اولین جت شخصی تک موتوره دنیا به نام Cirrus G2 Vision با قیمت ۲ میلیون دلار عرضه شد

فضای بیشتر، پرواز در ارتفاع بالاتر، سرعت بیشتر، مسافت بیشتر با همراه سیستم فرود اضطراری خودکار

0

شرکت Cirrus در حوزه هواپیماهای شخصی یک تغییردهنده بازی است و همیشه خلاقیت‌ها، نوآوری‌ها و تغییرات قابل توجهی در هواپیماهایش داشته است. این شرکت را بیشتر به خاطر هواپیمای پیستونی SR Series و Vision Jet می‌شناسیم.

هواپیمای شخصی Vision Jet به ایجاد فضاهای دسترسی بیشتر و کاربردی‌تر، جت‌های خصوصی را با تحولات بزرگی روبرو کرد. نسل جدید این جت‌ها به نام Vision Jet G2 بر پایه نقاط قوت قبلی طراحی شده است ولی افزایش قابل ملاحظه‌ای در ارتفاع، سرعت و مسافت طی شده هوایی دارد.

این هواپیما را می‌توانیم اولین جت شخصی تک موتوره جهان بدانیم که دارای فناوری‌های جدیدی مانند Autothrottle و اتصالات Flight Stream و غیره است. این جت کوچک، سبک و مقرون به صرفه است. هنگامی که افراد بیشتری بتوانند آن را خریداری کنند؛ به طور غیرمستقیم به صنعت هواپیمایی خصوصی نیز کمک کرده است. به جرات می‌توان گفت بهترین هواپیمای شخصی است که می‌توان به خریداران پیشنهاد کرد.

جت نسل دوم Vision Jet G2 پرواز در ارتفاع بالاتر، سریع‌تر و دورتری دارد. تا سطح ۳۱ هزار پایی اوج می‌گیرد و می‌تواند در این ارتفاع پرواز کند که بر جذابیت‌های آن می‌افزاید. محدوده جت Vision Jet نیز اکنون به ۱۲۰۰ مایل رسیده است. بنابراین، در یک پرواز معمولی، جت G2 می‌تواند ۱۵۰ پوند (۶۸ کیلوگرم) بار اضافی در ماموریت‌های ۸۰۰ نانومتر حمل کرده و از حداکثر 300kts برخوردار باشد.

همین‌طور، یک صفحه پروازی با فناوری پیشرفته‌تری نظیر «+Perspective Touch» دارد که امکان پردازش سریع‌تر و نمایشگری با وضوح بالاتر را فراهم می‌کند. افزون بر این، به ویژگی auto throttle مجهز است که در هواپیماهای تجاری سطح بالا مشاهده شده و کار خلبانی را آسان‌تر می‌کند و اجازه می‌دهد روی کار یکدیگر نظارت و تمرکز داشته باشند.

از ویژگی‌های دیگر جت نسل دوم Vision Jet G2 می‌توان به 3D Synthetic Vision و SurfaceWatch، هشدار یکپارچه خدمه، وضعیت آب و هوا، رادار هوایی فعال، ADS-B، ارتباطات ماهواره‌ای، سیستم Synoptics و غیره اشاره کرد. شاید همه این ویژگی‌ها در برابر قابلیت Safe Return یا بازگشت امن کم‌ارزش‌تر باشند. با این ویژگی، مسافران فقط با لمس یک دکمه می‌توانند جت Vision jet را با سیستم فرود خودکار اضطراری بنشانند.

جت خودران

کلید فعال‌سازی Safe Return برای سهولت دسترسی مسافران در سقف کابین Vision Jet تعبیه شده است. مسافران در صورت نیاز می‌توانند پس از چند دقیقه از پرواز قابل فعال‌سازی است. وقتی این کلید را فشار می‌دهید؛ قابلیت Safe Return کنترل هواپیما را به دست گرفته و Vision Jet تبدیل به یک ماشین خودران می‌شود تا در نزدیک‌ترین فرودگاه فرود بیاید. این سیستم با کنترل ترافیک هوایی ارتباط برقرار می‌کند و وضعیت را گزارش می‌دهد. پس از فرود مطمئن هواپیما، اجازه می‌دهد مسافران به طور امنی از هواپیما خارج شوند.

