شهرهای ساحلی ترکیه با طبیعتی زیبا در زمان کرونا

0

رپورتاژ

شهرهای ساحلی ترکیه اغلب بکر هستند و به همین دلیل هر ساله میزبان خیل عظیمی از گردشگران هستند. بسیاری از ایرانیان به دلیل طبیعت زیبا و آب و هوای فوق العاده به شهرهای ساحلی ترکیه سفر می کنند تا تعطیلات خود را بگذرانند. بعضی از شهرها برای تفریح مناسب اند و بعضی دیگر برای کسب آرامش مناسب اند. در بین شهرهای ساحلی ترکیه قصد داریم به کوش آداسی و آلانیا بپردازیم. زیرا این شهرها طبیعت زیبایی دارند اما در بین گردشگران ایرانی کم تر شناخته شده اند.

نمایی زیبا از کوش آداسی
نمایی زیبا از کوش آداسی

شهر ساحلی کوش آداسی ترکیه

کوش آداسی یکی از شهرهای جذاب ترکیه است که در مجاورت دریای اژه قرار گرفته است. این شهر از طبیعت زیبایی برخوردار است و مانند دیگر شهرهای ساحلی ترکیه، با ساحل آفتابی و زیبای خود گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. ترجمه نام شهر کوش آداسی، جزیره پرنده است. این شهر آب و هوای معتدل و خوبی دارد.

کوش آداسی یک شهر تاریخی است و پیشینه آن به شهر باستانی افسوس بر می گردد که مربوط به 3000 سال قبل از میلاد است. هم اکنون شهر باستانی افسوس به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری کوش آداسی شناخته می شود و در مجاورت آن قرار دارد و می توانید از آن بازدید کنید.

از جاذبه های دیگر کوش آداسی می توان به جزیره کبوتر اشاره کرد. این جزیره با یک جاده کوچک به صورت زمینی به کوش آداسی متصل شده است. این جزیره در زمان غروب، منظره زیبایی دارد. در دوران عثمانی این جزیره کوچ کاربرد نظامی داشته است و در آن یک قلعه ساخته شده است. موزه ای نیز در داخل قلعه وجود دارد که در صورت تمایل می توانید بازدید کنید. در کوش آداسی می توانید از غار زئوس، ساحل بانوان، شهر پرین، پارک آبی آداند و ساحل مرکزی شهر نیز بازدید کنید.

برای رسیدن به کوش آداسی باید ابتدا به ازمیر بروید. کوش آداسی از جمله شهرهایی است که در خود فرودگاه ندارد. بنابراین باید به فرودگان شهر مجاور یعنی ازمیر رفته و سپس به صورت زمینی، خود را به ازمیر برسانید.

شهر کوش آداسی هتل های زیادی در نزدیکی ساحل و با امکانات رفاهی بالا دارد. گردشگران معمولا هتل های ساحلی را انتخاب می کنند. هتل های مرکز شهر، برای افرادی مناسب است که قصد کار اداری و کار تجاری کوش آداسی  را دارند.

برای سفر به کوش آداسی با قیمت مناسب، تور لحظه آخری کوش آداسی را پیشنهاد می کنیم. اخیرا مسافران زیادی متقاضی تور لحظه آخری بودند. روال تور لحظه آخری به این شکل است که در فاصله مدت معینی (حداکثردو روز مانده) به بسته شدن تور، اگر سهمیه رزرو شده هر آژانسی کامل نشده باشد بسیاری از شرکت های مسافرتی با کاهش چشمگیر قیمت ها سعی در فروش این تورها دارند. آژانس هواپیمایی مهرپرواز از ارائه دهندگان تور کوش آداسی لحظه آخری است. یکی از مزیت های تور لحظه آخری کوش آداسی این است که هیچ تفاوتی از نظر فنی با تور عادی کوش آداسی ندارد و بلکه هزینه پایین تری هم دارد. با تور لحظه آخری کوش آداسی آژانس مسافرتی مهرپرواز این فرصت فراهم شده است  تا از خدمات و تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

سواحل زیبای کوش آداسی
سواحل زیبای کوش آداسی

شهر ساحلی آلانیا ترکیه

آلانیا نیز مانند کوش آداسی یکی از شهرهای ساحلی زیبا در ترکیه است. آلانیا 135 کیلومتر با آنتالیا فاصله دارد و در شرق آن قرار گرفته است. این شهر زیبا در مجاورت دریای مدیترانه قرار گرفته است و آب و هوایی معتدل و مدیترانه ای دارد. وجود رشته کوه توروس در مجاورت آلانیا و نزدیکی آن به دریا، گاهی اوقات باعث ایجاد مه زیبا در آلانیا می شود.

برای رسیدن به آلانیا باید ابتدا به آنتالیا بروید و سپس با دو ساعت فاصله زمانی خود را به آلانیا برسانید.

از جاذبه های گردشگری این شهر می توان به قلعه آلانیا (مربوط به دوران سلجوقی)، برج قرمز، غار داملاتاش، غار دیم و ساحل کلئوپاترا اشاره کرد که بسیار زیبا است و ساحلی با آب های شفاف دارد.

برای بررسی قیمت تور آلانیا می توانید با آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید. همانگونه که می دانید قیمت تور آلانیا پاییز بر اساس نرخ پروازها تعیین می شود. همچنین قیمت هتل ها هم در هزینه ی تور آلانیا تاثیر گذار هستند. تعداد روزهای مدت تور و فصلی که در آن به آلانیا سفر میکنید نیز میتوانند نرخ تور آلانیا پاییز را دستخوش تغییرات کنند. به عنوان مثال قیمت تور آلانیا نوروز ممکن است بیشتر از ماه های دیگر باشد همچنین قیمت تور آلانیا پاییز نیز بستگی به ماهی که می خواهید به آن سفر کنید دارد به عنوان مثال ماه آگوست هزینه بیشتری برای مسافران دارد. ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز همراه به دنبال ارائه بهترین قیمت تور آلانیا برای تمامی مسافران با سلایق و بودجه های مختلف هستیم.

شهر زیبای آلانیا ترکیه، در میان کوه و دریا

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفر های ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما درآژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای نوروز 1400 می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5