مزیت های تلفن اینترنتی برای مطب های درمانی

0

رپورتاژ

تلفن اینترنتی یا VoIP (خلاصه شده‌ی عبارت Voice over Internet Protocol) یکی از جدیدترین روش‌های ارتباطی است که روز به روز در حال توسعه است. سازمان‌های بزرگ که پیش از این برای برخورداری از سیستم تلفن داخلی نیازمند خرید و نگهداری از دستگاه‌های مرکز تماس بودند، امروزه می‌توانند با خرید خط تلفن اینترنتی از شرکت‌هایی مثل « دفتر شما » که خدماتی مثل خدمات مرکز تماس ارائه می‌دهند، با هزینه و البته دردسر بسیار کمتری، از خط تلفن داخلی برخوردار باشند.

یکی از کسب‌وکارهایی که به شدت به تلفن اینترنتی نیاز دارند، مطب‌های پزشکی و دیگر مراکز درمانی هستند. این فناوری در بعضی مواقع بحرانی و حاد می‌تواند جان بیماران را نجات دهد.

با اینکه سیستم‌های تلفن قدیمی، سیستم‌هایی مطمئن از نظر کارایی هستند، اما امکان شنود راحت از آن‌ها و هزینه‌های بالای آن‌ها، خیلی از مطب‌های پزشکی را به سمت استفاده از تلفن اینترنتی و خدمات مرکز تماس ابری که قابلیت‌های بسیار بیشتری در مقایسه با تلفن‌های سیمی معمولی دارند، سوق داده است.

مزیت خرید خدمات تلفن اینترنتی از دفتر شما برای مطب های درمانی

در اینجا می‌خواهیم به ۱۰ مزیت سیستم‌های تلفن اینترنتی در مقایسه با سیستم‌های تلفن سنتی برای مطب‌های پزشکی اشاره کنیم.

۱- امنیت و حفظ حریم شخصی

مجرمان می‌توانند در صورت عدم رعایت نکات امنیتی، هم از تلفن‌های دیجیتالی و هم از تلفن‌های آنالوگ، شنود کنند.

اطلاعات پزشکی هر فرد (مثل سابقه بیماری روانی و نتایج آزمایشگاهی)، می‌توانند محرمانه و حساس باشند. بنابراین، حفاظت از این اطلاعات اهمیت بسیار زیادی دارد.

سیستم‌های تلفن اینترنتی مجهز به سیستم امنیتی کد گذاری شده‌ی حرفه‌ای، نظارت فعال و بررسی‌های منظم هستند.

۲- افزایش صرفه و کارایی

یکی از مشکلات سازمان‌های ارائه دهنده‌ی خدمات بهداشتی، مدیریت کارها است. یکی از روش‌ها برای افزایش کارایی پرسنل در این سازمان‌ها، استفاده از یک سیستم VoIP است. قابلیت‌های تلفن اینترنتی که قابل ارائه از طریق خدمات مرکز تماس می‌باشند، مثل منشی مجازی و تلفن گویا، به پرسنل آزادی بیشتری برای انجام کارهای مهم‌تر از پاسخگویی به تلفن‌ها می‌دهند.

به علاوه، VoIP امکان تبدیل پیام‌های صوتی به متن را که از طریق هر دستگاهی در هر جایی قابل دریافت است، دارد. گاهی اوقات این قابلیت، استفاده از اطلاعات را راحت‌تر می‌کند.

۳- بهبود تجربه‌ی بیمار در استفاده از خدمات مطب به لطف تلفن اینترنتی

یکی از اولویت‌ها در سازمان‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات بهداشتی مثل مطب‌ها ارائه‌ی با کیفیت‌ترین خدمات به مشتریان است. سیستم‌های VoIP می‌توانند در بهبود تجربه‌ی بیمار در استفاده از خدمات بیمارستان‌ها و مطب‌های کوچک، نقش مهمی داشته باشد.

