شیائومی تبلت‌های میان‌رده سری Mi Pad را با پردازنده‌های نسبتا قوی و ویژگی‌های جذاب معرفی کرد

فناوری TrueTone و ۸ بلندگو و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در مدل می پد ۵ پرو

0

شیائومی پس از ۳ سال از سه تبلت به نام‌های Mi Pad 5 Pro و Mi Pad 5 و نسخه 5G می پد ۵ پرو رونمایی کرد. شیائومی فعلا برنامه‌ای برای عرضه این تبلت‌ها در بازارهای جهانی ندارد و فقط در کشور چین به فروش می‌روند.

نمایشگر هر دو تبلت ۱۱ اینچی با وضوح 2K و پشتیبانی از HDR10 است. بیش از یک میلیون رنگ در این نمایشگر استفاده می‌شود و نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتزی دارد. حساسیت لمسی این نمایشگرها هم ۲۴۰ هرتزی است. پنل این نمایشگرها از نوع IPS LCD است و نسبت تصویر ۱۵۰۰:۱ را دارند.

شیائومی می‌گوید نمایشگر این تبلت‌ها از نمایشگرهای آیپد پرو برتر است. میزان روشنایی این پنل‌ها ۵۰۰ نیت است و مشابه آیفون‌ها و آیپدها از ویژگی TrueTone برخوردار هستند.

در تبلت می پد ۵ پرو شاهد ۸ بلندگوی با فناوری‌های Dolby Atmos و Hi-Res Audio هستیم. در مدل می پد ۵ معمولی فقط چهار بلندگوی استریو استفاده شده است.

تراشه قدرتمند کوالکام اسنپدراگون ۸۷۰ روی تبلت Mi Pad 5 Pro نصب شده است که از 5G نیز پشتیبانی می‌کند. حداکثر فرکانس کاری پردازنده مرکزی این تراشه ۳.۲ گیگاهرتزی به همراه پردازنده گرافیکی  Adreno 650 است.

در تبلت ارزان‌تر و ضعیف‌تر Mi Pad 5 شاهد استفاده از پردازنده  اسنپدراگون ۸۶۰ هستیم. هر دو تبلت دارای ۶ گیگابایت رم و فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت هستیم.

هر دو این تبلت‌ها از قلم نوری پشتیبانی می‌کنند و شیائومی برای آن‌ها لوازم جانبی از جمله قلم و صفحه‌کلید ارائه می‌دهد. قلم نوری استایلوس شیائومی دارای نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتز و سطح حساسیت به فشار ۴۰۹۶ است. همین‌طور، از دو کلید بهره می‌برد که برای گرفتن عکس یا باز کردن سریع اپلیکیشن‌ها استفاده می‌شوند.

به گفته شیائومی، این قلم در ۱۸ دقیقه شارژ می‌شود و با هر بار شارژ می‌تواند ۸ ساعت کار کند. صفحه‌کلید شیائومی برای این تبلت‌ها نیز دارای یک کاور محافظ دو طرفه است..

تبلت Mi Pad 5 Pro به یک باتری ۸۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است و از شارژ کابلی ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. مدل معمولی این تبلت دارای یک باتری ۸۷۲۰ میلی‌آمپر‌ساعتی است ولی شارژ کابلی ضعیف‌تر ۳۳ واتی دارد. شیائومی می‌گوید تبلت Mi Pad 5 Pro فقط در ۶۷ دقیقه می‌تواند به طور کامل شارژ شود.

می پد ۵ پرو از وای‌فای ۶ و بلوتوث نسخه ۵.١ برخوردار است و شیائومی برای مدیریت حرارت روی آن یک خنک‌کننده بزرگ ۲۲ میلی‌متر مربعی نصب کرده است.

مدل 5G می پد ۵ پرو دو دوربین ۵۰ و ۵ مگاپیکسلی دارد ولی مدل بدون فایوجی دوربین دوگانه ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی داشته و از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی سود می‌برد.

