محبوب ترین برند خط چشم که رکورد فروش را شکست!

0

رپورتاژ

چشم ها نقش بسیاری در زیبایی چهره دارند و خط چشم یکی از لوازم آرایشی است که هر بانویی دوست دارد به وسیله آن چشم هایی گیرا و جذاب داشته باشد. با خط چشم می توان مدل و حالت چشم ها را عوض کرد که جوانتر و یا حتی پیرتر به نظر رسید. کشیدن خط چشم احتیاج به تمرکز زیادی دارد تا فرم و حالت اصلی چشم ها حفظ شود. معمولا از مداد چشم برای پلک پایین چشم و قسمت درونی چشم استفاده می شود. اما کشیدن یک خط زیبا بر روی پلک معمولا توسط خط چشم انجام می گیرد. در ادامه محبوب ترین برند را برای شما که توانسته بالاترین فروش را داشته باشید معرفی می کنیم .

انواع خط چشم :

خط چشم مدادی : یکی از آسانترین مدل ها برای استفاده، خط چشم مدادی است و انواع مختلفی دارد.
خط چشم پودری : کار کردن با این مدل بسیار راحت و ساده است پس اگر برای اولین بار می خواهید از خط چشم استفاده کنید ما مدل مدادی پودری را به شما پیشنهاد می کنیم.
خط چشم مدادی با پایه واکسی : این نوع خط چشم ها نوک نرم تری دارند و روان تر می کشند. این مدل از خط چشم به کسانی پیشنهاد می شود که مهارت کامل و بهتری در کشیدن خط چشم دارند.
خط چشم پیچی مکانیکی : این مدل مداد ها تقریبا شبیه سرمه است ولی به اندازه سرمه چرب نیست.
خط چشم با پایه سرمه : در مقایسه با خط چشم های مدادی این مدل زودتر پاک می شود ولی در مهمانی های شب، جذابیت خاصی به چهره می دهد و در مقایسه با مدل های دیگر نرمتر است.

خط چشم مایع : خط چشم مایع با یک اپلیکاتور قلمی در یک محفظه کوچک قرار دارد و استفاده از آن نیازمند مهارت کافی در کشیدن خط چشم است. کشیدن خط چشم ، با اپلیکاتور ماژیکی راحت تر از نوع قلم مویی آن است. با استفاده از این نوع خط چشم می توانید نازکترین خط چشم ها را ، زیبا و جذابتر بکشید. از مزایای خط چشم مایع پر پشت نشان دادن مژه ها است و اینکه بعد از خشک شدن به هیچ وجه زیر چشم نمی ریزد و یا در اطراف چشم پخش نمی شود و از ماندگاری خوبی برخوردار است. از معایب این خط چشم ،برای استفاده از آن باید مهارت داشته باشید تا بتوانید  از این خط چشم  استفاده کرد و برای پاک کردن آن نیاز به پاک کننده آرایشی دارد .

خرید خط چشم بزک رو

استفاده از ابزارهای آرایشی مناسب مانند خط چشم و ریمل مژه بر زیبایی و جذابیت چهره می‌افزاید. با استفاده از می‌توانید حالت و مدل ‌چشم‌هایتان را تغییر دهید و آن‌ها را به شکل دلخواه‌تان در بیاورید. کشیدن انواع مدل خط چشم نیاز به تمرکز و دقت زیادی دارد و کشیدن آن تقریبا سخت‌ترین و وقت‌گیرترین بخش آرایش است. اگر به دنبال خط چشم با کیفیت هستین میتوانید از خرید خط چشم بزک رو استفاده کنید وارد شوید و با قیمت عالی خرید کنید.

خط چشم ژلی یا کرمی : این خط چشم ماندگاری بیشتری نسبت به خط چشم های مایع دارد اما به اندازه خط چشم های مایع مرغوب نیستند. این خط چشم اطراف چشم پخش نمی شود و معمولا ضدآب هستند و برای پاک کردن آن حتما باید از محلول پاک کننده آرایشی استفاده کنید. از مهمترین مزایای آن ترکیب شدن با دیگر آرایش هاست و کاربرد راحت تر و تمیز تری نسبت به دیگر خط چشم ها دارد و از معایب آن برای افرادی که دارای پوست خشک  هستند مناسب نمی باشد و به هنگام استفاده باید قلم موی جداگانه همراه داشته باشیم.

خط چشم ماژیکی بزک رو

این نوع خط چشم تقریبا کلفت است. برای کشیدن آن بسادگی می توانید به مدل دلخواه خود برسید. معمولا برای خانم هایی که سرکار می روند یا وقت زیادی برای آرایش ندارند بسیار مناسب است.برای خرید بهترین نوع خط چشم ماژیکی میتوانید از خط چشم ماژیکی بزک رواستفاده کنید.

پر فروشترین برند خط چشم برند فلومار

خط چشم فلورمار اصل، علاوه بر آن که به هیچ وجه بر روی صورت یا چشم پخش نمی‌شود و از ثبات و کیفیت بالایی نیز برخوردار است. با توجه به این که چشم نقطه‌ای حساس در صورت است، بهداشت و سلامت آن باید حفظ شود و در انتخاب و خرید لوازم آرایش از کیفیت و اصالت آن باید اطلاعات کافی داشت. برای اینکه با کیفیت بالا خرید داشته باشید میتوانید این برند را از خط چشم فلومار بزک رو که معتبرترین مجموعه است خریداری کنید.

پیشنهاد ویژه : می توانید با سرچ کلمه خرید خط چشم فلورمار در بزک رو وارد صفحه سایت شده و خرید خود را انجام دهید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.