  • VoIP کیفیت صدا در تماس را بالا می‌برد که به ویژه برای تماس‌های اورژانسی اهمیت بسیار زیادی دارد.
  • با استفاده از این نوع سیستم تلفنی می‌توان صف تماس را به خوبی مدیریت و اولویت‌بندی کرد.
  • با استفاده از این سیستم تلفنی می‌توان پیام‌های خاص سفارشی‌سازی شده را به سادگی برای کل طول روز برنامه‌ریزی کرد تا تماس‌گیرندگان به خوبی از نحوه‌ی ارائه‌ی خدمات مطب آگاه شوند و به راحتی بتوانند به پزشکان، پرستاران و دیگر پرسنل، دسترسی داشته باشند.

۴- کنترل بهتر

مدیران مطب‌ها با استفاده از سیستم‌های تلفن اینترنتی، به طور بسیار موثرتری می‌توانند روی عملکرد پرسنل خود کنترل داشته باشند. این نوع سیستم تلفنی به سازمان‌ها این امکان را می‌دهد تا نحوه‌ی پاسخگویی به تلفن‌ها را تحت نظارت داشته باشند.

۵- ارتباطات از راه رو

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های سیستم‌های VoIP در مقایسه با سیستم‌های تلفن سنتی، این است که پرسنل مطب می‌توانند از راه دور کارشان را انجام دهند، نوبت‌دهی کنند، با همکاران خود ارتباط داشته باشند و بیماران را به پزشکان وصل کنند. به علاوه، پزشکان با استفاده از تلفن اینترنتی می‌توانند با بیماران ارتباط تصویری داشته باشند.

۶- انطاف‌پذیری و مقیاس‌پذیری

یکی از مشکلات سیستم‌های تلفن سنتی، نیاز سازمان‌های بزرگ به خرید تجهیزات گران قیمت مرکز تماس و نگهداری از آن است. در مقابل، تلفن‌های اینترنتی هیچ محدودیتی از نظر اندازه‌ی شبکه‌ی تلفن ندارند و در مقایسه با سیستم‌های تلفنی سنتی داخلی سازمان‌های بزرگ، بسیار ارزان‌قیمت‌تر می‌باشند. به علاوه، این سیستم‌ها به سازمان‌ها اجازه می‌دهند تا به راحتی و بدون کمترین هزینه‌ای، شبکه‌های تلفن داخلی خود را کوچک و بزرگ کنند.

۷- تحلیل و گزارش

تصور کنید که سیستم تلفن شما بتواند واقعیت نیازها و رفتارهای مشتریان شما را تحلیل و تفسیر کند. تصور کنید که شما بدون نیاز به گردآوری داده‌ها و انجام تحلیل‌های آماری دشوار یا سفارش دادن این کارها به یک شرکت آماری، بتوانید تصمیمات خود را اتخاذ کنید.

سیستم‌های تلفن اینترنتی تنها نوع سیستم‌های تلفنی هستند که قابلیت تحلیل داده‌ها را دارند. این قابلیت برای بسیاری از سازمان‌ها، به ویژه سازمان‌های بزرگ فعال در حوزه‌ی سلامت، اهمیت بسیار زیادی دارد. مدیران چنین سازمان‌هایی با استفاده از این تحلیل‌ها می‌توانند تصمیمات کلان خود را اتخاذ کرده و استراژی‌ها و سیاست‌های سازمان را تعیین کنند.

۸- کنفرانس صوتی یا تصویر با تلفن اینترنتی

این قابلیت نیز برای سازمان‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات سلامتی مثل مطب‌های پزشکان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. پرسنل چنین سازمان‌هایی می‌توانند به راحتی با استفاده از این قابلیت و از راه دور، جلسه برگزار کنند. این قابلیت، به ویژه در دوران قرنطینه به دلیل شیوع کووید-۱۹ از اهمیت بالایی برخوردار است.

استفاده از خدمات مرکز تماس و تلفن اینترنتی با مراجعه به دفتر شما

در صورتی که به خرید تلفن اینترنتی و خدمات مرکز تماس برای مطب خود علاقه‌مند شده‌اید، می‌توانید به سایت دفتر شما مراجعه کرده یا با استفاده از مجله دفتر شما با جزئیات بیشتری در این حوزه آشنا شوید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.