گوشی تاشوی هواوی P50 Pocket معرفی شد: صفحه‌نمایش بیرونی دایره‌ای برای مشاهده اعلان‌ها

کپی‌کاری تمیز و خوب از سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۳

0

هواوی از گوشی تاشویی به سبک «گلکسی زد فلیپ ۳» سامسونگ رونمایی کرد. گوشی تاشوی P50 Pocket دارای طراحی نسبتا جالبی است و در بدنه بیرونی دارای دو ماژول دایره‌ای است که یکی برای دوربین و دیگری یک نمایشگر خارجی برای نمایش اعلان‌ها است.

گوشی هواوی پی ۵۰ پاکت در سه طرح الماسی با رنگ سفید، مدل مشکی و نسخه طلایی ویژه عرضه می‌شود. در ماژول دوربین دایره‌ای بیرونی این گوشی شاهد سه لنز دوربین هستیم و در محفظه دایره‌ای دیگر یک نمایشگر خارجی ۱.۰۴ اینچی با رزولوشن ۳۴۰ در ۳۴۰ پیکسل قرار گرفته است که برای نمایش تاریخ، اعلان‌ها، سلفی‌های با دوربین پشتی و موارد دیگر استفاده می‌شود.

وقتی P50 Pocket را باز می‌کنید؛ با یک صفحه‌نمایش تاشو اولد ۶.۹ اینچی در دقت تصویر ۲۷۹۰ در ۱۱۸۸ پیکسل و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز روبرو می‌شوید که دارای پوشش ضد انعکاس و نسبت تصویر ۲۱:۹ است.

هواوی مدعی است این گوشی تاشو دارای یک لولای اختصاصی است که از یک طراحی نزدیک به فاصله صفر در هنگام بسته شدن سود می‌برد.

آخرین گوشی تاشوی معرفی شده هواوی به پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ فورجی مجهز است که نمی‌توان گفت پرچم‌دارترین پردازنده مرکزی موبایل دنیا است. اما به اندازه کافی قدرتمند است که تقریبا هر کاری را روی گوشی تاشو هواوی انجام دهد و پیشرفته‌ترین بازی‌ها و اپلیکیشن‌های اندرویدی موجود در بازار را بدون مشکل خاصی اجرا کند.

باتری ۴ هزار میلی‌آمپرساعتی نیز به مراتب بزرگ‌تر از باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی گلکسی زد فلیپ ۳ است. هواوی یک شارژر کابلی ۴۰ واتی برای این گوشی تاشو در نظر گرفته است ولی نگفته چقدر طول می‌کشد تا باتری به طور کامل شارژ شود. دستگاه‌های پیشین هواوی با شارژر ۴۰ وات، تقریبا یک ساعته شارژ می‌شدند.

ماژول دوربین دایره‌ای پشتی این گوشی میزبان سه لنز دوربین است. یک دوربین اصلی ۴۰ مگاپیکسلی (۲۶ میلیم‌تر و دهانه f/1.8)، دوربین اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی (۱۳ میلی‌متر و دهانه f/2.2، زاوید دید ۱۲۰ درجه و عکاسی میکرو) و یک دوربین ۳۲ مگاپیسکلی super-spectrum (اندازه ۳۰ میلی‌متر و دهانه f/1.8).

هواوی یک حالت عکاسی فلورسنت عجیب اما جالب را با دوربین super-spectrum به اجرا گذاشته است. هواوی می‌گوید می‌توانید با کمک این دوربین بررسی کنید آیا کرم ضد آفتاب را به درستی استفاده کرده‌اید یا خیر و اینکه آیا تمام آرایش خود را پاک کرده‌اید؛ استفاده کنید.

یک دوربین ۱۰.۷ مگاپیکلسی هم در بریدگی ناچ درون نمایشگر داخلی گوشی پی ۵۰ پاکت برای عکاسی سلفی قرار دارد اما می‌توانید از دوربین‌های پشتی نیز برای گرفته تصاویر سلفی استفاده کنید.

