چگونه بهترین تردمیل مناسب برای ورزش در خانه را انتخاب کنیم؟ پیشنهاد 10 مدل مناسب

بهترین گزینه‌ها برای خرید یک تردمیل جمع‌وجور و تاشو مناسب برای فضاهای کوچک

0

به گزارش انجمن بین‌المللی بهداشت، تردمیل‌ها دوباره پرطرفدار شدند. استفاده از این وسایل ورزشی درون خانه طی سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ کاهش پیدا کرده بود ولی به دلایل مختلفی که آخرین آن می‌تواند ویروس کرونا باشد؛ تردمیل‌های کوچک برای تمرینات خانگی با استقبال مردم روبرو شدند.

تردمیل‌ها می‌توانند بزرگ، سنگین و با لوازم جانبی زیادی باشند که فضای زیادی از خانه را اشغال می‌کنند. شاید این تردمیل‌ها در گذشته بسیار محبوب بودند ولی اکنون بیشتر مردم دنبال تردمیل‌هایی هستند که کوچک و تاشو باشند تا بتوانند در یک اتاق کوچک در خانه استفاده کنند. تردمیل‌های کوچک خوب هستند ولی مدل‌های تاشو محبوب‌تر شدند؛ چون به سادگی جمع شده و در گوشه‌ای از اتاق نگهداری می‌شوند.

در دوران پاندمی کرونا که بسیاری از افراد نمی‌توانند فعالیت‌های روزانه عادی خود را داشته باشند و مثلا برای ورزش به پارک‌ها یا باشگاه‌ها بروند و از دویدن و قدم زدن محروم شدند؛ چه دستگاهی بهتر از تردمیل‌ها تا در خانه قدم‌های خود را بشمارید و هنوز دنبال تناسب اندام و ایمنی بدن باشید؟

چگونه بهترین تردمیل مناسب برای ورزش در خانه را انتخاب کنیم؟

هنگام بررسی گزینه‌های خرید تردمیل، انتخاب‌های زیادی در بازار وجود دارد. اما اولین سوالی که باید پرسیده شود این است که من یک تردمیل با قطعات موتوری می‌خواهم یا یک تردمیل غیرموتوری؟

قطعا اندازه، قیمت و ویژگی‌های مدل‌های مختلف در این انتخاب دخیل هستند. باید ویژگی‌هایی مانند اندازه‌گیری ضربان قلب، قابلیت برنامه‌ریزی، ظرفیت وزن، شیب، سرعت و موارد دیگر را کاملا بررسی کنید.

افرادی که می‌خواهند پاهای قوی‌تری داشته باشند یا عضلات پایینی پا را تقویت کنند؛ باید تردمیل‌هایی با سطح شیب‌دار بخرند. بهترین تردمیل‌های کوچک باید حداکثر سرعتی در حدود ۱۰ تا ۱۵ مایل در ساعت داشته باشند و تا دو ساعت بتوان از آن‌ها استفاده کرد. چون دویدن سریع یکی از ورزش‌هایی است که کالری بیشتری می‌سوزاند.

باید ویژگی‌های ایمنی استفاده از تردمیل را هم در نظر بگیرید. مثلا، آیا تردمیل دارای کمربندی هست که مانع از زمین خوردن شود؟ آیا سریع می‌شود تردمیل را در شرایط اضطراری متوقف کرد؟

چند نکته برای انتخاب بهترین تردمیل کوچک و تاشو

هنگامی که گزینه‌های خرید خود را به دو یا سه مدل محدود کردید؛ اکنون باید نکات ظریف و حرفه‌ای زیر را در نظر بگیرید:

۱- ویدئوهای افرادی که از این تردمیل‌ها استفاده کردند را در اینترنت مشاهده کنید.

۲- سری به انجمن‌ها یا بخش نظرات و سوالات وب‌سایت شرکت سازنده تردمیل بزنید. برخی اوقات جواب تمام ابهامات و سوالات شما در این بخش‌ها است.

۳- با مرکز گارانتی و خدمات مشتری شرکت‌ها تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید.

۴- از شبکه‌های اجتماعی برای گرفتن بازخورد و مشاوره استفاده کنید. به‌ویژه از افرادی که مورد اعتماد شما هستند و قبلا این وسایل را داشتند.

