در صورتیکه در منزل سوسک دارید مراقب بیماری آسم کودکان خود باشید

0

رپورتاژ

سوسک ها موجودات ریز و کوچکی هستند که در کنار ظریف بودن جثه شان می توانند تاثیرات جبران ناپذیری بر زندگی انسان ها بگذارند. سوسک ها بند پایانی هستند که در رده حشرات قرار دارند. آنها بسیار سازگاری هستند و از استوا تا قطب‌ها یافت می‌شوند.  جالب است بدانید که سوسک ها جزو اولین حشرات نوبال منیز شناخته می شوند. در این مقاله قصد داریم درباره مسائل بهداشتی مرتبط با سوسک ها صحبت کنیم و با اهمیت مبارزه با سوسک بیشتر آشنا شده و شیوه های سمپاشی سوسک آشپزخانه و سمپاشی برای سوسک آلمانی را بیاموزیم.
پس با ما همراه باشید.

سوسک ها چه بیماری هایی را انتقال می دهند؟

سوسک ها به جانداران موذی گفته می شود که در صورت تماس با سطوح مختلف در محیط و اشیای اطراف سبب انتقال آلودگی و عفونت می شوند. به این علت که این جانداران از از مدفوع و مواد آلوده تغدیه می کنند. موادی که عموما باعث باکتری و بیماری می شود. حتی به تازگی دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که سوسک ها می توانند سبب بروز آکنه و حساسیت های پوستی شوند!
شاید برای شما هم عجیب باشد که این جاندار کوچک تا چه میزان می توانند برای شما مضرر باشد. سوسک علاوه بر ایجاد بیماریهای جسمی می تواند باعث بیماری های روانی نیز شود. چرا که برخی از افراد فوبیا و ترس از سوسک دارند. به نظر برخی این ترس مسخره به نظر می رسد اما طبق تحقیقاتی که در چند سال اخیر شده، فوبیا سوسک همه گیرترین فوبیا در سطح جهان می باشد.

مبارزه با سوسک را جدی بگیرید تا کودکانتان به آسم مبتلا نشوند

سوسک باعث ایجاد آلرژی در انسانها به ویژه در کودکان می شود. زمانی سطح آلاینده‌ها در محیط زندگی افزایش پیدا می کند، شیوع آسم و آلرژی افزایش پیدا می کند. سوسک ها به عنوان یک آلرژن شناخته می شوند. به طور معمول افرادی که در محیط های گرم و مستعد به زاد و ولد سوسک ها زندگی می کنند، بیشتر به آسم مبتلا می شوند.
بهترین راه برای پیشگیری از آسم استفاده از داروها شیمیانی نیست. شما می توانید با از بین بردن منبع بیماری، مریضی را تا حد زیادی از خود دور کنید. مبارزه با سوسک را جدی بگیرید. سمپاشی سوسک آشپزخانه و سمپاشی برای سوسک آلمانی را هر 6 ماه یک بار انجام دهید. پیش از آنکه سوسک ها منزل شما را تسخیر کنند، تخم ها و زاد و ولد سوسک ها را در حانه خود ریشه کن کنید.

سمپاشی سوسک آشپزخانه ساده ترین راه برای جلوگیری از مبتلا به بیماری سالمونلوز (سالمونلا)

اغلب افراد بر این گمانند که تنها موش ها ناقل باکتری سالمونلا به بدن انسان هستند. اما جالب است بدانید که احتمال انتقال این باکتری از سوسک ها به بدن انسان ها بیشتر از موش ها می باشد. این باکتری سبب بروز علائمی هم چون مسمومیت غذایی می شود و رفته رفته شدت بیماری افزایش پیدا می کند. به طور معمول افرادی که به بیماری سالمونلا مبتلا می شود، علائم زیر را تجربه می کنند.

  • تهوع و استفراغ
  • گرفتگی شکم
  • اسهال (گاهی خونین)
  • تب
  • سردرد

برخی از افراد به علت ضعیف بودن سیستم ایمنی بدن شان بیشتر در معرض این بیماری قرار می گیرند.
افرادی چون:

  • نوزادان
  • افرادی که سیستم ایمنی تدافعی دارند (مانند افراد مبتلا به HIV)

توصیه می کنیم چنان چه که در خانه شما نوزاد و یا افراد مبتلا به ایدز زندگی می کنند، بیشتر برای مراقبت از آنها تلاش کنید. مبارزه با سوسک یکی از کار هایی است که واجب است کمک به این افراد انجام دهید. سمپاشی برای سوسک آلمانی و سمپاشی سوسک آشپزخانه را جدی بگیرید.  مراقبت از افراد با سیستم ایمنی ضعیف یکی از بهترین کار های انسان دوستانه ای است که می توانیم برای هم نوع خود انجام دهیم.

