معرفی 10 موسسه برتر آیلتس در تهران

0

رپورتاژ

تصور می‌کنید سطح زبان انگلیسی بالایی دارید و می‌توانید همین امروز از یک کشور مطرح مانند هلند، آلمان، آمریکا یا کانادا جاب آفر بگیرید؟ شاید هم با این سطح زبان قصد دارید که ادامه تحصیل دهید و یکی از دانشگاه‌های ممتاز جهانی را برای ادامه راه موفقیتتان انتخاب کرده‌اید. اگر با این تصور راهتان را شروع کنید و بی‌گدار به آب بزنید، شکستتان در مسیری که قصد ادامه آن را دارید حتمی خواهد بود! چون هیچ معیار و گواهینامه‌ای نیست که عالی بودن زبان انگلیسی شما را نشان دهد و دانشگاه یا شرکت بین‌المللی را برای پذیرش شما ترغیب کند.

آیلتس همان آزمونی است که در این مسیر پرفرازونشیب به کمکتان می‌آید تا با گرفتن نمره بالا نشان دهید چقدر می‌توانید خوب انگلیسی صحبت کنید یا بنویسید. حتی با وجود نمره عالی در خواندن و شنیدن آیلتس این باور را در طرف مقابلتان که رزومه شما را بررسی می‌کند به وجود می‌آورید که توانایی موفقیت در مسیر تحصیلی و کاری را دارید. چون با وجود نمره‌های خوب در آیلتس دست‌کمی از یک نیتیو یا فردی که در کشوری انگلیسی زبان متولد شده نخواهید داشت و با خیال راحت می‌توانید در جامعه‌ای که مردم آن با این زبان صحبت می‌کند مشارکت داشته باشید.

قبل از شرکت در آزمون آیلتس باید بدانید که صرفاً انگلیسی خواندن برای مدت زمان طولانی و شرکت در کلاس‌های مختلف در این مسیر موفقتان نمی‌کند! بلکه لازم است بهترین موسسه آیلتس را بشناسید و در این مرکز تکنیک‌های این آزمون بین‌المللی پیچیده و حرفه‌ای را یاد بگیرید. چون فقط اساتید آیلتس راز و رمزهای موفقیت و کسب نمره‌های عالی در این آزمون را بلد هستند.

بهترین موسسه آیلتس عالی چه ویژگی‌هایی دارد؟

با توجه به اینکه یادگیری زبان انگلیسی و شرکت در آزمون آیلتس طرفداران زیادی دارد، این روزها از نواحی مختلف با بمباران تبلیغاتی که سعی دارد بهترین موسسه آیلتس را معرفی کنند مواجه هستیم؛ اما چطور می‌توانیم با دیدن این تبلیغات اعتبار سنجی درستی را برای انتخاب مرکز یادگیری آیلتس داشته باشیم و در دام افراد شیاد و سوءاستفاده‌گر گرفتار نشویم؟ همیار زبان کنار شما است تا راه و چاه این اعتبار سنجی را نشانتان دهد.

توجه به اعتبار و رزومه اساتید موسسه

اساتید هر آموزشگاه زبان شالوده یا بدنی اصلی آن را تشکیل می‌دهند. مخصوصاً وقتی پای آزمون سختی مانند آیلتس در میان باشد که با رقابت بالایی مواجه است، اساتید این دوره باید تجربه و تخصص کافی در این زمینه را داشته باشند. اگر استاد شما اعتبار سنجی نشده باشد و نتواند تکنیک‌ها و فوت و فن‌های آزمون را یادتان دهد، بی‌شک در دام یک موسسه آموزشی آیلتس نامعتبر گرفتار شده‌اید. این اشتباه می‌تواند مسیر شما را برای رسیدن به هدفتان طولانی کند و هزینه زیادی روی دستتان بگذارد.

با نگاه کردن و شنیدن می‌توانید محیط اطرافتان را درک کنید، اما تا وقتی که زبان بلد نباشید و شروع به حرف زدن نکنید، انگار در یک حباب شیشه‌ای در قلب بهشت زندانی هستید.

