فواید تست کرونا در منزل چیست؟

0

رپورتاژ

کرونا اینروزها یکی از دغدغه‌های فکری تمام دنیاست و کسی نمی‌تواند بگوید که از ابتلا به این بیماری مهلک و سخت مصونیت دارد. بنابراین سازمان بهداشت جهانی به تمام افراد در هر نقطه از دنیا توصیه می‌کند که حداکثر تلاش خود را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی معطوف کنند، تا ریسک ابتلا به این ویروس همه گیر کاهش پیدا کند. اما اگر به ابتلای کرونا در خود یا افرادی از خانواده مشکوک شویم باید چکار کنیم؟

تست کرونا در منزل یا مراکز تشخیصی؟

حتما می‌دانید که با شیوع ویروس کرونا از خانواده کووید ۱۹ بیش از پیش مراکز بیمارستانی و آزمایشگاه‌ها شلوغ شدند. این به دلیل افزایش روز افزون آمار مبتلایان به کروناست و البته متخصصین و سازمان‌های بهداشتی نیز تنها راه تشخیص قطعی ابتلا به کرونا را استفاده از خدمات آزمایشگاهی و برخی از تست‌های مورد تایید اعلام کرده‌اند.

بنابراین حضور در تجمعات خود دلیل بر شیوع بیماری با سرعت بیشتر شده و زنجیره انتقال ویروس کرونا همچنان پابرجا مانده است. مجموعه خدمات درمانی در منزل هوم کا برای خدمات رسانی بهتر به هموطنان عزیز ساکن در استان تهران و مناطق همجوار بستری را فراهم کرده تا افراد برای تشخیص ابتلای کرونا به آزمایشگاه و بیمارستان مراجعه نکنند و از خدمات تست کرونا در منزل این مجموعه، استفاده نمایند.

تست کرونا در منزل

با خدمات تست کرونا در منزل هوم کا شما دیگر احتیاجی به مراجعه بیمارستانی ندارید و مجبور نیستید به آزمایشگاه جهت انجام تست تشخیص کرونا مراجعه کنید. به راحتی در منزل یا محل کارتان بنشینید و خدمات تست کرونا را در منزل تحویل بگیرید. حتی برای انتقال نمونه تست و دریافت پاسخ نیز از منزل خارج نشوید.

برای تست کرونا در منزل تهران کافیست با هوم کا تماس بگیرید. کارشناس هوم کا درمورد چگونگی ارائه خدمات تست کرونا با شما صحبت خواهد کرد. نوبت تست کرونا در منزل را ثبت کنید و در زمانی که برایتان راحتتر است، مامور انجام تست هوم کا در منزلتان حاضر خواهد شد.

چرا تست کرونا در محل بهتر است؟

تست کرونا در محل از بسیاری جهات نسبت به انجام تست در مراکز تشخیصی اولویت و برتری دارد و تا حد امکان به افراد توصیه می‌شود که خدمات تشخیصی و آزمایشگاهی و حتی خدمات درمانی در منزل را انتخاب کنند. اما بزرگترین دلایلی که پیشنهاد می‌کنیم تست کرونا در محل را انتخاب کنید:

  • دریافت خدمات در محیط با آلودگی حداقل.
  • دریافت خدمات بدون معطلی در زمانی که خودتان مشخص کردید.
  • ارائه خدمات تست کرونا توسط متخصص و پرستار آزمایشگاهی با تمرکز بیشتر.
  • کاهش احتمال خطا در انجام تست.
  • امکان انجام تست pcr و آنتی بادی در محل.
  • امکان انجام تست تشخیص عفونی به دو روش پی سی آر و آنتی ژن.
  • صرفه‌جویی در زمان.
  • دریافت پاسخ تست در کمترین زمان ممکن.
  • عدم تماس با افراد مشکوک به کرونا در مراکز بیمارستانی و آزمایشگاهی.

تست کرونا در محل کار

اغلب تصور می‌کنند که تست کرونا از سوی شرکت خدمات پرستاری و آزمایشگاهی تنها در منزل انجام می‌گیرد. اما اگر فرصت رفت و آمد به مراکز آزمایشگاهی را ندارید و یا مسیرتان دور است، کافیست نوبت تست کرونا رزرو نمایید. شما در محل کار نیز می‌توانید خدمات تست کرونا دریافت کنید.