سمپاشی برای سوسک آلمانی یکی از راه های مبارزه با وبا

وبا یکی از خطرناک ترین و کشنده ترین بیماریهایی است که تا به حال شناخته شده است. وبا به نوعی از عفونت روده کوچک گفته می شود که توسط نوشیدن مایعات آلوده و یا خوردن گوشت ها مسموم وارد بدن انسان ها می شود.  وجود سوسک ها در منزل می تواند به قیمت جان ما تمام شود. باکتری های ویبریو باعث ایجاد بیماری وبا شده که این باکتری به سادگی از طریق سوسک ها به منزل ما راه پیدا کنند. وبا یکی از خطرناک ترین بیماری های ناشی از سوسک است که معمولا با علائم زیر ظهور پیدا می کنند:

  • تشنگی و عطش فراوان
  • استفراغ بدون حالت تهوع
  • اسهال شدید و پرفشار و بدون دل‌درد که بیمار قادر به کنترلآن نیست.
  • گرفتن ماهیچه‌های بدن
  • کم شدن ادرار
  • ادرار با رنگ زرد تیره

برای جلوگیری از مبتلا شدن به وبا می توانید از اصول زیر پیروی کنید:

  1. شست و شوی کامل سبزیجات
  2. سمپاشی برای سوسک آلمانی
  3. سمپاشی سوسک آشپزخانه
  4. پختن کامل گوشت قرمز و سفید
  5. استفاده از سیستم‌های آب پاک و آشامیدنی
  6. تزریق واکسن وبا

اسهال خونی و سوسک ها

اسهال خونی یکی از بیماری های مرتبط با معده و روده می باشد که مبتلایان عموماً، از علائم خفیف رنج می برند و حدود یک هفته بدون مراقبت پزشکی بهبود پیدا می کنند. علت این بیماری می تواند بهداشت ضعیف باشد. هملن طور که گفته شد، سوسک ها از فاضلاب، مواد آلوده، مدفوع و … تغذیه می کنند. پس به سادگی می توانند به کثیفی این جانداران موذی پی ببرید. در نتیجه می توان سوسک ها را یکی از جاندارای دانست که می توانند انسان را به اسهال خونی مبتلا کنند. اسهال خونی معمولا با علائم زیر همراه است:

  • اسهال همراه با خروج خون از مقعد
  • گرفتگی عضلات معده
  • درد بدنی و اندام های داخلی بدن
  • تهوع و استفراغ
  • افزایش دمای بدن و تب

سمپاشی برای سوسک آلمانی و سمپاشی سوسک آشپزخانه از ساده ترین راه ها برای مبارزه با سوسک است.

عفونت زخم از دست آورد های زندگی با سوسک ها

بریدن قسمتی از بدن به ویژه دست امری طبیعی است و قطعا تا به حال برای همه شما پیش آمده است. اما آیا می دانستید که سوسک ها می توانند باعث عفونت زخم ها شوند!؟

متاسفانه می توان گفت عفونت باعث گندیدگی زخم‌ ها شده و می‌تواند به مرگ فرد قربانی منجر شود. سوسک ها موجودات آلوده ای هستند که می توانند بیماری را از طریق زخم باز به بدن ما انتقال داده و در نهایت عفونت در بدن ما زیاد شود. حتما در زمان بریده شدن قسمتی از بدن با چسب زخم روی زخم را ببندید تا آلودگی ها از طریق زخم وارد بدن شما نشود.

راه حل چیست؟

همانطور که در این مقاله بررسی کردیم، سوسک ها عامل به وجود آمدن انواع و اقسام بیماری ها هستند. آنها به شدت می توانند زندگی ما را تحت الشعاع قرار بدهند. بیماری و عفونت ارمغانی است که سوسک ها به ما پیشکش می کنند.
در صورتیکه در کابینت ، در آشپزخانه و یا حمام سوسکی مشاهده نمودید، بدانید که با از پا در آوردن همان سوسک مشکل شما حل نمی شود. چرا که وجود یک عدد سوسک نشانه تخم ریزی و تعداد بیشتری از آنها می باشد. سمپاشی سوسک ریز آشپزخانه که دررون کابینت های شما جا خوش کرده است را به متخصصین ما بسپارید.
کیان پاک  یکی از بزرگ ترین شرکت های سمپاشی و مبارزه با سوسک ، موش، مورچه، کنه و … در تهران بزرگ می باشد. پرسنل کیان پاک همگی آموزش دیده اند تا به بهترین شیوه ممکن در کمتزین زمان نیاز ها و خواسته های شما را پاسخ دهند.
شما می توانید برای سمپاشی سوسک آشپزخانه و سمپاشی برای سوسک آلمانی با شماره های درج شده در همین مقاله تماس بگیرید. کارکنان و پرسنل ما به صورت رایگان به شما مشاوره می دهند و شما می توانید برای زمان مورد نظر خود، درخواست تان را ثبت کنید.
تلاش ما این است که رضایت شما را جلب کنیم. می توانید با نازلترین قیمت از خدمات ما بهره مند شوید. برای تعیین قیمت در زمینه  مبارزه با سوسک و سمپاشی می توانید با پشتیبانان ما تماس بگیرید. همچنین ما تخفیفات ویژه و فصلی در نظر گرفته ایم. برای اطلاع از این تخفیف ها از صفحه اینستاگرام ما دیدن فرمایید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.