معرفی محبوب ترین کارتون های مناسب کودکان

0

رپورتاژ

مقدمه

اگر از طرفداران دنیای انیمیشن باشید قطعاً با دیدن کارتون های رئیس مزرعه ۲۰۰۷ و جادوی برفی ۱۹۹۵ به وجد آمده‌اید. در یک دهه اخیر نیز شاهد تولید انیمیشن‌ها و کارتون‌های فوق‌العاده جذابی از سوی کمپانی‌های پیکسار، دیزنی و دریم ورکس بوده‌ایم. در این مقاله قصد داریم به معرفی محبوب ‌ترین کارتون های مناسب کودکان که در این دهه تولید شده بپردازیم.

انیمیشن بی‌نظیر رنگو ۲۰۱۱

این انیمیشن قطعاً یکی از شاهکارهای شرکت ILM بوده که با کارگردانی گور وربینسکی تولید شده است. انیمیشن رنگو قسمتی از زندگی یک آفتاب‌پرست را به نمایش درآورده که دچار بحران هویت شده است و در دنیایی پرخطر زندگی می‌کند. داستان رنگو با چاشنی ژانر وسترن، دقت بالا در به نمایش گذاشتن جزئیات و کاراکترهای جذاب ساخته شده تا بتواند به‌خوبی نظر هر مخاطبی را به خود جلب کند.

چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم ۲۰۱۰

فروش ۵۰۰ میلیون دلاری چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم، به‌تنهایی نمایانگر محبوبیت بسیار بالای این کارتون در میان کودکان و علاقه‌مندان دنیای انیمیشن است. انیمیشن چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم، تولید شرکت دریم ورکس، ماجرای جنگ وایکینگ‌هایی را نمایش می‌دهد که با اژدهای خود به نبرد می‌پردازند. این انیمیشن مملو از ملودرام‌ها و داستان‌پردازی‌های تاریخی و هیجان‌انگیز بوده و باتوجه‌به محبوبیت بسیار بالای خود، در لیست کارتون‌های محبوب مناسب کودکان قرار می‌گیرد.

درون و بیرون (Inside out) ۲۰۱۵

انیمیشن درون و بیرون Pixar بدون شک یکی از آثار به‌یادماندنی این کمپانی بزرگ است. پیکسار در انیمیشن درون و بیرون به بهترین شکل ممکن نحوه تکامل احساسات را با به‌دست‌آوردن تجربه به تصویر می‌کشد. داستان رشد روانی یک دختربچه از کودکی تا بزرگسالی و رشد قسمت‌های مختلف مغز با به‌دست‌آوردن تجربه، قسمت‌هایی از داستان فوق‌العاده زیبای این انیمیشن هستند. کاراکترها، رنگ‌ها و جزئیات بسیار عالی موجب شده این اثر در لیست محبوب ‌ترین کارتون‌ های مناسب کودکان قرار گیرد.

در آپارات کیدز تماشا کنید: کارتون جادوی مرد برفی

شگفت‌انگیزان ۲ محصول ۲۰۱۸

شگفت‌انگیزان ۲ تنها اثر کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس مشهور هالیوود، برد برد در یک دهه اخیر است؛ این انیمیشن دنباله قسمت اول انیمیشن شگفت‌انگیزان بوده که در سال ۲۰۰۴ تولید شده است. قسمت دوم انیمیشن شگفت‌انگیزان با پیشرفت تکنولوژی همراه بوده و شاهد پیشرفت‌هایی در تولید جلوه‌های ویژه این انیمیشن بلند هستیم. البته قسمت دوم انیمیشن شگفت‌انگیزان در مقایسه با قسمت اول آن به محبوبیت کمتری دست پیدا کرده اما داستان جذاب و صحنه‌های اکشن بسیار عالی از جمله مواردی هستند که در قسمت دوم این مجموعه نیز تکرار شده است.

اسباب‌بازی‌ها قسمت ۴ تولید سال ۲۰۱۹

قسمت چهارم انیمیشن اسباب‌بازی‌ها با همکاری دو شرکت پیکسار و دیزنی با بالاترین کیفیت ممکن ساخته شده و نزد هواداران سری انیمیشن اسباب‌بازی‌ها از محبوبیت ویژه‌ای بهره می‌برد. ادغام این دو شرکت جهت ساخت قسمت چهارم این مجموعه نهایتاً اثری ماندگار را در دنیای انیمیشن برجای گذاشته است؛ به‌طوری‌که تصور نبود قسمت چهارم اسباب‌بازی‌ها اکنون می‌تواند به کابوس هواداران این مجموعه تبدیل شود. داستان پرمایه، جلوه‌های بصری بی‌نظیر و بهبود کاراکترها همه از جمله مواردی هستند که قسمت ۴ انیمیشن اسباب‌بازی را به یک اثر ماندگار تبدیل می‌کنند.

