معرفی انواع کاندوم و خرید کاندوم به صورت نامحسوس :

رپورتاژ

کاندوم چیست ؟

کاندوم را می توان پوششی لاتکس و کشسان دانست . که به عنوان یک مانع فیزیکی برای جلوگیری از برخورد مستقیم آلت تناسلی مرد با اندام جنسی زن عمل می کند . از انواع کاندوم بیشتر برای جلوگیری از ورود اسپرم به دستگاه تناسلی زن یعنی جلوگیری از بارداری استفاده می شود . اما به صورت کلی می توان گفت استفاده از کاندوم مزیت های دیگری نیز برای زوجه به همراه دارد .

برای مثال یکی از مهم ترین این مزیت ها و یکی از عامل های اصلی خرید کاندوم را می توان پیش گیری از انتقال بیماری های آمیزشی مانند ایدز و… دانست .

برای خرید کاندوم میتوانید از هیس مارکت اقدام کنید و مطمئن بشید به صورت نامحسوس بسته را دریافت خواهید کرد.

انواع کاندوم :

کاندوم چیست ؟ انواع کاندوم ؟

به صورت کلی قبل از تقسیم بندی جزئی و نوع های خاص کاندوم می توان ماندوم ها را به دو دسته کاندوم مردانه و کاندوم زنانه تقسیم کرد . که روش استفاده از کاندوم در هر کدام از آنها متفاوت است .

کاندوم مردانه :

کاندوم مردانه را می توان پر استفاده ترین نوع کاندوم دانست که خود این نوع از انواع کاندوم مختلفی نظیر کاندوم ساده ، کاندوم خاردار ، کاندوم تاخیری ، کاندوم ضد ایدز و… اشاره کرد .

استفاده از کاندوم مردانه می تواند تا درصد بالایی از بارداری ناخواسته ، انتقال انواع بیماری های آمیزشی مانند بیماری ایدز ، بیماری هپاتیت نوع سی و… جلوگیری کند .

اما در برخی از مواد هم استفاده از کاندوم مردانه برای جلوگیری از انزال زودرس مردان و بهبود یافتن میزان توانایی مردان در نغوظ استفاده می شود . مخصوصا استفاده از کاندوم برای مردان کم توان و همچنین مردان پیر توصیه می شود .

و اما نکته اصلی  درباره استفاده از کاندوم با توجه به آمار بالای انتقال بیماری ایدز در اثر روابط جنسی می توان گفت استفاده از کاندوم نه تنها به عنوان یک مزیت است بلکه یک عمل کاملا واجب به حساب می آید که می تواند به سواد جنسی کمک بسیاری داشته باشد .

کاندوم زنانه :

کاندوم زنانه یکی از انواع کاندوم است . که نسبت به کاندوم مردانه کمتر مورد استفاده قرار می گیرد . استفاده از کاندوم زنانه نسبت به استفاده از کاندوم مردانه مقداری سخت تر است . اما خرید کاندوم زنانه می تواند عامل اصلی جلوگیری از بارداری و انتقال بیماری های آمیزشی باشد .

کاندوم زنانه نسبت به کاندوم مردانه بلندتر است و دارای دوتا حلقه در ساختار خود است و جنس آن مانند کاندوم مردانه از لاتکس است .به همین دلیل  قیمت بالاتری هم نسبت به دیگر انواه کاندوم برخوردار است .

استفاده از کاندوم زنانه به دلیل طرز استفاده سخت از کاندوم و قیمت بالا بیشتر برای افرادی است که نمی توانند همسر خود را متقاعد به استفاده از کاندوم مردانه بکنند .

انواع کاندوم مردانه :

کاندوم خاردارچیست ؟

کاندوم خاردار یکی از انواع کاندوم مردانه است که مورد استقبال زوج هایی است که قصد به رسیدن به اوج لذت جنسی را دارند . البته قابل ذکر است که خانم ها و اقایانی که قصد به ارتباط خشن با یکدیگر هم دارند از این نوع کاندوم استفاده می کنند .علاوه بر این  کاندوم خاردارگزینه مناسبی برای آقایانی است که فکر می کنند دهانه واژن عریض است و نمی تواند مورد تحریک قرار بگیرد .

چرا باید خرید کاندوم خاردار انجام بدهیم ؟

توجه داشته باشید افراد زیادی هستند که به دلیل مشکلات متفاوت که به ساختار بدن آنها مربوط می شود نمی توانند به لذت کافی در حین رابطه برسند . البته این نوع اختلال ها در زنان بیشتر از زنان است . به همین دلیل می توانند با استفاده از این نوع از کاندوم که در سطح خود برجستگی های دارد . و به کاندوم خاردار معروف است استفاده بکنند . این برجستگی ها توانایی تحریک کردن کلیستوریس ، نقطه جی ، دیواره واژن را دارد که جز نقاط حساس تناسلی خانم ها هستند . و باعث تحریم بالای اعصاب این نقاط می شود . در نهیات می تواند باعث ایجاد لذت جنسی بین زوجین شود .

کاندوم لاتکس چیست ؟

کاندوم لاتکس یکی از انواع کاندوم مردانه است . این کاندوم را می توان به عنوان یکی از پرفروش ترین و پرمصرف ترین نوع از انواع کاندوم دانست . استفاده از این کاندوم بسیار راحت است . و مدت زمان بسیاری است که در بازار وجود دارد . ساختار این کاندوم از ذرات پلیمر در محلول آبی است . که باعث کشسان بودن آن می شود .

