با قالب وودمارت در کمتر از 1 ساعت فروشگاه خود را طراحی کنید.

0

رپورتاژ

با توجه به پاندمی کرونا امروزه بسیاری از کسب و کار های فیزیکی فعالیت خود را به صورت اینترنتی شروع کرده اند و از این طریق فروش خود را افزایش داده اند، این نیاز برای همه کسب و کار ها تقریبا ایجاد شده است که همین مورد باعث شده فروشگاه های اینترنتی بسیار محبوب واقع شوند؛ البته فقط مدیران کسب و کار ها از فروشگاه اینترنتی استقبال نمی کنند بلکه اکثریت مردم هم سعی دارند خرید های خود را به صورت اینترنتی انجام دهند؛ با وجود اینکه ساخت فروشگاه اینترنتی بسیار مهم شده است، شما باید بتوانید برای کسب و کار فیزیکی خود یک فضای اینترنتی یک امکان خرید و فروش اینترنتی هم فراهم کنید تا فروش خود را افزایش دهید، در این مقاله با ما همراه باشید تا به شما توضیح دهیم که چطور می توانید با استفاده از قالب وودمارت سایت فروشگاهی خود را در کمتر از یک ساعت ایجاد کنید.

قالب وودمارت چیست؟

برای ساخت سایت فروشگاهی شما می توانید از قالب های زیادی استفاده کنید که قابلیت های متفاوتی دارند و قادر هستید که با استفاده از این قالب ها سایت های مختلفی را برای خود طراحی کنید، یکی از بهترین قالب هایی که می توانید با استفاده از آن سایت فروشگاهی خود  را با بهترین امکانات داشته باشید، قالب فروشگاهی وودمارت است که قابلیت های بسیار زیادی به شما ارائه خواهد داد که قادر خواهید بود با استفاده از این قالب هر نوع سایت فروشگاهی که می خواهید برای خود طراحی و اجرا کنید.

این قالب در حال حاظر یکی از محبوب ترین قالب های فروشگاهی است که امروزه فروشگاه های اینترنتی زیادی با استفاده از آن طراحی و اجرا شده اند، یکی از اصلی ترین قابلیت های قالب وودمارت این است که پنل تنظیمات بسیار جامعی دارد که با استفاده از این پنل می توانید سایت خود را تا حد بسیار زیادی شخصی سازی کنید و همین می تواند به شما کمک کند که سایت انحصاری تری داشته باشید.

تا این بخش مقاله که با قالب وودمارت به صورت کلی آشنا شدید و متوجه شدید که چرا باید از قالب وودمارت برای وب سایت خود استفاده کنید؛ در ادمه مقاله هم به شما توضیحاتی درباره این که چطور می توانید با استفاده از قالب وودمارت سایت خود  را  کمتر از یک ساعت طراحی و اجرا کنید توضیحاتی ارائه دهیم و شروع کنید که فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید.

آموزش طراحی سایت فروشگاهی در یک ساعت

همان طور که در اول مقاله هم توضیح دادیم، قالب وودمارت یکی از بهترین قالب های فروشگاهی است که برای شما بهترین انتخاب برای ساخت سایت فروشگاهی است و می تواند کمک کند که هر قابلیت هایی که نیاز دارید را در سایت خود فعال کنید و یک سایت حرفه ای تر داشته باشید؛ در این بخش مقاله با ما همراه باشید تا به شما توضیح دهیم که چطور می توانید با استفاده از قالب وودمارت  سایت خود را طراحی و اجرا کنید.

در اولین قدم باید از طریق ژاکت نسخه اورجینال قالب وودمارت را خریداری کنید تا بتوانید با استفاده از آن سایت خود را راه اندازی کنید؛ بعد از خرید قالب وودمارت شما یک فایل کلی در اختیار شما قرار خواهد گرفت که شامل تمام اطلاعات مربوط به قالب است.

ما در فایل یک پوشه theme داریم که مربوط به قالب است، در این پوشه به فایل اصلی قالب دسترسی داریم و می توانیم آن را در سایت خود نصب کنیم؛ در پوشه plugins ما یک سری فایل داریم که مربوط به افزونه های قالب است و باید برای کامل شدن امکانات قالب این افزونه ها را نصب کنیم تا سایت بهتری داشته باشیم.

