تردمیل باشگاهی اولین رکن باشگاه ورزشی : هایپرجیم

0

رپورتاژ

تردمیل ها در دنیای ورزش امروز نقش بسیار پررنگی در انسجام بخشی به فعالیت‌های ورزشکاران و علاقه‌مندان رشته‌‎های مختلف ورزشی دارند. با توجه به اینکه دویدن رکن اصلی گرم کردن در تمامی رشته‌های ورزشی محسوب می‌شود و رشته دو میدانی نیز مادر تمامی ورزش‌ها است قابلیت تردمیل برای حل این مساله در کمترین زمان و محدودترین فضای ممکن بسیار ستودنی و قابل توجه است.

شاید زمانیکه ویلیام استاپ مخترع و سازنده اولین تردمیل در جهان در حال مطالعه کتاب ورزش هوازی بود فکرش را هم نمی‌کرد که ایده او بعد از نیم قرن نظام ورزش باشگاهی و خانگی جهان را دگرگون کند و تردمیل باشگاهی را تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین دستگاه‌های ورزشی در جهان کند. این ایده خلاقانه که نمونه‌های بدوی آن دهه‌ها پیش در زندان‌های آمریکا و بریتانیا برای تحمیل کار اجباری به زندانیان استفاده می‌شد، اکنون تبدیل به یکی از ابزارآلات مهم ورزشی شده است و طرفداران قابل توجهی را در بین مردمان تمامی کشورهای جهان دارد.

دسته‌ بندی  انواع تردمیل ها

تردمیل بر اساس شاخصه‌های متفاوت دسته‌بندی‌های متنوعی دارند. به عنوان مثال بر اساس نوع راه‌اندازی دستگاه به دو دسته موتوردار و بدون موتور تقسیم می‌شوند. نوع موتوردار این دستگاه بیشتر از نوع بدون موتور آن مورد استقبال قرار گرفته است و علت آن نیز امکانات قابل توجهی است که انواع تردمیل موتوردار برای مشتریان و خریداران عرضه می‌کند. از قابلیت به نمایش گذاشتن میزان سوخت و ساز بدن و تپش قلب تا گوش دادن به آهنگ مورد علاقه در حالیکه تردمیل بدون موتور بیشتر برای موارد پزشکی از جمله توانبخشی به بیماران خاص و معلولین استفاده می‌شود و البته در بین کاربرانی که سبک ورزشی خاصی دارند نیز مورد توجه قرار گرفته است.

انواع تردمیل همچنین به دو دسته خانگی و باشگاهی نیز تقسیم‌بندی می‌شوند که نمونه‌های تردمیل باشگاهی قدرت و توانایی بیشتری نسبت به انواع تردمیل خانگی دارند. فروشگاه هایپرجیم با داشتن تنوع در فروش محصولات مختلف ورزشی از جمله انواع تردمیل ها دایره انتخاب مخاطبان خود را افزایش داده تا کاربران مطلوب‌ترین گزینه را در خرید تردمیل مورد نیاز خود انتخاب کنند.

کارشناسان خبره فروشگاه هایپرجیم آماده ارایه مشاوره رایگان جهت هدایت شما به سمت انتخابی درست و مطابق با سلایق ورزشی خودتان است و این خدمات را به صورت تلفنی و یا حضوری به مشتریان خود ارایه می‌دهد. همچنین شما می توانید برای بازدید حضوری به آدرس این فروشگاه مراجعه کنید و از نزدیک با محصولات مختلف این مجموعه به ویژه انواع تردمیل آشنا شوید.

رعایت مسایل ایمنی در استفاده از تردمیل

پیاده‌روی و حتی دویدن بر روی تردمیل نیازمند آموزش است به همین خاطر باید نسبت به دستگاه تردمیل خانگی و تردمیل باشگاهی اطلاعات لازم را داشته باشید. آموزش در این باره را حتی می‌توانید بعد از خرید تردمیل باشگاهی یا تردمیل خانگی از طریق ویدیوهایی که در بستر وب به اشتراک گذاشته شده، ببینید اما به این نکته توجه داشته باشید که پیش از گذراندن آموزش‌های لازم به هیچ عنوان روی دستگاه تردمیل نروید زیرا در صورت روشن کردن دستگاه و عدم آشنایی شما با آن می‌تواند شما را دچار آسیب جدی و حتی روانه بیمارستان کند.

