و سرانجام پخش سریال لوکی از دیزنی پلاس شروع شد – چرا باید ببینیم؟!

3

اگر اهل کتاب کامیک مارول باشید، حتما شخصیت لوکی را می‌شناسید. او یک ضدقهرمان و برادر ثور است. او شخصیتی است که 1949 توسط استن لی و تصویرگر مشهور -جان کربی- خلق شد. او در دنیای کتاب‌های کامیک شخصیت مهمی است و حتی بر اساس یک نظرسنجی در سال 2009، توانسته بود رتبه هشتم را هم از آن خود کند.

اما اگر اهل کامیک بوک‌ها هم نباشید، حتما به واسطه فیلم‌هایی مانند ثور، انتقام‌جویان، ثور-دنیای تاریک، ثور-راگناورک، انقام‌جویان-جنگ ابدیت، انتقام‌جویان-پایان بازی با او آشنا هستید.

در این مدت تام هیدلستون توانسته به او خوبی از عهده ایفای نقش لوکی برآید.

لوکی هوش زیادی دارد، اما در عین حال عصیان‌نگر و شورشی است و تمایل به فریب دادن و میان‌بر زدن دارد. او عطش رسیدن به تاج و تخت فرمانروایی دارد و خیانت در ذات اوست.

بخشی از اون خصوصیات به خاطر حس تحقیری است که در کودکی حس می‌کرده و احساس اینکه پدرش ثور را به مراتب بیشتر از او دوست دارد. خشم و عزت نفس سرکوب شده، نیروی محرک او برای اقداماتش هستند.

اما حالا ما با سریال از دیزینی پلاس روبرو هستیم که می‌خواهد به تمامی روی لوکی تمرکز کند.

اپیزود اول این سریال را دیدم و در مقایس مارولی از آن راضی بودم. داستان این سریال بعد از فیلم انتقام‌جویان-نبردنهایی رخ می‌دهد.

در واقع داستان سریال یک لوکی در واریان زمانی آلترناتیو را روایت می‌کند. یعنی شما هر آنچه در مورد لوکی بعد از این فیلم را دیده‌اید باید فراموش کنید. در این سریال تاریخ لوکی به تمامی مربوط به حوادث قبل از این فیلم است و بس.

سریال لوکی جلوه‌های تصویری عالی خوبی دارد. حتی می‌کوشد در قسمت اول می‌بینیم که لوکی با چابکی اونجرز را غافلگیر می‌کند و از دست آنها می‌گریزد.

اما به فاصله کوتاهی از گریز وقتی در وسط یک ناکجاآباد است با تعجب درمییابد که پلیس یا نیروی محافظ زمان به سراغش آمده.

این تشکیلات زمانی، وقتی کسی سیر طبیعی زمان را نقض کند و یک ناهماهنگی حس کند، به سراغ آدم‌های خاطی می‌رود، دستگیرشان می‌کند و مجازات می‌کند.

لوکی هم در دنیای عجیب توسط همین سازمان که به اختصار  TVA‌نامیده می‌شود، دستگیر می‌شود و در یک دنیای فانتزی به او رخت و لباس زندانی‌ها را می‌پوشانند و حتی پرینت هر آنچه در زندگی بر زبان رانده را به امضای اوی او می‌رسانند.

از همه بدتر گردنبند یا یوغی بر گردن او نصب می‌کنند که به یاری آن زندانبان‌ها و بازجوها می‌توانند او را به سرعت به وضعیت چند ثانیه قبل ببرند. این طوری وقتی لوکی زرنگی می‌کن تا به خیال خودش فرار کند یا به زاندانبان‌ها حمله کند به صورتی مضحک به چند ثانیه قبل پرتاب می‌شود.

با او گفته می‌شود که آینده‌ای محتوم و غیرقابل تغییر و دردناک دارد که نمی‌تواند از آن بگریزد …

اما انتظار نداشته باشید که لوکی چاپک و اهل دوز و کلک در این حصر تا انتها گرفتار بماند.

