5 دلیل مهم برای مصرف آب تصفیه شده

0

رپورتاژ

نوشیدن آب ناسالم یکی از دلایل جدی بروز مشکلاتی مانند رخداد بیماری‌های اپیدمیک در سرتاسر جهان شده است. مشکل در آنجا جدی تر به نظر می‌رسد که بدانیم در آبی که به شیر خانگی ما می‌رسد امکان وجود 2000 ماده مضر و آلاینده مختلف وجود دارد.

نوشیدن آب‌های معدنی ممکن است برای رفع مشکل به صورت کوتاه مدت مفید باشد، اما به هیچ وجه راه حل مداومی برای حل مشکل آب آشامیدنی نیست. تنها راه حل با دوام و مناسب برای رفع این دردسر استفاده از دستگاه تصفیه آب می‌باشد. دستگاه‌های تصفیه آب توسط میلیون‌ها خانواده در سراسر جهان به بقیه راه حل‌های تصفیه آب ترجیح داده می‌شوند؛ زیرا آب تصفیه‌کن‌ها مواد شیمیایی موجود در آب شهری مانند کلر و بقیه آلاینده‌های مضر موجود در آب را تا حد فوق العاده زیادی حذف کرده و آبی سالم و گوارا را در اختیار استفاده کنندگان قرار می‌دهد.

در این مقاله به بررسی دلایل مهم استفاده از دستگاه تصفیه آب برای خانه خود می‌پردازیم.

  1. دسترسی به آب سالم و تصفیه شده در همه زمان‌ها

80% بدن انسان‌ها از آب تشکیل شده است. بنابراین آب به عنوان اصلی ترین ماده موجود، عملکرد بدن را در دست دارد. دستگاه‌های آب تصفیه کن این اطمینان را به ما می‌دهند که آبی که به بدن ما وارد می‌شود، عاری از هرگونه مواد مضر، باکتری و ناخالصی‌ها باشد. مزیت استفاده از آب تصفیه شده این است که در هر زمان که بخواهید آب سالم و بدون هر گونه مواد مضر در اختیار شما قرار دارد.

  1. کاهش هزینه‌ها با استفاده از دستگاه تصفیه آب

اگر برای آشامیدن از آب معدنی استفاده میکردید، با نصب دستگاه تصفیه اب مقدار بسیار زیادی از هزینه‌های شما کاهش خواهد یافت. همچنین بعد از نصب دستگاه مناسب کمتر نیاز به تعمیرات لوله کشی و تجهیزات نیاز پیدا خواهید کرد. از این جهت که آب ناخالص که به شیر‌های خانگی راه پیدا می‌کند، دارای مقدار زیادی از آلاینده‌هاست. این آلاینده‌ها با عبور از لوله‌ها، از خود رسوباتی را بر روی سطح باقی می‌گذارد که با گذشت زمان این رسوبات منجر به پوسیدگی تجهیزات مربوط به لوله کشی می‌شوند.

  1. بهبود بخشیدن به طعم و بوی آب شیر

قادر بودن به آشامیدن آبی با طعم و بوی مناسب می‌تواند به بهتر کردن کیفیت زندگی کمک کند و تاثیرات بسزایی بر روی سلامتی شما بگذارد. استفاده از کلر در تصفیه خانه‌های سرتاسر جهان یکی از اعمال اصلی برای تصفیه آب شهری می‌باشد زیرا کلر خاصیت ضدعفونی کنندگی در برابر باکتری‌ها را داراست. اما کلر تاثیر زیادی را در طعم و بوی آب می‌گذارد که حتما تا الان آن را تجربه کرده اید. دستگاه تصفیه آب نه تنها آب را از هرگونه آلاینده‌های مضر پاک میکند، بلکه با حذف کلر و بقایای مواد آلی و معدنی، به آب مزه و بوی مناسبی می‌دهد.

برای تست طعم و مزه آب تصفیه شده، میتوانید یک عدد بطری آب تصفیه شده تهیه کنید و مزه و بوی آن را با آب شیر خانه خود مقایسه کنید. نتایج شما را شگفت زده خواهد کرد. به طوری که اغلب کسانی که به مدت طولانی از آب تصفیه شده استفاده کرده اند، نوشیده آب شیر معمولی برای آنها بسیار سخت و ناخوشایند است.

  1. جلوگیری از بیماری آلزایمر

وجود بیش از حد آلومینیوم در آب در طول مدت زمان زیاد منجر به بیماری آلزایمر یا فراموشی شده است. تحقیقات دانشمندان نشان می‌دهد که آلومینیوم پس از ورود به بدن به یک ماده بسیار سخت برای دفع کردن تبدیل می‌شود و حتی ممکن است به مغز انسان نیز نفوذ کند. بنابراین برای جلوگیری از وقوع چنین اتفاقاتی و پیشگیری از احتمال رخداد بیماری‌های خطرناک، استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی امری ضروری و اجتناب ناپذیر به نظر می‌رسد.

  1. جلوگیری از آلودگی محیط زیست

سالانه مقدار بسیار زیادی از بطری‌های پلاستیکی در جهان استفاده می‌شوند. درصد بالایی از کسانی که از بطری‌های آب معدنی استفاده می‌کنند، دلیل اصلی شان بد بودن کیفیت آب شهری است. اگر شما هم برای رهایی از کیفیت نامناسب آب شهری اقدام به خرید آب معدنی برای آشامیدن می‌کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از دستگاه تصفیه آب است. کیفیتی که دستگاه‌های آب تصفیه کن در اختیار شما قرار می‌دهند تا اندازه بسیار زیادی با کیفیت آب معدنی برابری می‌کند. بنابراین با خرید دستگاه تصفیه آب علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه خود، به محافظت از محیط زیست نیز کمک بزرگی می‌کنید.

البته نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که همه‌ی دستگاه‌های تصفیه آب کیفیت مشابهی را در اختیار شما قرار نمی‌دهند. برای انتخاب مناسب باید بهترین برند های دستگاه تصفیه آب خانگی بشناسید و سپس دست به انتخاب بزنید. در حال حاضر بهترین مارک‌های تصفیه آب شامل برند‌های تایوانی و آمریکایی می‌شوند. متاسفانه برخی شرکت‌های تصفیه آب دستگاه‌های غیر اصل را به عنوان دستگاه تایوانی اصل به فروش می‌رسانند. توصیه شرکت پاکاب گستر به شما این است که حتما قبل از خرید دستگاه تصفیه آب با متخصصان حوزه تصفیه آب مشورت کرده و سپس اقدام به خرید دستگاه بکنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5