کتاب تمامی حقوق محفوظ است، نوشته گرگوری اسکات کاتسولیس

0

کتاب تمامی حقوق محفوظ است اثری از گرگوری اسکات کاتسولیس است که با ترجمه میلاد بابانژاد و الهه مرادی می‌خوانیم. این داستان درباره شهری عجیب حرف می‌زند که قانون وحشتناکی دارد.

در این دنیا هر کلمه و حرکتی دارای کپی رایت، ثبت اختراع یا علامت تجاری است و باید اصولا پولی برای آن پرداخت.

یک دختر به نام اسپث جیم مشتاق است سخنرانی روز آخر کودکی خود را انجام دهد و ورود به دنیای بزرگسالی را جشن بگیرد. در لحظه‌ای که او پانزده ساله می‌شود، اسپث باید برای هر کلمه‌ای که به زبان می‌آورد، برای هر تکان دادن سر، برای هر فریاد و حتی هر حرکت نگران باشد که ممکن است مجبور شود حق و حقوقی به کسی بپردازد و بدهکار شود.

اما وقتی دوست اسپث، بیچر، به جای جبران بدهی فلج کننده خانواده‌اش، خودکشی می کند، او نمی‌تواندبه این قرارداد جامعه وفادار بماند و تصمیم می‌گیرد که دیگر سکوت کند و با این سکوت جنبشی را شروع کند.

کتاب تمامی حقوق محفوظ است، جلد اول از مجموعه دوگانه کلمات است. جلد دوم نیز، دسترسی شما محدود شده است، نام دارد که در سال ۲۰۱۸ منتشر شده است.


کتاب تمامی حقوق محفوظ است
نویسنده: گرگوری اسکات کاتسولیس
مترجم: الهه مرادی – میلاد بابانژاد
نشر پیدایش

عنوان اصلی:

All Rights Reserved
Gregory Scott Katsoulis


شرایط و قوانین استفاده

مالکیت: کتاب کاغذی

ایالت ورمان

با خواندن این کلمات موافقت خود را با شرایط و قوانین استفاده از این کتاب اعلام می‌کنید، این موارد شامل استفاده از این کتاب، صفحات، جملات، کلمات و ایده‌های آن است و شامل مفاهیم برداشت شده از کلمات و ایده‌های ذکرشده نیز می‌شود (که از این پس با نام «محتوا» در این توافق نامه خواهد آمد). خواهشمند است قبل از ورق زدن، این شرایط و قوانین را به دقت مطالعه کنید، چرا که این کار نشان دهنده این است که شما شرایط و قوانین مشروع و غیر قابل بازگشت این کتاب را قبول دارید. این قوانین با توجه به اصول کپی رایت زیر نظر راگ و اسناد بلافت، در حال و آینده، هر زمانی که بر اساس آن عملی از خواننده سر بزند یا فهمیده شود، قابل اجرا و اعمال است. مگر در شرایطی که در آن شوخی، طنز و گزارش مطرح شده باشد.

شما موافقت می‌کنید که این کتاب را با میل خودتان بخوانید. این کتاب به قیمت پشت جلد به مالک (که از این پس با نام «مالک» خواهد آمد) تحویل داده شده است، که بهترین قیمت بازار است. مالکیت مالک تنها محدود به این کتاب، صفحات و جوهری نیست که از آن استفاده شده است بلکه شامل مسئولیت مالک برای کتاب، صفحات، کاغذ و کلمات چاپ شده روی کاغذ هم می‌شود. مالک مسئول تک تک موارد قانونی این نسخه فیزیکی کتاب است و مسئولیت نویسنده را از موارد زیر، ساقط می‌کند

١- بریدگی توسط کاغذ

۲- خستگی چشم

۳- شرایطی که در آن وجود فیزیکی کاغذ یا جوهر می‌تواند باعث آسیب‌های فیزیکی، روحی یا ذهنی شود.

۴- شرایطی که موارد چاپ شده می‌تواند باعث آسیب‌های فیزیکی، روحی یا ذهنی شود.

۵- گیجی، عدم تعادل یا عصبانیت

۶- درد معده

۷- مرگ اشاره کردن یا نشان دادن کلمات داخل این کتاب برای نپرداختن قیمت واقعی آن به شدت ممنوع است. هرگونه عوض کردن کلمات این متن که در اینجا به آن اشاره شده یا جرح و تعدیل متون کتاب، هم از نظر قانونی و هم شرایط و قوانین استفاده از آن ممنوع است.

شما قبول می‌کنید که محتوای این کتاب را به هیچ وجه، تغییر یا قرض ندهید و آن را به فروش نرسانید، همچنین از شرایط و قوانین به نحوی که اشاره نشده استفاده نکنید. خواندن محتوا برای سرگرمی یا موارد آموزشی توسط افراد دیگری جز مالک ممنوع است. قسمت‌هایی از محتوا ممکن است توسط افراد دیگری غیر از مالک

خوانده شود اما تنها در صورتی قبول است که:

١- مالک در فاصله‌ای معقول و قابل مشاهده حضور داشته باشد و استفاده از کتاب را تحت نظر بگیرد.

٢- مالک خواننده را بشناسد و از نام قانونی او آگاه باشد.

٣- خواندن این قسمت‌ها نباید بیشتر از هشت پاراگراف یا ۲۰۴۸ کلمه باشد. (این قانون شامل متن ذکر شده در ماده ششم این متن نمی‌شود. )

۴- قسمت‌های قابل خوانش نباید شامل جزئیاتی باشد که ممکن است خواننده را از خرید کتاب منصرف کند. (برای اطلاع بهتر سند تکمیلی ۲۰۴۷ را در مورد لو نرفتن داستان مطالعه کنید. )

۵- خواننده باید ثبت شده باشد و بتواند تبادل مالی قانونی داشته باشد یا به عبارت دیگر به سن قانونی رسیده باشد و از دستبند مخصوص استفاده کند.

