سریعترین راه رفع غبغب چیست

0

رپورتاژ

غبغب برای همه افراد ناراحت کننده است و افراد بسیاری که غبغب دارند به دنبال راهکاری سریع برای رفع غبغب هستند. اگر از آن دسته افرادی هستید که از غبغب خود ناراحت باشید در این مقاله با سریع ترین راه رفع غبغب آشنا می شوید. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. روش های از بین بردن غبغب متفاوت است در بسیاری از موارد سریعترین روش های از بین بردن غبغب لیپوماتیک غبغب و سایر روش های جراحی است و در بسیاری از مواقع با ورزش های ساده می توان غبغب را از بین برد.

قبل از آشنایی با سریع ترین روش های رفع غبغب بهتر است با علت ایجاد غبغب بهتر آشنا شوید تا بتوانید سریع ترین راه رفع غبغب را انجام دهید. علت غبغب می تواند افزایش سن یا چاقی و در مواقعی نیز دلایل ارثی باشد. روش های مختلفی برای از بین بردن غبغب وجود دارد که خیلی از مواقع با روش های ورزش قابل اصلاح است و در بسیاری از مواقع نیز نیاز به عمل جراحی برای رفع غبغب است. علت ایجاد غبغب در عضله پلاتیسما است. این عضله که از زیر فک تا گردن امتداد به مروز زمان شل شده و موجب افتادگی غبغب می شود.

کلینیک مهرزاد با سال ها تجربه در زمینه پزشکی زیبایی آماده ارائه خدمات در زمینه لیپوماتیک، کاشت مو ، تزریق چربی، لیزر موی زائد ، تزریق ژل و بوتاکس و سایر عمل های زیبایی است.

روش های از بین بردن غبغب چیست

ورزش کردن:

ورزش کردن و تقویت عضلات غبغب یکی از راهکار های کلیدی رفع غبغب است. تمرین های مختلفی برای رفع غبغب وجود دارد که در ادامه به یکی از این روش ها می پردازیم.

یک تمرین بسیار موثر این است که دهانتان را تا جایی که ممکن است باز کدره و زبانتان را هم تا جایی که می توانید بیرون بیاورید، انگار می خواهید آن را به چانه تان برسانید. 10 ثانیه در این حالت بمانید و بعد به حالت شروع برگردید. این حرکت را ده مرتبه تکرار کنید. وقتی این تمرین را انجام می دهید احساس خواهید کرد که عضلات چانه و گردنتان درحال سفت شدن هستند.

آدامس جویدن

آدامس جویدن یک تمرین جزئی برای عضلات صورت به ویژه فک است. جویدن آدامس می تواند موجب تقویت عضلات چانه و غبغب شود و از افتادگی غبغب جلوگیری کند.

ماسک های صورت

بسیاری از ماسک های صورت موجود است که می تواند به سفت شدن پوست و کاهش افتادگی غبغب کمک کند.

ماسک های گلیسیرین و ماسک های قهوه یا چای سبز می تواند موجب کشش پوست شود. ماسک روزانه سفیده تخم مرغ ، عسل و آب لیمو نیز باعث کاهش چربی در اطراف چانه برای برخی افراد می شود.

رژیم غذایی

همان طور که گفتیم یکی از علل افتادگی غبغب چاقی است. اگر غبغب ناشی از افزایش وزن و چاقی باشد یک رژیم غذایی حرفه ای می تواند موجب رفع غبغب شود. نوشیدن مقدار زیادی آب چربی بیشتری را از بدن خارج می کند. یک منبع معتبر که به مجله چاقی ارسال شده است نشان داد افرادی که قبل از غذا آب می نوشند نسبت به افرادی که آب نمی خورند وزن بیشتری کاهش می دهند.