آزمایش کرونا در منزل

آزمایش کرونا در منزل امروز روشی متداول، ایمن‌تر و قابل اعتمادتر است. شما ممکن است به دلایل گوناگون امکان خروج از منزل را نداشته باشید، در اینصورت اگر نیاز به خدمات تست آزمایشگاهی و تشخیص ابتلا به کرونا را داشته باشید حتما اینکار برایتان دشوار می‌شود، بنابراین با ارائه خدمات تست کرونا در منزل این دغدغه را برطرف می‌کنیم. همه‌ی ما در جریان آمار و پیک‌های پیاپی کرونا در کشور هستیم. بدون شک، تست کرونا در منزل برای جلوگیری از رکوردی تازه بسیار موثر خواهد بود.

فواید تست کرونا در منزل

حال که مراکز بیمارستانی و آزمایشگاهی مملو از بیماران عفونی و مبتلا نهفته و آشکار ویروس کروناست، انجام تست کرونا در منزل عاقلانه‌ترین کار است. بویژه اگر شما علائم خفیف بیماری را داشته باشید با انجام تست کرونا در منزل و پس از تایید ابتلا می‌توانید در منزل قرنطینه شوید و خیلی زودتر نیز بهبود پیدا کنید.

چرا تست کرونا در منزل بهتر است؟

محیط منزل آلودگی‌های عفونی و ویروسی محیط‌های بیمارستانی و آزمایشگاهی را ندارد، بنابراین در صورتی که علائم شما علائم کاذب باشد و بیمار نباشید دیگر نگران امکان ابتلا در مرکز تشخیصی نخواهید بود.

  • محیط منزل آرام است و استرسی حین انجام تست به فرد وارد نمی‌شود.
  • اگر بیمار شرایط حرکتی مطلوبی نداشته باشد، با انجام آزمایش کرونا در منزل، از سختی‌های رفت و آمد به مراکز درمانی و آزمایشگاهی، رها خواهد شد.
  • مامور انجام تست تمرکز بیشتری حین کار خواهد داشت.
  • در هزینه‌های رفت و آمد بسیار صرفه‌جویی می‌شود.
  • انجام تست بیش از چند دقیقه زمان نمی‌برد.
  • پاسخ تست به شما ارائه می‌شود. یا می‌توانید از طریق پروفایل شخصی خود در وب‌سایت هوم کا پاسخ را مشاهده کنید.

بدون شک، تست کرونا برای جلوگیری از رکوردی تازه، اجتناب ناپذیر است.

انواع تست کرونا در منزل

همانطور که گفتیم تست کرونا به دو روش pcr و آنتی در منزل انجام می‌گیرد. اما این روش تفاوت‌هایی دارند که در کاربرد و نتیجه‌شان موثر خواهد بود:

تست کرونا pcr

  • اپلیکاتور یا وسیله کاملا استریل را وارد بینی و حلق کرده و نمونه‌گیری از مخاط را انجام می‌دهند.
  • نمونه مخاط را به ظرف مخصوص نمونه‌گیری منتقل کرده و تحت شرایطی خاص به آزمایشگاه انتقال می‌دهد.
  • در این تست بنابر توصیه پزشک متخصص ممکن است RNA موجود در مخاط بررسی شود و یا اینکه پروتئین‌های موجود روی ویروس کرونا را مورد بررسی قرار می‌دهد.

تست کرونا آنتی بادی

  • در تست آنتی‌بادی از شما نمونه خون گرفته می‌شود.
  • نمونه خون جهت تشخیص مثبت یا منفی به آزمایشگاه منتقل می‌شود.
  • در این تست آنتی‌بادی‌های موجود مرتبط با ویروس کرونا شناسایی می‌شوند.
  • این تست تنها نشان می‌دهد که شما پیشتر مبتلا به کرونا شده‌اید.

ثبت آنلاین تست کرونا در منزل

علاوه‌بر رزرو نوبت تست کرونا در منزل به صورت تلفنی شما می‌توانید از روش دیگری نیز استفاده کنید:

  • به وب سایت هوم کا مراجعه کنید، گزینه ثبت درخواست رایگان را انتخاب کنید.
  • در مرحله بعد فرمی که برای شما نمایش داده می‌شود را پر نمایید.
  • ثبت درخواست را انتخاب کنید.
  • کارشناسان هوم‌کا با شما تماس می‌گیرند و درخواست تست کرونای شما نهایی و ثبت می‌شود.
  • در زمانی که مقرر شده شما خدمات تست کرونا را در منزل دریافت می‌کنید.

برای رزرو نوبت آزمایش کرونا در منزل بصورت تلفنی می‌توانید با شماره ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۹۵ تماس بگیرید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.