8 نکته مهم قبل از خرید لوازم یدکی خودرو که باید بدانید

0

رپورتاژ

یکی از دردسرهای صاحب اتومبیل هنگام خرابی آن، پیدا کردن لوازم یدکی خودرو اصل و با کیفیت است. تصور کنید هزینه زیادی صرف می‌کنید تا به عنوان نمونه دیسک و صفحه اتومبیلتان را تعویض کنید، اما با خرید لوازم یدکی بی کیفیت، یک یا دو ماه بعد مجبورید مجدداً همان قطعه را تعویض کنید. پس ضروری است که قبل از خرید لوازم یدکی خودرو، نکات مهمی را در نظر داشته باشید. در ادامه قصد داریم 8 نکته مهم قبل از خرید لوازم یدکی خودرو را با شما مطرح کنیم.

1- تحقیق قبل از خرید قطعات یدکی خودرو

قبل از تعویض و خرید لوازم جانبی و قطعه یدکی ابتدا از مشکل دار بودن قطعه مربوطه مطمئن شوید. گاهی برخی تعمیرکاران خودرو، به دلایل گوناگون و برای گرفتن حق‌الزحمه بیشتر ممکن است دلیل خرابی را به گونه‌ای متفاوت به شما گزارش دهند. پس از اطمینان از مشکل دار بودن قطعه و نیاز به تعویض آن، دربارۀ آن قطعه و برندهای گوناگون و موجود در بازار تحقیق کنید. می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های لوازم یدکی این قطعات را با یکدیگر مقایسه کنید که این کار هم ‌زمان و هم هزینه‌بر است. اما آسان‌ترین راه مراجعه به یک وب‌سایت فروش لوازم یدکی خودرو و بررسی و مقایسه قطعات با برندهای گوناگون است. در یک وب‌سایت خوب و معتبر، می‌توانید علاوه بر کسب اطلاعات لازم دربارۀ محصول اطلاعات جانبی کسب کنید. به عنوان مثال در وب‌سایت یدک مارکت، می‌توانید علل و نشانه‌های خرابی قطعه مربوطه را نیز مطالعه نمایید و با نحوۀ خرید آن آشنا شوید.

۲- اطمینان از اصل بودن لوازم یدکی خودرو

یکی از دغدغه‌های صاحبان خودرو، خرید قطعه اصل و با کیفیت است. با توجه به وارداتی بودن اکثر قطعات خودرو و مخصوصاً خودروهای خارجی و محاسبه قیمت این محصولات بر حسب دلار، لازم است که توجه کنید کالای خریداری شده اصل باشد. از این رو مراجعه به فروشگاه یا وب‌سایتی مطمئن که ضمانت اصل بودن آن قطعه را برای شما تضمین کند بسیار حائز اهمیت است. فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو یدک مارکت ، تمام قطعات یدکی خودرو را با ضمانت اصالت کالا به فروش می‌رساند.

۳- ضمانت لوازم یدکی خودرو

همان‌طور که اشاره شد با توجه به اهمیت اصل بودن لوازم یدکی خودرو، یکی از عواملی که می‌تواند این اصل بودن را تضمین کند، ضمانت اصالت کالا توسط فروشگاه است. در یدک مارکت، با امکان 7 روز ضمانت بازگشت وجه، می‌توانید با خیال راحت خریدی آسوده داشته باشید. در صورتی که طبق قوانین مطرح شده، کالای خریداری شده توسط شما، مشکلی داشته باشد می‌توانید با رعایت اصول 7 روز ضمانت بازگشت، کالای خریداری را مرجوع و وجه خود را باز پس گیرید و یا کالا را تعویض نمایید.

۴- انتخاب فروشگاه مناسب برای خرید لوازم یدکی خودرو

 

انتخاب فروشگاه مناسب برای خرید لوازم یدکی خودرو، یکی از نکات مهم پیش از خرید است. شاید ابتدا فکر کنید مراجعه به فروشگاه و خرید به صورت حضوری می‌تواند مطمئن‌تر از خرید اینترنتی لوازم یدکی خودرو باشد. اما بدانید در خرید اینترنتی، می‌توانید به میزان قابل توجهی در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. هم‌چنین امکان مقایسه محصولات و قیمت به صورت آنلاین، بسیار سریع‌تر و راحت‌تر صورت می‌گیرد.

