راهنمای کامل سفر به بندرلنگه و لیست هزینه ها

0

رپورتاژ

بندرلنگه از نقاط دیدنی و کمتر شناخته شده خلیج فارس است. این بندرتاریخی با سواحل بی همتا و جاهای دیدنی منحصربفرد، مقصدی جذاب برای گردشگران است. در راهنمای سفر به بندرلنگه، با تمام نکات مسافرت به این منطقه و اطلاعات گردشگری مهم آشنا شوید. همچنین از هزینه های اقامت در بندرلنگه و سایر موارد ضروری مطلع شوید.

سفر به بندرلنگه

بندرلنگه از بنادر قدیمی ایران در کرانه خلیج فارس است. جاذبه ها و زیبایی های این بندر تاریخی هنوز چندان که باید شناخته شده نیست. به همین دلیل اگر قصد سفر به بندرلنگه دارید، با اطلاعات دقیق مسافرت کنید. جاذبه های این بندر و مناطق اطرافش را پیدا کنید و مطابق با زمان سفرتان برای آن برنامه ریزی کنید. سفر به مناطق ساحلی همراه با انواع تفریحات آبی است، در مورد این نوع تفریحات در بندرلنگه بیشتر بدانید. راههای مختلفی برای رسیدن به بندر لنگه وجود دارد، مناسبترین و کوتاهترین آنها را نسبت به مبدا خود جستجو کنید. اگر سفر هوایی می روید، حداقل یک ماه قبل از حرکت بلیط بندرلنگه را خریداری کنید. در نظر داشته باشید که روزهای آخر سال تقاضای بلیط هواپیما افزایشی است. سعی کنید قبل از این زمان برنامه سفر خود را بچینید. خرید از تریپ به شما امکان دسترسی به بهترین ایرلاینها را خواهد داد. همچنین از خدمات تور و ترانسفر تریپ با تخفیف برخوردار خواهید شد.

بهترین جاهای دیدنی بندرلنگه کجاست؟

جاذبه های گردشگری بندرلنگه متنوع و منحصربفرد است. شما می توانید از عمارت تاریخی فکری، کلوت های سایه خوش، آب گرم بادون، روستای مغویه، قلعه شیخ سلطان مغویه و عمارت تاریخی بستکی دیدن کنید. همچنین از سواحل دلنشین بندرلنگه همچون ساحل صدف و پارک مینیاتور بازدید کنید. برای گردشگران سواحل خلیج فارس دیدن غروب آفتاب دریا تجربه ای فراموش نشدنی است.

قلعه مغویه از جاهای دیدنی بندر لنگه
قلعه مغویه از جاهای دیدنی بندر لنگه

بهترین زمان سفر به بندرلنگه چه وقتی است؟

بندرلنگه دارای آب و هوای گرم و شرجی است. از اواسط بهار موج گرما آغاز می شود و تا اواخر پاییز ادامه می یابد. به همین خاطر بهترین فصل برای دیدن بندرلنگه زمستان است که دمای هوای برای گشت و گذار عالی است. در نظر داشته باشید اگر دنبال سفر کم هزینه هستید، مسافرتها در فصل گرم بندرلنگه کمتر و مخارج شما مقرون به صرفه خواهد بود. معمولا قیمت پرواز تهران بندرلنگه در این ایام پایینتر است. خرید بلیط هواپیما تهران به بندر لنگه یکی دیگر از خدمات تریپ است که می‌توانید با خیالی آسوده و به راحتی از همین صفحه خرید کنید. ایرلاین های متعددی خط پرواز تهران به بندرلنگه را پوشش می‌دهند که شما می‌توانید با توجه به زمان و قیمت مورد نظر خود بلیط خود را رزرو کنید. همچنین می‌توانید خاطر جمع باشید که ارزانترین نرخ بلیط هواپیما تهران بندر لنگه را از مجموعه متنوع پرواز چارتر تهران به بندرلنگه خریداری کنید.

