راز مخفی سوپر استار های هالیوودی کشف شد!!!

0

رپورتاژ

اغلب سوپر استارها و افراد مشهوری که در رسانه ها آن ها را دنبال می کنیم از این روش های لاغری غیر جراحی استفاده می کنند. دستگاه لاغری کرایو محبوبترین در بین سلبریتی ها است.این روش لاغری برمبنای این نظریه بنا شده است که سلول های چربی در برابر سرمای زیر صفر درجه متلاشی می شوند و از بین می روند.این دستگاه لاغری به اسم های دیگر مثل فت فریزینگ یا کول اسکالپتینگ نیز معروف است.

به گزارش کلینیک رسپینا با پیشرفت علم پزشکی روش های لاغری غیر تهاجمی (غیر جراحی) هم ابداع شد و خبر خوب این است که این روش های غیر جراحی هیچ عوارضی ندارند و نتیجه بسیار خیره کننده ای را نشان می دهند از معروفترین آن ها دستگاه لاغری کرایولیپولیز cryolipolysis دستگاه لاغری اسکالپشور sculpsure تکنیک مزوتراپی mesotherapy و دستگاه لاغری آر اف radiofrequency می باشد.

معرفی دستگاه لاغری فت فریزینگ (کرایولیپولیز)

این روش، روشی مطمئن و موثر و بدون هیچ گونه عوارض و دوره ای نقاهتی  بعد از انجام فرایند می باشد .مناطقی که معمولا با این روش تحت درمان قرار می گیرند قسمت بالا و پایین شکم وپهلوها ، چربی های پشت و بازوها می باشد .

مشاوره قبل از انجام کرایولیپولیز،نقش مهمی در انتخاب فرد مناسب برای انجام لاغری بوسیله ی کرایولیپولیز را دارد زیرا همه ی افراد برای این نوع درمان لاغری مناسب نیستند.در بعضی از افراد بعد از جلسه کرایولیپولیز ، تورم خفیفی ایجاد می شود که خود به خود برطرف می شود .

ازانجا که پیکرتراشی و از بین بردن چربی های موضعی یکی از اهدف مهم علم زیبایی شناسی می باشد،تلاشهای بسیاری برای ارتقاء تکنیک های موثر و همچنین غیر تهاجمی برای به حداقل رساندن عوارض بعد از انجام عملیات برای بیماران شکل گرفته است .

این دستگاه لاغری چه مکانیسمی دارد؟

سلول های چربی نسبت به قرار گرفتن در معرض سرما، حساس هستند طبق تحقیقات بالینی ، برای اولین بار در دهه ی 1960 گزارش کردند ، کودکانی که مواد خوردنی یخی مانند بستنی یخی و یا یخمک را میک می زنند برای مدت طولانی موجب ایجاد التهاب می شود و درنتیجه بافت های چربی آن ناحیه از بین می رفته است .

یافته های مشابه نیز به دست امد. ان زمانی که سوارکاران زن شلوارهای تنگ در آب و هوای سرد می پوشیدند، که دقیقا اثری مشابه داشت، ابتدا موجب التهاب و تورم در قسمت پاهایشان می شده است و سپس آن قسمت از پاها لاغرتر گشته است . و سپس بعد از آن، تحقیقات کلینیکی بسیاری بر روی انسان ها و حیوانات برای پیدا کردن ارتباط بین در معرض سرما بودن و کاهش چربی ها انجام گرفت .

اولین حیوانی که مورد تحقیق فردی به نام مستین و همکارانش قرار گرفت،خوک یوکاتان بود. خوک های یوکاتان سیاه درمعرض یک قطعه مسی کمی محدب که محکم به سطح پوست ان ها فشار داده می شد با محلول آنتی فریز در دمای منفی هفت (7-) قرار گرفتند.زمان در معرض بودن در مقابل سرما مابین 10 تا 21 دقیقه در نظر گرفته شد و همچنین در محل های مختلف مورد بررسی قرار گرفت .

این تحقیقات بر روی خوک ها سه ماه و نیم ادامه داشت و آن ها کاملا مورد بررسی و بازبینی قرار می گرفتند در نتیجه بعد از سه ماه ونیم کاهش چربی درموضع مورد نظر ظاهر شد و قسمت هایی که تحت سرما قرار گرفته بود نسبت به قسمت هایی که تحت درمان قرار نگرفته بود میزان 80 درصد لایه ی سطحی بافت چربی خود را ازدست داده بودند .با اینکه بافت چربی کاهش یافته بود ولی پوست آسیب ندیده بود.

در مطالعه ی دیگری ، خوک با یک دستگاه حاوی عنصر ترموالکتریک مورد  درمان قرار گرفت ، به این شکل که حیوانات مورد مطالعه با یک دستگاه تخت که محکم به پوست فشار داده شده بود و یا با چین خوردگی پوست که بین دو صفحه خنک کننده قرار گرفته بودند تحت درمان قرار گرفتند .

این صفحات خنک کننده در درمای از پیش تنظیم شده بین 1-  درجه تا 7- درجه به مدت 10 دقیقه نگه داشته شدند، اما متاسفانه آن حیوانات در مقاطع زمانی انتخاب شده فورا یا 28 روز بعد از انجام عملیات از بین می رفتند .