۵- بررسی کنید آیا به تجهیزات اضافی نیاز دارید؟ آیا تردمیل به پریز و دو شاخه خاصی نیاز دارد؟ چه چیزی باید زیر آن قرار بگیرد؟ دقیقا چقدر فضا نیاز دارد و چه اندازه باید از دیوار، مبلمان، وسایل تزئینی یا ورزشی دیگر درون خانه فاصله داشته باشد؟

۶- بررسی کنید تعویض قطعات برای این تردمیل آسان یا سخت است؟

در ادامه نگاهی به ۱۰ تردمیل برتر در رده کوچک و تاشو خواهیم انداخت. سعی کردیم مدل‌هایی با قیمت‌های مختلف معرفی کنیم تا هر فردی بتواند یک مدل مناسب خودش را انتخاب کند:

Sunny Health & Fitness SF-T1407M Manual Walking Treadmill

قیمت: ۱۵۰ دلار

اگر در استفاده از تردمیل تازه‌وارد هستید و نمی‌خواهید بودجه زیادی هزینه کنید؛ این تردمیل مناسب شما است. محدودیت وزن ۲۲۰ پوند (نزدیک ۱۰۰ کیلوگرم) دارد و غیربرقی است. قابل تاشو، جمع‌وجو و در زیر آن چرخ‌هایی برای جابه‌جای آسان وجود دارد.

شامل یک مانیتور LCD است که به شما امکان مشاهده زمان، سرعت، مراحل کار، کالری مصرف شده و اطلاعات دیگر را می‌دهد. افزون بر این، دارای دستگیره‌های فومی ضد لغزش است تا در سرعت زیاد اتفاقی برای شما نیفند.

Merax Easy Assembly Folding Treadmill Motorized Running Jogging Machine

قیمت: ۲۹۶ دلار

به عنوان یک گزینه برقی و تاشو، این تردمیل ایده‌آل است. برای حمل و جابه‌جایی آن از چرخ‌ها استفاده می‌کنید تا در هر کجا بتوانید تمرین کنید. یک نمایشگر بزرگ LCD هم دارد تا اطلاعات اولیه‌ای مانند سرعت، زمان، مسافت و کالری سوزانده شده را ردیابی کنید.

برای افرادی که دوست دارند با سرعت‌های بالا بدوند؛ اجازه رسیدن سرعت به ۷.۵ مایل در ساعت را می‌دهد. می‌توانید از بلندگوی تردمیل موسیقی پخش کنید. کافی است یک حافظه فلش به این دستگاه بزنید.

Weslo Cadence G 5.9i Cadence Folding Treadmill

قیمت: ۳۵۰ دلار

اگر دنبال یک تردمیل تاشو ارزان‌قیمت با قابلیت بلوتوث هستید؛ این محصول برای شما کافی است. می‌توانید برای دسترسی به تمرینات مربیان برتر، عضویت یک ماهه iFit را خریداری کنید. در این صورت، هنگامی که تردمیل روشن است؛ با نگه داشتن کلید بلوتوث می‌توانید iFit را فعال کنید.

دارای یک هولدر تبلت است و حداکثر سرعت آن به ۱۰ مایل در ساعت می‌رسد. تا ۲۷۵ پوند (۱۲۵ کیلوگرم) را پشتیبانی می‌کند.

XTERRA Fitness TR150 Folding Treadmill

قیمت: ۳۹۸ دلار

این تردمیل جمع‌وجور در سه سطح شیب‌دار به صورت دستی قابل تنظیم است. همچنین، سرعت آن از ۰.۵ تا ۱۰ مایل در ساعت تنظیم می‌شود. دارای یک نمایشگر LCD برای ردگیری سرعت، شیب، زمان، مسافت، کالری و نبض خون است.

خیلی راحت جمع می‌شود و در گوشه‌ای از خانه قرار می‌گیرد. یک دستگاه بسیار مناسب برای پیگیری تمرینات ورزشی در خانه است.

Goplus Under Desk Electric Treadmill

قیمت: ۴۶۰ دلار

این تردمیل برقی را می‌توانید زیر میز کارتان هم نگهداری و استفاده کنید. طراحی ضدضربه و تکان دارد تا کمترین صدا و ارتعاش یا سروصدای احتمالی را داشته باشد.

