بهترین مرکز تزریق بوتاکس کرج + نکات مهم تزریق بوتاکس

0

رپورتاژ

معرفی بهترین مرکز بوتاکس کرج

مرکز بوتاکس کرج کلینیک پیشرفته دکتر شقایق انوشه با شعار” زیبا به سبک خودت ” به ارائه خدمات با کیفیت جهت سلامتی و جوانی و طراوت پوست و زیبایی شما می پردازد.

این کلینیک به عنوان بهترین مرکز بوتاکس کرج ویژه بوتاکس خانم ها و بوتاکس آقایان در کرج با فضایی بزرگ و محیطی امن و مستقل در مهرشهر کرج به زیباجویان عزیز خدمات می دهد.

بوتاکس در کدام نقاط صورت تزریق می شود؟

صورت یکی از اعضای مهم و اصلی بدن است که تاثیر بسزایی در زیبایی دارد، به همین دلیل بیشتر افراد به زیبایی و سلامت صورت خود بسیار اهمیت می دهند.

وجود چین و چروک های صورت باعث می شود تا زیبایی شما تحت تاثیر قراربگیرد و در برخی شرایط باعث می شود سن شما بیشتر به نظر برسد. در چنین شرایطی تزریق بوتاکس یکی از موثر ترین روش ها برای جوانسازی پوست است. اما بهتر است بدانید که کدام تقاط صورت برای تزریق مناسب هستند:

  • پیشانی یکی از بهترین نقاط در صورت برای تزریق بوتاکس است، زیرا به مرور زمان این قسمت دچار چین و چروک های واضحی می شود. خوشبختانه چین و چروک های پیشانی با یک بوتاکس ساده برطرف می شود.
  • یکی دیگر از قسمت های صورت که میتوان بوتاکس تزریق کرد، خطوط اطراف دهان و دور لب است، که معمولا به خط خنده شناخته می شود.
  • یکی از بهترین نقاط برای تزریق بوتاکس گونه است که با افزایش سن شل می شوند. با انجام بوتاکس در این قسمت می توان یک فرم و حالت مناسبی را به گونه ها داد.
  • ممکن است در اطراف چشم به گذشت زمان خطوط ریزی به وجود آید که باعث می شوند سن بیشتر به نظر برسد. به همین دلیل می توان بوتاکس را برای از بین بردن خطوط دور چشم تزریق کرد.
  • یکی دیگر از منطقی که می توان بوتاکس تزریق کرد، خطوط بین ابروها است. وجود این خط باعث می شود تا فرد عصبانی به نظر برسد.
  • با افزایش سن پلک دچار افتادگی می شود، برای رفع این مشکل یکی از موثر ترین روش ها تزریق بوتاکس است.

کاربردهای بوتاکس چیست؟

شاید فکر کنید که تنها کاربرد بوتاکس برای از ببردن چین و چروک و جوانسازی پوست است، اما بهتر است بدانید که بوتاکس کاربرد های پزشکی زیادی دارد.

استفاده از بوتاکس در مقدار کم برای زیبایی خطر چندانی ندارد، اما ممکن است گاهی اوقات عوارضی به همراه داشته باشد. اگر تزریق بوتاکس تحت نظر یک فرد کار بلد انجام نشود خطرات زیادی را برای سلامتی به همراه دارد.

در کنار کاربرد بوتاکس در زیبایی، این ماده کاربردهای درمانی مختلفی دارد مانند:

  • استفاده از بوتاکس برای درمان میگرن مزمن
  • تزریق بوتاکس برای درمان تعریق بیش از حد زیر بغل
  • استفاده از بوتاکس برای درمان مثانه بیش فعال
  • استفاده از بوتاکس برای درمان انحراف چشم
  • تزریق بوتاکس برای درمان افسردگی
  • استفاده از بوتاکس برای درمان انزال زودرس
  • استفاده از بوتاکس برای سردی بیش از حد دستان
  • تزریق بوتاکس برای درمان اسپاسم شدید گردن

 برندهای معتبر بوتاکس کدام است؟

اگر قصد انجام بوتاکس را دارید بهتر است ابتدا انواع برند های مطرح بوتاکس را بشناسید تا بتوانید بر اساس آن بهترین را انتخاب کنید.

