کراس‌اوور چینی JMC S350 تولیدی ریگان خودرو آماده ورود به بازار ایران است

شاسی‌بلندی بزرگ و سنگین وزن در ابعاد خودروهای GMC

0

بیش از یک سال است که خبر تولید کراس‌اوور JMC S350 توسط خودروسازی ریگان خودرو به گوش می‌رسد ولی اکنون ظاهرا خط تولید این خودرو رسما آغاز به کار کرده است.

در ماه‌های اخیر، شرکت‌های چینی تلاش‌های خود برای حضور در بازار خودروی ایران را افزایش دادند و می‌خواهند پیش از بازگشت احتمالی خودروسازهای اروپایی به ایران پس از بازگشت دوباره ایالات متحده به برجام، جای پای محکمی در این بازار داشته باشند.

در اوایل دی ماه، خط تولید خودروی جی ام سی S350 در بم کرمان و با حضور مدیران استانی آغاز به کار کرد. JMC سرنام عبارت Jiangling Motors Co بوده که یک شرکت چینی و شریک تجاری خودروسازی فورد است. این خودروسازی انواع خودروهای تجاری، پیکاپ و اسیووی را تولید کرده و خودروی JMC S350 یک محصول موفق و قدیمی این شرکت محسوب می‌شود.

مشخصات اصلی JMC S350

اولین مدل S350 در سال ۲۰۱۰ عرضه شد ولی طی این سال‌ها دو فیس‌لیفت یا ارتقا را شاهد بوده است. مدل از S350 که ریگان خودرو در ایران تولید می‌کند؛ جزو فیس‌لیفت دوم و یک کراس‌اوور شهری است. البته، برخی از خبرها هم از عرضه مدل اولیه و بدون فیس‌لیفت S350 در ایران است.

این خودرو اندازه و جثه بزرگی دارد و بی‌شباهت به شاسی‌بلندهای GMC نیست. ارتفاع زیاد از سطح زمین، ارتفاع زیاد سقف، طول بلند و مشخصات دیگر نشان می‌دهند یک خودروی مناسب برای آفرود هم هست؛ البته نه یک آفرود کامل!

جزو معدود خودروهای شاسی بلند چینی با سیستم انتقال قدرت تمام چرخ محرک است؛ البته اگر در ایران با این مشخصات تولید و عرضه شود. چون، ممکن است ریگان خودرو قصد دارد نسخه عقب محرک این خودرو را عرضه کند.

جی ام سی  S350 را با یک پیشرانه ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ تولید می‌شود. این پیشرانه قدرت ۲۰۵ اسب بخار و گشتاور ۳۲۵ نیوتن متری دارد و از گیربکس شش سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها بهره می‌برد.

این خودرو در استاندارد یورو ۵ و با مخزن سوخت ۷۰ لیتری عرضه می‌شود. مصرف سوخت بنزین این شاسی بلند سنگین وزن، ۸.۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است. وزن خودروی S350 تقریبا ۲۵۳۰ کیلوگرم با ابعاد طول، عرض و ارتفاع به ترتیب ۴۷۹۸، ۱۸۹۵ و ۱۸۵۲ میلی‌متر و فاصله بین دو محور ۲۷۵۰ میلی‌متری است.

امکانات رفاهی و امنیتی

هم شرکت جی‌ام‌سی برای خودروی S350 امکانات رفاهی و امنیتی نسبتا خوبی در نظر گرفته است و هم شرکت ریگان خودرو، مانند کراس‌اوور کوپا دوست دارد محصولی با آپشن‌های زیاد وارد بازار شود.

به گفته خود شرکت ریگان خودرو، شاسی‌بلند S350 دارای تجهیزات ایمنی مانند سیستم ترمز ضد قفل و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم کنترل پایداری در سراشیبی و آغاز حرکت در سربالایی، کنترل کشش، ترمز کمکی و کیسه ایمن هوا راننده و سرنشین جلو است.

تجهیزات رفاهی این خودرو نیز شامل مواردی مانند سانروف برقی، چراغ‌های LED دارای نوار روشنایی در روز، آینه‌های جانبی برقی تاشونده، کامپیوتر سفری، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، فرمان برقی دارای کلیدهای کنترلی چند منظوره، کروز کنترل، خروجی برق ۱۲ ولت در فضای بار، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم تهویه مطبوع مجزا برای سرنشینان عقب، صندلی راننده با قابلیت تنظیم در شش جهت به صورت برقی و سیستم مالتی مدیا با نمایشگر لمسی هشت اینچی با درگاه بلوتوث و USB و قابلیت اتصال به تلفن همراه می‌شوند.

