تنها بلندگوی بلوتوثی دنیا با نور پس‌زمینه و آبشار کوچک آرامش‌بخش

یک محصول سه کاره منحصربه‌فرد و خلاقانه

0

احتمالا اگر شما بخواهید از یک بلندگوی بلوتوثی قابل حمل برای پخش موسیقی در خانه یا روی میز کارتان استفاده کنید؛ به طور همزمان نیاز به یک چراغ با نور پس‌زمینه داشته باشید و البته بخواهید از یک سیستم آبشار داخلی برای تغییر روحیه و نتایج آرامش‌بخش سود ببرید؛ باید سه دستگاه مجزا خریداری کنید.

حالا، HaloFalls دست به طراحی یک محصول خلاقانه و منحصربه‌فرد زده است و این سه دستگاه را با یکدیگر اقدام کرده تا شما همزمان یک بلندگوی بلوتوثی بسیار زیبا به همراه نور پس‌زمینه و آبشار داخلی داشته باشید.

گچت HaloFalls همان کار بلندگوی بلوتوثی معمولی شما یا چراغ‌های هوشمند با نور پس‌زمینه را انجام می‌دهد تا ارزش خرید داشته باشد. یک قطعه سمعی و بصری برای ترکیب نور، صدا و قطره‌های آب که می‌توانند روحیه شما را تغییر دهند و بسیار آرامش‌بخش و زیباکننده محیط باشند.

طراحی این دستگاه نیز زیبا و ظریف و کاربردی است. تجهیزات بلندگو در بخش پایینی و سینی دستگاه تعبیه شدند. نور پس‌زمینه از چراغ‌هایی می‌آید که در بالای یک پوشش رنگی شیشه‌ای و شفاف کار گذاشته شدند و آبشار مینیاتوری در چهار مرحله به صورت قطره‌ای سرازیر می‌شود.

ترکیب و ادغام سیستم آبشار مینیاتوری در یک بلندگو اصلا کار ساده‌ای نیست. شما باید بتوانید کل سیستم بلندگو را از قطرات آب مجزا کنید تا هیچ رطوبتی روی تجهیزات الکترونیکی تاثیرگذار نباشد. از سوی دیگر، آبشار نیاز به یک موتور دارد و باید طوری عمل کند که روی صدای بلندگو تاثیرگذار نباشد.

HaloFalls ضمن اینکه لبه‌هایی دارد تا از پاشیده شدن قطرات آب به داخل بخش بلندگو جلوگیری کند؛ بلکه بلندگو به گونه‌ای ساخته شده است که در بخش بالایی خود قطره‌ها را دفع می‌کند و راه ورود آن‌ها بسته است. کل آبشار با یک موتور کاملا بی‌صدا کار می‌کند تا در هنگام گوش دادن به موسیقی، فقط صدای آب را بشنوید و هیچ‌گونه صدای مزاحم و درگیرکننده دیگری به گوش نرسد.

الهام‌بخش و دلنشین

از نظر نورپردازی، دستگاه HaloFalls علاوه بر اینکه از انواع نورهای گرم و خنک و ترکیبی پشتیبانی می‌کند و قابلیت کم و زیاد کردن نور وجود دارد؛ دارای تنظیماتی است تا کاملا نور را متناسب نیاز خودتان در روز و شب و محیط اتاق بسازید. یک سری LED در حلقه ضد نست آب کار گذاشته شده است و یک سری دیگر در چهار بخش آبشار دیده می‌شود.

آبشار دارای یک کلید روشن/خاموش است تا نیازی نباشد همیشه کار کند. فقط می‌توانید مواقعی که به آرامش نیاز دارید؛ آن را روشن کنید. با ریختن مستقیم آب به درون مخزن، منبع آب دستگاه پر می‌شود. کل دستگاه دارای یک پوشش شفاف بیرونی است که به راحتی برداشته شده و امکان تمیز کردن دستگاه یا حتی سطوحی که قطرات آب ریخته شده را می‌دهد.

