت حضوری اشاره کرد. پزشکان زوپ از پزشکان مطرحی هستند که شما برای دریافت نوبت حضوری از هر کدام باید زمان زیادی در صف‎های انتظار مطب آن‎ها صرف کنید اما زوپ این امکان را فراهم کرده است تا بدون محدودیتی در زمان و مکان بتوانید با هر کدام از آن‎ها ارتباط برقرار کنید و ویزیت تصویری و یا متنی شوید و در صورت تشخیص پزشک اگر نیاز به ویزیت حضوری بود با عودت مبلغ ویزیت آنلاین کاربر به کمک زوپ نوبت ویزیت حضوری خود را به صورت آنلاین و با صرفه جویی در زمان رزرو کنید.

Doctor's appointment
Doctor’s appointment

نوبت دهی آنلاین  در زوپ

برای دریافت نوبت ویزیت حضوری از پزشک مورد نظرتان فقط کافی است وارد سایت زوپ شوید و از قسمت نوبت دهی دکتر آنلاین گروه پزشکی خود را انتخاب کنید و نزدیک‎ترین زمان خالی پزشک خود را رزرو قطعی کنید.

متخصص زنان

بانوان نسبت به دیگر افراد به دلیل تحولات سیستم بدن‎شان در معرض بیماری‎های بیشتری قرار دارند که در صورت عدم رسیدگی به موقع باعث بروز مشکلات فراوانی می‎شود. یکی از رشته‎های علم پزشکی تخصص زنان است.

متخصص زنان پزشکی است که در این زمینه تحصیل کرده تا به مشکلات زنان و بیماری‎های مربوط به دستگاه تناسلی آن‎ها بپردازد. این رشته به چند شاخه‎ی زنان، جراحی زیبایی زنان، نازایی و سرطان‎های زنان تقسیم می‎شود که در زوپ هر کدام به تفکیک است و می‎توانید به راحتی پزشک متخصص مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

مراجعه به پزشک زنان

پر واضح است که به محض مشاهده‎ی علائمی از بیماری باید به پزشک متخصص آن مراجعه کنیم اما در رابطه با پزشک زنان موضوع اندکی متفاوت است. زیرا بانوان باید به طور مکرر به پزشک مراجعه کنند که یا از سلامت خود اطمینان حاصل کنند و یا در صورت وجود بیماری، در مراحل اولیه تشخیص و درمان شوند.

اما بنا بر باور غلطی که بین مردم رایج است متاسفانه عده شرم از حضور در مطب پزشک و مطرح کردن مشکلات خود دارند ممکن است این موضوع باعث ‎شود تا آسیب‎های جدی ببینند و عوارض خطرناک آن به طور بلند مدت بر بدن فرد باقی بماند. یکی دیگر از مزیت‎های استفاده از مشاوره پزشک آنلاین این است که فرد می‎تواند بدون ترس از قضاوت به صورت ناشناس با پزشک معاج خود ارتباط برقرار کند و موضوعاتی که به دلیل شرم و یا مسایل دیگر به صورت حضوری نمی‎توانست مطرح کند را به راحتی با وی در میان بگذارد.

بیماری های زنان

همانطور که پیشتر مطرح شد زنان به دلایل مختلف مانند دوره‎ی عادت ماهانه و یا بارداری، نسبت به دیگر افراد در معرض خطرات بیشتر و مستعد بیماری‎های مخلتفی هستند که در صورت عدم آگاهی از علایم و یا عدم مراجعه‎ به موقع به پزشک متخصص ممکن است نه تنها برای خودشان بلکه برای دیگر افراد خانواده ایجاد مشکل کنند. برخی از این بیماری‎ها شامل بیماری‎های مقاربتی، سرطان سینه و دستگاه تناسلی، حاملگی خارج از رحم، عفونت دستگاه تناسلی، مشکلات مربوط به لگن، بی‎اختیاری در مدفوع و ادرار، فیبرم رحم، اختلالات هورمونی، ناهنجاری‎های مادرزادی دستگاه تناسلی و… می‎شود که با مراجعه به موقع به پزشک متخصص زنان قابل تشخیص و درمان هستند.

