خدمات پرستار سالمند در منزل به صورت شبانه روزی و ساعتی [ نکات مهم ]

0

رپورتاژ

احتمالا آگاهی دارید که کشور ما رو به پیر  شدن است و تا چندین سال دیگر بیشتر جمعیت ایران را افراد سالمند میگیرند.

وقتی خانم ها و آقایان از مرز 60 سالگی عبور میکنند وارد سالمندی میشوند و در این سنین دچار تغییرات فیزیکی ، روحی و روانی میشوند و همین باعث میشود تا برخی از آنها نیازمند پرستار سالمند باشند تا هم در انجام برخی کار ها بهشان کمک کنند و هم برخی کار ها را انجام دهند.

پرستار سالمند

سالمندان دارای روحیه ای حساس و آسیب پذیر هستند و امروزه جامعه و زندگی پر مشغله تمامی افراد یک خانواده این شرایط را ایجاد کرده است که اعضای خانواده نتوانند رسیدگی های لازم و دائم را به سالمندان داشته باشند.

در این شرایط حضور یک فرد متخصص و با تجربه در کنار سالمند به خصوص در منزل میتواند باعث آرامش خاطر و راحتی سالمند مورد نظر باشد و باقی طول عمر خود را به راحتی و بدون دغدغه و ناراحتی سپری کند.

برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید.

https://chatre-firoozei.ir/post/1/%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84%D9%85%D9%86%D8%AF

سالمندان از نظر سلامتی به دو دسته تقسیم میشوند که شامل دسته بندی زیر میباشد

  1. سالمندانی که توانایی انجام امور شخصی خود را دارند و فقط برای عدم تنهایی و دلتنگی در خانه و انجام برخی کار های ساده مثل یادآوری دارو و چنین اموری نیاز به پرستار دارند.
  2. سالمندانی که توانایی انجام هیچ کاری حتی امور شخصی خود را هم ندارند و این افراد نیاز به پرستاری هستند که تمامی امور مربوط به سالمند و خانه را به درستی و به موقع انجام دهد.

مرکز پزشکی پرستاری مهرآوران چتر فیروزه ای آماده اعزام پرستاران با تجربه و کاربلد به منزل شما برای ارائه خدمات به بهترین شکل میباشد و میتوانید فقط با یک تماس با ما ، از خدمات ویژه مجموعه ما بهره مند شوید.

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۰۹۱۲۴۶۹۱۷۷۹ و یا ۰۹۱۲۳۹۹۳۳۱۴تماس حاصل فرمایید.

مراقبت و نگهداری از سالمند در منزل

  • به کدام مرکز پرستاری و پرستار اعتماد کنیم؟
  • یک پرستار سالمند خوب چه ویژگی هایی دارد و چه کار هایی انجام میدهد؟
  • چگونه یک پرستار خوب استخدام کنیم؟
  • هزینه استخدام پرستار سالمند در منزل چقدر است؟

اینها سوالاتی هستند که در ذهن افراد زیادی که سالمندی در خانواده دارند وجود دارد.

در بین افرادی که دارای والدین سالمند هستند ، بعضی ها ترجیح میدهند والدینشان را به خانه سالمندان ببرند چون فکر میکنند در آنجا کاملا به سالمندان رسیدگی میشود و هزینه آن هم نسبت به سایر روش ها کمتر میشود.

اما نکته ای که لازم به ذکر است این است که در وهله اول بدون شک میتوان گفت که هر فردی در هر زمانی از عمر خود در خانه خودش راحت و با آرامش بیشتری است ، همچنین از نظر هزینه نیز استخدام یک پرستار سالمند در منزل کاملا به صرفه تر و بهتر است زیرا شما میتوانید تمامی موارد و تجهیزات مورد نیاز سالمند را خودتان تهیه کنید و دیگر نیازی به هزینه رفت و آمد برای ملاقات ندارید و هر لحظه از شبانه روز که بخواهید میتوانید در کنار والدینتان باشید.

ما در مرکز پزشکی-پرستاری چتر فیروزه ای برای استخدام پرستاران مشخصات کامل و تضمین های لازم را گرفته ایم و همچنین پرستارانی را استخدام کرده ایم که قبلا سابقه کار و تجربه داشته اند و دوره های آموزشی لازم را گذرانده اند.

همچنین اگر درخواست پرستار سالمند کردید و بعد از مدتی از پرستار مورد نظر ناراضی بودید ، میتوانید با ما تماس بگیرید و درخواست جایگزین کردن پرستار مورد نظر باشید.

پرستار سالمند شبانه روزی یا تمام وقت

همانطور و که گفته شد سالمندان ناتوان ، هیچ کاری را نمیتوانند انجام دهند و نیاز به مراقبت و نگهداری دائم یا 24 ساعته دارند و این به این معنا نیست که باید خانه را ترک کنند و به خانه سالمندان بروند بلکه میتوانید پرستار سالمند تمام وقت استخدام کنید که مانند یک دختر مهربان در کنار سالمند شما باشد و تمامی امور مانند انجام تهارت ، تعویض پوشک ، حمام کردن را انجام دهد.

این نوع پرستاران آموزش های لازم برای ارائه خدمات دائم در طول روز را دیده اند و تا زمان مورد نظر در کنار سالمند زندگی میکنند و تمام امور مربوط به خانه و سالمند را انجام میدهند.

معمولا سالمندانی که دارای آلزایمر ، بیماری های خاص ، ناتوانی و کم توانی یا حتی معلول هستند به این خدمات نیاز دارند.