۶- خواننده ابتدا باید این شرایط و قوانین را بخواند و قبول کند.

برای دوری از هرگونه شک و تردید: خرید این کتاب به معنای خرید تک تک کلمات، جملات، حق کپی رایت، نام تجاری ثبت شده یا ترکیب کلمات این کتاب نیست و تمام حقوق مادی و معنوی آن‌ها برای مالک‌هایشان محفوظ است. مالک نمی‌تواند هیچ گونه ادعایی درباره مالکیت کلمات، جملات یا دیگر ترکیبات متن داشته باشد، مگر در مورد کلمات خاصی که کپی رایت، ثبت یا محدود نشده باشند، مانند عناوین فصول و تشکر آخر کتاب. تمام این کلمات جزو حقوق نویسنده محسوب می‌شود و می‌توان با پرداخت قیمت روز بازار که توسط حقوقدانان، وکلا و سازمان جهانی منابع بازار تعیین می‌شود از آن‌ها سخن گفت.

قوانین حقوقی ایالت ورماین ضامن این توافق است مگر اینکه تناقضی با قوانین بالادستی داشته باشد. شما با قبول شرایط و قوانین موافقت می‌کنید که تمام دعاوی حاصل از این کتاب که در آینده ممکن است رخ دهد، باید تحت نظارت دادگاه‌های گنبد پرتلند ورماین حل و فصل شود. اگر شما الف) شهروند این ایالت نیستید یاب) در این ایالت زندگی نمی‌کنید یا ج) به شرایط و قوانین این ایالت دسترسی ندارید، به این ترتیب موافقت می‌کنید که هرگونه دعاوی برآمده از این توافق را با توجه به قوانینی که در زیر می‌آید حل و فصل کنید، با این موافقت شما به صورت بدون بازگشت تمام قوانین شامل آن را می‌پذیرید.

تمام مواردی که در این شرایط و قوانین نیامده و تمام شرایط و قوانین دیگر، به خاطر محتویات این کتاب، اشتباهات و موارد حذفی احتمالی داخل آن هیچ گونه تضمینی به نویسنده و ناشر نمی‌دهد.

برخی قوانین خارج از این ایالت تضمین‌هایی مانند قابلیت معامله، سازگاری با هدفی خاص و عدم تخلف تا جایی که قانون اجازه داده باشد را می‌دهند. این کتاب هیچ گونه تضمینی به خواننده نمی‌دهد.

ایالت ورماین


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

سری جدیدی از عکس‌های جذاب مقایسه‌ای زمان قدیم و جدید مکان‌ها و شهرها

عکس‌های «قبل و بعد» یا عکس‌های یک مکان بعد از گذشت زمان مدید، به چند دلیل جالب از آب درمی‌آیند:دگرگونی دیداری: انسان‌ها به طور طبیعی به سمت تغییرات و دگرگونی‌های بصری گرایش دارند. عکس‌های قبل و بعد تصویری واضح و قابل توجه از پیشرفت،…

شوخی با درونگراها (نرنجید! خودم یک درونگرا هستم)

در مورد درونگراها بسیار مطلب نوشته‌ام. یک زمانی درونگرایی در جامعه خیلی تابو بود و هنوز هم مقداری است.خود من به عنوان یک درونگرا زمانی از درونگرایی خود شرمنده بودم. اما بعدا متوجه شدم که درونگرایی یک ویژگی شخصی است. درونگراهایی یک طیف…

عکس‌های ساده‌ای که به خاطر پرسپکتیو و زاویه دید، گیج‌کننده و تفکربرانگیز شده‌اند!

زاویه دید خیلی مهم است. این موضوع در زندگی هم صادق است. ما گاهی عادت نگاه کردن از یک زاویه دید خاص و گسترده نکردن نگاه خود را پیدا می‌کنیم و در نتیجه برداشت خیلی عجیبی از چیزهای ساده می‌کنیم. این طوری می‌شود که کارهایمان اشتباه از آب…

ریز علی خواجوی فرنگی‌ها: چگونه کیت شلی یک قطار را نجات داد؟

در سال 1901، راه آهن شیکاگو و شمال غربی، پل جدیدی را بر روی رودخانه Des Moines در بون، آیووا، در آمریکا افتتاح کرد. این پل رسماً پل راه‌ بون نام گرفت، اما اما مردم محلی به سرعت به آن لقب پل‌های بالای کیت شلی را دادند، به یادبود بانوی قهرمان…

عکس های رنگی مردم «عادی» در دوران استالین که توسط یک دیپلمات آمریکایی که به دلیل جاسوسی اخراج شد،…

زندگی مردم عادی چیزی است که آنچنان که باید و شاید ثبت نمی‌شود. مورخی را تصور کنید که پنج دهه بعد بخواهد در مورد تاریخ الان ایران تحقیق کند. او احتمالا انبوهی از روزنامه‌های و مجلات و کتاب‌ها و مصاحبه‌های شفاهی و آمارها یا اطلاعات سایت‌ها را…

این عکس‌ها را ببینید تا تصدیق کنید که افسوس‌ها (حسادت‌های) اینستاگرامی ما بسیار اوقات درست نیستند!

هر کسی ممکن است طور خاصی از اینستاگرام استفاده کند. یکی صفحات خبری را دنبال می‌کند، دیگری بیشتر صفحات کاری یا سرگرمی را. یکی به اخبار و عادات سلبریتی‌ها علاقه دارد و برخی‌ها هم همه آشنایان و اعضای خانواده و دوستان قدیم و جدید را دنبال…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.