این 4 نرم‌افزار بهترین نرم‌افزارها برای کمک به بازیابی و ترمیم عکس‌های قدیمی هستند

0

همه ما عکس‌های قدیمی داریم که در آلبومی در گوشه‌ای از خانه افتاده‌اند، بسیاری از آنها احتمالاً خراشیدگی دارند، تا خوردگی پیدا کرده‌اند و تغییر رنگ داده‌اند. شما می‌توانید از نرم افزارهایی برای ترمیم کردن آنها استفاده کنید.

عکس‌های قدیمی می‌توانند گنجینه‌ای از دلتنگی‌ها و خاطرات قدیمی باشند، اما گذر زمان به ندرت با آن‌ها مهربانانه رفتار می‌کند. عکسی که تنها سند یک خاطره‌دوست داشتنی است، اکنون ممکن است چین خورده، علامت‌گذاری شده و لک‌دار باشد. می‌توانید یک عکس قدیمی را با بردن آن به یک متخصص تعمیر کنید، اما این اغلب یک فرآیند کند و پرهزینه است که ممکن است وقت یا پولی برای آن نداشته باشید.

خوشبختانه راه حل‌های دیگری نیز برای شما وجود دارد. نرم‌افزارهایی که به شما امکان می‌دهد عکس‌های قدیمی خود را بازیابی کنید و با قیمت‌های متفاوتی وجود دارد.

PhotoGlory

اولین نرم‌افزار در این لیست PhotoGlory است، یک مجموعه ویرایشی چشمگیر با طیف گسترده‌ای از ابزارها. اگر به دنبال برنامه‌ای هستید که بیشتر کارها را برای شما انجام دهد، PhotoGlory یک انتخاب فوق العاده است.

برای شروع کار با PhotoGlory، تنها کاری که باید انجام دهید این است که عکسی را که می‌خواهید ویرایشش کنید، انتخاب کنید. اگر تعداد زیادی عکس دارید که باید آن‌ها را ویرایش کنید – مثلاً عکس‌های قدیمی خود را اسکن و دیجیتالی کرده‌اید – می‌توانید آن‌ها را به صورت دسته‌ای وارد کنید و روی آن‌ها کار کنید.

هسته اصلی برنامه واقعی را می‌توان به دو عملکرد اصلی تقسیم کرد: ترمیم تصویر و رنگ‌آمیزی تصویر.

در قسمت ترمیم، PhotoGlory به صورت خودکار پارگی‌ها، خراش‌ها، ترک‌ها، علائم گرد و غبار و موارد دیگر از تصاویر شما می‌زداید.

همچنین می‌توانید با استفاده از healing brush براش شفابخش PhotoGlory تصاویر را به صورت دستی ترمیم کنید. اگر بازیابی خودکار ، متوجه مشکل قسمتی نشد، یا اگر ترجیح می‌دهید کارها را خودتان انجام دهید، این ابزار ترجیحی شما برای استفاده خواهد بود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که قلم مو را روی هر لکه‌ای بکشید و PhotoGlory بقیه موارد را مدیریت می‌کند.

دانلود PhotoGlory (شروع قیمت از 19.25 دلار، نسخه آزمایشی رایگان هم در دسترس است.)


SoftOrbits Photo Retoucher

نرم‌افزار بعدی در این لیست SoftOrbits Photo Retoucher است. SoftOrbits ابزاری خارق‌العاده برای هر یک از شماست که می‌خواهید تا حد ممکن نتیجه نهایی را کنترل کنید، زیرا SoftOrbits ابزارهای لازم برای انجام این کار را در اختیار شما قرار می‌دهد.

برای مثال، اگر می‌خواهید لکه‌های عکس خود را پاک کنید، SoftOrbits انجام این کار را آسان می‌کند. می‌توانید با استفاده از ابزار براش، به‌صورت دستی خراش‌ها و لکه‌ها را انتخاب کنید، یا از خراش‌بردار خودکار استفاده کنید که آن‌ها را برای شما شناسایی می‌کند.

اگر عکس‌های شما تار یا دانه‌دار هستند، SoftOrbits یک روتوش برای آن نیز دارد. همین امر در مورد لکه‌ها و گرد و غبار روی عکس شما نیز صدق می‌کند، که می‌توانید با استفاده از ابزارهای انگشت شماری مانند ابزارهای لک و پوشاننده آن‌ها را پاک کنید.

در مورد رنگ، SoftOrbits ابزارهایی برای تنظیم همه این‌ها نیز دارد. شما می‌توانید به طور خودکار تصاویر خود را تنها با یک کلیک رنگی کنید، اما اگر می‌خواهید عکس شما واقعا خوب باشد، می‌توانید آن را به صورت دستی و با استفاده از گزینه‌هایی که دارد، رنگی کنید.