محبوب ترین کارتون های مناسب کودکان : انیمیشن لگو 2014

داستان انیمیشن لگو با مضمون دلگرم‌کننده خوب می‌تواند یک انیمیشن بسیار مناسب برای کودکان باشد. سخت است که باور کنیم ساخت یک انیمیشن با استفاده از لگو در سال ۲۰۱۴ یک ایده خلاقانه بوده، اما تیم سازنده لگو با تلفیق سبک استاپ‌موشن این انیمیشن را به یک پویانمایی فوق‌العاده تبدیل کرده‌اند. از جمله بازیگرانی که صداپیشگی این انیمیشن را بر عهده داشته‌اند می‌توان به مورگان فریمن، لیام نیسون و کریس پرت اشاره کرد. تولید این اثر نیز بر عهده کریستوفر میلر و فیل لرد بوده است.

در آپارات کودک تماشا کنید: انیمیشن رئیس مزرعه ۲۰۰۷

مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی 2018

مرد عنکبوتی مسلماً یک از محبوب‌ترین کاراکترهای دنیای کمیک نزد کودکان است؛ چراکه این کاراکتر با فداکاری‌ها و قدرت‌های فراطبیعی خود به مردم عادی کمک کرده و آن ها را از دردسر حفظ می‌کند. تبدیل یک داستان کمیک با اقتباس از یک داستان مفهومی به یک انیمیشن امری بسیار دشوار است که اولین بار توسط تیم تولیدکننده انیمیشن مرد عنکبوتی به بهترین شکل ممکن انجام شده است. داستان این قسمت از فرنچایز مرد عنکبوتی برای اولین‌بار به ایده جهان‌های چندگانه می‌پردازد که باتوجه‌به کاراکتر مرد عنکبوتی ایده بسیار جذابی است. بازیگران مشهوری همچون شمیک مور، هیلی استاینفلد، ماهرشا علی، جان مولانی، برایان تایری هنری و نیکولاس کیج در صداپیشگی این انیمیشن نقش‌آفرینی کرده‌اند.

آنومالیسا 2015

چارلی کافمن نویسنده آنومالیسا یکی از پیچیده‌ترین نویسندگان معاصر هالیوود بوده که اولین کارگردانی خود را با فیلم سینکداکی نیویورک آغاز کرده است. دومین اثر این فیلم‌نامه‌نویس ماهر با عنوان کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس آنومالیساست که توانسته نظر مخاطبان بسیاری را نسبت به خود جلب کند. آنومالیسا همانند فیلم لگو با شیوه استاپ‌موشن ساخته شده و یکی از بهترین آثار سینما به شمار می‌آید. این انیمیشن تنها انیمیشن برنده جایزه بزرگ هیئت داوران فیلم ونیز بوده که توانسته نامزد جایزه اسکار بهترین انیمیشن و نامزد جایزه گلدن کلوب باشد و به یکی از محبوب ترین کارتون های مناسب کودکان تبدیل شود.

کوکو ۲۰۱۷

کوکو محصول کمپانی پیکسار با کارگردانی لی آنکریچ توانسته به موفقیت‌های بسیاری از جمله اسکار بهترین انیمیشن سال دست یابد. این انیمیشن فرهنگ یک کشور غیرآمریکایی با موسیقی‌های درجه یک را به نمایش می‌گذارد. لازم به ذکر است که یکی از قطعات انیمیشن کوکو موفق به دریافت اسکار بهترین موسیقی نیز شده است. انیمیشن کوکو داستان زندگی یک پیرزن شیرین را بیان می‌کند که با بیماری آلزایمر دست و پنجه نرم می‌کند و نتیجه‌اش میگل عاشق موسیقی است. در خانواده میگل موسیقی ممنوع شده چراکه روزی پدر خانواده برای جهانی کردن موسیقی خود آن ها را ترک می‌کند.

جمع بندی نهایی معرفی محبوب ترین کارتون های مناسب کودکان

کارتون‌های بسیاری در یک دهه اخیر تولید شده‌اند که کیفیت بسیار بالایی دارند و می‌توانند ساعت‌ها کودکان را سرگرم نگه دارند؛ در این مقاله به معرفی چند کارتون و انیمیشن مختلف پرداختیم و دست آوردها و داستان آن ها را بررسی کردیم که از سال 2010 تا 2020 تولید شده‌اند. اما اگر این کارتون‌ها و انیمیشن‌ها را دیده‌اید، ما شما را به تماشای کارتون‌های شرک، شیرشاه، دیو و دلبر، رتتویی و پینوکیو دعوت می‌کنیم.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.