۶ افزونه رایگان فایرفاکس برای بهبود تجربه تماشای یوتیوب

اگر مرتب از فایرفاکس برای تماشای یوتیوب استفاده می‌کنید؛ با این ۶ افزونه از این پلتفرم لذت بیشتری ببرید

0

یوتیوب به یک ابرپلتفرم استریم ویدئوی تبدیل شده است ولی به معنای کامل بودن و نداشتن کمبود و نقص نیست. هر بار که مرورگر خود را می‌بندید و دوباره باز می‌کنید؛ باید تنظیمات مختلفی را از ابتدا در یوتیوب اعمال کرده تا آن‌طور که دوست دارید؛ فیلم و سریال و هر چیزی در این پلتفرم را تماشا کنید. شاید هم از تبلیغات زیاد و بدموقع یوتیوب خسته شده باشید.

واقعیت این است که چیزهای زیادی در یوتیوب برای بهبود دادن یافت می‌شود. افزودنی‌های مرورگرهای وب به شما کمک می‌کنند برخی از این بهبودها را انجام دهید و کمتر درگیر تنظیمات یوتیوب شده و خسته و دل‌سرد نشوید.

در اینجا می‌خواهیم سراغ ۶ افزونه رایگان و برتر فایرفاکس برای بهبود تجربه کاربری تماشای یوتیوب برویم:

YouTube High Definition

اولین افزونه بسیار خوبی که می‌توانید روی فایرفاکس برای بهبود یوتیوب نصب کنید؛ افزونه YouTube High Definition است که نحوه مشاهده فیلم‌های یوتیوب را برای شما تغییر می‌دهد.

همان‌طور که از نام این افزونه پیدا است؛ افزونه‌ای است که به شما امکان می‌دهد همیشه ویدئوهای یوتیوب را با بالاترین کیفیت ممکن تماشا می‌کنید.

اگر دنبال رزولوشن خاصی هستید؛ مثلا رزولوشن مانیتور شما محدودیت‌های خاصی دارد یا اینترنت شما مشکل دارد و باید فیلم‌ها را با کیفیت تصویر پایین‌تر پخش کنید؛ افزونه YouTube High Definition به شما امکان می‌دهد؛ رزولوشن ترجیحی خود را انتخاب کنید.

البته، افزونه YouTube High Definition میزبان ویژگی‌های زیاد دیگری است. مثلا، می‌توانید اندازه پخش‌کننده ویدئویی را نیز انتخاب کرده و کوچک‌تر یا بزرگ‌تر کنید. ویژگی دیگر، مدیریت و توقف پخش خودکار صدای ویدئویهای یوتیوب است.

جالب است بدانید این افزونه از ویدئوی‌های یوتیوب که در سایت‌های دیگر مانند صفحات وب یا فیسبوک و توییتر جاسازی (امبد) شده‌اند؛ نیز پشتیبانی می‌کند. یعنی هر جایی که ممکن است یک ویدئوی یوتیوب پیدا کنید؛ این برنامه افزودنی کار می‌کند. با استفاده از این افزونه، بدون در نظر گرفتن اینکه کجا آنلاین هستید؛ یک تجربه کاربری تماشای یکپارچه داشته باشید.

SponsorBlock

اگر از تبلیغات و پیام‌های حامیان مالی، یادآوری‌های اشتراک و موارد دیگر نظیر این‌ها در حین تماشاهای ویدئوی‌های یوتیوب خسته شده‌اید؛ سراغ نصب افزونه رایگان فایرفاکس SponsorBlock بروید که به کاهش این مشکلات کمک می‌کند.

SponsorBlock کاملا یک افزونه crowdsourced برای شناسایی و حذف انواع مزاحمت‌ها و اعلان‌های ناخواسته در ویدئوهای یوتیوب است. این افزونه می‌تواند طیفی از اعلان‌ها یا تبلیغات ویدئویی مزاحم روی یوتیوب شما را مسدود کند. انواع تبلیغات، معرفی‌ها، یادآوری‌های اشتراک، بخش‌های غیرموسیقی در نماهنگ‌ها و نظایر این‌ها را به طور خودکار نادیده گرفته و حذف می‌کند. بنابراین، دیگر نیازی نیست شما این مزاحمت‌ها را تجربه کنید.

