خرید بهترین قیمت بلیط هواپیما از فلای تودی

0

رپورتاژ

اطلاع از قیمت بلیط هواپیما می‌تواند به شما در خرید بلیط ارزان کمک زیادی کند. البته ما هنگام خرید با دو دسته از افراد روبه‌رو هستیم، افرادی که ناگهان برای سفر آماده می‌شوند و چون زمان زیادی برای مقایسه قیمت‌ها ندارند، حتی گاهی مجبور به خرید بلیط هواپیما با قیمت بالاتر می‌شوند. دسته دوم افرادی هستند که قصد دارند چندین ماه یا حداقل چند روز قبل سفر کنند و در نتیجه بلیط هواپیما را با نرخ بسیار مناسب خریداری می‌کنند.

هر دو گروه بالا می‌توانند با اطلاع از قیمت بلیط هواپیما فلای تودی، بهترین نرخ را پیدا کنند. ما در این مطلب از مزایای خرید بهترین قیمت بلیط از طریق فلای تودی برای شما صحبت می‌کنیم. در ادامه همراه ما باشید.

بهترین قیمت بلیط هواپیما در فلای تودی

برای خرید آنلاین بلیط هواپیما، نیازی نیست مستقیما به سایت شرکت‌های هواپیمایی مراجعه کنید. زیرا بسیاری از ایرلاین‌ها سیستم فروش آنلاین بلیط ندارند و بلیط‌های خود را از طریق آژانس‌های هواپیمایی می‌فروشند. از طرفی منطقی نیست که در خطوط هوایی مختلف به دنبال بلیط هواپیما بگردیم و قیمت‌ها را مقایسه کنیم تا به بهترین نرخ بلیط دسترسی داشته باشید.

کافی است به سایت فلای تودی بروید تا پروازهای تمامی ایرلاین‌ها را ببینید و به راحتی قیمت بلیط ایرلاین‌های مختلف را مقایسه کنید. البته اگر شما هم مانند برخی از افراد مدام در حال بررسی و اطلاع از قیمت بلیط هواپیما هستید، جهت اطلاع از آخرین قیمت‌ها لازم نیست همه سایت‌ها را جستجو کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به سایت فلای تودی مراجعه کنید. در فلای تودی شما می‌توانید بهترین و ارزان ترین بلیط هواپیما را از بین صدها سامانه فروش بلیط خریداری کنید.

قیمت بلیط هواپیما داخلی با فلای تودی

در سال‌های اخیر سفر با هواپیما به دلیل سرعت و ایمنی بالا، بسیار مرسوم شده است. همچنین با امکان خرید اینترنتی افراد به راحتی می‌توانند قیمت بلیط هواپیما ارزان را در مقاطع زمانی مختلف با هم مقایسه کنند. فلای تودی با ارائه قیمت‌های به روز برای پروازهای داخلی به مسافران این اجازه را می‌دهد تا هر زمان که خواستند به راحتی و با آگاهی، بهترین قیمت را خریداری کنند.

قیمت بلیط هواپیما خارجی با فلای تودی

با توجه به اینکه قیمت بلیط هواپیما خارجی به دلیل تغییر نرخ ارز دارای نوسانات زیادی است، بنابراین قیمت‌ها در هر لحظه تغییر می‌کنند. در نتیجه برای اطلاع از آخرین قیمت باید دائما در حال بررسی باشید. این کار در سیستم فلای تودی بسیار ساده است. شما می‌توانید ابتدا ایرلاین خارجی مورد نظر خود را بیابید تا همه‌ی پروازها با قیمت به‌روز و در مسیر مورد نظرتان نمایش داده شوند.

از طرفی در سایت فلای تودی می‌توانید از بیش از 900 ایرلاین بدون دردسر بلیط پرواز شهرهای خارج از کشور را خریداری کنید. همچنین این امکان برایتان وجود دارد که ابتدا قیمت پروازهایی از جمله قیمت بلیط دبی، بلیط استانبول، بلیط لندن و بسیاری از شهرهای سراسر جهان را مقایسه کرده و سپس دست به خرید بزنید.

