بانک کتاب

0

رپورتاژ

دانش آموزان و دانشجویان همیشه با مشکی برای تهیه کتاب های خود مواجه هستند بخصوص در دوران کرونا که خانواده ها حساسیت ویژه ای برای خرید کتاب دارند اینکه بتوان تمام کتاب ها را در اسرع وقت و بدون حضور در فروشگاه ها تهیه نمود.

خرید حضوری کتاب علاوه بر مشکل ویروس کوید 19، مشکلات دیگری از جمله زمان ترافیک و از همه مهمتر موجود بودن تمام کتاب های مورد نیاز در آن فروشگاه را نیز دارد. بر این اساس جامعه ناشران و کتابفروشان معتبر اقدام به راه  اندازی مجموعه ای به نام بانک کتاب شدند مجموعه ای که بتواند تمام نیازها و کتابهای دانش آموزان و دانشجویان عزیز را در کوتاهترین زمان ممکن برآورده کند.

پس بانک کتاب به مجموعه ای اطلاق می شود که بانک جامعی از کتابهای و مقالات و هر آنچه که نیاز دانش آموزان و دانشجو برای دانش آموزان بدون حضور فیزیکی در فروشگاه ها را دارا میباشد.

بانک کتاب ها معمولا همه کتابها را در انبار موجود دارند و به همین دلیل خیلی سریع کتابها را به دست مشتری می رسانند به گونه ای که برای شهر تهران حدود 5 ساعت و شهرستان حدود 3 روز طول می کشد خدمات دیگری که در بانک کتاب موجود است خرید تلفنی کتاب است اینکه شما فقط با یک تماس می توانید کتاب مورد نظرتان را درب منزل دریافت کنید و سپس هزینه های آن را پرداخت نمایید. فقط دقت داشته باشید که عنوان کتاب را به صورت دقیق و کامل به مجموعه های بانک کتاب اعلام کنید تا همان کتاب مورد نظر را برایتان ارسال کنند زیرا بسیاری از عناوین کتابها مانند هم هستند و بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان آن را اشتباه می گیرند پس عنوان کتاب را به صورت دقیق از مشاور یا دبیر و یا استاد مربطه بپرسید که اشتباهی از این لحاظ رخ ندهد.

خدمات بانک کتاب به این موارد بسنده نمی کند و پا را فراتر گذاشته و آن اینکه اکثر کتابها به صورت ارسال رایگان برای مشتری پست می شود یعنی نیاز به پرداخت هیچ هزینه ی اضافی بالاتر از پشت جلد کتابها نیست و فقط کافیست مبلغ پشت جلد کتاب ها را پرداخت نمایید.

حال در بین بانک کتاب ها کدام را برای خرید کتاب انتخاب کنیم؟

ما به شما تکتاب را به بدون کوچکترین مکثی معرفی می کنم چرا؟

در  پاسخ به گوشه ای از خدمات بانک کتاب تکتاب می پردازیم…

  • کاملترین مجموعه ای از کتابها در این مجموعه وجود دارد به طوری که بالاتر از 000/100 عنوان کتاب را در انبار خود جا داده است.
  • سریعترین موسسه ارسال کتاب به طوری که برای شهر تهران همان روز و برای شهرستان سه روزه کاری ارسال می گردد.
  • ارسال رایگان کتاب برای هر مبلغ خرید.
  • تخفیفات ویژه همیشگی به طوری که کلیه محصولات را به صورت تخفیفات دائمی از تکتاب می توانید تهیه کنید.
  • ضمانت برگشت کالا در صورت خرید اشتباه می توانند تا 7 روز کتاب خود را عودت دهید.

و ده ها خدمات دیگر را در این مجموعه میتوان یافت.

پس شما عزیزان کافیست به سایت فروشگاهی تکتاب به نشانی telketab.com مراجعه و با شماره تلفن 664770460-66470470-021 تماس بگیرید تا کتاب مورد نظر خود را در کوتاهترین زمان ممکن با تخفیفات ویژه درب منزل به صورت رایگان دریافت کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5