اگر به دلیل کرونا یا گرمای هوا قصد خرید تردمیل باشگاهی یا خانگی را برای منزل خود دارید باید در روزهای نخست آن را در کنار خانواده یا دوستان و آشنایان تست کنید و همچنین نسبت به سلامتی خود اطمینان خاطر داشته باشید زیرا گاهی اوقات برخی از حمله‌های قلبی و یا مغزی می‌تواند باعث سقوط شما از روی دستگاه و وارد آمدن صدمات جبران ناپذیر دیگر شود و یا اگر هنگام راه رفتن روی تردمیل باشگاهی یا خانگی احساس درد روی قفسه سینه و یا سرگیجه دارید باید سریعا راه رفتن یا دویدن را کنار بگذارید و اگر این درد ادامه داشت حتما به یک پزشک مراجعه کنید. این اتفاق حتی زمانی می‌تواند بیافتد که شما بدون گرم کردن و به سرعت روی دستگاه تردمیل باشگاهی یا تردمیل خانگی رفته و قصد ورزش کردن داشته باشید.

برخی از انواع تردمیل باشگاهی و مدل‌های معدودی از انواع تردمیل خانگی دارای امکاناتی برای پلی کردن آهنگ هستند. اگر ماه هاست که به صورت مداوم از تردمیل استفاده می‌کنید گوش دادن به آهنگ هنگام ورزش کردن روی تردمیل با رعایت نکات ایمنی اشکالی ندارد اما اگر برای چندمین بار است که از تردمیل باشگاهی یا خانگی استفاده می‌کنید گوش دادن به آهنگ و یا تماشا کردن تلویزیون یک عمل پرخطر برای شما محسوب می‌شود.

ملاحظاتی که باید برای خرید تردمیل باشگاهی در نظر گرفت

خرید تردمیل باشگاهی می‌تواند گزینه مناسبی جهت جذب مشتریان بیشتر برای باشگاه و یا مجموعه ورزشی شما باشد و شما می‌توانید برای انتخابی بهتر از میان برندهای متفاوت این وسیله ورزشی به فروشگاه هایپرجیم مراجعه کنید تا از آخرین قیمت تردمیل باشگاهی مطلع شوید. انواع تردمیل باشگاهی در اندازه ها و با قدرت موتور متفاوت در فروشگاه هایپرجیم در معرض دید عموم قرار دارد و اگر قصد خرید تردمیل باشگاهی را دارید باید به این نکته توجه داشته باشید که تردمیل های باشگاهی به علت اینکه بیشتر از تردمیل های خانگی مورد استفاده قرار می گیرند حتما باید قدرت و توانایی لازم برای تحمل بار و فشار از سوی افراد با سنین و وزن های مختلف را داشته باشند.

قدرت موتور انواع تردمیل باشگاهی از 1.5 اسب بخار شروع شده و تا 6 اسب بخار ادامه دارد که بسته به ظرفیت استفاده کاربران در باشگاه‌های ورزشی می‌توانند مورد توجه قرار گیرند. همچنین نمونه‌های قدرتمند این دستگاه می‌تواند وزن افراد را تا 200 کیلوگرم تحمل کند که رقم قابل توجهی محسوب می‌شود.

توصیه مجموعه هایپرجیم به علاقه مندان این دستگاه پرطرفدار ورزشی این است که اگر قصد خرید تردمیل باشگاهی دارید حتما از برند و محصولی استفاده کنید که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد تا در صورت بروز هرگونه مشکل برای دستگاه تردمیل باشگاهی شما این مشکل در اسرع وقت و با کمترین هزینه رفع شود. اکثر تردمیل های باشگاهی تردمیل های چند کاره هستند و می‌توانند خدماتی را علاوه بر امکان پیاده‌روی و دویدن روی آن برای کاربران ارایه دهند.

مزیت های تردمیل های باشگاهی

اغلب باشگاه‌ها و مجموعه های بزرگ ورزشی به علت صرفه جویی در وقت و نبود فضای لازم برای دویدن، گرم کردن و تمرینات ورزشی تخصصی به صورت همزمان از چندین دستگاه تردمیل باشگاهی برای کاهش هزینه‌های جانبی و ارایه خدمات بهتر به مشتریان استفاده می‌کنند و این حتی درجه رضایت مشتریان را از آن مجموعه ورزشی بالاتر می‌برد. فروشگاه هایپرجیم یکی از طلایه‌داران فروش تجهیزات ورزشی در کشور است. قیمت تردمیل باشگاهی با هر نوع برند و مدلی در این فروشگاه در پایین‌ترین حد خود در سطح بازار عرضه می‌شود.

به این نکته توجه داشته باشید که به علت نوسانات موجود در بازار ارز، قیمت تردمیل خانگی و باشگاهی به صورت چند روز یکبار در حال تغییر است و بهتر است قبل از اقدام به خرید این محصول با کارشناسان فروشگاه هایپرجیم تماس بگیرید تا علاوه بر راهنمایی شما در مورد انتخاب نوع محصول نسبت به به‌روز بودن قیمت تردمیل ها اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند. همچنین فروشگاه هایپرجیم تخفیفات ویژه‌ای را برای خریداران در این ایام در نظر گرفته است که باعث کاهش محسوس قیمت تردمیل و انواع مختلف آن شده است.

https://hypergymco.com/

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.