کارت دندانپزشکی

1

رپورتاژ

ما با در دست داشتن کارت دندانپزشکی می‌توانیم با ارزان‌ترین قیمت‌ها از با کیفیت‌ترین خدمات بهره‌مند شویم. در زندگی هر یک ما هزینه‌های درمانی دهان و دندان بخش بزرگی از درآمدمان را به خود اختصاص می‌دهند، بنابراین شروع مشکلات دندانی و مراجعه به دندانپزشکی‌ها تبدیل به معضل بزرگی در زندگی ما شده است. این معضل بزرگ فقط با کارت دندانپزشکی پایان می‌یابد، با داشتن کارت دندانپزشکی دیگر ترسی از هزینه‌های هنگفت این مراکز درمانی نخواهیم داشت زیرا هزینه‌های درمانی دندان‌هایمان را به‌ طور قابل توجهی کاهش می‌دهد.

کارت دندانپزشکی

کارت دندانپزشکی با هدف کاهش هزینه‌های درمانی دهان و دندان به وجود آمده است. شرکت‌های بسیاری در سطح کشور این کارت تخفیف را عرضه می‌کنند، بنابراین به هیچ وجه نگران خرید آن نباشید. ولی شرایط این شرکت‌ها در نوع ارائه خدمات، سقف پوشش دهی‌ها و کیفیت مراکز طرف قرارداد تفاوت‌هایی دارند؛ پس برای اینکه بتوانید بهترین کارت دندانپزشکی را انتخاب و خریداری نمایید تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

مزایای کارت دندانپزشکی

از مزایای استفاده از کارت دندانپزشکی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه خدمات دندانپزشکی در بهترین مراکز
  • کاهش هزینه‌های درمانی و زیبایی دندانپزشکی تا ۵۰ درصد
  • پرداخت اقساطی
  • نزدیک بودن مرکز درمانی به محل سکونت شما
  • قابل استفاده برای تمامی اقشار جامعه
  • کاهش دغدغه‌های مالی

ارزان‌ترین دندانپزشکی

در حال حاضر با توجه به افزایش هزینه‌های دندانپزشکی و سطح درآمد افراد جامعه، بیش از ۷۰ درصد ما توانایی پرداخت هزینه‌های خدمات درمانی و زیبایی دندان‌هایمان را نداریم؛ و از آنجا که رسیدگی به بهداشت دهان و دندان مهم‌ترین اصل در حفظ سلامت جسمانی است این امر تبدیل به دغدغه‌ای همه‌گیر شده است. در چنین شرایطی بهترین امر را مراجعه به دندانپزشکی ارزان می‌دانیم؛ اگر به دنبال ارزان‌ترین دندانپزشکی‌ها هستید تا بتوانید خدمات درمانی دندان خود را با کم‌ترین هزینه‌ها انجام دهید، بهتر است در وهله اول کارت دندانپزشکی را با هزینه‌های ناچیز خریداری نمایید، و بعد به مراکز طرف قرارداد کارت خود مراجعه کنید تا از تخفیف‌های چشمگیر آن بهره مند شوید.

کارت تخفیف دندانپزشکی یا بیمه‌ دندان پزشکی

بیمه دندان پزشکی را نیز همانند کارت دندانپزشکی، شرکت‌های بیمه بسیاری ارائه می‌کنند.  کارت و بیمه دندانپزشکی فرق چندانی با یکدیگر ندارند زیرا هر دو با هدف کاهش هزینه‌های خدمات درمانی و زیبایی دندان تشکیل شده‌اند، اینکه کدام یک از این موارد گزینه بهتری است بستگی به شرایط و خدمات شرکت ارائه‌ دهنده‌ دارد.

تعرفه‌های درمانی با کارت دندان‌پزشکی

قطعا هزینه دندانپزشکی با داشتن کارت دندانپزشکی بسیار به صرفه تر خواهد بود. همانطور که پیش‌تر گفتیم هر کارت دندانپزشکی بر اساس شرایط شرکت ارائه‌ دهنده‌ نسبت به سایر شرکت‌ها تفاوت‌هایی دارد. بنابراین تعرفه‌های درمانی بسته به میزان تخفیف تفاوت‌هایی دارد، این تخفیفات بر روی هزینه‌های آزاد اعمال شده و هزینه‌های نهایی را کاهش می‌دهد. به عنوان مثال کارت دندانپزشکی مهراز برای تمامی خدمات درمانی و زیبایی دندان‌ها یک تخفیف ۵۰ درصدی را در مراکز طرف قرارداد  ارائه می‌دهد.

پوشش‌های کارت دندانپزشکی

تمامی شرکت‌های ارائه دهنده کارت دندانپزشکی در بخش درمانی خدمات متعددی را پوشش می‌دهند، اما در بخش زیبایی فقط برخی از شرکت‌ها همچون مهراز کارت در کنار خدمات درمانی خدماتی برای زیباسازی دندان‌ها نیز ارائه می‌دهند. پوشش‌های کارت دندانپزشکی عبارت است از:

  • خدمات بروساژ
  • ویزیت بیمار
  • کشیدن دندان
  • خدمات ترمیم دندان
  • رادیوگرافی دندان
  • خدمات پرکردن
  • جرم گیری
  • جراحی دندان عقل نهفته و نیمه نهفته
  • ارتودنسی
  • کامپوزیت
  • ایمپلنت
  • و سایر خدمات درمانی و زیبایی دندانپزشکی

کارت دندانپزشکی مهراز

یکی از شرکت‌های معتبر و مطرحی که در کشور کارت دندانپزشکی ارائه می‌دهد، شرکت مهراز می‌باشد. شما با خریداری کارت دندانپزشکی مهراز می‌توانید از تخفیف‌های ویژه ۳۰ تا ۵۰ درصدی آن در مراکز طرف قرارداد استفاده نمایید. کارت مهراز هیچ سقف استفاده‌ای ندارد و شما تا یک سال می‌توانید هر اندازه که می‌خواهید از آن بهره مند شوید.

خرید اینترنتی کارت دندانپزشکی

برای خریداری کارت دندانپزشکی مهراز کافیست به سایت مهراز مراجعه کرده تا بعد از ثبت اطلاعات و واریز حق بیمه در 24 ساعت آینده بتوانید مهراز کارت خود را با ارسال رایگان درب منزل تحویل بگیرید. شما عزیزان از این کارت تا یک سال بدون هر گونه محدودیتی می‌توانید برای درمان و زیباسازی دندان‌های خود استفاده نمایید، و بعد از گذشت یکسال فقط کافیست یک سوم حق بیمه را پرداخت نمایید تا کارت تخفیف شما تمدید شود.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. مهسا می گوید

    سلام چجوری میتونیم از مهراز استفاده کنیم؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5