افزونه SponsorBlock به طور خودکار، بخش‌هایی از نوار ویدئویی که متشکل از یک تبلیغ است را پیش از رسیدن به آن مشخص می‌کند تا بدانید در چه بازه زمانی از تماشای فیلم، یک تبلیغ قرار دارد. همین‌طور، می‌توانید هرگونه تبلیغ گمراه‌کننده یا نادرست را نیز با این افزونه شناسایی و گزارش کنید.

Video Download Helper

افزونه جالب و مفید فایرفاکس برای یوتیوب، افزونه Video Download Helper است که اجازه می‌دهد انواع ویدئوها و تصاویر یوتیوب را از درون وب‌سایت‌ها دانلود کنید.

این افزونه منحصرا برای یوتیوب نیست و می‌توانید برای پلتفرم‌های دیگر استریم ویدئو نیز استفاده کنید ولی هرگاه در یک صفحه وب باز شده، ویدئوی یوتیوب جاسازی شده باشد؛ به طور خودکار فعال می‌شود.

به عنوان مثال، اگر برای تماشای یک ویدئو وارد یوتیوب شوید؛ افزونه Video Download Helper به طور خودکار فعال شده و لینک دانلود مستقیم ویدئو روی کامپیوتر را به شما می‌دهد.

می‌توانید از این افزونه برای کارهای بیشتری استفاده کنید. مثلا، این افزونه می‌تواند فایل‌ها را بین فرمت WEBM و MP4 تبدیل کند. همین‌طور، می‌تواند چندین فایل را با هم ترکیب کرده و یک فایل نهایی کلی بدهد.

Enhancer for YouTube

اگر به دنبال چندین ابزار برای بهبود تجربه تماشای یوتیوب هستید؛ Enhancer for YouTube یک افزونه رایگان فایرفاکس عالی برای این منظور است.

Enhancer for YouTube افزونه‌ای است که چندین کار مختلف را به طور همزمان انجام می‌دهد و به یک بهبوددهنده بی‌نهایت برای یوتیوب تبدیل شده است. یکی از بزرگ‌ترین جذابیت‌های این افزونه برای یوتیوب، میانبرهای ماوس و صفحه‌کلید است.

به شما امکان می‌دهد میانبرهای مختلفی را برای کنترل یوتیوب به دلخواه خود تنظیم کنید و کلیدهایی به عملکرد ماوس بیفزایید که به‌طور پیش‌فرض در دسترس نیستند. همچنین، افزونه Enhancer for YouTube به شما امکان می‌دهد یک سری کارهای تکراری در یوتیوب را به صورت خودکار درآورید. مانند انتخاب کیفیت پخش مناسب؛ به‌طوری که دیگر مجبور نباشید همان ورودی‌ها و تنظیمات را بارها و بارها تکرار کنید.

این افزونه از پوسته‌های تیره برای یوتیوب پشتیبانی می‌کند؛ می‌توانید از پخش‌کننده‌های پاپ‌آپ برای ویدئوهای یوتیوب استفاده کنید تا بدون اینکه پنجره‌های دیگر را ببنید؛ پاپ‌آپ پخش‌کننده در بالای صفحه شما باقی بماند و موثرتر کار کنید.

YouTube Downloader WebX

افزونه YouTube Downloader WebX یک دانلودکننده سبک ویدئوها و صداهای یوتیوب است. تنها کاری که باید برای استفاده حداکثری از YouTube Downloader WebX انجام دهید؛ این افزونه را دانلود و روی مرورگر فایرفاکس نصب کنید و بعد به مرور صفحات وب کنید.

این افزونه، هنگامی که به یک ویدئوی یوتیوب جاساز شده برسید؛ به طور خودکار ویدئو را شناسایی کرده و به شما امکان می‌دهد خیلی ساده و راحت این ویدئو را دانلود کنید.

افزونه YouTube Downloader WebX می‌توانید ویدئوها را در حین دانلود، به فرمت‌های دیگر هم تبدیل کند.

Adblocker for YouTube

آخرین افزونه‌ای که می‌خواهیم معرفی کنیم؛ افزونه معروف Adblocker for YouTube است که از نامش پیدا است؛ چه عملکردی دارد. اگر زمان زیادی در یوتیوب سپری کرده باشید؛ خوب می‌دانید تبلیغات هنگام تماشای ویدئوها چقدر آزاردهنده هستند و شاید شما را ناامید کنند.

