بهترین محصولات مراقبت از موهای رنگ شده

0

رپورتاژ

رنگ کردن موها بدون تهیه بهترین محصولات مراقبتی از موهای رنگ شده، نه تنها تاثیری بر زیبایی نخواهد داشت؛ بلکه منجر به وز شدن، شکنندگی و خرد شدن موها هم خواهد شد.

برای اینکه بتوانید بیشترین لذت را از رنگ موی جدیدتان ببرید و موهایی نرم، درخشان و سالم داشته باشید، باید برای داخل و خارج از حمام محصولات مراقبتی مناسب را تهیه کرده باشید. ما در این مقاله بهترین محصولات مراقبتی موجود در بازار را به شما معرفی خواهیم کرد.

1.   شامپو مخصوص موهای رنگ شده

اولین محصولی که باید در حمام شما برای مراقبت از موهای رنگ شده‌تان قرار داشته باشد، شامپوی مخصوص است. اگر برای خرید شامپو مخصوص موهای رنگ شده دو دل هستید، خوب است این را بدانید که تنها استفاده از شامپوی مخصوص منجر به ثبات رنگ مو شده و مانع از کدری یا تغییر رنگ موهای شما خواهد شد. این شامپوها حاوی مواد لازم برای تقویت آسیب‌های ناشی از رنگ مو هستند و منجر به زیبایی هر چه بیشتر شما خواهند شد.

شامپو بدون سولفات هیر واتر مخصوص موهای رنگ شده کامان

نبود سولفات در یک شامپوی مخصوص موهای رنگ شده، جزو امتیازاتی است که می‌تواند منجر به سلامت بیشتر موها و دوام بیشتر رنگ مو شود. شامپو هیر واتر کامان که بدون سولفات و در یک بسته بندی بسیار زیبا ارائه شده است، حاوی مواد تثبیت کننده رنگ مو و قدرت رطوبت رسانی بسیار بالایی است. استفاده از این شامپو باعث می‌شود موهای شما نرم، خوش حالت و زیباتر از همیشه به نظر برسند. شامپوی 400 میل کامان بسیار به صرفه و اقتصادی بوده و با داشتن بافت ژل کرم می‌تواند لذت یک شستشوی بی‌نقص را به شما هدیه کند.

شامپو موی رنگ شده لیپور

هر زمانی که قصد خرید شامپو برای موهای رنگ شده را دارید، سعی کنید به مواد تشکیل دهنده شامپو دقت کنید. وجود عناصر معدنی در شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده یا آسیب دیده می‌تواند به ایجاد ظاهر سلامت موها کمک زیادی کند. شامپو مخصوص موی رنگ شده لیپور علاوه بر اینکه حاوی مواد معدنی مفیدی مثل سدیم، پتاسیم، مس و زینک است، عصاره جلبک دریایی اسپیرولینا را هم در خودش جا داده است تا ترکیبی معجزه‌آسا برای احیای موهای رنگ شده ارائه دهد. مواد به کار رفته در این شامپو در حین داشتن قدرت پاک کنندگی بالا، منجر به حفظ رنگ مو و تثبیت آن خواهد شد. حجم این محصول 230 میل است و بافت ژل کرمی با قدرت نرم کنندگی دارد.

شامپو مخصوص موهای رنگ شده دیپ سنس

یکی از مشکلاتی که بعد از رنگ شدن حتی برای صاف‌ترین موها هم پیش می‌آید، گره خوردن تارهای مو به همدیگر است. اگر به دنبال خرید شامپو مخصوص موهای رنگ شده هستید که ضد گره خوردن موها باشد، خوب است شامپوی دیپ سنس Deep Sense را مد نظر داشته باشید. این شامپو با داشتن عصاره بابونه، آمارانت و روغن آملا به راحتی موها را تقویت کرده و با رطوبت رسانی قوی منجر به احیای موها و ایجاد درخشش در آن‌ها خواهد شد. شامپوی دیپ سنس حالت وزی مو را از بین می‌برد و نمی‌گذارد تارهای مو به هم گره بخورند. این محصول با بافت ژلی و حجم 200 میل توانسته است نظر بسیاری از خانم‌‌ها را به خود جلب کند.