این امکانات رفاهی و امنیتی برای مشتریان ایرانی وسوسه‌کننده هستند و این نوید را می‌دهد که یک شاسی بلند نسبتا آفرود با امکانات قابل قبول و متوسط خریداری می‌کنند.

البته، تا اولین خودرو S350 تولیدی ریگان خودرو وارد بازار نشود؛ نمی‌توان با اطمینان کامل گفت کدام‌یک از این آپشن‌ها عرضه شدند. همه امیدواریم که یک خودروی با امکانات نسبتا بالا در بازار ایران روبرو باشیم.

درباره قیمت JMC S350 نیز نمی‌توان با قطعیت صحبت کرد. بازار خودرو در دوران رکود و کاهش قیمت‌ها است و مردم اصلا توان یا تمایلی برای خرید خودروهای گران‌قیمت ندارند. نباید قیمت این خودرو بیش از ۱ میلیارد تومان باشد. یک استراتژی ریگان خودرو می‌تواند فروش بیشتر با حاشیه سود کمتر باشد.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

نه! ژاپن واقعا شبیه هیچ کشور دیگری نیست – عکس‌هایی که این را ثابت می‌کنند

هر کشوری ویژگی‌های فرهنگی و اجتماعی و حکمرانی و اقلیمی متفاوتی از کشور دیگری دارد. اما تفاوت برخی از کشورها با دیگران، چشم‌گیرتر است. ژاپن را یک اقیانوس از دنیاهای دیگر جدا نکرده، اما اگر شما هم این عکس‌ها را با من مرور می‌کنید، می‌بینید که…

زندگینامه «هرژه» و مروری بر مجموعه کتاب‌های «ماجراهای تن تن»

امروز مصادف است با نخستین بخش از رشته ماجراهای تن‌تن و میلو نوشته هرژه . به همین خاطر این پست را به صورت مشروح اختصاص می‌دهیم به این نوستالژی دوران کودکی‌مان: «نیروهای ویلهلم دوم قیصر آلمان وارد بلژیک شده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند.» این را زنانی…

آیا چهره‌های مشهور، فرازمینی و بیگانه هستند؟! چرا چنین چیزهایی در شبکه‌های اجتماعی رواج می‌یابد +…

امروز صبح دوست گرانقدری ویدئویی از آنجلینا جولی را از یک صفحه اینستاگرام برای من فرستاد. در این ویدیو که ظاهرا از یک مصاحبه او انتخاب شده بود، روی چشم‌های او زوم می‌شد و این نکته القا می‌شد که چشمان او غیرطبیعی هستند و قرنیه و عنبیه او…

خرابی چون‌ که از حد بگذرد آباد می‌گردد! – گالری عکس‌های قبل و بعد این مکان‌های زشت یا مخروبه

تماشای مراحل ساخت هنرهای دستی یا دکوراسیون داخلی و خارجی منزل برای بسیاری جالب و لذت‌بخش است. حتی اگر فعلا یارای تجمل باز اقتصادی خرید و بهسازی و نوسازی منزل نداشته باشند یا عملا در کار هنری نباشند.دست‌کم ایده‌ای در ذهنشان می‌ماند که از…

چند بار می توانید یک تکه کاغذ را از وسط تا کنید؟

به راحتی می‌توان یک تکه کاغذ را یک، دو بار یا حتی سه یا چهار بار از وسط تا کرد. اما بیشترین تعداد دفعاتی که یک تکه کاغذ را می‌توان از وسط تا کرد چقدر است؟بر اساس یک ادعای رایج، یک ورق کاغذ را نمی‌توان بیش از هفت بار از وسط تا کرد. اما…

خوشمزه‌ترین غذاها در کشورهای مختلف دنیا از دید میدجرنی

ذائقه مردم کشورهای مخالف متناسب با فرهنگ و مواد غذایی اولیه در دسترس به میزان زیادی با هم متفاوت است تا آن حد که گاه باعث شگفتی ما می‌شود که چطور به خوردن این غذاها می‌شود فکر کرد. اما به صورت متناسب ممکن است برخی غذاهای ما هم برای شهروندان…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.