نکته جالب در مورد SoftOrbits این است که شما کنترل زیادی روی بسیاری از ابزارها دارید، حتی زمانی که به صورت خودکار از آنها استفاده می‌کنید. به عنوان مثال، شناسه خراش به طور خودکار متوجه لکه‌ها می‌شود و  آن‌ها را برای شما حذف می‌کندریا، ولی شما می‌توانید اندازه خراش‌های یافت شده را که تمایل دارید ترمیم شوند، تنظیم کنید، آن‌ها را به صورت دستی اضافه یا حذف کنید، و حتی انتخاب‌ها را برای بعد، ذخیره کنید. شما حتی می‌توانید انتخاب کنید که برنامه چه تکنیک حذفی را اعمال می‌کند.

دانلود SoftOrbits (از 10.99 دلار در ماه، نسخه آزمایشی رایگان هم در دسترس است)


روتوش AKVIS

اگر تنها کاری که می‌خواهید با عکس مورد نظر انجام دهید این است که آن را روتوش کنید، روتوش AKVIS یک انتخاب فوق العاده برای انجام این کار است. روتوش‌کننده AKVIS همانطور که از نامش حدس می‌زنید، ابزاری است که به شما امکان روتوش تصاویر را می‌دهد. یعنی از بین بردن لکه‌ها، لک‌ها و مانند آن.

راه‌هایی که می‌توانید این کار را انجام دهید متنوع است. البته، گزینه انتخاب با استفاده از قلم مو وجود دارد، اما این تنها یک گزینه است. با AKVIS همچنین می‌توانید با استفاده از ابزارهای سطل و چوب جادویی  مناطق بزرگی که نیاز به ترمیم دارند را انتخاب کنید.

همچنین می‌توانید از ابزار روتوش خطی برای انجام ترمیم‌هایی در یک جهت خاص استفاده کنید که برای تراز کردن مناطق صاف یا اتصالات خوب است. اگر ترک‌های بزرگی در تصاویر خود دارید، ابزار پچ به دلیل توانایی آن در شبیه‌سازی پیکسل‌های مجاور برای پر کردن فضا مناسب‌تر است.

دانلود روتوش AKVIS (از 87 دلار، نسخه آزمایشی رایگان در دسترس است)


PhotoWorks Intelligent Photo Editor

در نهایت، ویرایشگر عکس هوشمند PhotoWorks را داریم. اگر می‌خواهید بهترین نتایج نهایی را برای یادآوری افراد گذشته تضمین کنید، PhotoWorks عالی است.

از نظر بازیابی عکس، PhotoWorks دارای کمترین ویژگی‌های خودکار در بین موارد موجود در این فهرست است. تنها گزینه برای از بین بردن لکه‌های موجود در عکس‌ها، مانند خراش، لکه و رد، یک healing brush است که باید به صورت دستی آن را روی نقاط مورد نظر بکشید.

گر می‌خواهید تصویر خود را بدون رنگ‌آمیزی بهبود ببخشید، PhotoWorks دارای یک ویژگی هوش مصنوعی تشخیص‌دهنده محتوا است که به شما امکان می‌دهد عکس خود را به طور خودکار ترمیم بخشید.

اگر تنها عکسی که از یکی از عزیزانتان دارید، آنطور که می‌خواهید جذاب نیست، PhotoWorks شما را در آنجا نیز پوشش می‌دهد. Portrait Magic یک جلوه روتوش است که در PhotoWorks گنجانده شده است که به طور خودکار چهره‌ها را برای شما تشخیص می‌دهد و سپس ترمیم می‌یابد. برخی ممکن است این را کمی عجیب بدانند، اما درست مانند روشی که ابزار هوش مصنوعی MyHeritage به شما امکان می‌دهد عکس‌های قدیمی را متحرک کنید، این مرحله اضافی می‌تواند جان تازه‌ای به عکس‌های عزیزان شما بدهد.

می‌توانید از آن‌ها برای صاف کردن پوست، سفید کردن دندان‌ها و از بین بردن درخشش صورت استفاده کنید. ابزارهای روتوش خودکار وجود دارد که به شما امکان می‌دهد ویژگی‌های صورت را تغییر دهید و ویژگی‌های قسمت‌های بدن را نیز تغییر دهید.

دانلود PhotoWorks Intelligent Photo Editor (از 19.25 دلار، نسخه آزمایشی رایگان  همدر دسترس است)


همانطور که می‌بینید، طیف قابل توجهی از نرم‌افزارهای ترمیم عکس در دسترس شماست.

بهتر است که فقط یکی از آنها را انتخاب کنید و بعد مهارت خود برای استفاده از آن را با تمرین افزایش بدهید. البته مسلم است که برخی از شماها فتوشاپ را ترجیح می‌دهید و مهارت لازم برای استفاده از آن را هم دارید. اما ما در اینجا می‌خوساتیم تعدادی از بهترین نرم‌افزارهای تخصصی روتوش عکس را به شما معرفی کنیم.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.