چرا باید خرید کاندوم لاتکس انجام بدهیم  ؟

کاندوم لاتکس یکی از انواع کاندوم مردانه ساده است . یعنی مانند کاندوم خاردار یا کاندوم تاخیری داری خواص ویژه برای ساختار خود نیست . به همین دلیل خرید کاندوم  لاتکس برای اهداف اصلی ساخت کاندوم نظیر جلوگیری از باردری و جلوگیری از انتقال بیماری های آمیزشی استفاده می شود .

کاندوم غیر لاتکس چیست ؟

کاندوم غیر لاتکس یکی از انواع کاندوم مردانه است . استفاده از کاندوم غیر لاتکس برای افرادی پیشنهاد می شود که به جنس لاتکس حساسیت دارند و نمی توانند از کاندوم لاتکس استفاده کنند . این کاندوم نیز مانند کاندوم لاتکس یکی از قدیمی ترین انواع کاندوم موجود در بازار است .

چرا باید خرید کاندوم غیر لاتکس انجام بدهیم  ؟

همانطور که گفته شد اگر شما جز آن دسته افرادی هستید . که می خواهید از بارداری ناخواسته و انتقال بیماری هاس آمیزشی جلوگیری کنید اما به جنس لاتکس موجود در انواع کاندوم حساسیا دارید . می توانید خرید کاندوم غیر لاتکس را امتحان کنید .

کاندوم پوست بره چیست ؟

کاندوم غیر لاتکس را می توان برای افرادی توصیه کرد که به جنس لاتکس حساسیت دارند و نمی توانند از کاندوم های ساخته شده از لاتکس استفاده کنند . اما همانطور که گفته شد شما با خرید کاندوم غیر لاتکس یک کاندوم ساده را خریداری کرده اید و از هیچکدام از ویژگی موجود در انواع کاندوم مثل کاندوم خاردار ، کاندوم تاخیری و … بهره مند نخواهید شد . به همین دلیل کاندوم دیگری نیز با نام کاندوم پوست بره برای افرادی که به لاتکس حساسیت دارند ساخته شده است . که می تواند علاوه بر جلوگیری از حساسیت به لاتکس باعث ایجاد بیشترین لذت جنسی در این افراد هم بشود .

چرا باید خرید کاندوم پوست بره انجام بدهیم ؟

خرید کاندوم پوست بره همانطور که گفته شد برای افرادی است که مایل به لذت بالا در حین رابطه هستند اما به جنس لاتکس موجود در انواع کاندوم حساسیت دارند .

اما نکته مورد نظر این است که شما نمی توانید برای جلوگیری از بارداری و انتقال بیماری های آمیزشی خرید کاندوم پوست بره انجام بدهید . زیرا این کاندوم در ساختار خود سوراخ های بسیار ریزی دارد . که ممکن است عاملی برای انتقال بیماری های مراقبتی باشد.

کاندوم اسپرم کش چیست ؟

اگر شما از ان دسته از افرادی هستید که می خواهید 100 % از بارداری ناخواسته جلوگیری کنید . می توانید خرید کاندوم اسپرم کش انجام بدهید . کاندوم اسپرم کش یکی از انواع کاندوم مردانه است . که در ساختار خود از موادی گیاهی برخوردار است که می تواند اسپرم ها موجود را در کوتاه ترین زمان ممکن از بین ببرد .

چرا باید خرید کاندوم اسپرم کش انجام بدهیم ؟

کاندوم اسپرم کش نسبت به دیگر انواع کاندوم مخصوصا کاندوم لاتکس ساده از مزیت های بیشتری برخوردار است . زیرا کاندوم لاتکس ساده تنها می تواند تا 80 % از بارداری ناخواسته جلوگیری کند . اما کاندوم اسپرم کش می تواند تا 100 % از بارداری ناخواسته جلوگیری کند . البته قابل به ذکر است اگر شما می خواهید از بارداری ناخواسته جلوگیری کنید . علاوه بر استفاده از خرید کاندوم و استفاده از انواع کاندوم باید از روش های دیگر جلوگیری از بارداری مانند استفاده از قرص زد بارداری و… نیز استفاده بکنید .

کاندوم های طعم دار چیست ؟

کاندوم طعم دار یکی از انواع کاندوم مردانه است .که می توان آن را درواقع همان کاندوم لاتکس نام گذاری کرد . اما در ساختار خود دارای اسانس های مختلفی مانند پرتقال ، توت فرنگی و… است .

چرا باید خرید کاندوم طعم دار انجام داد ؟

خرید کاندوم طعم دار برای آن دسته از افرادی مناسب است که از بوی نامطبوع عذاب می کشند و روی این موضوع حساسیت بالایی دارند . استفاده از کاندوم طعم دار نه تنها برای جلوگیری از بارداری و انتقال بیماری های آمیزشی  مفید است . بلکه می تواند برای شما یک رابطه جنسی لذت بخش را فراهم بیاورد .

کاندوم تاخیر چیست ؟

کاندوم تاخیری یکی از انواع کاندوم مردانه است . خرید کاندوم تاخیری برای زوجینی توصیه می شود که به داشتن یک رابطه طولانی مدت علاقه مند هستند .

چرا باید خرید کاندوم تاخیری انجام بدهیم ؟

کاندوم تاخیری در جنس خود دارای یک ماده است که می تواند باعث بیشتر شدن زمان رابطه در بین زوجین شود . این تایم حتی می تواند در بعضی از انواع کاندوم و  مارک های کاندوم تاخیری تا 45 دقیقه نیز ادامه پیدا کند . و باعث اوج لذت جنسی در بین زوجین شود .البته قابل به ذکر است . که علاوه بر این خصوصیت خود می تواند از بارداری و انتقال بیماری های آمیزشی نیز جلوگیری بکند .

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

نظرات بسته شده است.