چرا هاچ‌بک تمام برقی فولکس واگن ID.3 این‌قدر محبوب و پرفروش است؟

نسخه الکتریکی خودروی فولکس واگن یک طوفان در صنعت خودرو برپا کرده است

0

در چند وقت اخیر، خودروهای برقی با محبوبیت چشم‌گیری روبرو شدند و بازار آن‌ها به سرعت در حال رشد است.

چندین خودروساز بزرگ و محبوب مانند تسلا، ولوو و حتی کادیلاک با نبوغ فناورانه خود سعی کردند روی این بازار تاثیرگذار باشند و آن را به سوی آینده هدایت کنند. فولکس واگن هم از مدت‌ها پیش با خودروی برقی ID.3 موفقیت خود را تضمین کرده است و نشان داد در این بازار هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

خودروی الکتریکی فولکس واگن ID.3 با استقبال خوب مردم روبرو شده است و تقاضا برای خرید آن در بالاترین حد خود قرار دارد.

ID.3 یک خودروی برقی کامپکت در سری سگمنت C است. مدل مفهومی آن در نمایشگاه خودروی پارس ۲۰۱۶ رونمایی شد و بعد با تولید خودروی مفهومی بسیار زیبا و چشم‌گیر دیگری به نام ID در سال ۲۰۱۹ به محبوبیت رسید و مردم استقبال بالایی از آن داشتند.

فولکس واگن در اولین سال عرضه این خودرو موفق شد نزدیک به ۱۴۴ هزار سفارش دریافت کند که ۷۷ هزار سفارش آن‌ها از سوی مشتریان جدید بود. این آمار نشان می‌دهد این خودروی برقی هاچ‌بک چقدر امیدوارکننده و خوب ظاهر شده است.

این موفقیت باعث شده است تا فولکس واگن ۱۲۰۰ دستگاه خودروی ID.3 در هر روز تولید کند. به نظر می‌رسد این میزان باورنکردنی از تقاضا برای یک خودروی برقی هاج‌بک به دلیل عملکرد بسیار خوب، نشانه‌های فناورانه و نوآورانه آن و خدمات پشتیبانی و شبکه فروش و نمایندگی قوی و گسترده فولکس واگن باشد.

یک پلتفرم تخصصی

این هاچ‌بک برقی مبتنی بر پلتفرم MEB یا Modular electric-drive toolkit گروه فولکس واگن است. این پلتفرم خودرویی ماژولار، به طور خاص برای خودروهای برقی این برند مشهور خودروساز آلمانی طراحی شده است. ID.3 اولین EV و اولین خودرو از سری ID بود که از این پلتفرم پیشرفته استفاده می‌کند.

استفاده از معماری MEB در خودروهای برقی آینده فولکس واگن قطعی است. این پلتفرم پیشرفته به استفاده از فناوری‌های کمک راننده در یک خودرو کمک می‌کند و نقش مهمی در گذار تدریجی گروه فولوکس واگن از سیستم‌های قدرت‌رسانی سنتی و قدیمی به محرک‌های برقی تمیزتر و پایدارتر از نظر محیط زیست دارد.

خودروی ID.3 دارای کارایی پویای متنوعی است

خودروی تمام برقی ID.3 فولکس واگن دارای موتور APP 310 موسوم به Permanent Magnet Brushless Electric است که دقیقا کمی جلوتر از محور عقب نصب شده است و مدل برتر این خودرو دارای پیشرانه‌ای با باتری ۷۷ کیلووات ساعت و قدرت ۲۰۱ اسب بخار و و ۲۲۲۹ نیوتن متر گشتاور است که باعث می‌شود با یک بار شارژ بتواند تا مسافت ۳۴۰ مایل حرکت کند.

این هاچ‌بک الکتریکی دارای یک مدل انتقال قدرت تک سرعته نیز هست که با باتری ظرفیت متوسط و مقرون به صرفه ۵۸ کیلووات ساعت و ۱۴۳ اسب بخار و ۱۹۹ نیوتن متر گشتاور می‌تواند ۲۶۳ مایل رانندگی کند.

با ارائه این دو بسته باتری و همین‌طور بسته باتری دیگری با ظرفیت ۴۵ کیلووات ساعت، تنوع زیادی در کارایی خودروی ID.3 ایجاد می‌شود که در نتیجه آن هر فردی می‌تواند براساس نیازهای خود یک مدل مناسب را انتخاب و تنظیمات مختلفی را اعمال کند.

هاچ‌بک برقی ID.3 نسبتا چابک است و در سبقت‌ها می‌توان به سادگی و بی‌دردسر عبور کرد. این خودرو برای رانندگی در شهر و بزرگراه‌ها بسیار عالی است و راننده‌ها می‌توانند با آن مانورهای مختلفی را براساس شخصیت سرگرم‌کننده خود داشته باشند.

کیفیت سواری این خودروی تمام برقی نیز در مقایسه با دیگر خودروهای الکتریکی، چندان بد نیست. یک فرمان کاملا دقیق دارد و در مجموع کارایی آن رضایت‌بخش است.