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۰۹۱۲۴۶۹۱۷۷۹ و یا ۰۹۱۲۳۹۹۳۳۱۴تماس حاصل فرمایید.

پرستار سالمند شیفت شب

در برخی موار هم فرزندان شیفت کاری شب دارند یا اینکه به خاطر خستگی نمیتوانند به امور سالمندان رسیدگی کنند و به همین علت ترجیح میدهند پرستار سالمند شیفت شب استخدام کنند تا دیگر نگران شرایط سالمند نباشند.

این پرستاران وظیفه انجام کار های منزل را ندارند و فقط میتوانند امور سالمند اعم از تمام امور شخصی در شب را انجام دهند و سالمند مورد نظر در ساعات شب هر لحظه نیاز به کاری داشت میتواند انجام آن را به پرستار بسپارد.

سالمندانی که از تنهایی می ترسند ، سالمندانی که شب بیداری دارند ، سالمندانی که چند ، نوبت در شب به دستشویی می روند ، سالمندانی که پوشک می شوند و سالمندانی که شبها نیاز به صحبت و درد ودل دارند و غیره نیزا به این نوع پرستاران دارند.

همچنین یکی دیگر از خدمات موسسه مهرآوران درمان زخم بستر در منزل می باشد.

پرستار سالمند ساعتی

همانطور که از اسم و اصطلاح این پرستار مشخص است ، یک یا چند ساعت را در کنار سالمند حضور دارد و خدمات پرستاری و مراقبت را ارائه میدهد.

در بعضی مواقع ممکن است کاری ضروری و ناگهانی برای چند ساعت پیش آید و سالمندی در خانه داشته باشید که نیاز دارد کسی در کنارش باشد.در این شرایط راه های زیادی وجود دارد برای نگهداری از سالمند اما به دلیل حساس بودن شرایط سالمندان نمیتوان آنها را به هر کسی سپرد حتی برای چند ساعت ، پس قطعا بهترین راه استخدام پرستار ساعتی سالمند است.

مهم ترین وظیفه این نوع پرستاران استفاده درست از وقتی که در اختیار خانواده ها یا عزیزانشان قرار دارد ( سعی کند بهترین خدمات را در کمترین زمان ممکن به خانواده‌ها ارائه دهد) است.

پرستار خصوصی سالمند

پرستار خصوصی فردی است که بعد از استخدام مانند عضوی از خانواده میشود و همیشه در خانه و در کنار سالمند حضور دارد و تمامی امور خانه و سالمند را به بهترین شکل انجام میدهد و هیچ کار دیگری ندارد بجز رسیدگی به  نگهداری و مراقبت از سالمند.

در صورتی که هزینه پرستار سالمند خصوصی شبانه روزی و تمام وقت برای شما سنگین میشود میتوانید از پرستار خصوصی مقطعی یا ساعتی و شیفتی استفاده کنید.

این نوع پرستاران آموزش های تخصصی و تجربه های بیشتری نسبت به سایر پرستاران دارند و میتوانند با کیفیت ترین خدمات را به سالمندان ارائه دهند.

برخی از وظایف پرستار سالمند

  • مراقبت و نگهداری از سالمند
  • استحمام سالمند و رسیدگی به نظافت شخصی
  • انجام امور خانه و خدمتکاری در منزل
  • انجام امور رفاهی و پر کردن اوقات فراغت سالمند
  • رسیدگی به وضعیت درمانی سالمند در منزل
  • انجام امور اداری و مالی سالمند
  • رسیدگی به علائق سالمند در اوقات فراغت ( مرور خاطرات- خواندن کتاب – حل کردن جدول و …… )
  • همراهی سالمند در بیرون از منزل

هزینه و دستمزد پرستار سالمند در منزل

هزینه و قیمت استخدام پرستار سالمند در منزل دارای یک سری تعرفه های مشخص است اما قیمت های نهایی بستگی به یک سری موارد دارند که باعث تفاوت قیمت بین سالمندان مختلف میشود.

مورد بعدی را میتوان شرایط سلامتی سالمند در نظر گرفت که شامل بیماری ، ناتوانی ، فلج یا معلول بودن و موارد دیگر است.

سایر موارد هم عبارتند از :

  • مقطع زمانی کار که شامل تمام وقت ، نیمه وقت و ساعتی است.
  • خدماتی که مورد نیاز برای ارائه به سالمند میباشد.
  • محل زندگی و سکونت سالمند

پرستاری و مراقبت از بیمار کرونایی در منزل

به نقل از سایت مهر آوران : فردی که به این ویروس مبتلا میشود باید هم در منزل و هم در بیمارستان یک سری نکات را رعایت کند و همچنین یک سری کار ها را نباید انجام دهد که این نکات را همه افراد و خانواده نمیدانند و نمیتوانند این ویروس را مهار کنند به همین دلیل ما به شما پیشنهاد میکنیم از مراکز درمانی مطمئن خدمات اعزام پرستار بیمار کرونایی به منزل یا بیمارستان را درخواست کنید تا در کمترین زمان درمان شوید

برای اطلاعات بیشتر در مورد پرستار بیمار کرونایی در منزل کلیک کنید

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۰۹۱۲۴۶۹۱۷۷۹ و یا ۰۹۱۲۳۹۹۳۳۱۴تماس حاصل فرمایید.

آدرس سایت https://chatre-firoozei.ir/

 

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.