امروزه انواع برندهای مطرح وجود دارند که استفاده از آن هیچ گونه عوارض جدی ندارد. اما بهتر در انتخاب این برند ها دقت کنید زیرا در اکثر برند های اصل نمونه های تقلبی هم وجود دارد که قیمت مناسب تر و کمتری دارند، استفاده از این بوتاکس ها می تواند عوارض جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

تعدادی از برندهای بوتاکس که در ایران استفاده می شود:

  • بوتاکس دیسپورت
  • بوتاکس مصپورت
  • بوتکس دیستون
  • بوتاکس نورونوکس

هزینه تزریق بوتاکس چقدر است ؟

همان طور که گفته شد بوتاکس کاربردهای متفاوتی دارد، اما اگر تزریق بوتاکس برای درمان های زیبایی استفاده شود هزینه ی آن به عوامل مختلفی بستگی دارد.

در صورت قسمت های مختلفی وجود دارد که می توان از تزریق بوتاکس استفاده کرد، به همین دلیل اصلی ترین ملاک برای تعیین قیمت تزریق بوتاکس در کرج ناحیه مورد نظر است. بعد از مشخص شدن ناحیه مدنظر میزان عمق چین و چرک ها و نوع بوتاکس مصرفی بر روی قیمت بوتاکس تاثیر دارد.

گاهی اوقات شدت و عمق چین و چروک ها کم است، به همین دلیل مقدار کمتری لازم است بوتاکس تزریق شود. اما ممکن است چین و چروک ها عمین باشد و لازم باشد مواد بیشتری تزریق شود.

مواردی مانند برند بوتاکس، نوع کلینیک و پزشک می تواند بر روی قیمت بوتاکس تاثیر بگذارد.

به این نکته توجه داشته باشید که هیچ وقت میزان و قیمت تزریق بوتاکس در افراد مختلف به یک میزان نیست.

ماندگاری اثرات بوتاکس چقدر است؟

معمولا ماندگاری بوتاکس زیبایی حدودا بین چهار تا شش ماه است، اما اگر تزریق بوتاکس برای خواص درمان تزریق شود میزان ماندگاری آن کاهش پیدا می کند.

عوامل مختلفی وجود دارد که بر میزان ماندگاری بوتاکس تاثیر می گذارد و موجب مب شود ماندگاری آن بیشتر یا کمتر شود:

  • عمق چین و چروک ها
  • محل تزریق
  • میزان تزریق
  • نوع پوست
  • سبک زندگی

هر چند وقت یکبار می‌توان بوتاکس کرد؟

بعد اولین تزریق لازم است بعد از مدتی دوباره انجام شود. ممکن است در زمان کوتاهی لازم باشد برای ترمیم مجدد بوتاکس به پزشک مراجعه کنید، اما بعد از هر بار تزریق میزان ماندگاری آن افزایش پیدا می کند.

در شرایط معمولی بین 4 تا 6 ماه بعد از اولین تزریق لازم است دوباره برای ترمیم مراجعه کنید.

چقدر طول می‌کشد تا بوتاکس اثر کند؟

بعد از تزریق میزان اثر بخشی بلافاصله خود را نشان نمی دهد. معمولا بعد از گذشت 3 تا 10 روز میزان اثر بخشی خود را روی پوست نشان می دهد. اما همان طور که گفته شد این مورد هم به عوامل مختلفی بستگی دارد، که بر روی اثر بخشی بوتاکس تاثیر می گذارد. مانند نوع و برند بوتاکس یا میزان تزریق و محل تزریق.