سایر ویژگی‌های جالب گوشی P50 Pocket عبارتند از سیستم‌عامل هارمونی، حسگر اثر انگشت جانبی، سیستم تشخیص چهره و بازگشایی قفل صفحه‌نمایش با آن (از طریق دوربین سلفی یا دوربین بیرونی)، پشتیبانی از دو سیم‌کارت، پشتیبانی از کارت NM، بلوتوث ۵.۲ و وای‌فای ۶.

هواوی اعلام کرد فروش این گوشی از امروز در کشور چین و با قیمت ۱۴۱۱ دلار برای مدل ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی آغاز می‌شود. مدل طلایی پریمیوم این گوشی تاشو ۱۷۲۵ دلار قیمت دارد که از ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی سود می‌برد. احتمالا در خارج از کشور چین، این گوشی گران‌تر خواهد بود.

هنوز مشخص نیست که هواوی P50 Pocket دقیقا چه زمانی وارد بازارهای جهانی می‌شود.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

چیزهای کوچکی که مایه دلخوشی، سرگرمی یا تعجب یا تفریح می‌شوند – گالری عکس

دلخوشی‌ها در زندگی بسیارند. دلخوشی می‌تواند خانه بزرگ، ماشین لوکس، شغلی دلخواه، تماشای فیلم در آخر روز خسته‌کنندهt یک کتاب تازه، معاشرتی روح‌افزا باشد یا حتی چیزهایی کوچک‌تر مانند دیدن زمین یخ‌زده در اول صبح زمستان و شکسته شدن لایه نازک یخ…

پرتره‌های بیماران از بیمارستان روان‌پزشکی بدنامی در بریتانیا در قرن نوزدهم

‌ این عکس‌ها چهره بیمارانی را نشان میدهد که در بیمارستان سلطنتی بیتلم در لندن - که یکی از بدنام‌ترین بیمارستان روانپزشکی بریتانیا در قرن نوزدهم به شمار می‌رفت- تحت درمان قرار گرفتند.عکاسی به نام هنری هیرینگ از تعداد زیادی از بیماران…

داستان پسر دو سر بنگال، آن هم به صورتی تقریبا دیده نشده!

در ماه مه 1783، در روستای کوچکی به نام Mundul Gaut، در بنگال هند، یک کودک عجیب به دنیا آمد. او دو سر داشت.مامایی که به زایمان کمک می کرد از ظاهر کودک چنان وحشت زده شد که سعی کرد با انداختن او به داخل آتش این هیولا را بکشد. خوشبختانه…

تصاویر و لطایفی در مورد زندگی در اروپای شرقی

اروپای شرقی هنوز سنت‌های خاص خود را دارد و هنوز به اندازه بخش غربی مدرن نشده است و فرهنگ خاص خود را داراست.به همین خاطر ممکن است ما برخی از روندهای آنجا احساس نزدیکی کنیم.به تصاویر زیر بنگرید:آکوامن بعد از 2 هفته در بلغارستان…

فهرست چیزهایی که تا همین 20 – 30 سال پیش در ایران و جهان معمولی بودند، اما الان کارها و خریدها…

اوضاع اقتصادی کلی دنیا خوب نیست. از یک سو میل و اشتیاق همه به کمتر کار کردن و بیشتر داشتن و به خصوص سخت گرفتن به هم بیشتر شده و از سوی دیگر، درآمدها آنچنان افزایش نیفتاده‌اند. در این میان برخی کشورها با تورم‌های باورنکردنی دست به گریبان…

یک عکاس از هوش مصنوعی برای تصور اینکه شخصیت‌ها و سلبریتی‌های تاریخی امروز چه شکلی می‌شدند، استفاده…

یک عکاس از هوش مصنوعی (AI) استفاده کرده است تا تصور کند شخصیت‌های تاریخی مانند آل کاپون، بنجامین فرانکلین و شارون تیت اگر امروز به دنیا می‌آمدند چه شکلی بودند.این عکاس به نام آلپر یسیلاتس که در استانبول ترکیه زندگی می‌کند، پرتره های فوق…
منبع androidauthority
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.