با استفاده از پوشه easy installer می توانید فایل های بسته نصبی آسان را در دسترس داشته باشید، بسته نصبی آسان خیلی می تواند به شما کمک کند که سایت خود را به سادگی طراحی و اجرا کنید، در واقع شما با استفاده از بسته نصبی آسان نیاز نیست که هم قالب را به صورت تکی نصب کنید و هم افزونه را به صورت تک به تک نصب و فعال سازی کنید، بلکه می توانید با استفاده از این بسته نصبی خیلی ساده تمامی افزونه ها و قالب را در سایت خود نصب و فعال سازی کنید که بسیار در وقت شما صرفه جویی خواهد شد.

با استفاده از پوشه Documentation می توانید فایل های درون ریزی قالب را مشاهده کنید که بسیار مهم است و اگر می خواهید دقیقا محصولات و تنظیمات دیگر قالب را که در دمو قالب مشاهده کردید را در این بخش درون ریزی کنید، می توانید از این فایل ها استفاده کنید.

با استفاده از فایل آخر هم می توانید آموزش نصب بسته نصبی آسان را در دسترس داشته باشید، توجه داشته باشید که شما باید این فایل را مشاهده کنید تا بتوانید با استفاده از بسته نصبی این قالب، سایت خود را راه اندازی کنید؛ بعد از راه اندازی سایت ادامه مقاله را مطالعه کنید.

بعد از نصب و راه اندازی قالب شما اگر به مدیریت سایت خود مراجعه کنید با پیشخوان وردپرس مواجه خواهید شد که می توانید با استفاده از آن سایت خود را مدیریت کنید، توجه داشته باشید که اگر قالب را به صورت بسته نصبی آسان در سایت خود نصب کرده باشید تمام تنظیمات و پلاگین های مورد نیاز برای وب سایت نصب شده است و نیاز نیست که یک بار دیگر پلاگین ها را در سایت خود نصب کنید.

همان طور که گفته شد اگر از بسته نصبی آسان استفاده کنید سایت دقیقا همانند دمویی که در ژاکت مشاهده کردید برای شما فعال سازی خواهد شد و نیاز نیست که سایت خود را یکبار دیگر طراحی و اجرا کنید؛ این مورد بر روی وقت شما بسیار صرفه جویی می کند و باعث خواهد شد که شما سایت خود را در تایم کمتری طراحی کنید.

چگونه می توانیم سایت را شخصی سازی کنیم؟

خیلی خب اصلی ترین بخشی که شما باید به آن بپردازید این مورد است که چگونه می توانید سایت خود را شخصی سازی کنید و طبق نیاز خود یک سری تنظیمات در سایت داشته باشید، توجه داشته باشید که برای این کار نیاز به تخصص خیلی حرفه ای نیست و اصلا هم نیاز نیست که دست بر کد نویسی سایت ببرید و تغییراتی در کد نویسی داشته باشید، بلکه می توانید بدون هیچ تغییری در کد های سایت خود، تغییرات را ایجاد کنید و در این زمینه مشکلی نداشته باشید؛ در ادامه با ما همراه باشید تا بخش های مختلف قالب را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با استفاده از این بخش ها شخصی سازی سایت را به خوبی انجام دهید.

طراحی بخش سربرگ سایت فروشگاهی

خیلی خب از همین سربرگ سایت شروع می کنیم که بتوانید بخش به بخش سایت خود را با استفاده از این آموزش تغییر دهید، پس با وجود این موضوع باید از اولین بخش یعنی سربرگ ( header ) شروع کنیم و این بخش را در سایت خود طراحی و اجرا کنیم.

برای ساخت سربرگ سایت خود، باید اول به پیشخوان وردپرس بروید و از طریق بخش وودمارت، بر روی تب سربرگ ساز کلیک کنید، توجه داشته باشید که این بخش برای ساخت سربرگ است که به صورت انحصاری وودمارت این قابلیت را در خود دارد و همین باعث می شود که کار شما برای طراحی سایت خود ساده تر باشد و به صورت حرفه ای تر سایت خود را طراحی کنید.

این سربرگ ساز بسیار قدرتمند است و می توانید هر نوع سربرگی که می خواهید را برای خود طراحی و اجرا کنید، در ضمن شما می توانید چند نوع سربرگ در سایت خود داشته باشید، تا بتوانید در برگه های مختلف از هر کدام این سربرگ ها استفاده کنید تا بخش های مختلف سایت را به صورت اختصاصی طراحی و راه اندازی کنید و همه بخش ها سربرگ ثابتی نداشته باشند.

