هتل اسپیناس پالاس تهران

0

رپورتاژ

هتل اسپیناس پالاس تهران برای کسانی که به دنبال اقامتی لوکس و فراموش نشدنی در سفر به تهران هستند، یکی از بهترین گزینه هاست. هتل های لوکس و لاکچری 5 ستاره در تهران کم نیستند، اما همه آنها از لحاظ موقعیت مکانی، امکانات و خدمات و دسترسی راحت به مکان های گردشگری، تجاری و رفاهی با یکدیگر فرق دارند. طبیعتا وقتی صحبت از انتخاب هتل لوکس 5 ستاره به میان می آید، تصمیم سختی باید بگیرید. اما با هتل اسپیناس پالاس تهران تصمیم گیری بسیار ساده است چون هر آنچه که شما نیاز دارید فراهم است. در ادامه بیشتر در مورد هتل اسپیناس پالاس تهران صحبت خواهیم کرد.

معرفی هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران کجاست؟ این هتل لوکس و مجلل در منطقه سعادت آباد میدان بهرود واقع شده و دومین شعبه این مجموعه بعد از شعبه بلوار کشاورز در میدان ولیعصر محسوب می شود. این هتل با 21 طبقه و 400 اتاق یکی از بزرگترین هتل های کشور است.

معماری هتل اسپیناس تلفیقی از سبک های سنتی، لوکس و مدرن است، به همین دلیل در همان بدو ورود، کاملا جذب زیبایی و شکوه آن خواهید شد. لوکیشن هتل به نحوی است که حتی در طبقات پایینی هم تمام تهران را زیر پای شماست و از ویوی ابدی آن لذت خواهید برد.

مزیت بعدی لوکیشن بی نظیر این هتل، دسترسی راحت و سریع به دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم – تحقیقات جهت شرکت در کنفرانس ها و غیره، نمایشگاه بین المللی تهران، بیمارستان فوق تخصصی عرفان، دربند، درکه، آبشار، کاخ گلستان، موزه آثار طبیعت و حیات وحش ایران، فرودگاه مهرآباد، برج آزادی، پارک ملت و بام تهران است.

امکانات هتل اسپیناس پالاس تهران

یکی از مهمترین وجه تمایزات هتل های 5 ستاره لوکس و مدرن با یکدیگر، امکاناتی است که برای مسافران و گردشگران در نظر گرفته اند. هتل اسپیناس پالاس تهران کامل ترین و متنوع ترین امکانات، حتی فراتر از سطح انتظار، در اختیار شما می گذارد.

سالن های همایش و جلسات برای بسیاری از افراد حقیقی و سازمان های حقوقی که به دنبال مکانی لوکس و با ظرفیت بالا هستند کاملا مناسب است. سالن کنسرت این هتل برای برگزاری سخنرانی، تئاتر، کنسرت و مراسمات VIP بسیار مجلل و ممتاز، طراحی شده است که شاید بتوان گفت در خاورمیانه نظیر ندارد.

امکانات مجلل و لوکس برای مراسمات عروسی، مهمانی های لاکچری و رویدادهای اجتماعی مهم با نهایت حساسیت و دقت در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار خواهند شد. تمامی خدمات از جمله غذاهای لوکس بین المللی و ایرانی، نوشیدنی های متنوع و پذیرایی عالی و درخور مهمانان شما توسط کادر این مجموعه بدون هیچ گونه عیب و نقصی انجام می شوند.

تنوع اتاق های هتل اسپیناس پالاس تهران بسیار بالاست. شما می توانید طبق سلیقه و نیاز خود از بین اتاق های دبل و تویین، خانوادگی رویال، سوئیت جونیور، سوئیت سیگنچر، سوئیت رویال، سوئیت سیگنچر پالاس و سوئیت اسکای، بهترین گزینه را انتخاب کنید. امکانات هر اتاق کامل بوده و هر چه که نیاز داشته باشید تحت خدمت و اراده شما خواهد بود.