افزونه Adblocker for YouTube می‌تواند ویدئوها و تبلیغات بازاریابی یوتیوب را حذف کند. هم دیگر نیازی نیست منتظر نمایش ویدئوها بمانید و هم اینکه یوتیوب سبک‌تر در مرورگر شما بارگذاری شده و ویدئوها سریع‌تر پخش می‌شوند.

افزونه Adblocker for YouTube نه فقط برای فایرفاکس، بلکه افزونه‌ای برای تمام مرورگرهای وب است و می‌توانید از آن در برنامه‌های مرورگر وب دیگر هم استفاده کنید.

همیشه چیزهای زیادی برای کاهش وجود دارد

امیدواریم که این ۶ افزونه به شما کمک کنند؛ چیزهای بیشتری در یوتیوب یافته و تجربه تماشای بهتری پیدا کنید. همیشه چیزهای زیادی بیشتر از یک تماشای ساده ویدئوها وجود دارد و این شما هستید که باید دنبال روش متفاوت‌تر و بهتری برای تجربه کردن‌های جدید باشید.

به جز این افزونه‌ها، اگر کمی کنکاش کنید؛ باز هم افزونه‌های رایگان و مفیدی خواهید یافت که یکی از کاستی‌ها و مشکلات شما در استفاده از یوتیوب را رفع می‌کند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

چگونه از نشخوار فکری یعنی زیاد فکر کردن به چیزی تنش‌زا، رهایی پیدا کنیم؟

بعضی‌ها درگیر یک نوع نشخوار فکری می‌شوند. مثلا خاطرات بد گذشته، از دوران کودکی یا رابطه بد با شریک زندگی سابقشان را مرتب ناخواسته به هر بهانه‌ای مرور می‌کنند یا در مورد یک کار جزئی که می‌دانند انجام دادنش سخت نیست و از عهده‌اش برمی‌آیند،…

آیا ماری آنتوانت واقعاً گفته بود مردمی که در قطحی نان هستند، کیک بخورند؟! حقیقت درباره یکی از…

این یکی از بدنام‌کننده‌ترین داستان‌های تاریخ است: روایت این است که ملکه ماری آنتوانت وقتی شنید که دهقانان فرانسوی آنقدر فقیر شده‌اند که توانایی خرید نان ندارند، پاسخ داد: "بگذارید کیک بخورند." این افسانه برای قرن‌ها نقل شده است و به این…

خودکشی دسته جمعی در دمین آلمان در پایان جنگ جهانی دوم

خودکشی دسته جمعی در دمین به رویداد غم‌انگیزی اشاره دارد که در پایان جنگ جهانی دوم در شهر دمین آلمان رخ داد. در اواخر‌آوریل و اوایل ماه مه 1945، هنگامی که نیرو‌های شوروی در حال پیشروی به سمت شهر بودند، بسیاری از ساکنان آن، از جمله زنان،…

قسمت دیگری از عکس‌های تاریخی کمتر دیده شده: یک عکس ارزش هزار کلمه را دارد!

شاید این گفتار مشهور فرنگی‌ها که می‌گویند که یک عکس به اندازه هزار کلمه سخن می‌گوید، غلو باشد. گاهی در یک عکس فقط زیبایی می‌بینیم. گاهی هم داخل آن چیزی نیست. بدتر از همه، گاهی چون یک عکس برش محدودی از زمان و مکان است، به نوعی حاوی دروغ است…

ایده‌های خوب و خلاقانه برای دکوراسیون و منظره‌سازی فضای بیرونی خانه‌های و مجتمع‌های مسکونی و اداری

آیا تا به حال به دنبال الهام گرفتن برای دکوراسیون و منظره‌سازی فضاهای بیرونی منزل خود بوده‌اید. آیا دوست داشته‌اید بتوانید به نوعی طبیعت را در فضاهای کوچک حیاط آپارتمان یا خانه ییلاقی خود ادغام کنید.در این صورت مجموعه این پست می‌تواند…

قسمت دیگری از عکس‌های تاریخی کمتر دیده شده‌اند و نگرش جدیدی نسبت به تاریخ در ما ایجاد می‌کنند

عکس‌های تاریخی بسیار هستند. برخی از آنها از فرط تکرارِ دیگر روتین می‌شوند و نکته جدیدی به ما نمی‌افزایند. متاسفانه برخی از آنها در بایگانی‌های فراموش می‌شوندو کسی متوجه نکته‌شان نمی‌شود و به تدریج نابود می‌شوند و برخی هم کمتر از بقیه بها…
منبع makeuseof
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.