بیماری سرطان در گربه

0

رپورتاژ

گربه یکی از زیباترین حیوانات جهان محسوب می شود به همین دلیل بسیاری از افراد این حیوان را در خانه نگهداری می کند. گربه حیوان بسیار بازیگوشی است در نتیجه شما باید در نگهداری آن بسیار کوشا باشید. برای مثال سعی کنید به پت شاپ معتبر برای خرید غذای گربه مراجعه کنید و مکان نگهداری آن را دائماً نظافت نمایید. این نکته را در نظر داشته باشید که گربه ها هم مانند تمام جانداران با انواع بیماری مواجه می شوند که یکی از از بیماری های پرهزینه و شایع، بیماری سرطان در گربه می باشد. به همین دلیل ما قصد داریم در این مقاله اطلاعات دقیقی نسبت به انواع سرطان، هزینه درمان سرطان گربه و بسیاری از موارد دیگر در اختیار شما قرار دهیم. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم برای به دست آوردن اطلاعات نسبت به بیماری سرطان در گربه تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

آشنایی با انواع سرطان در گربه

هر زمان که نام سرطان به گوش ما میرسد یک بیماری سخت ت برای ما نمایان می شود توجه داشته باشید این بیماری سخت برای تمامی موجودات زنده وجود دارد به همین دلیل  تصمیم گرفتیم در این بخش از مقاله اطلاعات کاملی نسبت به انواع سرطان در گربه در اختیار شما قرار دهم تا شما با انواع سرطان در گربه ها  آشنا شوید. توجه داشته باشید که سرطان غدد پستانی، سرطان سینه، سرطان در سلول سنگفرشی، سرطان لنفوم و سرطان خون جزو بدترین و شایع ترین سرطان هایی هستند که در گربه ها دیده می شود.

 

علائم سرطان در گربه

برای اینکه بتوانید تشخیص دهید گربه شما دچار سرطان شده است یا خیر باید علائم آن را بدانید. مهمترین علائمی که میتواند شما را از بروز سرطان متوجه کند بروز توده ها و برجستگی ها بر روی روی بدن گربه، خارج شدن غیر عادی مایعات از بدن حیوان، زخم بهبود نیافته بر روی بدن، بوی بد، کاهش وزن، سرفه، تنفس سخت، بی حالی، افسردگی، تغییر اشتها، نشانه های درد و تغییر در عادت دستشویی کردن گربه علائم سرطان در حیوان خانگی شما به شمار می رود.

شایان ذکر است بدانید که با مواجه شدن با هرکدام از علائمی که در این قسمت از ذکر کرده ایم باید به دامپزشک مراجعه کنید زیرا سرعت رشد سرطان در گربه بیشتر از سگ میباشد به همین دلیل اگر دوست دارید گربه خود را از مرگ حتمی نجات دهید باید سریعاً به یک دامپزشک مراجعه کنید تا مراحل درمان هر چه سریعتر آغاز شود.

مواد غذایی برای درمان سرطان گربه

اگر به دنبال درمان بیماری سرطان در گربه خود هستید بهتر است بدانید که با استفاده از پنج نوع غذا همچون روغن ماهی، روغن نارگیل، آرژنین، زردچوبه و ashwagandha می‌توانید گربه خود را درمان کنید. توجه داشته باشید بیماری سرطان در تمام جانداران سخت است به همین دلیل بهتر است این نکته را هم مطرح کنیم که گربه ها هم مانند انسان ها مراحلی همچون عمل جراحی، شیمی درمانی، پرتو درمانی و غیره را دارند که این نوع از درمان هزینه‌های بسیار زیادی دارند.

هزینه درمان بیماری سرطان در گربه چقدر است؟

این سوال یکی از متداول ترین سوالاتی است که توسط بسیاری از افراد مطرح می‌شود و همین دلیل تصمیم داریم در این بخش از مقاله به این سوال پاسخ دهیم. شایان ذکر است بدانید هزینه درمان گربه به چند بخش مختلف تقسیم می شود. برای مثال انجام آزمایشات برای تشخیص اولیه بین ۱۰ الی ۱۵ میلیون هزینه دارد. از سوی دیگر هزینه های جراحی بین ۱۲ الی ۲۰ میلیون می باشد. این مسئله در مراحل پیشرفته مانند شیمی درمانی و پرتودرمانی بین ۲۰ الی ۵۰ میلیون هزینه دارد. شاید برای شما سوال پیش بیاید که با پرداخت این هزینه گربه شما ۱۰۰ درصد درمان می شود یا خیر؟ در پاسخ به این سوال بهتر است ذکر کنیم که احتمال زنده ماندن گربه شما و درمان شدن قطعی آن ۵۰ درصد می باشد.

نتیجه گیری

در این مقاله اطلاعات دقیقی نسبت به بیماری سرطان در گربه در اختیار شما قرار داده شده است. از سوی دیگر مواد غذایی برای درمان سرطان گربه به شما معرفی شده که در هنگام خرید غذای سگ و گربه باید به این نوع غذا ها توجه بیشتری کنید. در انتها امیدواریم مطالب موجود در این مقاله بتواند در درمان بیماری سرطان در گربه به شما کمک کند.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.