مزایای بیمه تکمیلی، گامی فراتر از انواع بیمه بدون دغدغه‌های مالی

0

رپورتاژ

بیمه‌های درمانی مانند تامین اجتماعی و بیمه خدمات درمانی، سال‌های طولانی است که مورد استفاده عموم قرار می‌گیرد. معمولا بیمارها با استفاده از بیمه‌های معمول از پس هزینه‌ها و مخارج سرسام‌آور بیماری‌ها برنمی‌آیند. در چنین شرایطی نیاز به یک بیمه تکمیلی برای پوشش هزینه‌های درمان بیماری‌ها، به وضوح حس می‌شود. بیمه تکمیلی در کنار بیمه‌های اصلی قرار می‌گیرد و به میزان قابل توجهی هزینه‌های درمان را کاهش می‌دهد. در ادامه این مطلب مزایای بیمه تکمیلی را به‌طورکامل بررسی می‌کنیم. تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید و با خدمات استثنایی برخی از شرکت‌های بیمه آشنا شوید.

تنوع در انواع بیمه تکمیلی، با اصلی‌ترین مزایای بیمه تکمیلی آشنا شوید

مزایای بیمه تکمیلی باعث شد افراد بسیاری در جامعه به استفاده از این نوع بیمه ترغیب شوند. بیمه تکمیلی درمان به کاهش هزینه بیماری‌های متعددی کمک می‌کند. به همین دلیل برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر انواع بیمه تکمیلی توسط شرکت‌های بیمه‌گزار تدوین و ارائه شد. پرکاربردترین انواع بیمه تکمیلی با خدمات متنوع با هدف کاهش هزینه‌های بیماری‌ها به شرح زیر هستند.

1-    بیمه تکمیلی گروهی، کارفرماها می‌توانند راحت‌تر از همیشه کارکنان خود را بیمه کنند

یکی از اولین انواع بیمه‌ های تکمیلی درمانی، بیمه‌ تکمیلی گروهی نام دارد. در این نوع بیمه تکمیلی کارفرماها در مجموعه‌ های مختلف اقدام به بیمه پرسنل خود می‌کنند. شرکت‌های مختلف می‌توانند کلیه پرسنل خود را به همراه افراد تحت تکلفشان تحت پوشش بیمه‌ های تکمیلی قرار دهند. صاحبان مشاغل می‌توانند برای بیش از 50 تا بیش از هزاران نفر از کارکنان خود از مزایای بیمه تکمیلی گروهی استفاده کنند.

یکی از شرایط بیمه تکمیلی این است که حق بیمه کارکنان از بیمه تامین اجتماعی و یک کد کارگاهی رد شده باشد. ضمنا باید تعداد کارکنان برای استفاده از بیمه تکمیلی گروهی به یک حد نصاب مشخص برسد.

2-    کاهش هزینه درمانی خانواده‌ها با بیمه تکمیلی خانوداه

بیمه تکمیلی خانواده یکی از اصلی‌ ترین و کارآمدترین انواع بیمه تکمیلی است که برخلاف بیمه درمان گروهی، برای استفاده از آن نیازی به لیست کارگاهی و شرکتی نیست. در بیمه درمان تکمیلی خانواده با پرداخت هزینه‌ بیشتری، کلیه اعضای خانواده می‌توانند به راحتی از پوشش‌ های بیمه استفاده کنند.

پوشش بیمه تکمیلی، راهی مطمئن برای جبران گران‌ترین هزینه‌های بیماری‌ها

تعهدات بیمه‌گر یا بیمه‌گزار یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیمه تکمیلی است که قالب پوشش بیمه به بیمه‌شونده ارائه می‌شود. بیمه‌های تکمیلی نسبت به بیمه‌های تامین اجتماعی یا خدمات درمانی هزینه‌های بیماری‌های متعددی را مخاج بالاتری دارند تحت پوشش قرار می‌دهند.

اغلب اوقات بیمه‌های تکمیل درمانی مخارج بیماری‌هایی از قبیل سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی، جراحی‌های قلب، مغز و پیوند ریه و کبد، عمل عیوب انکساری چشم، درمان ناباروری و دندان‌پزشکی را تحت پوشش قرار می‌‌دهند. برخی از عمل‌های سرپایی مانند ختنه، گچ گرفتن،‌ درمان زخم‌های سطحی و هزینه‌ همراه بیماران خردسال یا سالمند هم بخشی از خدماتی هستند که در قالب پوشش‌‌های بیمه درمانی ارائه می‌شوند. افراد بسیاری می‌توانند با استفاده از بیمه درمان تکمیلی شرکتی یا گروهی و بیمه تکمیلی خانواده هزینه‌های درمانی خود را از شرکت‌های بیمه دریافت کنند.

بیمه تکمیلی راهی ساده و آسان برای بازگشت هزینه‌های درمانی

هزینه‌هایی که بیماران برای درمان بیماری‌ها و مشکلات خود دارند با استفاده از بیمه تکمیل درمانی قابل بازگشت است. گاهی اوقات افراد بسیاری با تصور اینکه برای دریافت هزینه‌های درمان باید دردسرهای زیادی را متحمل شوند یا از راه‌های پر پیچ و خمی بگذرند از باز پس گیری‌ مبالغ پرداختی صرف نظر می‌کنند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید که تصور می‌کنید برای عودت مبالغ پرداختی باید مراحل سختی را پشت سر بگذارید سخت در اشتباهید. در بیمه آسماری به راحتی و فقط از طریق دو روش می‌توانید مبالغ پرداختی برای هزینه‌های درمانی را دریافت کنید.