طراحی باریک آن اجازه می‌دهد زیر مبل یا زیر تخت خواب هم قرار بگیرد و فضای زیادی از خانه بی‌مصرف اشغال نشود. دارای سه ردیف تمرین و ۱۲ برنامه متنوع ورزشی و تناسب اندام است. سرعت آن از ۰.۵ تا ۴ مایل در ساعت افزایش پیدا می‌کند و مانند دیگر مدل‌ها دارای یک نمایشگر برای ردگیری اطلاعات پایه‌ای است. در صورت بروز مشکلی، می‌تواند از راه دور آن را کنترل و متوقف کرد.

Lifepro Pacer Folding Treadmill

قیمت: ۶۷۵ دلار

اگر بیشترین سرعت آن ۸.۷ مایل در ساعت است ولی جزو بهترین تردمیل‌های اندازه کوچک سایت آمازون محسوب می‌شود. قابلیت تاشو و کاملا بسته شدن برای کاهش فضا را دارد و روی ۱۲ سطح شیب‌دار خودکار برنامه‌ریزی می‌شود. بیش از ۴۰ برنامه آموزشی همراه این محصول است و از بلندگوهای داخلی بلوتوثی و صفحه‌نمایش LCD با نور پس‌زمینه در شب برخوردار است تا سطح شیب، سرعت، زمان، مسافت، کالری و ضربان قلب خود را حین تمرین ببینید. دارای یک ضمانت مدام‌العمر از یک شرکت خوش‌نام است.

OMA CAI Treadmill

قیمت: ۱۲۹۹ دلار

یکی از بهترین تردمیل‌های اندازه کوچک موجود در دنیا است. از ۳۰۰ پوند (۱۳۶ کیلوگرم) وزن پشتیبانی می‌کند و یک موتور بسیار ساکت و بی‌سروصدا دارد. به شما امکان می‌دهد یکی از ۳۶ برنامه از پیش تعریف شده را برای تمرین انتخاب کنید. می‌توانید رسما خودتان را به چالش بکشید و در هنگام تمرین موسیقی گوش کنید.

دارای بلندگوهای بلوتوثی بسیار قوی است تا کیفیت صدای موسیقی خوبی شنیده شود. سطح شیب تردمیل را می‌توانید از ۰ تا ۱۵ درجه تنظیم کنید و حداکثر سعرت آن به ۱۲ مایل در ساعت می‌رسد.

خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته بسیار خوبی دارد و تقریبا قیمتی نصف بهترین تردمیل‌ جهان دارد ولی با همان ویژگی‌ها و مشخصات.

NordicTrack T-Series Treadmill

قیمت: ۲۰۰۰ دلار

این تردمیل بسیاری از ویژگی‌های مدل Peloton را دارد ولی ۷۰۰ دلار ارزان‌تر است و در بازا به عنوان یک تردمیل میان‌رده خوب شناخته می‌شود. امکان دسترسی به برنامه تمرینی زنده را دارد و از یک سال تا ۵ سال می‌توانید عضو این سرویس برای دریافت تمرینات جدید باشید.

یک صفحه‌نمایش لمسی ۱۰ اینچی HD دارد و سطح شیب آن از صفر تا ۱۰ درجه قابل تنظیم است. سرعت این تردمیل از صفر تا حداکثر ۱۰ مایل در ساعت است. یک طراحی تاشو دارد و در حالت باز هم فضای بسیار کمی اشغال می‌کند. فریم آن ۱۰ سال کار می‌کند و قطعات آن ۲ سال ضمانت دارند.

3G Cardio Pro Runner Treadmill

قیمت: ۱۷۹۹ دلار

این تردمیل کوچک دارای قدرت موتور بیشتری نسبت به مدل‌های معرفی شده بالا است. می‌تواند وزنی معادل ۳۵۰ پوند (۱۵۸ کیلوگرم) را تحمل کند و به کنسولی مجهز است که سرعت، شیب، مسافت، زمان، ضربان قلب و موارد دیگر را کنترل می‌کند.

دامنه شیبی از صفر تا ۱۵ درجه به همراه حداکثر سرعت ۱۲ مایل در ساعت به دست می‌دهد. دارای ضمانت مادم‌العمر فریم، ۵ سال ضمانت قطعه و یک سال ضمانت کار است.