امکانات آموزشی مناسب

هزینه‌ای که برای یادگیری زبان انگلیسی در موسسه می‌پردازید، فقط شامل دستمزد استاد نمی‌شود. بلکه شما برای استفاده از امکاناتی مانند تلویزیون، کامپیوتر، صندلی‌های مناسب برای نشستن و… هم پول پرداخت کرده‌اید. این روزها که اغلب دوره‌ها به صورت آنلاین برگزار می‌شوند، باید پلتفرم مناسبی برای آموزش آنلاین دانشجویان در نظر گرفته شود. حتی در صورت نیاز دانشجویان باید موسسه نسبت به برگزاری کلاس‌های حضوری در کنار جلسات آنلاین اقدام کند. بهترین موسسه آیلتس با این هدف کلاس‌هایش را برگزار می‌کند که دانشجویان در شرایط مناسبی آموزش زبان را دنبال کنند و این آزمون را با کسب نمره عالی پشت سر بگذارند.

داشتن شعبه‌های مختلف

تمرکز آموزشگاه زبان روی اداره تنها یک واحد می‌تواند مزیت‌های زیادی به همراه داشته باشد. با این وجود اداره متمرکز یک آموزشگاه زبان آیلتس دسترسی افراد مختلف را به آن محدود می‌کند. کسانی که از شهرهای دیگر قصد شرکت در کلاس‌های آیلتس را دارند یا افرادی که در نقاط مختلف شهر سکونت دارد برای حضور در این آموزشگاه‌ها با مشکل مواجه می‌شوند؛ بنابراین برای انتخاب بهترین موسسه آیلتس به تعداد شعبه‌های آن و امکان ارائه دوره‌ها به صورت آنلاین و حضوری توجه داشته باشید.

معرفی منابع مناسب و برگزاری آزمون‌های متنوع

منابع درست آزمون آیلتس مانند نقشه راه عمل می‌کنند. با مطالعه قدم به قدم این منابع می‌توانید اشکالات خودتان را در تست زنی پیدا کرده و نقاط ضعفتان را برطرف کنید. البته شناسایی دقیق این نقاط ضعف نیاز به برگزاری آزمون‌های مدون و شبیه‌سازی‌شده با آیلتس دارند. آزمون‌هایی که به شما کمک می‌کنند تا بتوانید مسیر موفقیتتان را با چند ماه پیش یا جلسات اولی که قدم در این راه گذاشته‌اید مقایسه کنید.

هر چقدر آزمون‌هایی که برگزار می‌شود حرفه‌ای‌تر و استانداردتر طراحی‌شده باشد، شانس شما برای موفقیت در آزمون بیشتر خواهد شد. چون بارها و بارها قبل از شرکت در آزمون اصلی آیلتس خودتان را محک می‌زنید و می‌توانید نمره خوبی را در آزمون واقعی که پیش رو دارید کسب کنید.

تنوع در ارائه خدمات

اگر موسسه‌ای خدمات آزمون آیلتس را به صورت حرفه‌ای ارائه کند، حتماً به این موضوع توجه خواهد داشت که تمام متقاضیان نیاز به طی کردن مسیر یادگیری از ابتدا تا انتها ندارند. گاهی مواقع دانشجو فقط به قصد تقویت مهارت یکی از مهارت‌های مورد نیاز آیلتس به موسساتی که در این زمینه فعال هستند مراجعه می‌کنند؛ بنابراین تنوع در ارائه خدمات و منابع می‌تواند یک آموزشگاه را به بهترین موسسه آیلتس تبدیل کند.

 

چطور بهترین موسسه آیلتس را پیدا کنیم؟

حالا که ویژگی‌های یک موسسه آیلتس حرفه‌ای را شناختید، وقت آن رسیده که از بین مراکز مختلف ارائه کننده خدمات این آزمون بهترین گزینه را انتخاب کنید. همیار زبان کمکتان می‌کند تا بهترین موسسه‌هایی که در زمینه برگزاری این آزمون بین‌المللی فعالیت دارند را بشناسید و به راحتی وارد مسیر یادگیری آیلتس شوید. تمام موسساتی که در همیار زبان معرفی شده‌اند بالاترین کیفیت خدمات را در زمینه برگزاری آزمون‌های آمادگی آیلتس دارند و متقاضیان با ثبت‌نام در آن‌ها نگرانی از بابت شکست چند باره در این مسیر نخواهند داشت!

منبع: https://hamyarzaban.com

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.