روش اول برای بازگشت هزینه‌های درمانی معرفی نامه از طرف مرکز درمانی است. با استفاده از یک معرفی نامه مهر و امضا شده به آسانی می‌توان هزینه‌های پرداخت شده را جبران کرد. با در دست داشتن گواهی مراکز درمانی به یکی از نمایند‌گی‌های بیمه آسماری مراجعه و مبالغ پرداخت شده را به حساب بانکی خود برگردانید.

یکی دیگر از روش‌های دریافت مخارج درمانی دریافت گواهی از مراکز بیمه برای ارائه به مراکز درمانی پیش از پرداخت هزینه‌های درمان است. شما می‌توانید با مراجعه به یکی از نمایندگی‌ها یا شعب بیمه برای مرکز درمانی مورد نظر خود گواهی یا معرفی نامه دریافت کنید. در این صورت دیگر نیازی به پرداخت هزینه درمان نخواهید داشت.

با بیمه آسماری، یک بیمه با مزیت های ارزشمند را تجربه کنید

در این مطلب درباره مزایای بیمه تکمیلی صحبت کردیم. با استفاده از این بیمه در صورت بروز بیماری‌ها دیگر نگرانی و دغدغه‌ای برای مراحل درمانی با توجه به هزینه‌های سرسام آور درمان نخواهید داشت. شرکت‌های بیمه متعددی اقدام به فروش بیمه تکمیلی می‌کنند اما از خدمات استثنایی مانند بیمه S.O.S برخوردار نیستند. بیمه اس او اس بالاترین سقف پوشش را به بیمه شده‌ها ارائه می‌دهد که در نوع خود بی‌نظیر است. بنابراین در زمان خرید دقت کنید که بیمه انتخابی حتما تحت حمایت بیمه SOS باشد.

بیمه آسماری یکی از شرکت‌های بیمه‌گزار معتبر بوده که از حضور کارشناسانی مجرب و حرفه‌ای صنعت بیمه بهره‌مند است. بیمه آسماری تحت حمایت بیمه SOS است و سقف پوشش بالایی در انواع خدمات و پرداخت هزینه‌های درمانی دارد. پیشنهاد می‌کنیم برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره خدمات بیمه و سقف پوشش‌ها با شماره تلفن ۰۲۱ – ۴۳۴۱۷ تماس بگیرید. کارشناسان بیمه آسماری آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

نقاشی‌هایی که به بالاترین رقم‌ها قیمت‌گذاری و فروخته شده‌اند

در اینجا می خواهیم لیستی از گران‌ترین نقاشی هایی که در بازار حراجی‌ها به فروش رسیده اند را با هم مرور کنیم. البته هر لحظه امکان تغییر این لیست و جایگزینی نقاشی های دیگری وجود دارد ولی در آن صورت هم می توان نقاشی های زیر را جزء گرانترین های…

چه می‌شد اگر انیمیشن‌های استودیو جیبلی را کسی با آبرنگ می‌کشید – کاری که لوئیز تریر کرده!

در این نقاشی‌های زیبای لوئیز تریر، طرفداران استودیو جیبلی فورا انیمیشن‌های یه یاد ماندنی را که از آنها الهام گرفته شده، تشخیص خواهند داد.لوئیز تریر، نقاش و مجسمه‌ساز فرانسوی با الهام از شخصیت‌های انیمیشن‌های شناخته شده از استودیو جیبلی،…

کودکی که از کتابخانه عمومی شهر می‌خواستند بیرون بیندازندش، اما فضانورد شد!

دو برادر به نام‌ها رونالد (چپ) و کارل مک نیر (راست) با 10 ماه اختلاف در جنوب جدا شده به دنیا آمدند. این دو در دوران کودکی تا بزرگسالی جدایی‌ناپذیر بودند.در سال 1959، رونالد مک نیر 9 ساله به یک کتابخانه عمومی در لیک سیتی در کارولینای…

اگر در زمان این شخصیت‌های معروف مجله تایم وجود داشت و قرار بود روجلد شماره شخصیت سال شوند!

مجله تایم یک نشریه خبری هفتگی معروف است که طیف گسترده‌ای از موضوعات از جمله سیاست، رویداد‌های جهانی، علم، فناوری، سرگرمی و غیره را پوشش می‌دهد. اولین بار در سال 1923 منتشر شد و از آن زمان به یکی از تأثیرگذارترین و شناخته شده‌ترین مجلات در…

تاریخچه جذاب تلفن‌های خودرو با مرور عکس‌های قدیمی دهه 1940 تا 1980

ماشین و تلفن، زمانی دو اختراع پیشگامانه بودند. جالب است که این دو تنها یک دهه از یکدیگر جدا بودند. خودرو و تلفن به ترتیب در سال‌های 1885 و 1875 اختراع شده بودند. اما اگر فیلم‌های قدیمی را دیده باشید می‌دانید که خیلی‌ها پیش‌تر از موبایل‌های…

سلبریتی‌ها اگر کاری عادی داشتند – پاسخ‌های تصویری میدجرنی

چه می‌شد اگر یک هنرپیشه نامدار در سنی طلایی امکان جذب شدن در رشته بازیگری را پیدا نمی‌کرد یا بحرانی خانوادگی او را وادار به سال‌ها کار عادی می‌کرد. چه می‌شد اگر نخستین کسانی که تست بازیگری از او می‌گرفتند، به کلی مایوس و دلسردش می‌کردند.…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.