 

1.   نرم کننده مخصوص موهای رنگ شده

بعد از انتخاب و خرید شامپو دومین محصولی که باید برای مراقبت از موهایتان داشته باشید، نرم کننده مخصوص موهای رنگ شده است. شامپوهای مخصوص هر چقدر هم که قوی باشند، برای تکمیل شدن به یک نرم کننده عالی نیاز دارند که رطوبت از دست رفته بر اثر رنگ را به موها برگرداند. بهترین محصولات نرم کننده‌ای که در حال حاضر در بازار وجود دارند، شامل مواردی می‌شود که در ادامه معرفی خواهیم کرد.

نرم کننده موی رنگ شده زی موی

یکی از محصولاتی اخیراً توجه زیادی را به خود جلب کرده، انواع نرم کننده زی موی است که مدل مخصوص موی رنگ شده آن برای محافظت از موهای آسیب دیده بر اثر رنگ طراحی شده است.

نرم کننده موی رنگ شده زی موی یک تغذیه کننده قوی مو به شمار می‌آید که با ایجاد یک لایه محافظ روی هر تار مو می‌تواند ظاهری درخشان، بدون وز شدن و شکنندگی به موهای شما دهد. این نرم کننده علاوه بر اینکه تثبیت کننده رنگ مو است، از موها در برابر آسیب‌دیدگی بیشتر بر اثر اشعه خورشید و گرد و غبار هم محافظت می‌کند. زی موی حاوی پرو ویتامین B5 برای تقویت موها بوده و فاقد پارابن است. کسانی که از این محصول استفاده کرده‌اند جلوگیری از گره خوردن و آسانی شانه کردن موهای رنگ شده را از مزایای این نرم کننده می‌دانند.

نرم کننده مو فوق العاده قوی موی آسیب دیده و رنگ شده مای

استفاده از روغن‌های مناسب برای تقویت و محافظت از موهای رنگ شده در محصول، یکی از موارد مهمی است که باید چه در زمان خرید شامپو و چه هنگام خرید نرم کننده در نظر داشته باشید. نرم کننده فوق العاده قوی «مای» با به کار گرفتن روغن آرگان و کراتین توانسته است بافتی مخملی و بسیار جذاب را برای موهای بسیار آسیب دیده فراهم کند. یکی دیگر از امتیازهای این محصول نسبت به سایر محصولات موجود در بازار داشتن قدرت محافظت از موها در برابر حرارت سشوار و وسایل حالت دهنده مو است؛ بنابراین اگر زمانی فراموش کردید اسپری محافظتی موهایتان را همراه داشته باشید، این نرم کننده به کمک شما خواهد آمد. سومین امتیاز نرم کننده فوق قوی مای، قدرت درخشان کنندگی موهاست. بعد از خشک شدن موها متوجه انعکاس نور روی آنها خواهید شد و از این درخشش لذت خواهید برد.

 

2.   ماسک مو مخصوص موهای رنگ شده

یکی از بدترین تجربه‌های بعد از دکلره و رنگ این است که ساقه موها آنقدر خشک شوند که به راحتی شکسته و ریزش پیدا کنند. به همین دلیل است که وجود ماسک مو برای کسی که موهایش را رنگ کرده، دوست دارد همیشه در بهترین شکل خودش ظاهر شود و هیچ وقت دچار خرد شدن ساقه مو و ریزش آن نشود، واجب است. ماسک مو آخرین مرحله داخل حمام شماست. قبل از اینکه بیرون بیایید آن را روی ساقه موها می‌گذارید و دقایقی، بسته به زمان توصیه شده محصول، صبر می‌کنید. سپس موها را آب کشیده و به نرمی و آهستگی با حوله خشک کنید.

