8+1 ترفد جالب برای آرایش چشم ها با پلک افتاده

0

رپورتاژ

با توجه به اینکه چشم‌ها مهم‌ترین اجزای صورت هر فردی هستند بنابراین نقش زیادی هم در زیبایی چهره افراد دارند. معمولا چشم‌ها و پلک‌های افتاده حالتی دارند که به دلیل افتادن پلک اجازه نمی‌دهند آرایش شما به خوبی نمایش داده شود. استفاده از برخی فوت و فن و ترفندهای آرایشی کمک می‌کند تا چشم‌هایی زیبا و بدون افتادگی داشته باشید.

  1. مرتب کردن ابروها

ابرو مانند قاب چشم است و تفاوتی ندارد که ابروی شما پرپشت باشد یا کم پشت؛ مهم آن است که مرتب باشد تا زیباتر به نظر برسد. زمانیکه ابروهای شما نامرتب باشد و موهای اضافی بر روی پلک شما بیاید این موضوع موجب می‌شود تا چشم‌های شما به خوبی در معرض توجه قرار نگیرند. بهتر است قبل از هر آرایشی  و همیشه ابتدا ابروهای خود را تمیز و مرتب کنید. اگر ابروی شما زیادی بلند است آن را کوتاه کرده و زیر و روی آن را به دقت اصلاح کنید.

انتخاب مدل ابرو هم بسیار اهمیت دارد. بهتر است تا جایی که امکان دارد مدل طبیعی ابروها حفظ شود. اگر فاصله چشم تا ابرو بیشتر باشد چشم‌ها درشت‌تر به نظر می‌رسند. ابروهای پرپشت و زیبا توجه بیشتری را به چشم‌ها جلب می‌کنند و بهتر است همیشه به سمت بالا شانه شوند.

  1. استفاده از خط چشم سفید

زمانی که از خط چشم اکلیلی یا رنگی مثل آبی برای پلک پایین استفاده کنید چشم‌های خود را روشن‌تر و عریض‌تر نشان می‌دهید. استفاده از خط چشم سفید یا هلویی کمک می‌کند تا افتادگی چشم‌ها کمتر نمایش داده شود. خط چشم در انواع مایع مویی یا مدادی و ماژیکی موجود هستند که انواع مدادی و ماژیکی برای افراد مبتدی مناسب‌تر خواهند بود. برای خرید خط چشم بهتر است برای حفظ سلامت چشم‌ها به سراغ بهترین  مارک آنها بروید. انواع برندهای کالیستا، فلورمار، گلدن رز، اسنس و آکوا در صورتی که اصل باشند می‌توانند در انواع ضد آب و معمولی برای هر چشمی مناسب باشند.

  1. استفاده از کانسیلر

برای پوشاندن تیرگی و افتادگی‌ها می‌توانید از کانسیلر در اطراف چشم استفاده کنید. برای انتخاب رنگ کانسیلر باید به رنگ پوست خود توجه کنید و یک یا دو درجه روشن‌تر بخرید. بهتر است کانسیلر به آرامی بر روی صورت قرار بگیرد و برای این کار از نوک انگشت‌ها یا قلم مخصوص کمک گرفته شود.

  1. استفاده از لوازم آرایش ضد آب

یکی دیگر از روش‌های از بین بردن پف چشم‌ها استفاده از لوازم آرایش ضد آب است. در چشم‌های پف دار معمولا خط چشم، ریمل، سایه و دیگر لوازم آرایش چشم پخش می‌شوند. بنابراین باید از لوازم آرایش ضد آب استفاده شود که آرایش بر روی پلک بالایی یا پایینی و استخوان کناری پخش نشود. استفاده از لوازم آرایش مرغوب و با کیفیت بالا مانند ریمل ضد آب موجب می‌شود تا آرایش شما بر اثر گرما و عرق از بین نرود. ریمل دارای انواع و قیمت متنوعی است که مارک‌ها و مدل‌های مختلف حجم دهنده و ضد آب دارد. بهترین انواع ریمل های اصل را از برندهای معتبر ایرانی و خارجی خریداری کنید. ماسکاراهای رنگی هم مانند برند مک می‌تواند افتادگی چشم‌ها را به خوبی تحت تاثیر خود قرار دهد.

  1. استفاده از فرمژه

زمانی که مژه‌های شما فر باشند؛ چشم‌ها را درشت‌تر و زیباتر نشان خواند داد. اگر مژه‌ها با استفاده فرمژه فر شوند، به سمت بالاتر رفته و بخش‌هایی بیشتر از چشم‌های شما دیده می‌شوند. برای اینکه در هنگام استفاده از فرمژه نتیجه بهتری بگیرید بهتر است فرمژه را قبل از استفاده با آب داغ یا باد سشوار داغ کنید. این کار کمک می‌کند تا افتادگی چشم‌ها کمتر دیده شود.

  1. روشن کردن گوشه داخل چشم

شما با استفاده از روشن‌تر کردن گوشه داخلی چشم با استفاده از سایه رنگ روشن، می‌توانید چشم‌های ریز را درشت‌تر نشان داده و روشن‌تر کنید. استفاده از رنگ روشن موجب می‌شود تا چشم‌های شما کمتر افتاده به نظر برسد.

  1. انتخاب رژ لب کم رنگ و ملایم

در آرایش صورت افرادی که چشم‌های پف کرده دارند بهتر است رنگ رژ لب ملایم باشد. بر خلاف رنگ سایه که باید تیره باشد بهتر است رنگ رژ لب روشن باشد. زمانی که رژ لب شما تیره باشد چشم‌های شما بد حالت و پف دار نشان داده می‌شود. درواقع پف چشم‌ها در این حالت بیشتر نشان داده می‌شود. رنگ رژ گونه هم بهتر است ملایم بوده و از حالت افقی به سمت گونه‌ها کشیده شود.

  1. استفاده از هایلایتر

برای پوشاندن افتادگی چشم‌ها بهتر است در زیر و بالای ابرو از هایلایتر استفاده کنید. زمانی که شما یک قسمت از پوست را هایلات می‌کنید؛ آن قسمت جلوتر به نظر می‌رسد. بالا و پایین مرتفع‌ترین قسمت ابرو را هایلایت کنید. با این کار چشم‌های شما بازتر نشان داده خواهد شد. همچنین در این مقاله میتوانید نحوه استفاده حرفه ای از یک هایلایتر را مطالعه کنید.

  1. خرید لوازم آرایش مرغوب

گاهی اوقات با این روش‌ها متوجه می‌شوید که افتادگی چشم‌های شما از بین نمی‌رود. دلیل این موضوع آن است که از مواد آرایشی خوبی استفاده نمی‌کنید. با استفاده از مواد آرایشی مرغوب عیب و ایرادهای چشم‌های شما به خوبی محو خواهد شد. در این صورت چهره شما شاداب و سلامت نشان داده می‌شود.

نویسنده: وحیده امینی

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.