از بین بردن غبغب با عمل جراحی

بسیاری از افراد روش های جراحی را برای رفع غبغب خود انتخاب می کنند. اگر چه روش هایی که در بالا ذکر شد روش های خوبی هستند ولی راهکار قطعی برای خلاص شدن از غبغب روش های کلینیکی و پزشکی است. به طور کلی دو روش اساسی برای رفع غبغب وجود دارد:

مزوتراپی غبغب

این پروسه تا 6 ماه به طول می انجامد و ممکن است در برخی افراد به بیش از 100 تزریق نیاز داشته باشد. اگر به اشتباه انجام شود ، ممکن است باعث آسیب عصبی شود.

مزوتراپی در ابتدا برای بسیاری از مشکلات پزشکی از جمله: درمان اضطراب، بی خوابی، خار استخوان، اسپاسم عضلات، سندرم تونل کارپال، فیبرومیالژیا، دیستروفی سمپاتیک رفلکس و آرتروز استفاده می‌شد.

مزوتراپی، که امروزه به طور معمول لیپولیز تزریقی نامیده می‌شود، به عنوان یک روش کم تهاجمی استفاده می‌شود که در آن دارو به صورت “تزریق میکرو” در مناطق هدف برای شکل دادن به بدن شما، برای درمان چربی های اضافی و کمک به کاهش سلولیت که نمی‌توانید از آن با رژیم غذایی و ورزش به تنهایی خلاص شوید، می‌باشد.

مزوتراپی داروهای ذوب کننده چربی را مستقیماً وارد مناطق مورد علاقه شما می‌کند. وقتی این روش به رژیم کاهش وزن اضافه می‌شود، تزریق‌ها باعث اکسید شدن چربی می‌شوند، سلول‌ها را کوچک می‌کنند، بافت همبند را ضعیف می‌کنند و تولید سلول را افزایش می‌دهند. چربی آزاد شده در بدن متابولیزه و دفع می‌شود. جلسات مزوتراپی در کنار رژیم‌های ورزشی و رژیم‌های غذایی به جای اینکه جایگزین آن‌ها شود، استفاده می‌شود.

مزوتراپی، ماده ای ترکیب شده از مواد مختلفی مانند ؛ دوز پائین بعضی داروها، انواع ویتامین ها، املاح معدنی، فاکتورهای رشد و … میباشد که ترکیب مواد مزوتراپی باتوجه به نوع کاربرد مزوتراپی تعیین خواهد شد.

لیپوماتیک غبغب سریع ترین روش از بین بردن غبغب

لیپوماتیک از جمله عمل‌های پرطرف‌دار است که به شدت مورد استقبال افراد قرار گرفته زیرا می‌توانند به رؤیای دیرینه خود دست پیدا کنند و ظاهر مناسب خود را به وجود آورند. دغدغه بسیاری از افراد قبل از جراحی لیپوماتیک و یا بعد از آن، کاهش عوارض آن است که کاملاً قابل کنترل است.

لیپوماتیک به معنای تخلیه چربی از اندام‌های بدن و به صورت موضعی است. در پیکرتراشی غبغب، چربی‌هایی که زیر چانه تجمع یافته‌اند، تخلیه شده و ظاهری زیبا در چهره فرد ایجاد می‌کند. با تخلیه چربی‌های غبغب، گردن فرد بلندتر دیده شده و ظاهری جوان‌تر در چهره او به وجود می‌آید. غبغب تاثیر بسیار زیادی بر چهره انسان گذاشته و باعث می‌شود سن، بیشتر به نظر برسد. جراحی لاغری غبغب در کم‌ترین زمان ممکن، نتایجی باور نکردنی را به وجود می‌آورد. لیپوماتیک غبغب می تواند به صورت همزمان با بوکال فت انجام شود. در مقاله بوکال فت چیست به صورت کامل به بوکال فت پرداخته شده است.

لازم است بدانید که بعد از انجام این عمل، پزشک توصیه‌هایی را به شما گوشزد خواهد کرد و از شما می‌خواهد که به طور دقیق آنها را اعمال کنید. البته تمامی توصیه‌های گفته شده توسط پزشک نسبت به چربی خارج شده از بدن بیمار است. شما می‌بایست تمامی توصیه‌های صورت گرفته را با دقت انجام دهید و اگر مسکنی برای شما تجویز شده است مصرف کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.