هزینه های سفر به بندرلنگه

اینکه سفر شما چقدر هزینه خواهد داشت به سبک سفرتان برمی گردد. در اینجا هزینه های اصلی و مخارج ضروری سفر به بندرلنگه را خواهید دید. بر اساس نوع برنامه خود و میزان بودجه می توانید برآوردی از هزینه ها داشته باشید. فراموش نکنید کیفیت خوب سفر همیشه به معنی خرج فراوان نیست. تلاش کنید تا سفر توام با برنامه ریزی و بهینه را تجربه کنید و از اوقات فراغت خود لذت ببرید.

تور بندرلنگه

شما بسته به مبدا خود می توانید تورهای بندرلنگه را رزرو کنید. به دلیل نوپا بودن گردشگری این شهر، تعداد محدودی از شهرهای ایران تور بندرلنگه برگزار می کنند. همچنین از بندرلنگه می توانید تورهای جذابی مانند تور کیش از بندرلنگه یا تور دبی از بندر لنگه را به صورت دریایی تجربه کنید. قیمت این تور خارجی برای هر نفر 700 هزار تومان است و مدت زمان سفر 7 ساعت است.

راه های سفر به بندرلنگه و هزینه های آنها

شما برای رسیدن به بندرلنگه به چند روش می توانید عمل کنید. متناسب با مدت زمان سفر، میزان بودجه و سبک سفرتان بهترین راه را انتخاب کنید. با راههای سفر به بندرلنگه آشنا شوید:

سفر به بندرلنگه با هواپیما

فاصله هوایی تهران بندر لنگه 1069 کیلومتر است. این مسافت را شما در یک ساعت و ربع طی خواهید کرد. در مقایسه با سایر روشها، راحتترین و بهترین راه رسیدن به بندرلنگه است. به علت محدود بودن پروازهای این شهر، بلیط هواپیما بندرلنگه تهران را قبل از سفرتان خریداری کنید. انواع قیمت بلیط هواپیما بندر لنگه به تهران را می‌توانید در همین صفحه مشاهده کنید. در این صفحه شما می‌توانید به راحتی و با انتخاب تاریخ پرواز و زمان سفر خود قیمت بلیط هواپیما بندر لنگه به تهران را انتخاب و خرید کنید. لازم به ذکر است که ما در تریپ تضمین می‌کنیم بهترین قیمت بلیط هواپیما بندر لنگه به تهران را بدست مشتریان عزیز برسانیم.

سفر به بندرلنگه با قطار

بندر لنگه به خطوط ریلی متصل نیست، اما شما می توانید بلیط قطار بندرعباس خریداری کنید. از بندرعباس تا بندرلنگه با ماشین یک ساعت راه است. هزینه قطار نسبت به هواپیما کمتر ولی زمانبرتر است. مدت زمان رسیدن تا بندر نزدیک 19 ساعت است. در حال حاضر قیمت بلیط قطار تهران بندرلنگه از 170 هزار تومان به بالاست.

سفر به بندرلنگه با اتوبوس

ارزانترین راه سفر به بندرلنگه، خرید بلیط اتوبوس است. باید بدانید اتوبوس مستقیم از تهران برای بندرلنگه وجود ندارد. شما می توانید از بندر عباس یا شیراز با اتوبوس به بندرلنگه سفر کنید. فاصله شیراز تا بندرلنگه 630 کیلومتر است و مدت زمان رسیدن تا بندرلنگه 9 ساعت است. در حال حاضر قیمت بلیط اتوبوس شیراز به بندرلنگه  120 هزار تومان به بالا است.

سفر به بندرلنگه با ماشین شخصی

اگر می خواهید با خودرو شخصی به بندرلنگه سفر کنید، از طریق بندرعباس یا از راه شیراز می توانید به این مقصد برسید. بسته به مبدا حرکت خود، هزینه بنزین کل مسیر را محاسبه کنید. کوتاهترین فاصله تهران تا بندر لنگه 1450 کیلومتر است و بیش از 16 ساعت طول می کشد.

هزینه‌ رفت و آمد در بندرلنگه

بهترین راه جابجایی در بندرلنگه، تاکسی است. هزینه تاکسی در این بندر ارزان است و به راحتی در دسترس شماست. با توجه به اینکه تاکسیهای اینترنتی در این شهر فعال نیست، شما می توانید از آژانس تاکسی تلفنی هم استفاده کنید.