برای این کار حتی به مستر کارت نیاز ندارید و همه این‌ها با کارت شتاب قابل انجام هستند. بنابراین اگر به فکر خرید بلیط اروپا، آمریکا یا سایر کشورهای خارجی با بهترین قیمت هستید، دیگر جای نگرانی نیست. زیرا فلای تودی ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما خارجی را با پرداخت ریالی ارائه می‌دهد.

مزایای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما با فلای تودی

استفاده از سایت فلای تودی مزایای زیادی را برای شما به ارمغان می‌آورد. ما در ادامه به مهترین مزایایی که مستقیما با قیمت بلیط هواپیما در ارتباط هستند، می‌پردازیم:

1. سیستم اطلاع  از آخرین قیمت بلیط هواپیما

تا به اینجا درباره خوبی‌های فلای تودی برای شما صحبت کردیم، اما مزایای کار با فلای تودی فقط به همین جا ختم نمی‌شود. اگر دلتان می‌خواهد قیمت بلیط هواپیما را سرچ کنید و وقت این کار را ندارید، فلای تودی همه این مراحل را برای شما ساده کرده است. جهت اطلاع از جدیدترین قیمت‌ها کافی است فقط یک بار در فلای تودی پرواز مورد نظر خود را سرچ کنید.

وقتی در صفحه پرواز هستید، در سمت راست بالای صفحه، گزینه‌ای با عنوان آخرین قیمت را مشاهده خواهید کرد. از طریق این سیستم می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به بازگشت به صفحه جستجو، آخرین قیمت بلیط هواپیما چارتر و سیستمی را در هر زمان پیدا کنید. به این صورت که پس از ثبت ایمیل در این قسمت، هر زمان که قیمت بلیط هواپیما تغییر کند از طریق ایمیل به شما اطلاع داده می‌شود. پس نیازی نیست مدام قیمت‌ها را چک کنید، فلای تودی این کار را برای شما انجام می‌دهد.

2. تقویم قیمت بلیط هواپیمای فلای تودی

یکی دیگر از راه های پیدا کردن قیمت بلیط هواپیمای ارزان، استفاده از تقویم قیمت فلای تودی است. با استفاده از این سرویس، اگر پرواز خود را در فلای تودی سرچ کنید، گزینه‌ای به نام تقویم قیمت در بالای صفحه جستجو ظاهر می‌شود. این تقویم تمامی پروازهای ارزان قیمت را در حدود تاریخ انتخابی شما نشان می‌دهد. بنابراین اگر عجله‌ای برای سفر ندارید، می‌توانید در هر یک از تاریخ‌های پیشنهادی بلیط ارزان را خریداری کنید.

3. نمودار قیمت بلیط هواپیمای فلای تودی

با استفاده از نمودار قیمت سایت می‌توانید حداکثر، حداقل و میانگین قیمت بلیط هواپیما مورد نظر خود را در حدود تاریخ انتخاب شده پیدا کنید و به مقایسه قیمت روزهای مختلف بپردازید.

بهترین زمان خرید بلیط در فلای تودی

برای بهره‌مندی از مزایای پروازهای ارزان، پیشنهاد می‌کنیم پرواز خود را 7 هفته قبل از پروازهای خارجی و 2 تا 3 هفته قبل از پرواز داخلی رزرو کنید. همچنین جهت خرید بلیط لحظه آخری می‌توانید از یکی دو روز مانده به سفر اقدام کنید. معمولا بهترین قیمت بلیط هواپیما را برای اواسط هفته و فصول کم مسافر پیدا خواهید کرد. در این زمان از سال به دلیل کمبود مسافر، قیمت بلیط به شدت کاهش پیدا می‌کند. اما اگر قصد سفر در فصل اوج سال را دارید، توصیه می‌کنیم حداقل 30 روز قبل از سفر بلیط خود را تهیه کنید. همچنین جهت دریافت پشتیبانی 24 ساعته، می‌توانید با شماره 02142405000 تماس بگیرید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5