آیا بوتاکس از ایجاد مجدد چین و چروک جلوگیری می کند؟

تزریق بوتاکس برای از بین بردن چین و چروک صورت استفاده می شود، اما به مرور زمان به تزیق های بعد ماندگاری آن افزایش پیدا می کند و می تواند از بروز چین و چروک های مجدد جلوگیری کند، اما به این نکته توجه داشته باشید که اگر دلتان نمی خواهد دوباره چین و چروک های صورتتان نماین شود، بهتر است قبل از این که تاثیر بوتاکس از بین برود برای ترمیم آن مراجعه کنید.

آیا تزریق بوتاکس باعث بی حس شدن صورت می شود؟

برخی افراد تصور می کنند که انجام بوتاکس باعث بی حسی و فلج دائم عضلات صورت می شود، اما بهتر است بدانید اگر این کار تحت نظر یک متخصص انجام شود و روش های اصولی برای انجام شود، هرگز تزریق بوتاکس باعث فلج شدن و بی حسی صورت نمی شود.

بوتاکس یک سم است که به طور موقت باعث فلج شدن عضلات صورت می شود، به مرور زمان تاثیرات آن کم می شود. اما این بی حسی و فلجی به طور دائم نیست.

آیا تزریق بوتاکس درد دارد؟

 بوتاکس یکی از روش های درمانی برای از بین بردن چین و چروک صورت است، اما برخی افراد به دلیل ترس از عمل های زیبایی و درد ناشی از آن، از انجام این روش اجتناب می کنند.

اما بهتر است بدانید اگر بوتاکس به طور اصولی انجام شود درد و عوارضی به همراه ندارد. اگر بیماری تحمل درد بسیار کم بوتاکس را نداشته باشد از انواع بی حسی های موضعی استفاده می شود، تا در هنگام تزریق بیمار اذیت نشود.

برای تزریق بوتاکس در کرج به کجا مراجعه کنم؟

انتخاب پزشک خوب برای تزریق بوتاکس بسیار مهم است زیرا هنوز هم پزشکان ماهر هنگام استفاده از آن محتاط هستند. به این دلیل که اگرچه بوتاکس می‌تواند در صاف کردن چین و چروک‌ها مؤثر باشد، اما اگر به درستی صورت نگیرد، باعث شل شدن بیش از حد عضلات و در نتیجه افتادن پلک‌ها یا ایجاد ابروهای ناصاف می‌شود. پس حتماً مطمئن شوید که پیش پزشکی ماهر این کار را انجام می‌دهید، چرا که دوز تزریق و تکنیک آن باید به دقت کنترل شود. اگر به دنبال دکتر خوب برای بوتاکس در کرج هستید ما کلینیک پیشرفته دکتر شقایق انوشه در مهرشهر کرج را به شما پیشنهاد میکنیم. مرکز بوتاکس کلینیک زیبایی پوست، مو و لیزر دکتر شقایق انوشه کاملترین مجموعه های زیبایی در استان البرز و  یکی از مجهزترین مراکز پوست و لیزر در ایران نیز می باشد که با مجوز وزارت بهداشت و درمان ، در زمینه خدمات زیبایی فعالیت می نماید .

از خدمات مرکز بوتاکس کلینیک می توان به رفع چین و چروک پیشانی با بوتاکس پیشانی ، رفع خطوط دور چشم با بوتاکس دور چشم ، رفع خطوط خرگوشی بینی با بوتاکس بینی ، کاهش تعرق زیر بغل با بوتاکس زیر بغل و کف دست ، رفع خط خنده با بوتاکس خط خنده ، بالابردن و لیفت ابرو با بوتاکس ابرو اشاره کرد.

شما در کنار تجربه کادر مرکز بوتاکس کرج کلینیک دکتر انوشه ، زیبایی به همراه آرامش خاطر با لبخند رضایت را تجربه خواهید کرد، شما میتوانید برای ویزیت و مشاوره مرکز بوتاکس در کلینیک دکتر انوشه ، با شماره ویژه 02691300898 تماس حاصل فرمایید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5