معرفی ۴ تا از پرفروش‌ترین محصولات کاندوم در بازار

0

رپورتاژ

سلامت در رابطه جنسی یکی از مهم‌ترین مقوله‌هایی است که امروزه به آن پرداخته می‌شود. بسیاری از بیماری‌ها هستند که در اثر مقاربت و رابطه جنسی رخ می‌دهند که هر کدام از آنها می‌توانند باعث به وجود آمدن مشکلات بسیار در افراد و ناراحتی‌های مختلف شوند. بارداری ناخواسته نیز از اثرات رابطه بدون پیشگیری است، که در مورد آن بسیار توصیه می‌شود که از محصولات پیشگیرانه استفاده شود.

کاندوم یک مانع فیزیکی ایجاد می‌کند که از رسیدن اسپرم به تخمک جلوگیری می‌کند. این مانع باعث می‌شود که لقاح و بارداری اتفاق نیفتد. این در حالی است که برخی از کاندوم‌های حال حاضر در بازار مانند کاندوم های خار دار علاوه بر اینکه این خاصیت‌های بالا را دارند، می‌توانند لذت در رابطه را افزایش دهند و همچنین برخی دیگر مانند کاندوم‌های تأخیری می‌توانند انزال در مردان را طولانی‌تر بکنند.

کاندوم‌ها عمدتاً از ماده‌ای به نام لاتکس یا پلی اورتان بسیار نازک ساخته می‌شوند و حاوی روان کننده و اسپرم کش نیز هستند که اسپرم را از بین می‌برند یا به آن آسیب می‌رساند.

استفاده از کاندوم می‌تواند میزان شیوع عفونت‌های مقاربتی (STI) را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. استفاده از کاندوم همراه با نوع دیگری از محصول پیشگیری از بارداری، مانند قرص‌های ضد بارداری، محافظت بیشتری را هم از بارداری و هم از بیماری‌های مقاربتی ایجاد می‌کند. کاندوم باید قبل از تماس جنسی به درستی قرار داده شود و بلافاصله پس از انزال نیز با دقت برداشته شود. اما نتیجه گرفتن از کاندوم در صورتی شدنی است که از بهترین و باکیفیت‌ترین کاندوم‌های بازار استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با 4 تا از پرفروش ترین کاندوم ها در بازار ایران آشنا کنیم. همچنین وب‌سایت لوکس ایرانا را معرفی می‌کنیم که می‌توانید بهترین محصولات مراقبت جنسی از معتبرترین برندها را از آن بخرید.

کدکس

کدکس یکی از شناخته شده‌ترین برندهای تولید کننده محصولات مراقبت جنسی است که با استفاده از بهترین تجهیزات محصولات خود را می‌سازد و برای مصرف عرضه می‌شود. کاندوم‌های کدکس انواع مختلف دارد که هر کدام را می‌توانید برای کاربردی خاص انتخاب و استفاده کنید.

در تولید محصولات کدکس خصوصا کاندوم، هیچ ماده‌ی مصنوعی و حساسیت‌زا استفاده نمی‌شود و ماده اصلی آنها لاتکس کاملا طبیعی است که میزان حساسیت به این ماده را نیز بسیار پایین می‌آورد.

کاندوم‌های برند کدکس بسیار در بازار پرفروش هستند و محبوبیت بسیار زیادی در میان مصرف کنندگان دارند. محصولات کدکس با تکنولوژی ژاپنی و در کشورهای مختلف از جمله ایران تولید می‌شوند. تکنولوژی ژاپن در ساخت کاندوم زبانزد عام و خاص است و به همین دلیل می‌توان کدکس را در میان به‌روزترین محصولات در بازار دانست.

کاپوت

کاپوت نیز یکی دیگر از پرفروش‌های بازار ایران است که تنوع محصولی این برند در محصولات زناشویی و مراقبت جنسی، درست مانند برند کدکس بسیار بالا است و شما علاوه بر کاندوم می‌توانید دیگر محصولات مانند ژل‌ها و اسپری‌های تأخیری را از این برند خریداری کنید. تمام محصولات برند کاپوت دارای تأییده از اتحادیه‌های بهداشتی در کل اروپا و آمریکا هستند و به همین دلیل در آمریکا و اروپا نیز در میان محبوب‌ترین‌ها قرار دارد. فروش این برند کاندوم در ایران را می‌توان به اندازه فروش آن در آمریکا دانست و شاید مهم‌ترین دلیل برای این محبوبیت، ابتدا کیفیت بالا و دوم سابقه بسیار بالای این برند در بازار ایران و جهان است.

دورکس

دورکس نیز در میان بهترین‌های بازار است که می‌توانید از آن برای جلوگیری از بارداری و همچنین ابتلا به بیماری‌های مقاربتی استفاده کنید.

کاندوم‌های دورکس همگی از بهترین لاتکس ساخته می‌شوند و میزان حساسیت به لاتکس استفاده شده در کاندوم‌های این برند بسیار پایین است. همچنین در ساخت کاندوم از پلی ایزوپرن نیز استفاده کرده است تا بتواند کاندوم را به نازک‌ترین حد خود برساند تا مصرف کنندگان بتوانند، از رابطه جنسی بیشتری لذت را ببرند و در عین حال پیشگیری نیز انجام دهند.

لایف استایل

لایف استایل از نازک‌ترین‌ها کاندوم‌های حال حاضر در بازار است که رابطه جنسی را در عین حال که بسیار جذاب و گرم می‌کند، همچنین پیشگیری از بیماری‌ها و بارداری را نیز در بالاترین حد انجام می‌دهد. کاندوم‌های قدیمی بازار معمولا ضخامت بسیاری داشتند و این باعث می‌شود که مردان لذت زیادی از رابطه نبرند و به این ترتیب استفاده از آنها کم کم کمرنگ‌تر شد لایف استایل این مشکل را برای همیشه برطرف کرده است. اما نازک بودن کاندوم‌های لایف استایل این معنا را ندارد که امکان بروز مشکل و پارگی در آنها نیز زیاد باشد. شما به هیچ عنوان نباید نگران این موضوع باشید، چرا که تمام کاندوم‌های این برند آزمایشات بسیاری را پشت سر گذاشتند و از تمام آنها سربلند بیرون آمدند.

خرید انواع کاندوم از لوکس ایرانا

لوکس ایرانا یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین در زمینه لوازم بهداشتی و آرایشی است که با تکیه بر تضمین اصل بودن کالا، توانسته است در زمینه جلب اعتماد مشتری در مورد کیفیت کالاها و همچنین خرید محصول اصل قدم بردارد.

در مورد خرید کاندوم باید بسیار دقت کنید و بهترین را انتخاب کنید تا هم از ابتلا به بیماری‌های مقاربتی و هم از بارداری ناخواسته جلوگیری کنید. خرید انواع کاندوم با ارسال رایگان در سایت لوکس ایرانا می‌تواند کار شما را در انتخاب کاندوم راحت کند، چرا که معتبرترین برندها در این وب‌سایت موجود می‌باشند و شما می‌توانید علاوه بر کاندوم، ژل و اسپری را نیز از این وب‌سایت خریداری کنید و رابطه جنسی سالم و در عین حال بسیار جذاب داشته باشید.

منبع: لوکس ایرانا

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.