هزینه های اقامت در بندرلنگه

بندرلنگه به واسطه رشد تدریجی گردشگری دارای تعداد محدودی هتل و مهمانسرا است. با این حال قیمت اقامت در این بندر مقرون به صرفه است. شما بر اساس بودجه، مدت زمان سفر و سبک سفرتان هزینه اقامت را محاسبه کنید:

قیمت هتل در بندرلنگه

معروفترین هتل بندرلنگه، هتل دیپلمات است. قیمت اتاق ها از 270 هزار تومان تا 840 هزار تومان متغیر است. اگر می خواهید هزینه کمتری برای اقامت بپردازید می توانید به مهمانپذیر امین و مسافرخانه گلستان مراجعه کنید. مهمانسرای جهانگردی بندرلنگه از دیگر اقامتگاهها بندر لنگه است.

قیمت بومگردی در بندرلنگه

در بندرلنگه بومگردیهای مختلفی با قیمتها و امکانات متفاوت وجود دارد. از بومگردیهای معروف بندرلنگه می توان به بومگردی دریاکنار بندرلنگه، اشاره کرد. قیمت هر اتاق این اقامتگاه 178 هزار تومان است.

هتل دیپلمات تنها هتل بندرلنگه
هتل دیپلمات تنها هتل بندرلنگه

هزینه‌ غذا در رستوران های بندرلنگه

به طور متوسط برای هر وعده غذایی در رستوران از 30 هزار تومان به بالا باید پرداخت کنید. بسته به نوع غذا و کیفیت رستوران، این قیمت افزایش پیدا می کند. از رستورانهای معروف بندرلنگه می توان به رستوران صدف، رستوران بهونه، رستوران پامچال و رستوران سلطانی اشاره کرد. از کافه های معروف بندرلنگه هم می توان از کافه عادل، کافه چارچوب نام برد. معروفترین غذاهای محلی بندرلنگه شامل هواری ماهی، گوبولی، پکاره و لگی مات است که حتما باید امتحان کنید.

مراکز خرید معروف بندرلنگه

خرید یکی از کارهای مورد علاقه گردشگران در سفر به بندرلنگه است. از بهترین مراکز خرید می توان به مجتمع تجاری مروارید جنوب، مرکز خرید پردیس بندرلنگه و مرکز خرید یاقوت بندرلنگه اشاره کرد. سر زدن به بازار بندر لنگه و بازار مساح جذابیت خود را دارد.

تفریحات در بندرلنگه

  • بازدید از کارگاه لنج سازی
  • قایق سواری و ماهیگیری در دریا
  • غواصی در سواحل بندرلنگه
  • کلوپ تفریحات دریایی بندر لنگه شامل انواع تفریحات آبی مانند پدل بورد، جت اسکی ، شاتل ، پاراسیلینگ ، بنانا ، فلای بورد ، کایاک ، ویک بورد و اسکی روی اب است.
  • عکاسی و قدم زدن در ساحل

سوغات بندر لنگه

اگر می خواهید سوغات بندرلنگه را بخرید به بازار شهر سری بزنید. سوغات جنوب از ، انواع خرما، مرکبات و ماهیهای خوشمزه را شامل می شود. یکی از ماندگارترین سوغاتها، خرید صنایع دستی و بومی بندرلنگه است. محصولات سوزن دوزی، کمه دوزی و بادله دوزی از نمونه های شاخص است.

سوزن دوزی از صنایع دستی بندرلنگه
سوزن دوزی از صنایع دستی بندرلنگه

سخن آخر

شما می توانید قبل از سفربه بندرلنگه، بلیط هواپیما را به صورت آنلاین تهیه کنید. کافیست تاریخ خود را قطعی کنید و از سایت تریپ (www.trip.ir) مناسب ترین قیمت ها را جستجو کنید. بهترین قیمت پروازهای داخلی و خارجی، رزرو اینترنتی و خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری و سیستمی از تمامی ایرلاین ها را با سامانه تریپ سریع و آسان تجربه کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.