Peloton Tread

قیمت: ۲۴۵۹

مانند تردمیل Tesla این مدل هم گران است. وسایل ورزشی Peloton گران هستند چون طرفداران زیادی دارند که می‌خواهند به صورت زنده در کلاس‌های تمرینی شرکت کنند و زیرنظر مربیان مشهور بدن‌سازی و تناسب اندام باشند.

یک صفحه‌نمایش لمسی ۲۴ اینچ HD دارد و سرعت آن حداکثر به ۱۲.۵ مایل در ساعت می‌رسد. شیب آن هم از صفر تا ۱۲.۵ درجه است. یک سال ضمانت کامل دارد و نصب و راه‌اندازی آن در محل رایگان است.

برای انتخاب یک تردمیل خوب باید از خود بپرسید دقیقا چه چیزی نیاز دارید؟ آیا به کلاس و برنامه تمرینی و مربی نیاز دارید؟ آیا به تردمیلی با کیفیت بالا و ویژگی‌های بی‌نهایت نیاز دارید یا یک تردمیل ساده و جمع‌وجور هم می‌تواند شما را در خانه شاداب و سلامت نگه دارد.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

مرگبارترین روز در تاریخ، چه روزی بود و چطور رخ داد؟

انسان‌های راه‌های زیادی برای کشتن هم در طول تاریخ ابداع کرده‌اند: سلاح‌های هسته‌ای و زیستی ، بمب‌های آتش‌زا، گلوله‌ها، سرنیزه‌ها، ایجاد قحطی عمدی و ...کاملا قطعی نیست، اما طبق بسیاری از روایت‌ها مرگبارترین روز در تاریخ بشر در واقع نتیجه…

آیا واقعا سرم حقیقت وجود دارد؟ چطور کار می‌کند؟

انسان‌ها از زمان امپراتوری روم می‌دانستند که ما در حالی که تحت تأثیر چیزی باشیم، صادقانه‌تر و راحت‌تر سخن میٰ‌گوییم. این همان جایی است که ایده  اصطلاح «سرم حقیقت» از آن سرچشمه می‌گیرد.سرم حقیقت به تعدادی از داروهای تغییر دهنده ذهن اشاره…

۱۰ واقعیت جذاب درباره جی رابرت اوپنهایمر -پدر بمب اتمی و سوژه فیلم جدید کریستوفر نولان

جولیوس رابرت اوپنهایمر بیشتر به عنوان فیزیکدانی شناخته می‌شود که به ساخت اولین بمب اتمی کمک کرد. اما سنگ‌ها و کانی‌ها عشق اول او بودند و او همچنین شاعرمسلک بود.اوپنهایمر آزمایشگاهی را رهبری کرد که اولین بمب اتمی را ساخت و با موفقیت…

طراحی‌ها و معماری‌های نبوغ‌آمیز و عالی که باید تحسین‌شان کرد

همان طور که در برخی پست‌های قبلی از طراحی‌ها و معماری بد گفتیم (در اینجا و اینجا برای مثال) سوی مخالف آنها هم وحود دارد. یعنی طراح یا معماری صنعتی به کاربرد و جنبه زیباشناختی اماکن و اشیا دقیقا فکر کرده و چیزی دلخواه و هماهنگ با محیط پدید…

21 مهارتی که ای کاش در مدرسه یا جای دیگر مقدمات آنها را به ما می‌آموختند!

درس و دانشگاه بسیارند، اما وقتی وارد کار واقعی و زندگی می‌شوید می‌بینید که مهارت‌های زیادی لازم دارید تا تبدیل به یک آدم موفق شوید یا به آرامش و خوشبختی بیشتری در زندگی برسید. گاهی دوره‌های آموزشی خوبی برای آنها وجود دارد و گاهی هم باید…

عکس های رنگی مردم «عادی» در دوران استالین که توسط یک دیپلمات آمریکایی که به دلیل جاسوسی اخراج شد،…

زندگی مردم عادی چیزی است که آنچنان که باید و شاید ثبت نمی‌شود. مورخی را تصور کنید که پنج دهه بعد بخواهد در مورد تاریخ الان ایران تحقیق کند. او احتمالا انبوهی از روزنامه‌های و مجلات و کتاب‌ها و مصاحبه‌های شفاهی و آمارها یا اطلاعات سایت‌ها را…
منبع thehealthy
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5