قبل شروع سفر چه کارهایی را باید انجام دهیم!

0

رپورتاژ

سفر کردن ما را برای مدتی از استرس های زندگی روزمره دور می کند ولی وای به روزی که برنامه ریزی نشده بخواهیم سفر کنیم. تازه روز قبل از سفر که می رسد به فکر می افتیم که روغن ماشین خود را عوض کنیم، چمدان ببندیم، به فکر اجاره سوئیت در کلاردشت، ویلا در شمال یا هر شهر دیگری می افتیم و خلاصه اینکه حسابی خودمان را به دردسر می اندازیم. اما کافیست تا کمی با برنامه ریزی بشتری پیش بروید و برای برنامه ریزی سفر خود از چند قبل شروع کنید و تنها چند کار کوچک خود را به روز قبل از سفرتان موکول کنید. اگر شما هم از آن آدم هایی هستید که روز قبل از سفرتان را با استرس کارهای عقب افتاده شروع می کنید در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا از کارهایی بگوییم که از چند روز قبل از سفرتان باید به فکر آن ها باشید!

یک چک لیست تهیه کنید

احتمالا بارها برای شما هم پیش آمده باشد که بعد از اینکه به سمت مقصد راه افتاده اید تازه یادتان بیاید که فلان چیز را فراموش کرده اید و دیگر برای بازگشت هم دیر باشد. بهترین کار برای اینکه در سفرتان هیچ چیز از قلم نیوفتد این است که از چند روز قبل چک لیستی از لوازمی که لازم است همراه داشته باشید تهیه کنید و روز قبل از سفر لیست موارد نوشته شده این چک لیست را بررسی کنید تا چیزی را فراموش نکنید. فرض کنید قصد سفر به فومن را دارید و حتی اگر بخواهید با اجاره روزانه خانه در فومن تمامی امکانات رفاهی کامل را در اخیتار داشته باشید باز هم لازم است تا وسایلی را از خانه با خود همراه داشته باشید و داشتن چک لیست به شما کمک می کند هر آنچه در سفر لازم دارید را همراه داشته باشید. از چند روز قبل شروع به نوشتن این چک لیست کنید و هر زمان که موردی یادتان افتاد به لیستتان اضافه کنید در روز آخر خواهید دید که حتی کوچک ترین وسیله را هم فراموش نکرده اید و همه چیز برای شروع آماده است.

قبل از شروع سفر از سالم بودن خودرو خود مطمئن باشید

اگر قصد سفر با خودرو شخصی خود را دارید هیچ چیز مهم تر از این نیست که از سالم بودن خوردو خود مطمئن باشید پس لازم است از چند روز قبل خودرو خود را چک کنید تا در صورت وجود هرگونه مشکل بتوانید سر فرصت آن را حل کنید. هیچ چیز بدتر از این نیست که زمانی که در مسیر هستید خودروتان دچار مشکل شود و مجبور شوید تا ساعت ها در مسیر معطل شوید تا امداد خوردو به کمک شما بیاید. همچنین اگر می خواهید در فصل زمستان سفر کنید به ضدیخ و سالم بودن برف پاکن ها و همراه داشتن زنجیر چرخ دقت کافی داشته باشید. فکرش را بکنید که می خواهید به قلعه رودخان بروید و با اجاره ویلا و سوئیت در قلعه رودخان باید سر سعت مشخصی برای تحویل اقامتگاه خود به مقصد برسید، در صورتی که در مسیر درگیر خرابی خودروتان شوید نه تنها ساعت ها وقت خود را تلف کرده اید بلکه احتمالا باید به فکر پیدا کردن یک اقامتگاه جدید باشید.

پیش از سفر به فکر محل اقامت­تان باشید

ساعت ها در جاده در حال رانندگی بوده اید و حالا باید به فکر پیدا کردن محل اقامت مناسبی برای خود و خانوداه تان باشید؟ حتی فکرش هم باعث می شود تا خستگی به جانمان بماند. پیدا کردن یک اقامتگاه خوب در شهر مقصد که متناسب با سلیقه ما باشد یکی از سخت ترین کارهایی است که در سفر با آن سر و کار خواهیم داشت. اما پیدا کردن و اجاره ویلا آن هم در تعطیلات خاص از آن کارهای نشدنی است. پس چاره چیست؟ اگر تا الان تجربه رزرو آنلاین اقامتگاه را هم که نداشته باشید حتما تا به امروز برای یکبار هم که شده اسمی از چنین سایت هایی به گوشتان خورده است. سایت هایی که با آنلاین کردن تمامی فرایند رزرو اقامتگاه یکی از چالش برانگیزترین کارهای سفر را به راحتی آب خوردن حل کرده اند. پس این بار که به فکر سفر رفتن افتادید یادتان نرود تا از چند روز قبل سری به یکی از سایت های معتبر اجاره اینترنتی اقامتگاه بزنید تا بتوانید بهترین گزینه را برای مدت اقامت خود انتخاب و رزرو کنید.

برای اجاره ویلا و سوئیت به سراغ کدام سایت برویم؟

شاید وقتی از رزرو آنلاین ویلا و سوئیت حرف می زنیم اولین سوالی که ذهن شما را به خود مشغول می کند این است که برای اجاره ویلا به سراغ کدام سایت برویم؟ کدام سایت گزینه امن و ساده تری برای اجاره اقامتگاه است؟ برای اینکه بخواهید تجربه خوبی از رزرو آنلاین خود داشته باشید مهم است که به سراغ وبسایت مناسبی بروید. از معیارهایی که نشان می دهد یک وبسایت خوب و قابل اعتماد است این است که سایت دارای تنوع بالایی از اقامتگاه و پوشش سراسری باشد و مجوزهای قانونی لازم را نیز برای فعالیت خود داشته باشد. همچنین سابقه سایت نیز از نکاتی است که باید به آن توجه داشته باشیم.

یکی از معتبرترین و جامع ترین وبسایت های فعال در زمینه اجاره ویلا و اقامتگاه «لیدوماتریپ» است. لیدوما فعالیت خودش را از سال 94 شروع کرده و در حال حاضر در 500 شهر و روستای ایران درارای 8 هزار اقامتگاه فعال می باشد. قصد سفر به هر شهری را که داشته باشید و به دنبال هر نوع اقامتگاهی که باشید می توانید گزینه مورد نظر خودتان را از وبسایت لیدوماتریپ پیدا کنید. از اجاره ویلا و آپارتمان مبله بگیر تا سوئیت های ارزان قیمت یا اجاره خانه های روستایی و اقامتگاه های بوم گردی در وبسایت لیدوماتریپ ممکن است.

برای اجاره اقامتگاه از لیدوما کافیست وارد این سایت شده و بعد از انتخاب شهر مقصد در میان اقامتگاه های متنوع گزینه مورد نظرخود را انتخاب کرده و به راحتی درخواست رزرو خود را به صورت آنلاین ثبت کنید. واحد پشتیبانی لیدوما نیز به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شماست، پس در صورت وجود هرگونه سوال و یا مشکل می توانید با شماره تلفن 91070021-021 تماس گرفته و از کارشناسان پشتیبانی راهنمایی بخواهید.

برای اینکه بتوانید از نزدیک با خدمات اجاره اقامتگاه لیدوماتریپ آشنا شوید بهتر است همین حالا از طریق نشانی اینترنتی www.lidomatrip.com وارد سایت شده و چرخی در آن بزنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5