تفاوت لگ با ساپورت در چیست؟

0

رپورتاژ

تفاوت لگ و ساپورت با توجه به تنوع مد شلوار لگ و ساپورت، زیاد می باشد و البته زیاد آنچنان آشکار نمی باشند. همین امر باعث شده است تا برخی اوقات، بانوان نتوانند بین این دو تفاوت بگذارند و کمی در انتخاب طرح، مدل، رنگ و نوع آنچه که می خواهید دچار سردرگمی بشوند.

در ادامه به معرفی شلوار لگ می پردازیم و سپس چند مورد تفاوت لگ با ساپورت را بیان می کنیم.

لگ چیست؟

این مدل شلوارهای شیک که با نام لگ زنانه معروف می باشند؛ امروزه بسیار می توانید ببینید و بسیار رواج پیدا کرده است. این پوشاک پرفروش و خوش پوش بسیار راحت می باشد و علاوه بر آن از نظر ظاهری و استایل، اندام شخص را خوش فرم تر و خوش پوش تر نشان می دهد.

از دیگر مزیت های شلوار لگ زنانه نیلاتن این است که همه فصول سال می توان آن را بر تن داشت. همیشه و همه جا قابل پوشیدن می باشند؛ در باشگاه، مهمانی های دوستانه و قرارهای عاشقانه. از همین رو در کمد هر بانوی شیک پوشی باید یک یا چند عدد لگ زنانه با طرح ها و رنگ های متنوع وجود داشته باشد.

تفاوت بین لگ و ساپورت

همانطور که در ابتدای این مقاله بیان شد؛ تفاوت هایی وجود دارد اما آنقدر واضح و آشکار نیستند. مهمترین این تفاوت ها که بسیار بارز است؛ ضخامت شان می باشد. ساپورت ها کمی نازک هستند در واقع بدن نما تر می باشند. ولی شلوار لگ های زنانه نیلاتن دارای مدل ها و طرح های زیبا و متنوع می باشند؛ از ضخامت بیشتری برخوردار هستند. همین امر به شما استایل شیک، جذاب و دلبر می دهد.

بهترین گزینه برای خرید انواع لگ

امروزه فروشگاه های اینترنتی در فضای مجازی در زمینه فروش انواع پوشاک و لباس زیر زنانه فعالیت گسترده ای را دارند و خرید آنلاین به یک روش متداول برای خرید و فروش تبدیل شده است. مزایای زیادی برای خرید آنلاین می توان نام برد که برترین آن ها صرفه جویی در زمان، هزینه و سلامتی بیشتر است.

فروشگاه های اینترنتی لباس زیر زیادی با سابقه طولانی را می توانید پیدا کنید از جمله این ها می توان به دیجی کالا، خانومی و نیلاتن اشاره نمود.

چرا باید به نیلاتن به عنوان یک فروشگاه اینترنتی لباس زیر اعتماد کنم؟

خوب این سوال متداول و خوبی است که برای همه کاربران پیش خواهد آمد. دلایل زیادی وجود دارد که ما در ادامه به بیان سه مورد مهم اکتفا می کنیم.

خرید لگ ارزان از فروشگاه نیلاتن همیشه در خاطرتان می ماند؛ چرا؟ از آن جایی که نیلاتن از بستر فضایی خوب و معقولی برخوردار است که همین سرعت اتصال و تراکنش را تا حد زیادی افزایش داده است. در ضمن رابط کاربری آن بسیار قابل درک و آسان است که مراحل خرید را به خبوی طر می نمایید.

مورد بعدی وجود محصولات از برندهای باکیفیت و معتبر داخلی و خارجی است که نشان دهنده اصالت کالاها از نظر قیمت و کیفیت می باشد. همانطور که گفتیم نیلاتن را می توان هم ردیف با آنلاین شاپ های معتبری همچون دیجی کالا قرار داد. چرا که در سامانه اینماد ثبت شده و نماد آن را در سایت می توانید مشاهده نمایید.

دلیل بعدی وجود مشاوره و یا پشتیبان آنلاین است که درصورت هر گونه ابهام در خرید تان می توانید مشاوره مستقیم دریافت نمایید.

انواع لگ زنانه

انواع متنوعی از لگ های زنانه نیلاتن وجود دارد که هریک دارای ویژگی های خاص خودش است و همینطور کاربرد خاص دارد:

  • لگ تابستانه که جنس پارچه اش نرم، لطیف وخنک است.
  • لگ زمستانه به منظور گرم نگه داشتن پایین تنه، از جنس پنبه می باشد.
  • لگ های نخی که بیشتر مناسب استفاده روزمره می باشند.
  • لگ های طرح جین، کاربرد اصلی آن در مهمانی ها است که فرم پایین تنه تان را بسیار جذاب و دلبرا نشان می دهد.
  • لگ های ورزشی با طرح های آبرنگی و شاد که دارای انعطاف پذیری زیادی هستند و به راحتی می توان حرکات کششی را انجام داد.

انواع جوراب بر اساس طول

خرید جوراب هم مانند سایر انواع لباس زیر از طریق اینترنت بسیار راحتتر بوده و انواع مختلفی وجود دارد که دسته بندی آن ها براساس نوع پارچه، الگو و بافت می باشد. در ادامه می خواهیم دسته بندی جدیدی براساس طول را معرفی کنیم.

جوراب مچ پا:

این سبک همان جوراب کالج و یا پاپوش است و بیشتر با کفش های کالج و ساق کوتاه ست می شود. از کفش های پیدا نمی شود و از پاها در برابر رطوبت و تاول محافظت می کند.

جوراب ساق دار:

اندازه این مدل بین پانزده تا بیست سانتی متر است. مناسب پوشیدن با کفش های ورزشی، انواع بوت و نیم بوت است. عضلات پاها را در برابر سرما محافظت می کند و مناسب برای فعالیت های ورزشی، دویدن و کوهنوردی است.

جوراب نیم ساق:

طول آن ها از مچ پا می باشد و تا ابتدای ساق است. با پوشیدن این مدل جوراب می توانید استایلی متفاوت را تجربه کنید. با کفش های راحتی، اسپرت و یا پاشنه دار با شلوارهای جین، شلوار کوتاه و یا دامن می توانید ست کنید. هدف آن پوشاندن کمی از ساق پا و مچ پا می باشد که کمی هم از کفش پیدا باشد.

جوراب بالا زانو:

اندازه این مدل تا زانو و کمی بالاتر از آن است. وقتی آن را با چکمه ها در زمستان بپشوید؛ استایلی بینظیر و شیک را بوجود می آورید. به خوبی از پاها در هوای سرد محافظت می کند. همچنین با کفش های ورزشی، انواع چکمه و بوت و نیز کفش راحتی می توان پوشید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.