ماسک مو تیوپی انار کراتینه موهای رنگ شده بیول

ماسک موی انار کراتینه بیول یکی از بهترین محصولات مراقبت از موهای رنگ شده است. این محصول با داشتن کراتین، انواع ویتامین‌های A،B، C و E  و آهن علاوه بر اینکه از وز شدن و خرد شدن آن‌ها جلوگیری می‌کند، حاوی آهن است تا جلوی ریزش موها را نیز بگیرد. عصاره انار موجود در این ماسک مو باعث می‌شود رنگ موهای شما ماندگاری طولانی پیدا کرده و کاملا تثبیت شود. این محصول علاوه بر شکل تیوپی، فرم پمپی هم دارد که بسیار مقرون به صرفه است. کافی است پس از شستشوی موها با شامپو، مقدار لازم ماسک انار بیول را روی موها قرار دهید و بعد از پنج دقیقه آبکشی کنید.

ماسک موی پروتئین گندم تثبیت کننده موهای رنگ شده و هایلایت روزال

نوع کاسه‌ای یا ظرفی ماسک مو، یکی دیگر از انواع مقرون به صرفه ماسک مو است. ماسک موی کاسه‌ای روزال با حجم 500 میل یکی از محصولات اقتصادی موجود در بازار است.

ماسک موی رزال حاوی کراتین و روغن آرگان است که به استحکام ساقه‌های آسیب دیده مو بر اثر دکلره و رنگ کمک می‌کند. این محصول همچنین پرو ویتامین B5 و ویتامین E دارد که به تقویت موها کمک کرده و آن‌ها را تغذیه می‌کند. ایجاد رطوبت لازم، آبرسانی و نرم کنندگی از دیگر ویژگی‌های روزال است که در کنار قدرت درخشان کنندگی آن، محصولی مناسب را برای موهای آسیب دیده و رنگ شده تولید کرده است.

ماسک مو رنگ شده سریتا

موهای شما بعد از رنگ و دکلره بسیار حساس می‌شوند و عواملی مثل نور خورشید به راحتی می‌توانند روی موها تاثیر بگذارند. ماسک موی رنگ شده سریتا با داشتن فیلترهای UV یکی از ماسک موهای مناسب برای جلوگیری از آسیب دیدگی، رنگ پریدگی و کدری مو است. این محصول حاوی عصاره انار و چای سبز است که منجر به احیای موها و تثبیت بیشتر رنگ می‌شود. رطوبت رسانی این ماسک بسیار بالاست و نداشتن ماده شیمیایی پارابن یکی دیگر از امتیازات خوب آن است.

1.   بهترین محصولات تکمیلی مراقبت از موهای رنگ شده

در کنار محصولات اصلی مراقبت از موهای رنگ شده که شامل شامپو، نرم کننده و ماسک مو است، بعضی انواع محصولات تکمیلی هم برای بعد از حمام مناسب هستند. این محصولات شامل کرم مو، لوسیون مو سرم دو فاز می‌باشند.

سرم دو فاز رطوبت رسان مناسب موهای رنگ شده سریتا

یکی از انواع سرم‌های دو فاز مناسب برای موهای رنگ شده، سرم موی سریتا است. این محصول را بعد از حمام کردن روی موهای نم‌دار اسپری کنید و موها را شانه بزنید. رطوبت رسانی قوی، باز کردن گره‌‌ها و ایجاد لطافت در موها کاری است که این اسپری دو فاز برای شما انجام می‌دهد. به خاطر داشته باشید که قبل از اسپری کردن سرم موی دو فاز روی موها باید آن را به خوبی تکان دهید تا مواد تشکیل دهنده به خوبی ترکیب شوند.

لوسیون موهای رنگ شده و آسیب دیده بدون آبکشی بستنی بیسکویتی بیول

لوسیون مو کارکردی شبیه به کرم مو دارد و بعد از حمام مورد استفاده قرار می‌گیرد. کافی است پس از حمام و قبل از خشک کردن موهایتان این لوسیون را روی موهایتان اسپری کنید و موها را با استفاده از انگشتان یا شانه باز کنید. این اسپری نیازی به آبکشی نخواهد داشت و با داشتن روغن هسته انگور، روغن آرگان، عصاره جوانه گندم، شی باتر و آلوئه ورا تاثیری بی‌نظیر روی نرمی و درخشندگی موها خواهد گذاشت.

جهت خرید انواع محصولات مراقبت از موهای رنگ شده و آسیب دیده اینجا کلیک کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.