پاکسازی صورت در منزل با راحتترین روش

0

رپورتاژ

پاکسازی صورت هرچند مدت یک بار بهترین کمک، برای زیبایی و پاکسازی پوست صورت است. امروزه انواع روش های خانگی را برای پاکسازی پوست در منزل بکار می گیرند. بعضی از این روش ها یا دردسر زیادی دارد یا گران تمام می شود.

ما در اینجا بهترین روش پاکسازی را در منزل به شما آموزش میدهیم. در این مقاله مطالب مهم و محصولات عالی برای بهترین راه پاک سازی صورت به شما معرفی می شود.

فواید پاکسازی صورت

پاکسازی صورت به ازبین رفتن، پوست های مرده و تخلیه چربی های اضافه پوست و گردش خون در سطح پوست، کمک زیادی می کند. استفاده از ماسک ها و مواد مفید و لایه بردار ها هنگام پاکسازی باعث تمیز شدن سطح پوست شده و مواد مغذی مفید را به پوست می رساند. ماساژ پوست صورت باعث به جریان افتادن خون در مویرگ ها شده و پوست را سر زنده تر می کند و باعث ترمیم پوست و بالا رفتن سطح کلاژن می شود.

صابون زردچوبه برای پاکسازی صورت

روش های متعددی برای پاکسازی صورت وجود دارد. اما پاکسازی صورت در منزل با راحتترین روش، استفاده از صابون زردچوبه است. این شوینده چنانچه اصل باشید و از پایه با روغن های گیاهی درست شده باشد، همانند 10 نوع صابون گیاهی سیندرلا که از بهترین و معتبرترین صابون های گیاهی می باشند و همگی آنها مجوز بهداشت و سیب سلامت دارند، هم در تغذیه پوست کمک زیادی می کند و هم در پاکسازی و روشن شدن پوست.

از دیگر خواص این صابون از بین بردن جوش و جای جوش است . صابون زردچوبه دارای کورکومین و روغن نارگیل، روغن بادام، روغن کرچک، روغن زیتون و کره شی باتر است که همگی اینها در بازسازی پوست و ترمیم سطح کلاژن پوست، ازبین رفتن جوش و جای جوش تاثیر فراوانی دارند.

صابون سفیداب برای پاکسازی پوست صورت

یکی دیگر از راه های پاکسازی صورت در منزل استفاده از صابون سفیداب است. صابون سفیداب اصل همانند ترکیبات صابون زردچوبه از پایه با روغن های گیاهی درست شده و ” زینک اکسید” یا همان سفیداب از مابقی ترکیبات آن است.این صابون یک لایه برداری بوده و در سفید شدن پوست و ازبین رفتن لک پوست خیلی کمک می کند.

البته در پروسه پاکسازی خاصیت لایه برداری آن بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. شما می توانید این محصولات را در” سایت سیندرلا کالا ” در دسته بندی ” صابون گیاهی ” تهیه کنید. پیشنهاد میکنیم از صابون سفیداب در هفته 2 روز استفاده کنید چون لایه بردار است. همچنین میتوانید مابقی روز ها را با صابون زردچوبه صورتتان را بشورید.

استفاده از انواع ماسک ها برای پاک سازی پوست

امروزه انواع ماسک برای پاکسازی صورت استفاده می شود که ما در اینجا بهترین ماسک ها را به شما معرفی می کنیم. همچنین ترکیبات زیادی برای درست کردن ماسک های مختلف وجود دارد اما مهم این است که، برای پاکسازی پوست بیشتر مفید باشند.

ماسک قهوه

دانه های ریز قهوه هنگام مالین به پوست خاصیت لایه برداری دارند. شما میتوانید مقداری قهوه را با ژل آلوئه ورا ترکیب کنید و به پوست خود بمالید و آرام ماساژ دهید تا لایه های پوست مرده را از آن پاک کنید. بعد از مقداری ماساژ بگذارید حدود 10 دقیقه بر روی پوستتان بماند و سپس آبکشی کنید. این ماسک به شفاف شدن پوستتان کمک زیادی می کند.

ماسک سفیداب

روشور سفیداب اصل را مقداری خرد کرده و با گلاب قاطی کنید. البته روشور های مختلفی در بازار وجود دارد که بیشتر آن ها بخاطر وجود ترکیبات چربی حیوانی، با آب یا گلاب ترکیب نمی شوند و خرد خرد باقی می مانند. اما در سایت سیندرلا کالا در دسته بندی ” آرایشی و بهداشتی ” نوعی روشور خاص وجود دارد که همان لحظه با هر مایعی ترکیب شده و کامل پخش می شود. شما مقداری از این ترکیب را در هفته یک یا دوبار استفاده کنید. اجازه دهید حدود 5 دقیقه روی پوست بماند و همزمان با دست ملایم کل صورتتان را ماساژ دهید و بمالید. سپس آبکشی کنید و می بینید پوستتان کامل تمیز و شاداب و زنده شده است . این روش برای روشن شدن پوست و لایه برداری هم تاثیر فراوانی دارد.

ماسک حلزون

ترشحات حلزون تاثیر فراوانی در ساخت کلاژن و ترمیم پوست دارد. مسلماً تبلیغات زیادی در مورد فواید ترشحات حلزون برای پوست شنیده اید که واقعا هم درست است. شما از این ماسک را میتوانید بعد از پاکسازی یا لایه برداری و یا درهر زمان دیگری استفاده کنید تا شادابی و نشاط بیشتری را در پوست خود احساس کنید. چنانچه جای زخمی اگه روی پوست دارید بمرور با این ماسک درمان می شود.

نیاز نیست برای ماسک حلزون حتما از حلزون استفاده شود. در سایتی که معرفی کردیم ماسک ورقه ای حلزون هم موجود است که می توانید از آن برای بعد از پاکسازی پوست صورت و شادابی پوست آن را در هفته 2 یا 3 بار استفاده کنید.

ماسک برای رفع تیرگی لب ها

جهت رفع تیرگی لب ها و زیبایی و شادابی آن شما می توانید مقداری خمیر دندان را روی مسواک بریزید و به آرامی به لبهایتان بمالید. با این روش به لایه برداری لب ها کمک می کنید. سپس مقداری ژل آلوئه ورا را به لبهایتان بزنید و بگذارید حدود 10 دقیقه بر روی لب ها بماند. اگر که مایل به استفاده از ماسک های آماده بودید می توانید از ماسک لب گوانجینگ استفاده کنید. این محصول بسیار با کیفیت بوده و دارای مواد مفید برای تغذیه پوست لب ها می باشد و سریع در شادابی و قرمزی لب ها تاثیر می گذارد.

امیدوارم این مقاله برایتان مفید بوده و ما توانسته باشیم در زیبایی و پاکسازی صورت شما بهترین و مفیدترین روش ها را ارائه داده باشیم.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5