تلویزیون هوشمند چه امکاناتی در اختیار ما قرار می‌دهد؟

0

رپورتاژ

فناوری دیجیتال با سرعتی شگفت‌انگیز در حال حرکت به سمت جلو است. در این شرایط همه ما دوست داریم، بهترین ابزار دیجیتال را در اختیار داشته باشیم و همراه با فناوری، زندگی خودمان را پیش ببریم. در این میان تلویزیون‌ها جایگاه ویژه‌ای در خانه همه ما دارد. بنابراین همسو کردن این ابزار با فناوری دیجیتال، جذابیت‌ها و امکانات بیشتری را در اختیار ما قرار می‌دهد. همچنین خرید یک تلویزیون هوشمند، گزینه مناسبی برای همسو شدن با تکنولوژی روز است تا بتوانیم از امکانات سایر ابزار و لوازم دیجیتال، به شکل بهتری استفاده کنیم. با توجه به این موضوع، قصد داریم امکانات متعدد فناوری تلویزیون هوشمند را بررسی کنیم.

چرا تلویزیون هوشمند بهتر است؟

1-فیلم‌ها و سریال‌ها را با ابعاد بزرگ‌تر ببینید

اولین جذابیتی که در تلویزیون‌های هوشمند وجود دارد، این است که صفحه نمایش بزرگی دارد. به عبارت بهتر این تلویزیون‌ها ابعادی بیشتر از 40 اینچ دارند و می‌توانید صفحات 49، 50، 55، و 65 اینچ از این تلویزیون‌ها را خرید کنید.

در عین حال تلویزیون هوشمند صرفا صفحات تخت ندارد و می‌توانید مطابق سلیقه خودتان، نمونه‌های مختلف آن شامل صفحه تخت، خمیده و منحنی را خریداری کنید. علاوه بر آن، صفحه نمایش تلویزیون هوشمند از نوع LED است و این موضوع باعث می‌شود که تصاویر با وضوح بهتر، عمر مفید بیشتر و مصرف انرژی کمتر در اختیار شما قرار گیرد.

2-کیفیت تصاویر بیشتر از چیزی است که تصور می‌کنید!

همه ما تصاویر را در تلویزیون‌های قدیمی و LCD مشاهده کردیم. اما جذابیتی که در تلویزیون هوشمند وجود دارد، این است که کیفیت تصاویر بسیار بیشتر از گذشته است. تصاویر با قابلیت فول اچ دی و یا اولترا اچ دی هستند.

تلویزیون‌های full HD با ابعاد 1080 * 1920 پیکسل، رزولوشن و وضوح تصاویر با کیفیت بسیار عالی ایجاد می‌کند. علاوه بر آن، اگر تلویزیون هوشمندی با کیفیت تصاویر 4K خریداری کنید، تمامی پیکسل‌های اشاره شده تا 4 برابر افزایش پیدا می‌کند و این به معنای معجزه‌ای در کیفیت تصاویر است. البته این موضوع هم در نظر داشته باشید که تلویزیون‌ها با کیفیت 4K قیمت بالاتری دارند. بنابراین در این شرایط خرید قسطی تلویزیون هوشمند، گزینه بهتری برای به دست آوردن این ابزار جذاب و کاربردی است.

3-صداها حرفه‌ای‌تر به گوش می‌رسند!

در تلویزیون‌های هوشمند صداها با دو قابلیت جذاب در فرمت‌های صوتی dolby digital plus و DTS ارائه می‌شود. قابلیت dolby digital plus به شما این امکان را می‌دهد که صداها را استاندارد بیشتر و فراگیر مانند صداهای دریافتی در سینما دریافت کنید. علاوه بر آن، صداها کاملا شفاف  و بدون هیچ گونه نویز هستند. همچنین فناوری DTS نیز صدایی استریو و شبیه به صدای سه بعدی ایجاد می‌کند. بنابراین می‌توانید فیلم‌ها و سریال‌ها را با صدایی جذابتر و هیجان بیشتر دریافت کنید.

4-به دنیای بی نهایت اینترنت متصل شوید

با خرید تلویزیون هوشمند، می‌توانید با سرعتی خارق‌العاده به اینترنت متصل شوید و وب گردی کنید. انواع اپلیکیشن‌های کاربردی را روی تلویزیون نصب کنید و یا به‌صورت آنلاین، فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقه خودتان را روی تلویزیون تماشا کنید. علاوه بر آن، برخی از تلویزیون‌های هوشمند از صفحه لمسی برخوردار هستند و می‌توانید به‌طور مستقیم روی صفحه نمایش کلیک کنید و یک برنامه خاص را انتخاب کنید.