۵- امکان مشاوره پیش از خرید لوازم یدکی خودرو

بهتر است قبل از خرید قطعات یدکی خودرو، از مشورت با یک کارشناس قطعات یدکی، مکانیک معتبر و یا نمایندگی مجاز قطعات آن خودرو استفاده کنید. اما گاهی به دلایلی چنین کارشناسی در دسترس نیست. به همین دلیل، اگر بتوانید فروشگاهی پیدا کنید که قبل از خرید لوازم یدکی خودرو، امکان مشاوره پیش از خرید داشته باشد، می‌توانید خریدی مطمئن داشته باشید. فروشگاه اینترنتی یدک مارکت، این امکان را برای شما فراهم نموده است که مشاوره تخصصی تلفنی پیش از خرید داشته باشید. شما می‌توانید با تماس از طریق شماره 02191035052، از سرتاسر ایران، سؤالات خود را مطرح و پاسخ کارشناسی و تخصصی دریافت نمایید.

۶- پشتیبانی محصولات جانبی و لوازم یدکی خودرو

گاهی پیش می‌آید پس از خرید قطعات یدکی خودرو نیاز دارید از فرد متخصصی سؤالاتی دربارۀ آن قطعه بپرسید. یدک مارکت این امکان را برای شما فراهم نموده است که پس از خرید، از امکان پشتیبانی آنلاین و تلفنی پس از خرید استفاده کنید.

۷- داشتن نماد الکترونیکی برای اطمینان هر چه بیشتر

داشتن ای- نماد یا همان نماد الکترونیکی برای اطمینان خاطر شما جهت پرداختی امن و تحویل به موقع محصول است. با خرید از فروشگاه لوازم یدکی خودرو یدک مارکت شما این اطمینان خاطر را بابت محصول دریافتی خواهید داشت.

 

۸- فروشگاه لوازم یدکی تخصصی خودرو

سعی کنید فروشگاهی را انتخاب کنید که به صورت تخصصی روی لوازم یدکی خودرو فعالیت می‌کند. این تمرکز باعث بهبود ارائه خدمات و کیفیت محصولات می‌شود. فروشگاه لوازم یدکی خودرو یدک مارکت، تمام تمرکز خود را روی قطعات و لوازم اصلی اتومبیل‌های ایرانی و خارجی گذاشته است. خبر خوب این که این فروشگاه، لوازم یدکی اتومبیل جدید ایران خودرو به نام تارا و خودروی جدید سایپا به نام شاهین را نیز ارائه می‌کند. اگر صاحب این مدل اتومبیل‌ها هستید و نتوانسته‌اید قطعات یدکی معتبر را از فروشگاه‌های مختلف تهیه نمایید، یدک مارکت همان جایی است که می‌توانید با اطمینان و خریدی راحت داشته باشید.

معرفی فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو یدک مارکت

یدک مارکت، فروشگاه اینترنتی قطعات و لوازم اصلی خودروهای داخلی و خارجی است که بیش از 14 سال است که در این زمینه فعالیت می‌کند. این فروشگاه با در اختیار داشتن بازۀ متنوعی از محصولات جانبی و قطعات یدکی خودرو می‌تواند کالای مورد نیاز شما را در سریع‌ترین زمان ممکن و با بهترین نوع بسته‌بندی ایمن به دست شما برساند.

در سایت یدک مارکت به لوازم یدکی انواع خودروهای چینی از جمله لوازم یدکی برلیانس ، لوازم یدکی چانگان ، خرید لوازم یدکی اچ سی کراس و دیگر خودروهای چینی دسترسی خواهید داشت. در سایت یدک مارکت کلیه لوازم جلوبندی برلیانس H330 با ضمانت قیمت و کیفیت به فروش می‌رسد. مدیران این سایت اعلام کرده اند که به زودی این ضمانت را برای دیگر خودروهای چینی فعال خواهند کرد.

 

سفارشات مخصوص تهران ۲ ساعته و اطراف شهر تهران ظرف حداکثر بیست و چهار ساعت و سفارشات دیگر نقاط ایران تا ۴۸ الی ۷۲ ساعت به دست شما خواهد رسید. لازم به ذکر است که هزینه ارسال کلیه سفارشات بالای دو میلیون تومان رایگان خواهد بود. امکان پرداخت امن اینترنتی، با کلیۀ کارت‌های عضو شبکه شتاب، از طریق درگاه پرداخت این وب‌سایت وجود دارد.

علاوه بر تمام این امکانات، شما می‌توانید با استفاده از مقالات مفیدی که در بخش توضیح محصول هر یک از قطعات یدکی آمده است اطلاعات خود را در آن زمینه افزایش دهید. در این مقالات می‌توانید مطالب مفیدی مانند توضیحات فیزیکی قطعه یدکی، دلایل خرابی و علائم آن آشنا خواهید شد و می‌توانید از این بخش به عنوان مرجعی معتبر برای افزایش اطلاعات خود استفاده کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.