سریال لوکی بی‌شک برای دوست‌داران مارول غنیمتی است و تصور نمی‌کنم آن را از دست بدهند.

ضمن اینکه از دیدن دوباره اوون ویلسون درا ین سریال، شخصا خوشحال شدم و او نقش جالبی را در این سریال بازی می‌کند.

لوکی با نمره شگفت‌انگیز 9.2 در IMDB بیشک علاقه‌مندان و متعصبان خودش را دارد.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

خانه‌هایی با طراحی عجیب که باید در مورد فلسفه وجودی‌شان فکر کرد!

سلیقه است دیگر. وقتی که کسی پول کافی داشته باشد و تنها حرف و سلیقه خودش برایش مهم باشد و اعتمایی به مد روز و حرف مردم نکند، ممکن است خانه‌اش را عجیب و غریب طراحی کند.البته گاهی این کاربری‌های متفاوت هستند که باعث ایجاد این خانه‌های عجیب…

خوشمزه‌ترین غذاهای کشورهای مختلف دنیا از دید میدجرنی- قسمت دوم

در قسمت دوم خوشمزه‌ترین غذاهای کشورهای مختلف ما باز غذاهای لذیذ و گاه عجیبی از کشورهای مختلف می‌بینیم. این تصاویر توسط میدجرنی با اطلاعاتی که به آن داده‌اند، بازسازی شده‌اند.قسمت اول این پست را در اینجا ببینید.شیلیبلژیک:…

تصاویر و لطایفی در مورد زندگی در اروپای شرقی

اروپای شرقی هنوز سنت‌های خاص خود را دارد و هنوز به اندازه بخش غربی مدرن نشده است و فرهنگ خاص خود را داراست.به همین خاطر ممکن است ما برخی از روندهای آنجا احساس نزدیکی کنیم.به تصاویر زیر بنگرید:آکوامن بعد از 2 هفته در بلغارستان…

این عکس‌های تاریخی را پیش از این در کمتر جایی دیده‌اید

یک سرباز صربستانی در کنار پدرش که برای ملاقات او به خط مقدم نزدیک بلگراد آمده، خوابیده است. سال گرفتن شدن عکس، حدود 1914/1915یک نگهبان مرزی آلمان شرقی در صبحی که دیوار برلین سقوط کرد، گلی را از طریق شکافی در دیوار برلین هدیه می‌دهد،…

آینه‌ها در فیلم‌ها: فیلمسازها چگونه دوربین‌ها را موقع فیلمبرداری از آینه‌ها ناپدید می‌کنند؟!

هنگام تماشای فیلم، برخی از بینندگان دوست دارند به دنبال خطا‌هایی باشند، مانند یافتن شواهدی از دوربین‌ها و پرسنل ضبط فیلم یا بوم صدابرداری مشخص در یک صحنه و امثال آن. یکی از موقعیت‌های دشوار برای فیلمسازهای، زمانی است که یک صحنه شامل آینه‌ها…

نمونه‌های جالبی از اختراعاتی که فراموش شدند، یا تکامل یافتند یا به کلی به صورت دیگری تغییر پیدا…

در طی دهه‌ها و قرن‌های انسان‌های اختراعات گوناگونی کرده‌اند. از برخی از آنها در ابتدای امر تصور می‌شد که استقبال خوبی شود، اما در نهایت فراموش شدند، برخی با تغییرات نه چندان بنیادین همچنان به همان صورت تولید می‌شوند، برخی با تغییرات جدی و…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
3 نظرات
  1. امیرحسین می گوید

    فعلا که از واندا خیلی جلوتر نشون داده

  2. علی می گوید

    لذتی که از دیدن قسمت اولش بردم از کل 23 فیلم و 2 سریال MCU تا الان بیشتر بود.

  3. مهرداد می گوید

    دکتر جان پیشنهاد یک سریال عالی دارم
    Mythic Quest Raven’s Banquet
    سریال فصل دوم هم شروع شده
    حتما ببینید و اگه مایل بودید معرفی کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5