عوارض کوتاه مدت و بلند مدت ماده مخدر شیشه

0

رپورتاژ

ماده مخدر شیشه یکی از مواد مخدر صنعتی و بسیار خطرناکی است که امروزه در دسترس افراد درگیر اعتیاد قرار گرفته است. قیمت این ماده مخدر بسیار پایین و نرخ درگیر شدن به آن بسیار بالا است. این ماده مخدر دارای عوارض کوتاه مدت و بلند مدت بسیاری است.

برخی از این عوارض به هنگام مصرف این ماده مخدر ظاهری می‌شوند و برخی دیگر نیز زمانی خود را نشان می‌دهند که فرد مدتی این ماده مخدر را مصرف نکند. یکی از عوارض مصرف ماده مخدر شیشه هذیان گفتن است. فرد معتاد پس از استعمال شیشه بدون این‌که خود متوجه آن باشد به هذیان گفتن می‌پردازد.

حتماً برای شما نیز پیش آمده است که در اخبار و یا رسانه‌های مختلف شنیده باشید فردی براثر مصرف ماده مخدر شیشه دست به انجام جرم‌ها و کارهای بسیار خطرناکی زده است. این اتفاقات در اثر توهمی می‌افتند که فرد پس از استعمال ماده مخدر شیشه به آن دچار می‌شود.

توهم ناشی از شیشه به‌گونه‌ای است که برای فرد مصرف‌کننده هیچ تفاوتی با واقعیت نمی‌کند و فرد به‌طور کامل در آن فرو می‌رود. در برخی مواقع نیز پس از گذشت مدتی فرد تفاوت واقعیت و توهم را از یکدیگر تشخیص نخواهد داد.

میزان بار روانی و درگیری روانی مصرف شیشه بسیار بالا است. همان‌طور که بیان شد این ماده مخدر تأثیرات بسیاری بر روی ذهن و قوه تفکر افراد می‌گذارد. در کنار این تأثیرات، مصرف ماده مخدر شیشه تأثیرات مخرب بسیاری را بر روی بدن افراد نیز می‌تواند داشته باشد. موارد و عوارض موردبررسی قرار گرفته به‌تنهایی می‌توانند دلایل محکم و کافی‌ای برای ترک مخدر شیشه باشند.

اثرات اولیه مصرف شیشه

زمانی که فرد این ماده مخدر را مصرف نکند، به دلیل درگیری روانی بالایی که شیشه دارد وی بسیار به مصرف این ماده مخدر وسوسه می‌شود. اگر بخواهیم تأثیرات اولیه شیشه را بررسی کنیم، می‌توان گفت این ماده مخدر قدرت تمرکز را بسیار بالا می‌برد. افزایش فعالیت جسمی و جنسی ازجمله سایر تأثیرات این ماده مخدر به شمار می‌روند.

با دانستن این تأثیرات اولیه شاید هر فردی دچار این وسوسه شود که از این ماده مخدر استفاده کند؛ اما همان‌طور که بیان شد این اثرات، اثرات اولیه مصرف شیشه هستند. رفته‌رفته و پس از مدتی مصرف، این اثرات جای خود را به عوارض مخرب ذهنی و جسمی می‌دهند.

سردردهای بسیار شدید در کنار لرزش و عدم تمرکز ازجمله عوارضی است که پس از مدتی مصرف شیشه خود را نشان می‌دهند.

در این مرحله است که برخی افراد در سر دوراهی مصرف بیشتر برای مواجه نشدن با این عوارض و یا ترک شیشه قرار می‌گیرند. برای ترک شیشه تنها راه و بهترین راهی که به افراد مصرف‌کننده و یا نزدیکان آن‌ها توصیه می‌شوند، مراجعه به مراکز ترک اعتیاد است.

بهترین مرکز ترک اعتیاد تهران، کلینیک و مرکز ترک اعتیاد دکتر جوادی است. این کلینیک ترک اعتیاد خدمات مختلفی را به فرد معتاد و خانواده و نزدیکان وی ارائه می‌دهد. سم‌زدایی بدن از مواد مخدر و بستری ترک اعتیاد ازجمله برخی از این خدمات به شمار می‌روند. علاوه بر این موارد، این مرکز درمانی نسبت به اصلی‌ترین جنبه ترک اعتیاد که جنبه روانی آن است نیز توجه ویژه‌ای داشته است. روان‌شناسی و ارائه مشاوره و درمان روح و روان فرد یکی از اصلی‌ترین مراحل ترک شیشه است. این مرکز خدماتی در این راستا را نیز برای ارائه تأمین کرده است.

علاوه بر شیشه، این مراکز برای ترک انواع مواد مخدر نیز آماده به ارائه خدمات است. در کنار موارد بیان‌شده، خدماتی نظیر آزمایش اعتیاد و سکس تراپی و درمان جنسی نیز در این مرکز قابل‌ارائه هستند. سکس تراپی نوعی درمان روانی ویژه و خاص به شمار می‌رود که در برخی از موارد بسیار مؤثر واقع خواهد شد.

الکتروشوک درمانی، CBT، خانواده‌درمانی، نوروفیدبک و RTMS ازجمله سایر خدماتی هستند که شما عزیزان در کلینیک ترک اعتیاد دکتر جوادی که بهترین مرکز ترک اعتیاد در تهران به شمار می‌رود دریافت خواهید کرد.

اگر شما عزیزان و یا هر یک از نزدیکانتان با مشکل اعتیاد به هر یک از مواد مخدر روبه‌رو هستید و قصد اقدام به ترک را دارید، می‌توانید از خدمات این مرکز ترک اعتیاد استفاده کنید. حتی در صورت نداشتن تصمیم جدی به ترک اعتیاد خالی از لطف نیست که از خدمات مشاوره‌ای این مرکز بهره‌مند شوید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.