طراحی بدنه سایت فروشگاهی

برای ساخت بدنه یا همان بخش اصلی سایت با قالب وودمارت، نیاز نیست که به کد نویسی مسلط باشید و می توانید با استفاده از افزونه صفحه ساز المنتور هر نوع بخشی را که می خواهید در این قالب تغییر دهید و طراحی های خود را با استفاده از این صفحه ساز قدرتمند انجام دهید که کاملا بدون کد نویسی است.

برای طراحی بخش بدنه سایت فقط نیاز است که یک برگه جدید به عنوان body در المنتور ایجاد کنید و با استفاده از روش کشیدن و رها کردن خیلی ساده سایت خود را طراحی و اجرا کنید که در این زمینه هم هیچ مشکلی نخواهید داشت چرا که المنتور یک افزونه بسیار قابل فهم است و کمی سطح دانش خود را در این زمینه افزایش دهید می توانید با استفاده از آن سایت خود را طراحی و اجرا کنید.

آموزش تنظیمات سایت فروشگاهی

خیلی خب مهم ترین بخشی که در سایت فروشگاهی با استفاده از وودمارت داریم این است که چگونه می توانیم تنظیمات آن را انجام دهیم و از این طریق سایت خود را بهبود دهیم، همان طور که در اول مقاله به شما توضیح دادیم این قالب یک پنل تنظیمات بسیار حرفه ای دارد که شما می توانید با استفاده از این پنل تنظیمات سایت خود را تا حد بسیار زیادی شخصی سازی کنید و تنظیمات آن را انجام دهید.

همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، درون این قالب هرچیزی قابل تغییر است و نیاز نیست که اصلا در کد های قالب دست ببرید و در آن ها تغییراتی اعمال کنید، توجه داشته باشید که این پنل بسیار حرفه ای است که قابلیت های زیادی برای تنظیمات قالب به شما ارائه داده است تا شما نیاز خیلی زیادی به افزونه های دیگر نداشته باشید و بتوانید با استفاده از این قابلیت ها سایت خود را به بهترین شکل راه اندازی کنید.

برای طراحی بخش فوتر سایت هم می توانید از این همین پنل تنظیمات اقدام کنید و بخش فوتر سایت هم خیلی ساده طراحی و اجرا کنید، توجه داشته باشید که این بخش فوتر ساتی هم قابلیت های زیادی برای طراحی دارد و شما در طراحی آن محدودیت خیلی زیادی نخواهید داشت و می توانید به سادگی می توانید این بخش سایت خود را هم طراحی کنید.

آموزش جامع قالب وودمارت

ما در این مقاله به صورت کلی با قالب وودمارت شما را آشنا کردیم و توضیحاتی درباره این قالب بسیار حرفه ای به شما ارائه دادیم تا بتوانید با استفاده از قالب سایت خود را به بهترین شکل ممکن طراحی و اجرا کنید، توجه داشته باشید که قالب وودمارت یکی از بهترین قالب های فروشگاهی است که اصلا نباید آن را دست کم بگیرید و باید برای سایت فروشگاهی خود استفاده کنید.

اما اگر می خواهید سایت های فروشگاهی حرفه ای تری با استفاده از این قالب طراحی و اجرا کنید یا این قالب را برای خود به صورت حرفه ای تر شخصی سازی کنید و سایت بهتری داشته باشید، نیاز است که آموزش جامع قالب وودمارت را که در وبلاگ ژاکت موجود است مشاهده کنید و با استفاده از این آموزش تمامی بخش های سایت خود را تنظیم کنید و یا در حد بسیار زیادی سایت خود را انحصاری کنید.

توجه داشته باشید که آموزش جامع وودمارت در ژاکت به صورت کاملا رایگان ارائه شده است و شما نیاز نیست که حتی یک ریال برای این آموزش هزینه کنید، فقط نیاز است که به وبلاگ ژاکت رفته و این آموزش را جستجو کنید تا با استفاده از آن سایت خود را به بهترین شکل راه اندازی کنید.

جمع بندی:

ما در این مقاله قصد داشتیم به شما توضیح دهیم که چطور می توانید با استفاده از قالب وودمارت در کمتر از 1 ساعت برای خود سایت فروشگاهی طراحی کنید و فروش محصولات خود را به صورت اینترنیت هم شروع کنید، توجه داشته باشید که ای آموزش کلی بود و برای بهتر شدن فروشگاه بهتر است دوره آموزش قالب وودمارت را مشاهده کنید تا با تمامی بخش های این قالب آشنا شوید.

امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید، در ضمن شما هر سوالی ردباره این آمزوش دارید می توانید در بخش نظرات از ما بپرسید تا سریعا شما را راهنمایی کنیم.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.