کد تخفیف 30 درصدی ویژه کاربران یک پزشک : شما می توانید در صورتیکه اپلیکیشن زوپ را تا یک هفته از زمان انتشار این پست نصب کنید به مدت 1 ماه از کد تخفیف سی درصدی zoop30 برای مشاوره های آنلاین زوپ با تمام پزشکان آن استفاده کنید.

Online doctor
Online doctor

اپلیکیشن زوپ را می تواند از بازار یا گوگل پلی استور دانلود کنید. کاربران آیفون فعلا می توانند از نسخه تحت وب زوپ استفاده کنند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

همه چیز در مورد رمان رابینسون کروزوئه، نوشته دانیل دفو + روجلدهای خاطره‌انگیز این کتاب

رابینسون کروزوئه رمانی نوشته دانیل دفو است که اولین بار در سال 1719 منتشر شد. این رمان داستان مرد جوانی به نام رابینسون کروزوئه را روایت می‌کند که بر خلاف میل خانواده‌اش راهی دریا می‌شود و در جزیره‌ای متروک در سواحل آمریکای جنوبی غرق…

محصولات باورنکردنی که اپل در آینده عرضه خواهد کرد (شوخی با اپل – گالری عکس)

رونمایی از اپل ویژن پرو با قیمت و پیچیدگی‌های خاص خودش باعث شد که دست طنزپردازان در شوخی با اپل بازتر شود.به راستی اگر اپل سال‌های بعد بخواهد در زمینه‌های متفاوت فعالیت کند آنها را چطور رونمایی خواهد کرد. چه توصیف‌هایی برای آنها ردیف…

آیا ماری آنتوانت واقعاً گفته بود مردمی که در قطحی نان هستند، کیک بخورند؟! حقیقت درباره یکی از…

این یکی از بدنام‌کننده‌ترین داستان‌های تاریخ است: روایت این است که ملکه ماری آنتوانت وقتی شنید که دهقانان فرانسوی آنقدر فقیر شده‌اند که توانایی خرید نان ندارند، پاسخ داد: "بگذارید کیک بخورند." این افسانه برای قرن‌ها نقل شده است و به این…

شوخی با بناهای معروف و عجائب معماری دنیا یا میدجرنی – گمشده در ترجمه!

کاریکاتور شخصیت‌های مشهور را بسیار کشیده‌اند و دیده‌ایم، اما کشیدن کاریکاتور بناهای معروف زحمت بیشتری دارد. اما میدجرنی می‌تواند این زحمت را بسیار کمتر کند.کاربر شبکه اجتماعی دریت به نام mossymayn به تازگی این کار را کرده است:دروازه…

روجلدهای خاطره‌انگیز مجموعه کتاب های طلایی که کودکی‌مان را رنگی می‌کردند!

عبدالرحیم جعفری، پایه گذار انتشارات امیرکبیر و کتاب های طلایی، است. او ۱۲ آبان ۱۲۹۸ در تهران زاده شد. عبدالرحیم جعفری در سال ۱۳۲۸ انتشارات امیرکبیر را پایه گذاشت. و در سال ۱۳۴۰ انتشار مجموعه ی کتابهای طلائی را آغاز کرد. کتابهای طلایی مجموعه…

منتخبی از تصاویر تاریخی کمتر دیده شده

با اینکه دسترسی به مستندهای خوب این روزها خیلی زیاد شده و به سبب وجود اینترنت (یا شبحی از اینترنت!) ما عکس تاریخی بسیار زیاد می‌بینیم (و می‌توانیم حدس بزنیم که که کئام عکس‌های معاصر روزی تبدیل به عکس تاریخی خواهند شد)، اما باز هم حجم…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.