فروش آسانسور؛ آشنایی با آسانسور سخاوت بهترین شرکت آسانسور در ایران

0

رپورتاژ

با پیشرفت تکنولوژی دستگاه ها و تجهیزات بسیار مهمی وارد صنعت شده است تا زندگی را برای بشر ساده تر از قبل کند. یکی از پرکاربردترین این تجهیزات، آسانسورها هستند. آسانسورها وظیفه جابه جایی افراد و لوازم را به صورت عمودی داشته و می توان از آن ها در ساختمان ها، برج ها مراکز تجاری و مسکونی و … استفاده کرد. آسانسورها بسته به نوع تجهیزاتی که در آن ها به کار می رود، قیمت متفاوتی دارند. امروزه شرکت های زیادی دست به فروش آسانسور زده اند که از بهترین آن ها می توان به شرکت آسانسور سخاوت اشاره کرد.

عوامل مهم در فروش آسانسور

امروزه آسانسورها به یکی از مهمترین تجهیزات هر ساختمان و آپارتمانی بدل شده اند. این تجهیزات هر روزه و به دفعات مورد استفاده قرار می گیرند. از این رو پیدا شدن هر عیب و یا خرابی در آسانسورها می تواند مشکلات زیادی را برای ساکنین و استفاده کنندگان آن ها ایجاد کند. یکی از مهمترین نکاتی که پیش از خرید این قطعات باید مد نظر قرار دهید، شرکت فروش آسانسور است. شما باید از شرکتی خرید کنید که از سابقه آن اطمینان کامل داشته باشید.

یک شرکت معتبر و خوش سابقه به شما این اطمینان را می دهد تا آسانسور خریداری شده شما، دارای تمامی استانداردهای لازم است. این آسانسور به خوبی ایمنی سرنشینان خود را تامین می کند. در کنار این دو نکته باید در هنگام خرید و فروش آسانسور به نکات دیگری نیز توجه کنید. موارد مهم و تاثیر گذار بر روی قیمت و فروش آسانسور عبارت اند از:

  • درب آسانسور
  • موتور آسانسور
  • کابین آسانسور
  • ریل آسانسور
  • تعداد طبقات

آشنایی با انواع درب آسانسور

یکی از نکاتی که بر روی فروش آسانسور تاثیر گذار است، درب این تجهیزات است. هر آسانسور در هر طبقه به حداقل یک درب نیاز دارد. پس می توان به سادگی متوجه شد که این تجهیزات تا چه اندازه در آسانسورها مهم هستند. از انواع مختلف درب آسانسور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درب لولایی

از رایج ترین درب هایی که در فروش آسانسورها از آن ها استفاده می کنند، درب لولایی است. این درب ها که تنها برای درب طبقه قابل استفاده هستند از یک چارچوب و خود درب تشکیل شده اند.

  • درب اتوبوسی

نحوه عملکرد درب این آسانسورها همانند درب اتوبس های بوده و به کمک نیروی برف به دو طرف جمع می شود.

  • درب کشویی یا تلسکوپی

در این مدل از درب آسانسور قطعات مختلف در کنار یک دیگر جمع شده و باعث باز شدن درب خواهند شد.

  • درب سانترال

درب سانترال از دو قسمت تشکیل شده است که با باز شدن آن، این دو قسمت از هم دور شده و بعد از بسته شدن مجددا به یکدیگر نزدیک خواهد شد.

آشنایی با انواع موتور آسانسور

یکی از نکاتی که بر روی فروش آسانسورها تاثیر زیادی می گذارد، موتور آسانسورهاست. از آن جایی که موتور آسانسور وظیفه انتقال نیرو برای به حرکت درآمدن آسانسور را دارد، می توان از آن به عنوان قلب آسانسور یاد کرد.. با توجه به این نکته که موتورهای آسانسور در دسته های مختلفی قرار می گیرند، نوع آسانسور به فروش رفته نیز می تواند متفاوت باشد. اجازه دهید تا در ادامه شما را با انواع موتور آسانسور آشنا کنیم:

موتور آسانسور کششی

یکی از پرکاربردترین نوع آسانسورهایی که به فروش می رسد، آسانسورهایی با موتور کششی هستند. البته باید بدانید که همه نیروی مورد نیاز برای جابجایی در این آسانسورها، به کمک موتور آن تامین نمی شود و بخشی از آن بر دوش وزنه ای به نام کادر وزنه است. از این رو قدرت این موتورها کمتر خواهد بود. از سوی دیگر باید بدانید که خود موتورهای کششی به دو دسته موتور گیربکس و موتور گیرلس تقسیم بندی می شوند.

  • موتور گیبرکس

موتورهای  گیربکس بسته به نوع سرعتشان، به دو دسته تک سرعته و دو سرعته تقسیم می شوند. بیشترین بخش فروش آسانسور به این نوع از موتورها وابسته است. موتورهای گیربکس تک سرعته، تنها یک سرعت برای جابجایی آسانسور دارند و این نیرو به کمک موتور گیربکس به آسانسور منتقل می شود. زمانی که آسانسور با موتورگیبرکس تک سرعته به طبقه مورد نظر نزدیک می شود، سرعت آن به کمک ترمز موتور کم خواهد شد.

موتورهای گیربکس دو سرعته از دو عدد سیمم پیچ و همچنین از دو نوع سرعت برای جابجایی آسانسور بهره می برند. در این نوع از موتورها در ابتدا آسانسور با یک سرعت تند شروع به حرکت کرده و سپس بعد از نزدیک شدن به طبقه مورد نظر، کاهش سرعت می دهد. برای کم کردن ضرباتی که به علت شتاب در این آسانسورها به وجود می آید، از چرخی به نام فلایویل استفاده می کنند.