اما این کل امکانات و خدمات هتل اسپیناس پالاس تهران نیست. امکانات خاص و ویژه این هتل نقطه تمایز اصلی آن با سایر هتل های لوکس 5 ستاره تهران است. چندین رستوران بین المللی و سنتی ایرانی، کافی شاپ با امکان سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم، سالن ویژه سیگار در طبقات 4 و 5، مراکز سلامتی با خدمات باشگاه سلامتی و درمان های لوکس و ماساژ درمانی مختص خانم ها و آقایان، سالن های ورزشی مثل باشگاه بدنسازی، استخر و سونا و جکوزی، پارکینگ با ظرفیت 1500 خودرو و کاملا رایگان از جمله خدمات و امکانات ویژه ای است که از آن بهره مند خواهید شد.

برخی از امکاناتی که برای این هتل در نظر گرفته شده برای مسافران اهمیت بیشتری دارند. به همین منظور مجموعه اسپیناس پالاس با دقت و حساسیت بیشتری بر روی مجلل سازی و خدمات آنها کار کرده است. وجود چندین رستوران هتل اسپیناس پالاس تهران یکی از این موارد است.

رستوران لاتون با سبک مدرن همراه با غذاهای ایرانی و بین المللی، رستوران دیبا با سبک رستوران سنتی و رستوران اسکای لانژ در بالاترین طبقه با محدودیت فضای خدمات دهی همراه رزرو قبلی از ویژگی های بی نظیر و متمایز این مجموعه به حساب می آیند. ضمنا کافه سان ست که مجموعه ای از کافی شاپ با انواع نوشیدنی ها، میان وعده ها و شیرینی های لذیذ با طعم فوق العاده است را فراموش نکنید. یقینا استفاده از خدمات کافه سان ست بهترین تجربه شما خواهد شد.

برای مراسمات عروسی هتل اسپیناس پالاس تهران با در اختیار داشتن 5 سالن بزرگ و با ظرفیت عالی یکی از بهترین هتل های لوکس تهران است. سالن پاسارگاد، سالن امیران 1 و 2، سالن لوشاتو و سالن خلیج فارس هر کدام با طراحی چشمگیر و امکانات و تجهیزات کامل و مدرن در اختیار شما هستند.

اقامت لوکس و خاطره انگیز با رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران با تخفیف

رزرو هتل لوکس و مجلل لازمه یک اقامت با شکوه و رؤیایی است تا تجربه خوش سفر شما را تکمیل کند. اگر بتوانید هتلی لاکچری و فول امکانات با قیمت مناسب رزرو کنید باید بگوییم که سفری فراموش نشدنی به تهران خواهید داشت. هتل اسپیناس پالاس تهران با امکانات و خدمات عالی، لوکیشن بی نظیر و ناب و دسترسی سریع و راحت بدون محدوده طرح ترافیک بهترین انتخاب است و بابت آن به شما تبریک می گوییم.

با رزرو اینترنتی هتل اسپیناس پالاس تهران می توانید در هر زمان و مکانی که تمایل داشتید به سادگی چند کلیک، اتاق مدنظرتان را رزرو کنید. قطعا برای رزرو آنلاین اولویت شما سامانه هایی است که بیشترین تخفیف را در نظر گرفته اند.

ما برای رزرو هتل تهران اقامت 24 را به شما پیشنهاد می دهیم. این سامانه به واسطه همکاری های طولانی مدتی که با هتل های سراسر کشور از جمله اسپیناس پالاس تهران دارد می تواند در هر زمان بیشترین میزان تخفیف را برای شما آماده کند. اما این تمام مزایای رزرو اتاق هتل اسپیناس پالاس تهران از طریق این سامانه نیست.

شما می توانید با انتخاب هتل، تمامی اتاق های در دسترس برای رزرو را همراه با تخفیف مشاهده کنید. امکانات، خدمات و توضیحات تکمیلی به صورت جداگانه ذکر شده اند و در انتها می توانید به کمک نظرات مسافران و گردشگران قبلی، کیفیت و تنوع خدمات و نحوه برخورد پرسنل را ارزیابی کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.