تجربه حس رویش مجدد دندان های دائمی با ایمپلنت

0

رپورتاژ

یکی از تجربیات تلخ انسان ها از گذشته تا به حال از دست دادن دندان های دائمی می باشد. نبود دندان می تواند تاثیرات بسیار زیادی بر شخص داشته باشد. بروز مشکلات در جویدن و لذت از غذا، بروز مشکلات گوارشی، درد و التهاب، احتمال بروز عفونت و زخم، تاثیر منفی جای خالی دندان‌ها در چهره و صورت و نا زیبا شدن تعدادی از مشکلات به وجود آمده در اثر از دست دادن دندان هاست.

انسان ها از دیرباز تمایل داشتند که با روشی دندان‌های از دست رفته را جایگزین نمایند؛ همچنین آرزو می‌کردند که دوباره دندان های آنها رشد کند. برای تحقق این خواسته از سال ها پیش انسان ها درصدد ساخت دندان مصنوعی بودند. استفاده از دندان مصنوعی همواره مشکلات خاص خود را داشت. در بسیاری از مواقع مصنوعی بودن دندان ها حالتی زیبا نداشت و اصطلاحا توی ذوق می‌زد.

 بهترین جایگزین برای دندان های از دست رفته چیست؟

آیا می‌توان جایگزینی طبیعی، کاربردی، مستحکم و زیبا برای دندان‌های از دست رفته داشت؟ جواب ما به این سوال بله است. با پیشرفت تکنولوژی و علم دندانپزشکی می‌توان دندان‌های از دست رفته را جایگزین نمود؛ آن هم به بهترین نحو ممکن. می‌توان دندان‌هایی داشت که همانند دندان های طبیعی دارای ریشه های مستحکم باشد و سال های سال و شاید مادام العمر خیال شما را بابت جویدن و خوردن لذت بخش راحت کند. این مهم در کلینیک ایمپلنتیا امکان پذیر است. لذا اگر به دنبال بهترین ایمپلنت در ولنجک هستید ایمپلنتیا بهترین گزینه است.

ایمپلنت‌ها دارای پایه های مستحکم و فاسد نشدنی هستند که در لثه و استخوان فک قرار می‌گیرند. قسمت بیرونی دندان و تاج از جنس موادی مستحکم و زیبا روی این پایه ها قرار می‌گیرد همانند آنچه که یک دندان طبیعی دارد.

ایمپلنت به چه صورت انجام می شود؟

فرآیند کلی ایمپلنت به این گونه است که در فضاهای خالی پایه هایی از جنس تیتانیوم کار گذاشته می‌شود. بعد از گذشت مدتی و ترمیم و آمادگی لثه ها قسمت بیرونی دندان و آنچه که ما می‌بینیم بر روی پایه ها قرار می گیرد. این فرایند کمی زمان بر بوده اما ارزش آن را دارد. پس از انجام این کار دندان‌هایی مستحکم خواهید داشت که به راحتی می توانید هر گونه غذایی را میل کنید و با نمونه های طبیعی هیچ تفاوتی ندارد. البته به لطف انجام ایمپلنت دیجیتال یک روزه که در این مرکز انجام می‌شود، این پروسه می‌تواند در زمانی بسیار اندک و با بالاترین کیفیت انجام شود.

نقش ایمپلنت در زیبایی چهره فرد

علاوه بر کاربردی بودن دندان‌ها در صرف غذا و تغذیه درست و صحیح، جنبه زیبایی آن ها نیز بسیار حائز اهمیت است. دهانی که دارای مکان های خالی از دندان است نمی‌تواند لبخندی دلنشین را ایجاد نماید. اگر فقدان دندان ها در قسمت های جلویی باشد این نازیبایی بیشتر به چشم می‌آید و بسیار آزاردهنده خواهد بود. علاوه بر این موارد نبود دندان در  ناحیه دهانی می تواند فرم صورت را نیز دچار تغییر و نازیبایی کند. اما به لطف ایمپلنت مکان‌های خالی با دندان‌هایی زیبا و مستحکم پر شده و همچنین لذت داشتن دندان‌های طبیعی و لبخندی جذاب را همزمان تجربه خواهید کرد.

ایمپلنت پدیده‌های زیبا و کاملا طبیعی

بسیاری از افراد نگران این موضوع هستند که مصنوعی بودن دندان های از دست رفته مشخص باشد. باید این نکته را بدانید که ایمپلنت ها نیز دارای درجه بندی رنگی هستند و می‌توانند کاملاً منطبق و در تناسب با رنگ دیگر دندان ها باشند.

علاوه بر این به دلیل شکل و فرم و حالتی که دارند کاملا مانند دندان های طبیعی انسان بوده و مصنوعی بودن آنها اصلا به چشم نخواهد آمد. از این رو است که افرادی که  مبادرت به ایمپلنت می نمایند هم از کاربردی بودن آن لذت می برند و هم از زیبایی جدیدی که در چهره تجربه می‌کنند.

ذکر این نکته نیز مهم است که تبحر کادر درمانی و پزشکان متخصص در اجرای ایمپلنت بسیار حائز اهمیت است. تجربه کافی در انجام این کار و استفاده از بهترین مواد و متریال روز دنیا را می‌توانید در کلینیک زیبایی دندان ایمپلنتیا ولنجک تجربه کنید.

ایمپلنت همراهی تا آخر عمر

ممکن است برای افرادی این سوال مطرح باشد که بابت هزینه و سختی انجام این کار چه مدت تضمین وجود دارد که نیاز به انجام مجدد نباشد؟ اگر به درستی مراقبت و بهداشت دهان و دندان انجام پذیرد ایمپلنت ها می توانند سالیان طولانی و تا آخر عمر همراه شما باشند. عمر طولانی و کیفیت بالای این گونه ایمپلنتها از نکات دوست داشتنی و ارزشمند این تکنولوژی است.

بسیاری از افراد فریب آگهی‌های وسوسه کننده ایمپلنت‌های ارزان را می خورند. ایمپلنت های با کیفیت، قیمتی مشخص دارند و انواع بی کیفیت آن علاوه بر هدر دادن هزینه و زمان، برای سلامتی فرد نیز در آینده می تواند خطر آفرین باشد.

مراجعه به بهترین مرکز ایمپلنت دندانی که بتوان با خیال آسوده به آن مراجعه نمود و از مواد و متعلقات درجه یک استفاده نمود بسیار حائز اهمیت است. یکی از بهترین مراکز، کلینیک ایمپلنتیا بوده که بهترین مواد و تجهیزات لازم برای انجام این کار در آن مهیا شده است. با خیالی آسوده می‌توانید از خدمات ما بهره مند شده و دوباره حس دندان‌های طبیعی و سالم را در کنار زیبایی چهره تجربه کنید. فقط کافیست با شماره تماس 02126354980 حاصل نمایید و پس از انجام مشاوره رایگان و تخصصی با کادری حرفه‌ای اقدام به تعیین نوبت نمایید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.