لیست نرم افزار های ادوبی (ADOBE)

1

رپورتاژ

در این مطلب لیست نرم افزار های ادوبی (ADOBE) را برای شما قرار می دهیم.

اما ابتدا به معرفی محبوب ترین نرم افزار های ادوبی می پردازیم.

فتوشاپ Photoshop

نرم افزار فتوشاپ

فتوشاپ یکی از محبوب ترین نرم افزار های شرکت ادوبی است که اولین نسخه آن دهه ها پیش منتشر شد. از فتوشاپ برای ویرایش حرفه ای تصاویر و طراحی گرافیک استفاده می شود. تقریبا کاری نیست که نتوانید با فتوشاپ بروی تصاویر خود انجام دهید. این نرم افزار قدرتمند دارای ابزار ها و امکانات بسیار زیادی است.

می توانید از این نرم افزار برای طراحی گرافیک استفاده کنید. شما می توانید بنر، بروشور، کارت ویزیت، گرافیک سایت، لوگو، پوستر و… را تنها و تنها با نرم افزار فتوشاپ انجام دهید. بدون اینکه به نرم افزار دیگری نیاز داشته باشید!

برای یادگیری فتوشاپ می توانید به این سایت مراجعه کنید : آموزش فتوشاپ

 افتر افکت After Effects

نرم افزار افتر افکت

اگر علاقه به یادگیری افکت های سینمایی، جلوه های ویژه، موشن گرافیک و ساخت تیزر های تبلیغاتی این نرم افزار را باید بشناسید. افتر افکت از بهترین نرم افزار های ایجاد افکت های سینمایی و طراحی موشن گرافیک است. با این نرم افزار قدرتمند مانند هالیوود به ساخت فیلم بپردازید!

نرم افزاری بسیار محبوب که برترین فیلم سازان دنیا نیز از آن برای خلق جلوه های ویژه استفاده می کنند. تمام فیلم های سینمایی که مشاهده می کنید و از جلوه های خاصی برخوردارند، صد در صد بطور کامل یا تنها بخشی از آن در نرم افزار افتر افکت انجام شده است.

از این نرم افزار همچنین می توانید برای ساخت تیزر های تبلیغاتی و انیمیشن های زیبا استفاده کنید. این نرم افزار امکان طراحی و انیمیشن سازی را به شما می دهد و می توانید برای تیزر های تبلیغاتی خود از آن استفاده کنید.

این نرم افزار را می توانید در سایت یوکسیم یاد بگیرید : آموزش افتر افکت

 ایلوستریتور Illustrator

نرم افزار ایلوستریتور

ایلوستریتور یکی از محبوب ترین نرم افزار ها برای طراحی گرافیک است که توسط شرکت ادوبی منتشر شده است. شما با این نرم افزار قدرتمند می توانید تصاویر و هنر های گرافیکی خود را طراحی کنید و به آن ها جان ببخشید! این نرم افزار وکتور بیس است. به این معنی که تمامی طراحی های شما با فرمت های وکتور انجام می شود.

وکتور به فرمت های تصویری گرافیکی گفته می شود که هیچ گاه کیفیت خود را از دست نمی دهند. به این معنی که شما هر طرحی را می توانید با همان کیفیت در هر سایزی استفاده کنید.

می توانید به اندازه یک ساختمان طراحی گرافیک خود را بدون افت کیفیت چاپ کنید. این نرم افزار یکی از محبوب ترین نرم افزار ها در بین طراحان گرافیک است.

این نرم افزار را می توانید در این سایت یاد بگیرید : آموزش ایلوستریتور

 پریمیر پرو Premiere Pro

نرم افزار پریمیر

بدون شک پریمیر پرو بهترین نرم افزار برای ویرایش/ادیت ویدیو است. این نرم افزار قدرتمند به تمام نیاز های شما در ویرایش ویدیو و فیلم پاسخ می دهد. بسیاری از فیلم های هالیوودی در نرم افزار پریمیر پرو ویرایش می شوند و تقریبا رقیبی مانند خود ندارد.

هر کاری که می خواهید را با این نرم افزار بروی ویدیو های خود انجام دهید و با هر فرمتی و هر تنظیماتی از آن خروجی بگیرید. پریمیر امکان تغییر هر نوع تنظیم در ویدیو، رنگ، صدا، زیر نویس و… را به شما می دهد.