محل آزمایش ، ناحیه اطراف آن مجدد از نظر بالینی، با دستگاه سونوگرافی مورد بررسی قرار گرفت

یافته ها شامل تو رفتگی های بالینی واقع در محل آزمایش های مختلف که در آن از اپلیکاتور صفحه خنک کننده استفاده شده بود می بود و سپس، با استفاده از دستگاه اولتراسوند ، مناطق تحت درمان بعد از 30 روز ارزیابی شد و نواحی مورد درمان نسبت به نواحی ای که تحت درمان قرار نگرفته بودند به ضخامت 5 میلی متر چربی های خود را از دست داده بوند.همانطوری که در جدول زیر مشاهده می کنید در بخش بافت شناسی بلافاصله بعد از انجام عملیات اطلاعات زیر مشاهده شد.

روز0در ساعت اول ،اندازه و شکل سلول های چربی نرمال است و هیچگونه سلول التهابی نیست
روز 2سلول های التهابی به خصوص نوتروفیل ها ، سلول های چربی را احاطه می کنند
روز 14نفوذ لنفوسیت ها و کاهش اندازه ی سلول های چربی
روز 30نفوذ لنفوسیت ها و ماکروفاژها و کاهش بیشتر اندازه ی سلول های چربی

تغییرات بعد از درمان با کرایولیپولیز در دوره 30 روز

 در تحقیقات ، 2 روز بعد از فریز شدن ، شواهدی از التهاب موضعی در بافت های زیرجلدی وجود دارد که بعد از اتمام این 2 روز دوباره به حالت طبیعی باز می گردند.

در چهاردهمین روز بعد از درمان ، شواهدی مبنی بر کاهش چربی و نفوذ التهابی شدیدتر متشکل از ماکروفاژها وجود دارد و سرانجام در روز سی ام کاهش اندازه ی چربی و افزایش تراکم ماکروفاژها نشان می دهد که فاگوستیوزقابل توجهی از چربی های آسیب دیده وجود دارد .

کاندیدای مناسب برای کرایولیپولیز

اصولا کسانی هستند که به طور پیوسته مناطق موضعی سرسخت از تجمع چربی را دارند و برای از بین بردن چربی ان مناطق از رژیم وتمرینات ورزشی نتیجه  نمی گیرند .مناطق مناسب و ایده آل برای درمان شامل : پهلو ها ، شکم و چربی های پایین و پشت کمر است .سایر نواحی متداول که ممکن است چربی در انجا تجمع پیدا کند باسن ، لگن،قسمت بازو وگردن می باشد که از این پروسه نتیجه ی خوبی حاصل می گردد .

مشخصات ظاهری این دستگاه لاغری

این سیستم شامل یک واحد کنترلی با یک اپلیکاتور فنجانی شکل است که از مکش خلاء برای قرار دادن بافت چربی اضافی بین دو صفحه خنک کننده مورد استفاده قرار می گیرد .

خنک کننده صفحه توسط یک عامل خنک کننده ترموالکتریک تنظیم می شود که بدون آسیب رساندن به پوست ، از بافت چربی ناخواسته انرژی می گیرد ، درجه حرارت این دستگاه توسط سنسور تعبیه شده در صفحه خنک کننده کنترل می شود و ثابت نگه داشته می شود همچنین دستگهی کاربردی برای ایجاد فشار کافی برای از بین بردن تبادل حرارتی پنهان طراحی شده است .

با استفاده از دستگاه خنک کننده و طراحی تاشوی آن ، خنک کننده بر محل انتخابی موردنظر درحالی که انرژی را استخراج می کند درنهایت موجب آپوپتوز چربی می شود .این امر به دنبال واکنش التهابی تدریجی منجر به آسیب بیشترچربی و درنهایت فاگوستیوز می شود .در این راستا انتخاب بیمار مناسب برای کرایولیپولیز برای اطمینان از نتیجه ی مثبت و رضایت مطلوب بیمار بسیار حائز اهمیت می باشد .

این دستگاه لاغری به هیچ عنوان عوارضی ندارد نه خبری از خونریزی هست و نه از بیهوشی و ایجاد زخم و نکته مهم این است که شما بلافاصله بعد از انجام می توانید به زندگی عادی خود بر گردید و کار های روزانه و روتیم خود را انجام دهید.

امروز طراحی ساندویچی شکل دستگاه کرایولیپولیز برای آنکه بتواند باهر نوع سایز و هر نوع شکل بدنی خودش را تطبیق دهد تغییراتی یافته و ابزار و وسایلی به آن اضافه گشته است .از آنجایی که کرایولیپولیز مستقیما روی اپیدرم تاثیر نمی گذارد، بیماران با هر نوع پوست از هر نوع نژاد و ملیت می توانند با خیال راحت درمان شوند .

کرایولیپولیز در مقایسه با درمان به روش جراحی برای از بین بدن بافت چربی اضافی می تواند به عنوان یک روش بی خطر و سرپایی در محیط کلینیک انجام پذیرد . همچنین در این روش نیازی به شرایط استریل بی هوشی نیست .این عوامل باعث می شند که این روش باهزینه بسیار کمتری نسبت به روش های جراحی انجام شود .

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.