کابین داخلی شیک فولکس واگن ID.3

نشانه‌های مهندسی بی‌عیب و نقصی در کابین داخلی این خودرو مشاهده می‌کنیم. یک کابین جادار و مجهز علی‌رغم اینکه یک خودروی اندازه هاچ‌بک است. در داخل کابین از بهترین مواد ورزشی استفاده شده است تا یک حس قوی بودن را به راننده و سرنشین‌ها القا کند. در داخل کابین شاهد جزئیات و ریزه‌کاری‌هایی مانند نورپردازی داخلی هستیم که نشان‌دهنده شخصیت برتر برند فولکس‌واگن است و باعث محبوبیت بیشتر این هاچ‌بک شدند.

در همین فضای داخلی شاهد ویژگی AR Head-up صندلی اختیاری، ساندروف و دستیار صوتی هستیم. یک داشبورد باریک به همراه یک صفحه‌نمایش کوچکی مشاهده می‌شود که اطلاعات اولیه مورد نیاز راننده را نشان می‌دهد. یک نمایشگر بزرگ‌تر در مرکز داشبورد نصب شده است که مخصوص سیستم سرگرمی است. کاربرپسندی و راحتی فضای داخل کابین در این خودرو کاملا محسوس است.

قیمت خوب برای یک خودروی برقی

فولکس واگن ID.3 در اروپا قیمت بسیار مناسبی به عنوان یک خودروی برقی دارد. قیمت این خودرو از حدود ۳۹ هزار دلار آغاز می‌شود که بسیار کمتر از رقیب مستقیم خود، تسلا مدل ۳ با قیمت ۵۰ هزار دلار است. متاسفانه، خودروی ID.3 در امریکا عرضه نمی‌شود.

اولین خودروی برقی فولکس واگن برای استفاده در تمام روز کافی است و ارزش خرید بالایی ارائه می‌دهد. شما سوار نبوغ مهندسان آلمانی خودروساز می‌شوید و از هر جنبه، یک خودروی موفق و پیشرو خریداری کردید. یک پلتفرم فوق‌العاده‌ای دارد؛ امکانات رفاهی و ایمنی آن کامل است و در رانندگی با آن احساس راحتی می‌کنید و کمبودی نخواهید داشت. می‌توانید انواع بسته‌های باتری با تنظیمات مختلف را خریداری کنید و یک تجربه رانندگی با خودروی تمام برقی درون شهری داشته باشید.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

گالری- تصاویر تبلیغاتی خودروهای ایمپریال کرایسلر در سال‌های 1969 تا 1973

ما بیشتر این عکس‌ها را در فیلم‌ها و کارتون‌ها دیده‌ایم و راستش تعجب می‌کنیم که زمانی خودروی کرایسلر با این طول و عرض و طراحی تولید می‌شد.ایمپریال برند خودروهای لوکس کرایسلر در بازه زمانی سال‌های 1955 تا 1975 و نیز در بازه زمانی سال‌های…

بهترین سایت‌ها برای پیدا کردن کتاب‌هایی که با سلیقه شما جور هستند

آیا می‌خواهید از مطالعه کتاب لذت ببرید؟ در اینجا سایت‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که کتاب‌هایی خوبی بر مبنای مطالعات لذت‌بخش قبلی به شما توصیه می‌کنند.هیچ چیز دلهره آورتر از رفتن به یک کتابفروشی بدون فهرست خرید نیست. شما کلی وقت…

عجیب ولی واقعی: چشم‌های این زن در این عکس آبی نیست! + ویدئو

در یک خطای دیداری بسیار جالب که به تازگی دین جکسون در تیک تاک منتشر شده، چهره عادی زنی را می‌بینیم که برخلاف ظاهر امر، چشمان او آبی نیست و در واقع حاکستری است.دین جکسون در زمینه ایجاد خطاهای دیداری، یک حرفه‌ای محسوب می‌شود. ویدئوی او در…

اگر سیمپسون‌ها در دنیا وستروس بودند! گالری عکس

وستروس یک سرزمین یا قاره تخیلی و یکی از مکان‌های اصلی مجموعه رمان‌های فانتزی «آواز یخ و آتش» نوشته جورج آر آر مارتین است. انکاتی در مورد وستروسجغرافیا: وستروس در غرب قاره اسوس قرار دارد و با دریای باریکی که به نام دریای باریک شناخته…

همه چیز در مورد رمان رابینسون کروزوئه، نوشته دانیل دفو + روجلدهای خاطره‌انگیز این کتاب

رابینسون کروزوئه رمانی نوشته دانیل دفو است که اولین بار در سال 1719 منتشر شد. این رمان داستان مرد جوانی به نام رابینسون کروزوئه را روایت می‌کند که بر خلاف میل خانواده‌اش راهی دریا می‌شود و در جزیره‌ای متروک در سواحل آمریکای جنوبی غرق…

مرگبارترین روز در تاریخ، چه روزی بود و چطور رخ داد؟

انسان‌های راه‌های زیادی برای کشتن هم در طول تاریخ ابداع کرده‌اند: سلاح‌های هسته‌ای و زیستی ، بمب‌های آتش‌زا، گلوله‌ها، سرنیزه‌ها، ایجاد قحطی عمدی و ...کاملا قطعی نیست، اما طبق بسیاری از روایت‌ها مرگبارترین روز در تاریخ بشر در واقع نتیجه…
منبع hotcars
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.