پریمیر در بین برترین و پرفروش نرم افزار های ویرایش ویدیو قرار دارد و در بسیاری از آمار هایی که بصورت سالانه گرفته می شود در رتبه یک قرار دارد.

این دیزاین – InDesign

نرم افزار این دیزاین

این دیزاین نرم افزار قدرتمند برای طراحی و ساخت پرونده های چاپی است. از این نرم افزار می توانید برای طراحی پوستر، تراکت، کتاب، کتاب الکترونیکی، مجله، بروشو، روزنامه و… استفاده کنید.

این نرم افزار تمامی امکانات مورد نیاز شما برای ساخت و طراحی یک طرح عالی مناسب چاپ را دارد. بدون هیچ مشکلی در بالاترین کیفیت می توانید هر گونه طرحی را با رعایت استاندارد های چاپ طراحی کنید.

این نرم افزار بیش از 10 سال است که منتشر شده است و هر ساله به امکانات آن افزوده شده است. امروزه این دیزاین محبوبیت بسیاری پیدا کرده است و به یکی از کامل ترین نرم افزار ها در این زمینه تبدیل شده.

لایت روم – Lightroom

یک نرم افزار عالی برای عکاسان. اگر به عکاسی علاقه دارید باید این نرم افزار را امتحان کنید. این نرم افزار مشاهده فتوشاپ است اما با این تفاوت که فقط برای تغییر و اصلاح تصاویر است. خیلی راحت می توانید تصاویر خام خود را وارد این نرم افزار کنید، بهترین ها را انتخاب و رتبه بندی کنید، رنگ ها را اصلاح کنید، سایز را درست کنید و تمام تصاویر را یکجا با هر کیفیتی که می خواهید ذخیره کنید.

این نرم افزار سرعت کار شما در ویرایش تصاویر را بالا می برد و برای عکاسان بسیار کاربردی است.

آدیشن – Audition

ادوبی آدیشن یک نرم افزار کامل برای کار با صدا و فایل های صوتی است. با این نرم افزار می توانید بطور اختصاصی روی صدا و فایل های صوتی تمرکز کنید و هر تغییری را در این نوع فایل ها ایجاد کنید.

این نرم افزار دارای ابزار ها و امکانات بسیار زیادی است که از کاهش نویز صدا، ویرایش و حذف قسمتی از صدا، کار با چند صدا، میکس و ادیت و… پاسخگوی نیاز های شماست.

انیمیت – Animate

این نرم افزار را ممکن است با نام Flash به یاد بیاورید. نرم افزاری که برای ساخت انیمیشن است و نام آن به Animate تغییر کرده است. با این نرم افزار می توانید بروی تک تک فریم های انیمیشن خود کار کنید. از طراحی تا متحرک سازی را در داخل همین نرم افزار انجام دهید یا از نرم افزار هایی مثل فتوشاپ و ایلوستریتور در کنار انیمیت استفاده کنید.

چرا که این نرم افزار با سایر نرم افزار های ادوبی سازگاری کامل دارد و از اکثر فرمت های گرافیکی پشتیبانی می کند.

لیست نرم افزار های ادوبی :

آکروبات – Acrobat

انیمیت – Animate

فلش پلیر – Flash Player

ایر – AIR

آکروبات ریدر – Acrobat Reader

کپچر – Capture

ایلوستریتور – Illustrator

فتوشاپ – Photoshop

پریمیر پرو – Premiere Pro

لایتروم – Lightroom

کپتیویت – Captivate

افتر افکت – After Effects

کاراکتر انیمیتور – Character Animator

آدیشن – Audition

بریج – Bridge

دریم ویور – Dreamweaver

این کپی – InCopy

این دیزاین – InDesign

ادوبی اکس دی – Adobe XD

اسپارک – Spark

مدیا انکودر – Media Encoder

برای مشاهده لیست کامل اینجا کلیک کنید.

معرفی سایت آموزشی :

آموزش آنلاین یوکسیم

اگر به نرم افزار های معرفی شده علاقه دارید، می توانید آموزش های مختلفی از این نرم افزار ها را بصورت دوره های ویدیویی و با زبان فارسی در وب سایت یوکسیم به آدرس LEARN.UXEEM.COM مشاهده کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. صادق علیخانی می گوید

    عالی بود تشکر از سایت خوبتون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.