هر سه تبلت با اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI اختصاصی شیائومی عرضه می‌شوند. تبلت معمولی می پد ۵ با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت ذخیره‌سازی قیمت ۳۱۰ دلار خورده است و مدل ۲۵۶ گیگابایت به قیمت ۳۵۵ دلار عرضه می‌شود.

تبلت می پد ۵ پرو با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به قیمت ۳۸۵ دلار و مدل دارای ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت به قیمت ۳۵۵ دلار وارد بازار خواهد شد.

مدل می پد ۵ پرو 5G نیز با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت ذخیره‌سازی قیمتی ۵۴۰ دلاری دارد. قیمت صفحه‌کلید و قلم مخصوص این تبلت نیز به ترتیب ۶۱ و ۵۴ دلار اعلام شده است.

 


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

سلبریتی‌ها اگر کاری عادی داشتند – پاسخ‌های تصویری میدجرنی

چه می‌شد اگر یک هنرپیشه نامدار در سنی طلایی امکان جذب شدن در رشته بازیگری را پیدا نمی‌کرد یا بحرانی خانوادگی او را وادار به سال‌ها کار عادی می‌کرد. چه می‌شد اگر نخستین کسانی که تست بازیگری از او می‌گرفتند، به کلی مایوس و دلسردش می‌کردند.…

این معماری‌های بسیار عجیب و در مواردی هراس‌انگیز دوران سوسیالیسم در روسیه و کشورهای اقماری آن

شوروی و سوسیالیست‌ها هم برای خود سبک معماری خاصی داشتند. در مواردی باشکوه، در مواردی خشن و در معدودی موارد مفهومی و زیبا.چیز جالب در آنها هدف ساخت آنها بود: بزرگداشت مبارزات میهنی و پیشرفت‌هایی که در سایه دولت‌های چپ به دست آمده بودند.…

دستمال‌های پارچه‌ای برای پنهان کردن نقشه فرار در زمان جنگ جهانی دوم

جورجینا کنیوندر جنگ جهانی دوم، نقشه‌های سرّی روی دستمال‌های جیبی چاپ می‌شد تا نیروهای متّفقین در پشت خطوط دشمن بتوانند از آنها استفاده کنند. گرامی داشتن دستمال‌های پارچه‌ای کهنه پدر ‌همسرم شاید به نظر کاری ناخوشایند باشد اما در دل آنها…

هنرمندی با این تصاویر جالب پیش چشم ما مجسم کرده که اگر 10 بنای تاریخی و اسطوره‌ای معروف، سالم و…

یکی از جالب‌ترین چیز‌ها در مورد مطالعه تاریخ، یادگیری چیز‌های شگفت‌انگیزی است که نیاکان ما ایجاد کرده‌اند. اما برخی از یادگارهای آنها از بین رفته‌اند و فقط ویرانه‌های آنها باقی هستند و در مواردی همین ویرانه‌ها هم نیستند و فقط توصیف‌های متنی…

توهم کوتارد: آنهایی که تصور می‌کنند مدتهاست مرده‌اند!

«می‌اندیشم پس هستم»  Cogito, ergo sum با این حال همه کسانی که می‌اندیشند با این باور دکارت موافق نیستند.محتوای تفکر برخی از افراد مبتلا به یک اختلال عصبی روانپزشکی نادر، معروف به سندرم کوتارد، به جای اینکه به حس بودن منجر شود، به احساس…

خاطره‌بازی‌ با هم‌خوابگاهی‌ها و هم‌خانه‌های کثیف زمان دانشجویی!

الان را نمی‌دانم، اما داشتیم هم‌خوابگاه‌هایی و هم‌اتاقی‌هایی که نظم و بهداشت برایشان اولویت نبود. شاید یک جور لج و لجبازی برای نامرتب بودن و نشان دادن بی‌حالی و غم فلسفی هم در کار بود.ظرف‌های نشسته که دست کم مواد غذایی داخلشان تخلیه…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.