کرم‌های مناسب برای پوست‌های خشک

0
  رپورتاژ

پوست افراد زمانی خشک می‌شود که نتواند آب یا چربی طبیعی و کافی را در خود نگه دارد. کرم‌های مختلف می‌توانند به حفظ رطوبت پوست کمک کنند. مرطوب کننده‌های با کیفیت می‌توانند به تسکین و ترمیم پوست خشک که دچار خارش و تحریک شده کمک کنند. در واقع باید عنوان کنیم که، مرطوب کننده یک بخش ضروری از هر روتین مراقبت از پوست است که در نگه داشتن رطوبت در پوست کمک می‌کند و از پوست شما در برابر آسیب‌های محیطی محافظت می‌کند.

بهترین کرم برای پوست های خیلی خشک

اگر پوست خشک یا حساس دارید، می‌توانید از یک مرطوب‌کننده سبک و روزانه که مملو از ترکیبات مرطوب‌کننده مانند نیاسینامید یا اسید هیالورونیک است، بهره ببرید.

اگر پوست شما شدیدا خشک است و خشکی آن به پوسته پوسته و اگزما تبدیل شده، یا اگر در آب و هوای سرد زندگی می‌کنید، باید حتما سراغ ترکیبات قوی‌تر در مرطوب کننده بروید که به طور خاص برای مشکلات پوستی شما طراحی و تولید شده است.

اما با وجود بسیاری از مرطوب کننده‌های موجود در بازار، چگونه می‌توانید یکی را پیدا کنید که برای شما مفید باشد؟ در این مواقع معمولا مهم‌ترین نیاز پوستی در نظر گرفته می‌شود. در ادامه سه تا از بهترین کرم‌های مرطوب کننده مناسب پوست‌های خیلی خشک را معرفی خواهیم کرد که به شما کمک می‌کند تا بهترین تصمیم را در زمان خرید بگیرید.

کرم کامان ب کمپلکس

کرم کامان ب کمپلکس مناسب برای پوست های خیلی خشک یکی از بهترین انتخاب‌های برای ترمیم و محافظت از پوست‌های خشکی و حتی حساس است. این کرم در محیط‌هایی که خشک هستند و رطوبت کمتری دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد و کاری که برای پوست‌های خیلی خشک انجام می‌دهد این است که پوست را دو برابر مرطوب و از آن در برابر خشکی بیش از حد محافظت می‌کند.

از دیگر وظایف کرم ب کمپلکس کامان رطوبت رسانی عمیق، ترمیم و بازسازی، نرم‌کنندگی و بهبود خاصیت کشسانی پوست است. استفاده از این کرم و آن هم به صورت مرتب و روزانه، کمک می‌کند تا پوست خشک خود را عمیقا آبرسانی کنید و دیگر شاهد تَرَک و پوسته پوسته شدن نباشید. این محصول از برند کامان دارای فرمولاسیون غنی حاوی شی باتر، موم زنبور عسل و وازلین است.

این کرم در دو حالت پمپی و کاسه‌ای تولید شده است که می‌توانید با توجه به حجم مصرف و البته راحتی در استفاده یکی از این دو مدل را انتخاب و خریداری کنید.

کرم ثمین

کرم نرم کننده ثمین بهترین مرطوب کننده‌ برای استفاده پوست‌های خشک مدل‌های کرمی هستند، چرا که میزان چربی آنها نسبت به آب بیشتر از لوسیون‌ها است. کرم نرم کننده ثمین از مدل‌های کرمی مرطوب کننده‌ها است که حاوی اوسرین است که برای استفاده پوست‌های خشک و  آسیب دیده و در کل پوست‌های حساس توصیه می‌شود. اوسرین موجود در این محصول لایه‌ای از چربی طبیعی در سطح پوست به وجود می‌آورد و همچنین مانع از خارج شدن رطوبت از پوست می‌شود. به همین خاطر، می‌توان از آن برای درمان بیماری‌های پوستی که خشکی بیش از حد دارند، استفاده کرد. علاوه بر این، از این کرم برای درمان مشکلات پوستی ناشی از بیماری‌های اگزما، ایکتیوز، پسوریاریس استفاده می‌شود.

پوست‌های خشک و حساس به رنگ و بو بسیار واکنش نشان می‌دهند و محصولات این نوع پوست باید فاقد این موارد باشد. این کرم همچنین فاقد رنگ و عطر بوده و در افراد با پوست حساس مناسب است.

کرم مرطوب کننده نئودرم مدل Optimal Hydrosense برای پوست خشک

کرم نئودرم یکی از برندهایی است که روی درمان مشکلات پوستی تمرکز کرده است و به همین خاطر، با اطمینان می‌توان سراغ محصولات آن رفت. کرم مرطوب کننده نئودرم مدل Optimal Hydrosense یکی از بهترین کرم‌های مرطوب کننده برای پوست‌های خشک است که روی ترمیم پوست خشک تمرکز دارد و البته روند پیری را کند می‌کند.

هیالورونیک اسید ماده اصلی این کرم است و در کنار آن ویتامین‌های E و B5 در این کرم وجود دارد و از آنجایی که الکل و پارابن مضرات بسیاری برای پوست دارند، این دو ماده در این کرم وجود ندارند. این کرم مرطوب کننده از برند نئودرم، همچنین دارای گلیسیرین است که باعث نرمی و لطافت پوست خواهد شد. این کرم مرطوب کننده مانند دیگر کر‌ها بافت سبکی دارد و سریع جذب پوست می‌شود.

از دیگر ویژگی این کرم مرطوب کننده، ایجاد لایه‌ی نازک هیدرولیپیدی جهت تقویت لایه‌های دفاعی پوست می‌باشد و برای پوست‌های خشک مناسب می‌باشد.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.