اهمیت انتخاب بهترین تشک برای تجربه خواب رویایی

0

رپورتاژ

حتما شما هم خوابیدن بر روی تشک های بسیار راحتی را که بعد از مدتی کوتاه دوام خود را از دست داده و فنرهای آنها نیز خراب می‌شوند، تجربه کرده‌اید!

مشکل زمانی پررنگ‌تر می‌شود که وزن شما هم بالا باشد؛ در این صورت، این تشک های بی‌کیفیت که متاسفانه تعداد آنها هم کم نیست، زودتر از آنکه تصور کنید، تغییر شکل داده و به بدن شما آسیب می‌زنند.

ولی امروز می‌خواهیم محصولی را معرفی کنیم که برای بانوان ساخته شده و کیفیت آن به اندازه‌ای بالا هست که با یک بار پرداخت پول، بتوانید محصولی باکیفیت را خریداری کرده و خوابی رویایی را بر روی ابرها تجربه کنید.

تشک دکتر ویستَر ارتوپدیک برای افرادی است که دیگر نمی‌خواهند فروشگاه‌ها و بازارهای مختلف را برای خرید دوباره یک تشک راحت زیر و رو کنند.

اما چه چیزی سبب متمایز شدن این تشک از محصولات مشابه شده است؟

ویژگی‌های خاص تشک دکتر ویستَر ارتوپدیک

مهم‌ترین مشخصه این تشک ، طراحی آن برای افرادی با وزن بین ۹۰ کیلوگرم تا ۱۱۰ کیلوگرم است!

به علاوه، استفاده از طراحی چندلایه سبب شده است تا در طول زمان، از آسیب دیدن ستون مهره‌ها جلوگیری شده و تشک فرم خود را از دست ندهد. تحمل وزن بالاتر یعنی تشک بیشتر از حالت معمول دوام می‌آورد و دیگر با مشکلات آزاردهنده محصولات مشابه، مواجه نخواهید شد؛ به خصوص اگر کودکان پرجنب‌وجوش شما نیز در کنار شما بخوابند.

با خرید تشک های برند VISTAR دیگر نیازی نیست که سال آینده یک تشک جدید بخرید!

به واسطه اندازه بزرگ تشک، تمام بدن شما (از سر تا نوک انگشتان) پوشش داده می‌شود و صبح‌ها دیگر با درد گردن از خواب بیدار نخواهید شد. عدم انتقال تحرک دیگران بر روی تشک، یکی دیگر از ویژگی‌های مهم تشک های VISTAR است.

بسیاری از مشتریان می‌گویند حتی بعد از چندین ماه استفاده، هیچ‌گونه تغییری در فرم تشک، خراب شدن فنرها یا لبه‌های آن و مواردی از این دست را مشاهده نکرده‌اند؛ مشکلاتی که معمولا در مورد تشک های قدیمی و بی‌کیفیت می‌شنویم.

خوابیدن بر روی این تشک لاکچری، خوابی شیرین را برای شما به ارمغان می‌آورد و باعث می‌شود صبح را با انرژی آغاز کنید.

اگر به دنبال محصولی بادوام هستید که از آسیب دیدن بدن جلوگیری کرده و سبک خوابیدن شما را متحول کند، تشک دکتر ویستَر ارتوپدیک بهترین انتخاب برای شماست.

این تشک را حقیقتا می‌توان به عنوان یکی از بهترین محصولات حوزه سلامت معرفی کرد که امسال معرفی شده است.

گارانتی محصولات شرکت ویستر

گارانتی به محصولاتی از شرکت ویستر که دارای برچسب مخصوص شناسایی و کد مخصوص ردیابی هستند، تعلق می گیرد.

دوره گارانتی از زمان خرید محصول محاسبه می شود. هرگاه عیب یا مشکلی کیفی در محصولات ایجاد شود که شرکت ویستر نسبت به آن در مدت زمان مشخص تعهد نموده باشد، آن مورد شامل گارانتی و قابل بررسی است.

مواردی که مشمول گارانتی ارائه شده توسط شرکت ویستر می باشد عبارتست از:

  • افتادگی یا وارفتگی کناره های تشک (تشک های ساختار دور قاب اسفنج)
  • بیرون زدگی فنر/مفتول از بالا یا کناره های تشک
  • ایجاد هرگونه صدای ناهنجار از تشک
  • گود افتادگی سطح تشک (گود افتادگی در سطح تشک به میزان گودی گفته می شود که هنگام دراز کشیدن برروی تشک به وضوح قابل احساس باشد. این مقدار تا ٢ سانتیمتر در هر طرف امری طبیعی بوده و مشمول گارانتی نمی گردد).
  • استشمام بوی نامطبوع از تشک

شرکت تولیدی و صنعتی ویستر یکی از زیر مجموعه های گروه معظم سرمایه گذاری تات می باشد که در بخشهای مختلف صنعتی، بازرگانی و تولیدی به موفقیت های چشم گیری دست یافته است.

این شرکت در تیرماه ١٣٨۵ در شهر صنعتی البرز قزوین به مساحت تقریبی ٢٠٠٠٠ متر مربع و به ظرفیت تولیدی بالغ بر ١٢٠٠ تخته تشک، ٢٠٠٠ عدد بالش، ١۵٠٠ عدد ملحفه و ٢٠٠٠ عدد لحاف در یک شیفت کاری تاسیس گردید.

طراحی کارخانه به صورت تمام اتوماسیون می باشد و سعی شده است با خرید تجهیزات و ماشین آلات مدرن از کشورهای مطرح در این صنعت در تولید محصولات با کیفیت پیشگام باشد.

شرکت تولیدی و صنعتی ویستر به عنوان بزرگترین کارخانه تولیدی تشک با استفاده از توانمندیهای داخلی و نیروهای متخصص، مجرب و کار آزموده با ایجاد اشتغال ١۵٠ نفر به صورت مستقیم و ۵٠٠ نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به انجام فعالیت است. این شرکت از سوی اداره صنایع قزوین حائز رتبه اول از نظرزیبایی معماری ساختمان شناخته شده است.

در انتها توصیه می کنیم برای مطالعه مطالب مفید و کاربردی درباره ویژگی های بهترین تشک ها و همچنین مشاهده مدل های مختلف انواع تشک و کالای خواب برند ویستر به وب سایت vistar-co.com و یا پیج اینستاگرام @vistar_mattress مراجعه کنید و یا با شماره 02166323232 تماس بگیرید.

 

منبع : ویرلن

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.