  • موتور گیرلس

این نوع از موتور آسانسورها نیز بخش اعظمی از فروش آسانسور را به خودش اختصاص داده اند. در این موتورها ما شاهد گیربکس نیستیم و نیرو مورد نیاز برای حرکت دادن آسانسور، به صورت مستقیم به قرقره کشش انتقال پیدا خواهد کرد. موتورهای گیرلس آسانسورا به کمک ولتاژ و فرکانس های مختلف حرکت می کنند. بدین صورت که در ابتدا با یک سرعت حرکت خود را شروع کرده و کم کم به سرعت خود می افزایند. در نهایت نیز برای متوقف شدن، به آهستگی سرعت خود را کم خواهند کرد.

موتور آسانسور هیدرولیک

از آن جایی که در موتورهای آسانسور هیدرولیک از فشار روغن برای به حرکت درآمدن آسانسور استفاده می شود، نیاز به قدرت و توان بیشتری در این موتورها هستیم. در واقع تمامی نیرو برای جابجایی آسانسور، توسط موتور هیدرولیک آن تامین می شود. موتورهای هیدرولیک آسانسورها نیز خود به دو دسته هیدرولیک روغن و هیدرولیک خشک تقسیم می شوند.

  • موتور هیدرولیک روغن

همانگونه که از نام چنین آسانسورهای مشخص است، از روغن در سیستم موتور آن ها استفاده شده است. از آن جایی که در هنگام استفاده با کمترین صدا و مصرف برق کار می کنند، محبوبیت زیادی در بین کاربران پیدا کرده اند. فروش آسانسور با موتور هیدرولیک روغن برای مصارف خانگی، فروشگاهی و آسانسورهای خودرو بر یک انتخاب مناسب خواهد بود.

  • موتور هیدرولیک خشک

این نوع از موتورهای هیدرولیکی در کنار مخزن روغن قرار می گیرند. از مهمترین ویژگی های آن ها نیز می توان به قابلیت کار با برق های تک فاز و سه فاز اشاره کرد. اگر قصد ساخت بالابرهای هیدرولیکی را دارید، موتور هیدرولیک خشک، بهترین انتخاب شما خواهد بود.

موتور آسانسور پنوماتیک

نوع دیگری از موتورهای آسانسور که در امر فروش آسانسور از آن ها استفاده می شود، موتورهای پنوماتیک هستند. سیستم ساختاری این موتورها به گونه ای است که با ایجاد خلا و فشرده کردن هوا کار می کنند. بدین صورت که موتور نیروی حاصل از فشار هوا را به کمک پیستون هایی به انرژی مکانیکی بدل خواهد کرد و این انرژی باعث جابجای شدن آسانسور می شود.

این نوع از آسانسورها را بیشتر برای استفاده در خانه های دوبلکس تولید می کنند. از ویژگی های موتور آسانسور پنوماتیک نیز می توان به نرمی در حرکت، ایمنی بالا و ضد انفجار بودن آن ها اشاره کرد.

آشنایی با کابین آسانسور

محفظه ای که افراد، بار و یا هر دو این موارد را در خود جای می دهد، کابین آسانسور است. امروزه کابین های آسانسور را در انواع مختلفی مانند نفربر، باربر، خودروبر، تخت و یا ویلچربر تولید می کنند. این اتاقک به کمک طناب های محکمی در فضایی که بین ریل های آسانسور وجود دارد، حرکت داده می شود. همچنین هر اتاقکی بسته به اندازه ای که دارد، یک گنجایش برای آن مشخص می شود.

شرکت آسانسور سخاوت، بهترین شرکت فروش آسانسور در ایران

شرکت فروش آسانسور یکی از مهمترین مسائلی است که در امر خرید و فروش آسانسور باید به آن توجه کرد. یک شرکت معتبر باید بتواند علاوه بر تضمین محصولات و قطعات نصب شده خود، اطلاعات کاملی را در اختیار مشتریان خودش قرار دهد. همچنین این شرکت باید دارای متخصصان و مشاورین حرفه ای در امر مشاوره و خرید و فروش آسانسور داشته باشد. اگر به دنبال چنین شرکتی در ایران می گردید، بدون شک باید به سراغ شرکت سخاوت بروید.

شرکت آسانسور سخاوت با تکیه بر سابقه درخشان خود در امر نصب و تعمیر انواع آسانسور می تواند خیال شما را از خرید و نصب این تجهیزات راحت کند. تمامی قطعات به کار رفته توسط شرکت سخاوت جز بهترین و باکیفیت ترین قطعات موجود در بازار بوده و به روزترین طراحی و مهندسی در ساخت آن ها به کار رفته است. از جمله خدمات این شرکت می توان به تعمیرات تخصصی انکودرها، تشخیص و عیب یابی در آسانسورها، نصب انواع موتور و … اشاره کرد.

بدون شک، شرکت آسانسور سخاوت، بهترین شرکت آسانسور در ایران است. شما تجربه خریدی لذت بخش از این مجموعه خواهید داشت.همچنین توجه داشته باشید پیش از خرید یک آسانسور باید به نکات بسیار مهمی از جمله ایمنی قطعات، نو ع آسانسور، تعداد طبقات، سرعت آن و … توجه کنید. شما می توانید سوالات خودتان را از مشاورین فروش شرکت آسانسور سخاوت با شماره تماس های 02144031502 و یا مراجعه به وب سایت www.setlift.com مطرح فرمایید. همچنین اگر در زمینه خرید پله برقی هم نیاز به مشاروه کارآمد و دقیق داشتید می توانید از طریق سایت ستاره فرازنما www.fnslift.com با ما در ارتباط باشید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.