برای استفاده از این فناوری می‌توانید از وای فای استفاده کنید و یا اینکه با خرید بسته های پرسرعت اینترنت همراه اول و یا ایرانسل اینترنت گوشی هوشمند خودتان را به تلویزیون متصل کنید. همچنین امکان اتصال گوشی به تلویزیون و دیدن تصاویر در آن، به شما امکان می‌دهد که از تصاویر بزرگ‌تر و جذابتر لذت ببرید.

5-پورت‌های بیشتر برای کاربردهای بهتر

یکی از دغدغه‌های همه ما در رابطه با ابزارها و دستگاه‌های دیجیتال این است که تمامی درگاه‌ها و پورت‌های ورودی را به‌طور کامل در اختیار ما نمی‌گذارد و به همین دلیل نمی‌توانیم تمامی دستگاه‌های دیجیتال را به‌راحتی به هم متصل کنیم . درنتیجه باید انبوهی از کابل‌ها یا پورت‌های مختلف در اختیار داشته باشیم تا بتوانیم ا امکانات دستگاه‌های دیجیتال استفاده کنیم.

اما در این میان، تلویزیون‌های هوشمند دارای تعداد زیادی پورت و درگاه ورودی USB و HDMI است و به همین دلیل مجبور نیستید کابل تبدیلی بخرید.

6-بازی‌های کامپیوتری جذاب‌تر هستند.

اگر شما ازجمله دوستداران  و دنبال کنندگان بازی‌های کامپیوتری و انواع گیم هستید، با خرید قسطی تلویزیون هوشمند به‌راحتی می‌توانید بازی‌های موبایلی و یا پلی استیشن را روی تلویزیون نصب کنید و تصاویر بازی ا با ابعاد بزرگ‌تر ببینید و از یک بازی با تصاویر جذاب لذت ببرید.

7-تجربه راحتی بیشتر

با در اختیار داشتن تلویزیون هوشمند می‌توانید تجربه بهتری از دریافت فناوری‌های روز و تصویر با کیفیت بهتر را نسبت به تلویزیون‌های دیگر دریافت کنید. تنظیمات سیستماتیک  و مرتب‌تر در این نوع تلویزیون به شما این امکان را می‌دهد که مدیریت تلویزیون را به‌خوبی در اختیار داشته باشید. کافی است روی مبلمان بنشینید و به دنیای وب متصل شوید. جدا از این تجربه جذاب و شگفت‌انگیز، می‌توانید از تجربه صفحات و تصاویر بزرگ‌تر و بهتر لذت ببرید.

8-طراحی جذابتر برای دکوراسیونی زیباتر در خانه

یکی از ویژگی‌های قابل مشاهده در این تلویزیون‌ها، صفحات خمیده آن و طراحی بسیار نازک و باریک پنل تلویزیون است. به همین دلیل این موضوع می‌تواند در کنار فضای کمتر، زیبایی بیشتری در دکوراسیون خانه شما ایجاد کند.

9-سرعت بیشتر در برخورداری از امکانات تلویزیون

تلویزیون‌های هوشمند با داشتن پردازنده مرکزی بسیار قوی، امکان انتقال سریع‌تر تصاویر، وب گردی آسان و سریع و سایر موارد را در اختیار شما قرار می‌دهد.

10-یک تلویزیون هوشمند بخرید!

نکته پایانی در  مورد تلویزیون‌های هوشمند این است که در اختیار داشتن قابلیت‌های جذاب و جدید، نیاز به هزینه‌های بیشتر دارد. به عبارت دیگر برای برخورداری از امکانات گسترده تلویزیون‌های هوشمند، باید قیمت‌های بیشتری پرداخت کنید. البته قیمت این تلویزیون‌ها نسبت به تلویزیون‌های گذشته، بیشتر است و شاید خرید آنها کمی سخت و متناسب با بودجه نباید. در این شرایط بهترین کار خرید قسطی تلویزیون هوشمند است. با این کار به‌راحتی می‌توانید بهترین کیفیت را با قیمتی اقتصادی و کاملا مقرون به‌صرفه در اختیار داشته باشید و از جذابیت‌های گسترده و بی‌انتهای آن استفاده کنید. همراه شدن با فناوری‌های روز و دیجیتال ارزان نیست؛ اما با انتخاب روش درست خرید، به‌راحتی می‌توانید خودتان را در مسیر تکنولوژی‌های روز قرار دهید و از خدمات آن لذت ببرید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.