با تشک مورن سلامت ستون فقرات خود را تضمین کنید

0

رپورتاژ

تمامی اجزای کالای خواب از ست روتختی گرفته تا بالش در سلامت روانی و جسمانی بدن انسان در زمان خواب تاثیرگذار هستند. در این میان نقش تشک خوب بیش از سایر موارد است و همین مورد سبب شده تا نیاز باشد هنگام خرید تشک وسواس بیشتری به خرج بدهیم تا کالایی مرغوب تهیه کنیم. با توجه به این که تشک کالایی نیست که هرسال آن را تعویض کنیم بهتر است یک تشک ایده آل خریداری کرده و یک عمر از خطر آسیب به گردن و ستون فقرات در امان باشیم. در همین راستا اینجا با محصولات مورن و به ویژه تشک مورن آشنا می شویم و ویژگی های آنها را مرور می کنیم تا با خصوصیات تشک خوب آشنا شویم. لازم به ذکر است که تشک مورن از پرطرفدارترین تشک ها در 2 سال اخیر در بین ایرانیان بود و کیفیت خوب و قیمت مناسب از مهمترین عوامل این موضوع به شمار می آیند.

ویژگی های تشک مورن

به طور کلی تشک های مورن را می توان به 4 دسته اصلی تشک خواب، پد طبی، محافظ تشک و تشک سفری و میهمان تقسیم کرد. تشک های خواب مورن همان بخشی هستند که در اینجا قصد معرفی آنها را داریم، چرا که یک محصول ایرانی باکیفیت مستحق معرفی است.

تشک نرم: ویوا یک تشک نرم، راحت و در دسته‌بندی تشک های اقتصادی کارخانه مورن قرار می‌گیرد. ساختار این محصول اسکلت فنر و فوم ساده است که بیشتر برای افراد کم سن ،سبک وزن و مصارف کوتاه مدت توصیه میشود. ویوا 2 سال ضمانت شرکت مورن را دارا می باشد و از تشک های محبوب کودکان و نوجوانان است. از دیگر دلایل محبوبیت این تشک مورن قیمت اقتصادی آن است و با وجود آن که کیفیتی عالی دارد با قیمت 2 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می رسد.

تشک طبی دو لایه مورن: در دو طرف این تشک د ولایه اسفنج (که به پارچه لایه‌دوزی شده) به کار رفته که سبب استحکام بیشتر این محصول شده و در نتیجه وزن بیشتری را نسبت به تشک ویوا تحمل می‌کند و دارای کیفیت بالاتری نیز می‌باشد بانس3 سال ضمانت شرکت مورن را دارا می باشد ولی به قدری کیفیت بالایی دارد که نیازی به گارانتی پیدا نمی کند. برای آشنایی بیشتر با این تشک کافیست نام تشک بانس مورن را سرچ کنید.

تشک مدیکال مورن: تشک مدیکال یک تشک کاملا سفت، طبی و جزو تشک های اقتصادی کارخانه مورن می باشد. تفاوت اساسی این تشک با خوابیدن روی زمین، رعایت مهمترین اصول استاندارد خواب از طریق به کار بردن فوم لایه دوزی شده طبی در دوطرف تشک به ارتفاع 3 سانتی متر است که باعث می شود شخص هنگام خواب در قسمت پشت سر، شانه ها و ماهیچه های اطراف ستون فقرات خود احساس فشار و درد نکند. لازم به ذکر است که استفاده از تشک مدیکال به همراه یکی از پدهای مورن مورد تایید پزشک نیز می باشد. این تشک را به همه سنین و با هر محدودیتی توصیه می کنیم.

تشک اولتراپدیک: تشک مستحکم و باکیفیت شرکت مورن می باشد و برای افرادی که طبی بودن تشک برایشان اهمیت خاصی دارد طراحی شده است. در ساختار این محصول از فنر ریز بونل و پددوبل 8 سانتی‌متری استفاده شده و دیواره ی مخمل این تشک باکیفیت علاوه بر زیبایی ظاهری دارای متریال عالی نیز می‌باشد. لایه های زیرین اولتراپدیک، مستحکم و از جنس اسفنج و فوم سرد است که همین امر قدرت تشک را دوچندان کرده و خواب راحت و لذت بخشی را برایتان فراهم می کند. تشک اولترا پدیک 10 سال ضمانت کارخانه مورن را دارا می باشد.

راه های خرید تشک مورن

انواع تشک مورن بسیار گسترده تر از مواردی است که در بالا ذکر شد. شرکت مورن هوم طیف وسیعی از محصولات مربوط به کالای خواب از تشک خواب گرفته تا حوله پالتویی و ست سرویس بهداشتی و ست چوبی اتاق خواب و… را تولید و عرضه می کند که بهتر است پیش از خرید ابتدا اطلاعات کاملی در رابطه با آنها به دست بیاورید.

مورن دارای فروشگاه بزرگی واقع در خیابان آیت الله کاشانی تهران است که آدرس دقیق آن را در ادامه می توانید مشاهده نمایید. این فروشگاه دارای پارکینگ نیز هست و از نظر دچار مشکل نخواهید شد. تمامی محصولات مورن را می توانید در وب سایت این مجموعه نیز دیده و به صورت کاملا آنلاین خریداری کنید. تمامی کالاهای مورن تا 7 روز پس گرفته می شوند، حتی اگر دلیل پس دادن کالا تغییر سلیقه باشد باز هم مشکلی نیست. ناگفته نماند که هزینه ارسال محصولات در تهران نیز رایگان است.

آدرس فروشگاه مورن: تهران، خیابان آیت الله کاشانی، بین رامین و وفاآذر، پلاک 314

آدرس وب سایت مورن: https://www.morenhome.com/

شماره تلفن مورن: 02144076854

 

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.