قابلیت Safe Return از تمان اطلاعات پروازی برای محاسبه یک برنامه پرواز، جلوگیری از برخورد با زمین یا گرفتار شدن در وضعیت بد آب و هوایی، یک فرود قابل اعتماد و مستقل از خلبان یا مسافر استفاده می‌کند.

از این‌ها گذشته، در صنعت هواپیماهای خصوصی نمی‌توان از لوکس بودن چشم‌پوشی کرد. در اینجا هم نسل دوم جت Vision شرکت Cirrus از نظر فضا و راحتی یک جهش بزرگ‌تر دارد. صندلی‌ها به سبکی جدید و بسیار باز و راحت طراحی شدند و از یک کنسول مرکزی سود می‌برند. سعی شده نویز محیط کاهش پیدا کرده و مسافران از امکاناتی مانند درگاه شارژر برق USB یا پریز برق ۱۱۰ ولت به همراه مانیتور تماشای ویدئو بهره‌مند شوند.

جت Vision Jet در سال ۲۰۱۶ از FAA گواهی‌نامه پرواز دریافت کرده و تا کنون بیش از ۱۰۰ فروند هواپیما در سراسر جهان تحویل داده است. بنابراین، هواپیماهای شخصی در مرز یک انقلاب بزرگ هستند و با قیمت ۲ میلیون دلار شاید محبوبیت بیشتری پیدا کنند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

مجموعه‌ای از «توتورو»های دست‌ساز در ستایش نماد استودیو جیبلی

تعدادی «توتورو»ی شکم گرد نمادین در انیمه My Neighbor Totoro از استودیو جیبلی به عنوان بخشی از مجموعه وسیعی از مجموعه‌ جدید کلکسیونی است که به احترام این شرکت رویاساز ساخته شده.این مجموعه که توسط تیم‌هایی از صنعتگران همکار ناکاگاوا…

سلاح‌های مخفی و شگفت‌انگیز آلمان نازی در طی جنگ جهانی دوم

در طول جنگ جهانی دوم، آلمان نازی سرمایه گذاری زیادی در تحقیق و توسعه تسلیحات مخفی انجام داد تا بتواند بر دشمنان خود برتری یابد. برخی از برجسته ترین سلاح های مخفی که توسط آلمانی ها ساخته شده اند عبارتند از:موشک V-2: V-2 اولین موشک…

انگار این شخصیت‌های تاریخی و اسطوره‌ای همین الان عکس گرفته‌اند! استفاده از هوش مصنوعی برای بازسازی…

ما بسیاری از شخصیت‌های تاریخی را تنها به صورت طراحی‌های محو و مجسمه‌ها و سردیس‌ها را دیده‌ایم. حالا تصور کنید که این شخصیت‌ها دوباره زنده می‌شدند و با آرایش صورت و مو و ریش امروزی و لباس‌های مدرن به عکاسخانه می‌رفتند.این کاری است که یک…

۸ خودروی جذاب تاریخی که توسط طراحان ایتالیایی بازطراحی و جاودانه شدند

ایتالیا خانه‌های طراحی معروفی دارد. Pininfarina ،Bertone ،Touring ،Giugiaro و Vignale برخی از مهم‌ترین نام‌های طراحی خودرو هستند.در این خانه‌های طراحی، همه‌چیز از جمله خودرو طراحی می‌شود. چه خودروهایی که تجاری و قابل تولید باشند؛ چه…

جوزف ساموئل: مردی که نمی‌توانست به دار آویخته شود!

جوزف ساموئل یک جنایتکار بزرگ بود نبود، فقط از منازل سرقت می‌کرد. در وهله اول،هیچ چیز قابل توجهی دیگری در مورد زندگی او جالب نبود. با این حال، وقتی قرار شد او را اعدام کنند، همه چیز عجیب و غریب شد.جوزف ساموئل در سن چهارده سالگی در سال…

عکس‌های تاریخی که با دیدن آنها درمی‌مانیم که آنها واقعا در گذشته گرفته شده‌اند یا در یک آینده بهتر و…

گذشته بهتر بود یا آینده. این یک سوال باستانی است. معمولا ما تصور می‌کنیم که ترجیح دادن گذشته، تنها یک حس نوستالژیک خام است. چیزی که بن‌مایه فیلم نیمه‌شب در پاریس هم بود.اما گاهی ما پیش خودمان فکر می‌کنیم که این ترجیح و دوست داشتن، شاید…
منبع upscalelivingmag
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.