بلندگوی HaloFalls از دو درایو صوتی اولتراواید ۵ واتی بهره برده که برای شنیدن موسیقی در یک اتاق بزرگ کاملا کافی هستند. در صورت جفت شدن این بلندگو با هر دستگاهی که دارای بلوتوث است؛ می‌توان موسیقی یا صدا را به طور مستقیم از روی آن پخش کرد. کمی خلاقیت داشته باشید؛ می‌توانید برخی صداهای طبیعت و آرامش‌بخش را با نور پس‌زمینه و آبشار هماهنگ کنید و برای خود محیطی دلنشین بسازید.

HaloFalls کاملا یک تجربه کاربری متفاوت است و می‌تواند برای شما الهام‌بخش، روحیه‌بخش و تغیردهنده حال و هوای محیط باشد. در مراقبه و مدیتیشن و سرگرمی این گجت سه کاره ارزش واقعی خود را نشان می‌دهد. قیمت دستگاه HaloFalls حدود ۲۵۰ دلار است. ساخت HaloFalls به صورت یک پروژه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در کیک‌استارتر کلید خورده است.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

آخرین «نمونه» مقاوم – هر یک از اینها، آخرین چیزهای سالم به جا مانده در طول تاریخ هستند

از برخی جنبه‌های تاریخی چیزهای قالب توجهی به جا مانده، مثلا هزاران سکه از یک دوره تاریخ یا ده‌ها زره یا شمشیر یا کتاب‌های پوستی فراوان. اما برخی چیزها هم آنقدر نادر از بلایایی طبیعی و فساد و آتش‌سوزی‌های در امان مانده‌اند که تبدیل به آخرین…

حومه‌نشینی چرا شکل می‌گیرد و چه مشکلاتی ایجاد می‌کند؟ + گالری عکس‌هایی از زشتی‌های این پدیده

مناطق حومه شهر، جوامع مسکونی هستند که در حومه مناطق بزرگتر شهری قرار دارند. آن‌ها ویژگی‌های متمایزی دارند که آن‌ها را ازمحیط روستایی و شهری متمایز می‌کند. شکل‌گیری حومه‌ها و مشکلاتی که با آن‌ها مواجه هستند را می‌توان به عوامل متعددی نسبت…

عملیات گانرساید: حمله نروژ به تاسیسات آب سنگین نازی‌ها که آنها را از بمب اتمی محروم کرد

سرهنگ ارتش سلطنتی نروژ، لیف ترونستاد، پس از تحویل کپسول‌های انتحاری، به سربازانش اطلاع داد: «نمی‌توانم به شما بگویم که چرا این مأموریت اینقدر مهم است، اما اگر موفق شوید، برای صد سال در خاطره نروژ زنده خواهد ماند.»با این حال، این…

عمو حاجی -کثیف‌ترین مرد جهان- چند ماه پس از نخستین حمام برای اولین بار در ۶۰ سالگی، سال پیش درگذشت!

عمو حاجی (۱۹۲۸–۲۰۲۲) مردی ایرانی بود که بیش از ۶۰ سال به حمام نکردن شهرت داشت. عمو حاجی نام واقعی او نبود بلکه لقبی بود که به این فرد مسن داده می‌شد. او در روستای دژگاه فارس در آلونک و چاله‌ای در زمین زندگی می‌کرد.از آنجایی که او…

اولم، یکی از عجیب‌ترین جانداران روی زمین – شبیه جنین نارس یا موجودات سری فیلم‌های بیگانگان

جانداری به نام Proteus anguinus که همچنین به عنوان اولم olm شناخته می‌شود، گونه‌ای سمندر است که بومی آب‌های زیرزمینی آلپ در جنوب شرقی اروپا است. این جاندار از معدود مهره‌داران غارنشین است و به دلیل شکل سر و دست‌ها  رنگ سفید مایل به صورتی و…

عکس های هوایی تام هگن از باغ های زیتون اسپانیا – الگوهای زیبای مواج و سنت‌های قدیمی

به مدت هزاران سال، اسپانیا به دلیل آب و هوای مدیترانه‌ای، تابستان‌های طولانی و گرم و دمای معتدل زمستانی، در تولید زیتون پیشرو بوده است. میوه‌های زیتون که در آب نمک نگهداری می‌شوند و یا آسیاب می‌شوند تا روغن‌های طبیعی از آنها استخراج شوند،…
منبع yankodesign
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.